Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 200 2.2 10VT Quattro - 1986 - JanP / müüdud (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 6716)
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 04.02.13 20:15 Tsiteeri
Audi 200 2.2 10VT Quattro - 1986 - JanP / müüdud



Tegu järjekorras minu neljanda Audiga ja teise Q-ga. Sedapuhku võtsin endale ligi ikka korraliku peavalu, aga elu ei peagi lihtne olema. :)
Mootoriks meh. pritsega 121kW MC koodiga reasviiene turbokas.
Nelivedu, lukustatava keskdifri ja tagadifriga.
Manuaalkast.
Poolnahksisu.
4x el. aknad(töötavad vaid esimesed), püsikiirusehoidja(ei tööta), kompuuter, katuseluuk.

Pisut olen jõudnud autot uurida, aga tegemist on veel maa ja ilm. Eriti vihale ajab igasugune keberniit, mis on tehtud juhtmemajandusega.

Vahetanud seni küünlad, õli+filter, üks küünlajuhe, bensiinifilter. Järjekorras ootab ventilaatori andur.
Hetkel vaja mootor mõistlikult käima saada ning likvideerida kütuseleke kuskilt tagasilla kohalt. Mootor lonkab tühikäigul ja edasi ka mõistlikult ei käi. SJMAutotechnik igal vabal hetkel lahti ja üritan selle MC mootoriga sõbraks saada. :D

Plusspoole pealt võib ära märkida ülikorraliku kere, lausa raske uskuda, et tegu sõidukiga aastast 1986.

Hetkel jagada vaid üks pilt, kus all veel 17" suveveljed. Praegu veereb aga 16" Compi velgede peal.
http://www.upload.ee/image/3045928/IMAG0044aaaa.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zandr
klubiliige



Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ex steroididel Sigar

postitati 04.02.13 20:28 Tsiteeri


Jõudu vana sigariga!
Aga kas sisu on ka juba libelingi oma või on ainult uksed vahetatud?


Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 04.02.13 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zandr
Jõudu vana sigariga!
Aga kas sisu on ka juba libelingi oma või on ainult uksed vahetatud?

Piirdutud on ainult uste vahetamisega.

Hirmsasti tunnen puudust plastikkattest, mis käib aku ja salongiventika peale. Kui kellelgi on pakkuda, siis U2U.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 04.02.13 20:44 Tsiteeri


Tegelt masin 1985, regatud 01.01.86 ;) Õpi selgeks ning hakka teistel ka seda mootorit parandama:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 04.02.13 20:57 Tsiteeri


Väga hea, veel üks sigar klubis juures. Neid isegi maruvähe kahjuks alles jäänud, kuigi on väga vastupidavad masinad. Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 04.02.13 21:04 Tsiteeri


Tundub sile tõesti. Ja need veljed sobivad ka kuidagi maru hästi sinna alla. Kui sul vanatüübi polstreid või sisu detaile vaja on, siis mingi aja hoian veel alles. Kontakt on profiilis ja kuulutuste all teema ka mõnede 10v Quattro varuosadega.

Muidu edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 05.02.13 16:48 Tsiteeri


Tartus üks 200 veel juures :cool: . Olen isegi seda Tartus mõned korrad silmanud ropka kandis, väljast paistab küll ilus sile:P . Mõningaid detaile on mul alles jäänud ka ja kui on huvi siis ps.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 05.02.13 20:16 Tsiteeri


Pean hoolega üle vaatama masina ja välja mõtlema, mis juppe vaja on. :P

Aga Ropka kandis see masin tõepoolest liigub. Või noh, hetkel küll suurema osa ajast seisab. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HardiT
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 Disel.

postitati 05.02.13 20:17 Tsiteeri


Eks ta hetkel ole paras peavalu, kuid natuke nokitsemist ja saame assja. Nii mõnedkii õhtud juba veedetud selle auto kallala, mulle täitsa meeldib see sigar. :cool:

Kere on tõesti sile oma aasta kohta, kuid kapotialune on täitsa kaos oma juhtmete ja vooliku aretuste pärast, natuke oleme juba Jaanusega seda korrastanud ja ühtteist paremaks saanud.

Igastahes nii kui saan on minu abi käed alati valmis seda luks pill näppima. :P


A6 C4 2.5 TDI Q
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 06.02.13 21:47 Tsiteeri


Täna sai likvideeritud kütuseleke uute voolikutega, pagasiruumi luuk salongist ilusti nüüd elektriliselt avatav ja kahest starterist sai kokku üks korralik. Kiitus läheb taaskord Hardile :D

Problemid jahutusventilaatoriga aga jätkuvad. Kui varem uhas süüte sisepanemisel täistuuridel, siis pärast uue anduri külgepanekut ei lähe üldse enam tööle, ei külmalt, ega kõrge temperaturiga. :( Ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 06.02.13 23:11 Tsiteeri


Tahaksid sa seda el. tagumise luugi avamist lahti kirjutada ja ehk ka piltidega kostitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
otto
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal

Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990

postitati 07.02.13 02:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Tahaksid sa seda el. tagumise luugi avamist lahti kirjutada ja ehk ka piltidega kostitada?
Aga mis seal keerulist tegelt. Osta poest üks keskluku mootor, vähe aretamist luugi külge ja juhtmete vedamist ning olemas ta ongi. Mul oli sedaanil isegi puldist avatav.


