Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 11.02.13 20:18
|
|
|
A4 B8 50W Xenon
Tere,
Maybe rumal küsimus, aga kui on soov panna 35W asemel 50W pirnid, kas siis piisab lihtsalt pirnide vahetusest või on see juba suurem projekt?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.02.13 20:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Tere,
Maybe rumal küsimus, aga kui on soov panna 35W asemel 50W pirnid, kas siis piisab lihtsalt pirnide vahetusest või on see juba suurem projekt?
|
Suure roostes mutrivõtmega võib sõidupealt esiklaasi saada.
|
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 11.02.13 22:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Tere,
Maybe rumal küsimus, aga kui on soov panna 35W asemel 50W pirnid, kas siis piisab lihtsalt pirnide vahetusest või on see juba suurem projekt?
|
Suure roostes mutrivõtmega võib sõidupealt esiklaasi saada. |
Tänan Sind sisuka vastuse eest (Y)
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.02.13 06:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Tänan Sind sisuka vastuse eest (Y) |
Aga palun. Point oli selles, et kuna sa ise ilmselt ei sooviks, et sulle 50W xenonid maanteel näkku lastaks, ära tee seda ka teistele!
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 04.03.13 10:02
|
|
|
Kas keegi oskab aidata. Kuna 35->55W on meeletu jebimmine, siis otsustasin lihtsalt 4300k vahetada 5000k vastu aga mitte kuskilt ei leia D3S pirni
5000k. Kas keegi oskab aidata, kust võiks leida profiilis olevale masinale
D3S 35W 5000k
Tänud ette
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 04.03.13 10:16
|
|
|
Telli ebayst kui muud moodi ei leia.
|
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 04.03.13 10:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
Telli ebayst kui muud moodi ei leia. |
See on jah üks võimalus.
Kas keegi oskab suunata, kust ma saan teada, mis pirn mul seal sees hetkel on?
Tean niipalju, et 35W aga palju on V seda ei tea. Kui mul on OEM 43V ja uus pirn on nt 85V, kas see siis töötab?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 04.03.13 10:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
Telli ebayst kui muud moodi ei leia. |
See on jah üks võimalus.
Kas keegi oskab suunata, kust ma saan teada, mis pirn mul seal sees hetkel on?
Tean niipalju, et 35W aga palju on V seda ei tea. Kui mul on OEM 43V ja uus pirn on nt 85V, kas see siis töötab? |
Üldiselt ei ole soovitav sinna hiinakaid toppida kuna plokk võib maha põleda. Kõige targem on sinna panna Osrami D3S, mis on umbes 4500K. Saaks sulle
pakkuda 70 Euri/tk.
|
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 04.03.13 10:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
Telli ebayst kui muud moodi ei leia. |
See on jah üks võimalus.
Kas keegi oskab suunata, kust ma saan teada, mis pirn mul seal sees hetkel on?
Tean niipalju, et 35W aga palju on V seda ei tea. Kui mul on OEM 43V ja uus pirn on nt 85V, kas see siis töötab? |
Üldiselt ei ole soovitav sinna hiinakaid toppida kuna plokk võib maha põleda. Kõige targem on sinna panna Osrami D3S, mis on umbes 4500K. Saaks sulle
pakkuda 70 Euri/tk. |
Ma ei olen kunagi pannud oma autole ühtegi B juppi or veelvähem mingit hiina si...a. Minuteada osram ongi audil OEM pirn. Ma sooviks panna OSRAM 35W
ja 5000k mis on 85V, kuid hetkel ongi probleem, kas see ka tööle läheb. Hetkel on vist sees OSRAM 4150k 35W ja 42V.
Kas keegi oskab öelda?
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 24.03.13 18:25
|
|
|
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=60358
soovitan lugeda seda esimest postitust sellelt lingilt, siin on väga ilusti asjad lahti seletatud. 5000k annab vähem valgust, kui need 4150 mis sul
sees on.
lihtsalt selle pärast, et sinakam oleks pole ju mõtet.
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 25.03.13 19:42
|
|
|
Kas A4 B8-l tõesti D3S lambid? Anyway, juhtmed, pistikud, ballastid saavad kena laksu võimsama pirniga. Eks katseta ja anna teada kui kalliks hiljem
asi läks...
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 26.03.13 10:04
|
|
|
Sai mõni aeg tagasi pandud Passatile uued esituled ja paigaldatud sinna Osrami 4000K 35W pirnid. Kindlasti annavad uued tuled kaa oma efekti (vanad
olid väga ära kulunud) aga igal juhul julgen selle masinaga konkureerida linna parimate tulede auhinnale. Väga ilusa värvusega valgus, tugevuselt just
paras jne. Võrreldes näiteks A6 C7 originaalpirnidega, on need tuled mäekõrguselt üle. Kui kellelgi huvi on, võin töökojast järele küsida, mis pirnid
sinna täpselt läksid.
Mingid 5000K ja 6000K pirnid unustage kohe - need ei ole mõeldud tee valgustamiseks vaid show tegemiseks. Samuti pole mõistlik paigaldada võimsamaid
pirne kui on ette nähtud - on oht, alguses pimestad iseennast, pärast kõrbevad reflektorid ja klaasid ära.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.13 10:29
|
|
|
Kas on muidu keegi kursis, et kuidas uuematel Audidel täis-LED tuled valgustavad võrreldes Xenoniga?
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 26.03.13 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Kas on muidu keegi kursis, et kuidas uuematel Audidel täis-LED tuled valgustavad võrreldes Xenoniga? |
Ameerika foorumites kiidetakse. Pidid olema heledamad, parema valgusvihuga ja parema spektriga.
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2812776
http://pictureposter.audiworld.com/showthread.php?p=24375301
http://pictureposter.audiworld.com/showthread.php?t=2796004
Samas, ameerikas on autodel üldiselt tulede kvaliteet ka tänapäeval selline kehvakene ning sageli pole neid üldse vaja, sest liiklustihedus on nii
suur, et valgust on küll ja küll - olen isegi 101 peal sõitnud öösel mitukümmend miili ilma tuledeta ja ei saanudki enne aru, et midagi puudu on kui
ära pöörasin...
Mis mulle LED tulede puhul veidi hirmu tekitab, on see, et nad on üks monoliitne tükk, mida mis ei käi lahti ja vahetatakse terve täiega. LEDide
eluiga ilmselt on pikem kui auto oma, seda ma usun, ent seal tulede sees on LEDide jahutamiseks ventilaator - kui kaua peavad LEDid vastu siis, kui
see tolmu vms. täis läheb, ja enam ringi ei käi?
|
|
|