Audi OOOO - Lord Of The Rings
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 07.02.13 04:03 Tsiteeri


Aga see ju päästab ainult luku lahti, kui lumi peal siis ei pruugi lahti tullagi. Kuidas saaks nii et luuk tuleks pärani peale vajutust?


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.13 07:20 Tsiteeri


Ikka üks solenoid mis luku lahti teeb ja siis mingi suitsuärastusakna või väravaavamismootor liigutab luuki nii lahti kui ka kinni. Kuigi ma arvan, et luku vabastusest on c3-l küll et lahti hüppaks ja kui ei hüppa siis vedrudele tõmmitsad peale mõned keerud vähemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 07.02.13 07:56 Tsiteeri


Tal ikka pigem jah see luku avamine lihtsalt elektriliselt, aga ilmselt siit ajendatuna teeb ta vedrud tugevamaks et lahti ka hüppaks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 07.02.13 09:11 Tsiteeri


No mina ja elekter ei käi kokku - seda on minu 200 teemast saanud lugeda. Tõsi, käiksin ilmselt ülele tundmatuks jääda soovivale klubilisele pinda, et kas ta viitsib, Ats siis, aga ise tahaks ka nagu sotti saada, mis moodi ja kuidas asi töötab. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 07.02.13 11:40 Tsiteeri


El. luugi süsteemist kirjutan millalgi hiljem.

Käisin aga veakoode lugemas ja tulemus:
2113 (Blink Fault Code), VAG1551/2 Fault Code Number 00515 Hall sender in distributor Distributor alignment, faulty sender, Mis-located sensor & distributor
2322 (Blink Fault Code), VAG1551/2 Fault Code Number 00523 Inlet air temp Open or short circuit Defective sensor or wiring Symptom: Slight power loss, Increase in fuel consumption


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 15.02.13 17:04 Tsiteeri


Vahetatud juppide nimekirja võib täiendada järgnevatega:
*IAT andur(tänud kasutajale arro)
*lambdaandur(tänud kasutajale audicabrio)
*termostaat ja jahutusvedelik
*kojamehed/mõned pirnid

Olin tükk aega täna peadpidi kapoti all ja selgus, et vaakumvoolikute osa vajab üle vaatamist. Pole seal kõik täpselt nii, nagu olema peaks. Voolikud ise paistavad värsked, kuid õigesti ühendamise osas tekkisid teatud kahtlused.

Üks pilt ka lõppu auto hetkekonditsioonist.

http://zorten22.planet.ee/Pildid/Autod/200/IMAG0059.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 06.03.13 19:26 Tsiteeri


Vahepeal tegelenud rõhulekete eemaldamisega, külge läks teine klaasipesu pump ja lisaks juurde muu nipet-näpet nokitsemine.

Paar uuemat pilti samuti:
http://zorten22.planet.ee/Pildid/Autod/200/DSC_0900a.jpg
http://zorten22.planet.ee/Pildid/Autod/200/IMGP3629a.jpg
http://zorten22.planet.ee/Pildid/Autod/200/IMGP3631a.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tagakumm
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C3Q ,C4 s4 V8,C5,C6Q

postitati 06.03.13 21:22 Tsiteeri


Need küljekarbid tuleks mustaks teha.Nagu originaalis ma
mõtlen.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timberman
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: MC x 2, AEL

postitati 06.03.13 21:30 Tsiteeri


Mis kuradi "sarved" seal tagatiibade peal on?


http://images.spritmonitor.de/556267.png http://images.spritmonitor.de/445659.png http://images.spritmonitor.de/466405.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 06.03.13 21:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: timberman
Mis kuradi "sarved" seal tagatiibade peal on?
Kõik, mis on jäänud alles, kunagi seal küljes olnud raadio antennidest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 06.03.13 21:51 Tsiteeri


Sild pole paigast ära sellel autol ve? Tagumine parem ratas on ikka kole lääbakil võrreldes juhipoolsega. Mul pole nii vanadest autodest muidugi õrna aimu kas seal annab üldse midagi reguleerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 06.03.13 21:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
Sild pole paigast ära sellel autol ve? Tagumine parem ratas on ikka kole lääbakil võrreldes juhipoolsega. Mul pole nii vanadest autodest muidugi õrna aimu kas seal annab üldse midagi reguleerida.
Tagumised külgkaldevardad pole enam esimeses nooruses + auto ei seisa tolle pildi peal sirge maa peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
agoy
huviline



Registreerunud 27.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.13 07:06 Tsiteeri


Oi aga küll on vinged side marker'id (vms) sellel masinal:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]