Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 1,9TDi 85kw AJM 2000a (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2399)
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.13 22:56 Tsiteeri
A6 1,9TDi 85kw AJM 2000a



Oskab keegi, audi a6 1,9tdi 85kw mootori vag-com mootori näitajaid öelda, mis nagu oleksid kõige jõulisem ja ökonoomsuse suhe ,et seisab ees mootori reguleerimine ehk süütenurk ja kuidas muuta küttekogust jne!

mis peaks olema:Süütenurk (soovituslik mis annab on -3--+3)
Kütusekogus ehk pritsekogus

jA hea kui veel näitajaid mis mootori kohta on!!

Kuna auto võtab nagu palju kütet ja vag juhe olemas, vigu ei näita ,aga tahakski teada ,mis peaksid olema vag-com näitajad !

ETTETÄNADES!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KristoK
huviline



Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.13 23:10 Tsiteeri


Minuteada on 85kw 1.9TDI mootor pumppihustitega ja VAGiga ei saa seal suurt midagi reguleerida. Selle töö teeb sinu eest mootori juhtplokk. Ainus mida saad reguleerida on pihustite eelpinge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.13 23:18 Tsiteeri
tere



süütenurka saab reguleerida selle sain enam vähem paika!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 03.02.13 08:21 Tsiteeri


kuidas said reguleerida? Arvutiga ei näe ju kuidas õige on


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 03.02.13 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
kuidas said reguleerida? Arvutiga ei näe ju kuidas õige on


Pd mootoritel reguleeritakse ajastust torsion value järgi. Measuring blocks kanal nr 4 alt näeb. Mida lähemale 0 KW seda parem. Vahemik 0,5-...-0,5KW.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.13 11:26 Tsiteeri
tere



Aga, kas annab ka pritsekoguseid muuta, või midagi sellist??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 03.02.13 12:04 Tsiteeri


http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/PD-adjust-Idle-TDI.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.13 13:12 Tsiteeri
Tere



Muud asjad,ehk pritsekogused jne reguleerib aju?
Mul arvuti 4 lahtris näitab (-3...3) sättisin ta sinna 1,1 ja 2,2 vahel kõigub!!
Enne oli see väärtus -7 ja selle vahel kõikus!
Kuigi küttekulu tundub nagu pisut suure võitu!
Pihustid korras!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KristoK
huviline



Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.13 16:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/PD-adjust-Idle-TDI.htm
See õpetus on nukkvõlli ajastuse paika panemiseks. Nagu ma ennist mainisin, siis PD mootoritel juhib pihusti avanemist ja sulgemist mootor juhtplokk ning seda ise reguleerida ei saa.
Kui kütusekulu on suurevõitu, vaata kas õhukululugeja toimib korrektselt ning ega süsteemis rõhulekkeid pole (eeldusel et pihustid on korras).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.13 21:59 Tsiteeri
tere



Oskab keegi öelda, mis moodi pihusteid reugllerida ,ehk pihusti avamise algust,pihustite kaugust, plokikaane servast. Sellest oleneb pritse kogus ja küttekulu ,aga oleks vaja siis täpsemalt teada, kui palju mida keerata ja oleks keegi nii hea inimene ja paneks mingi lehe või mingi oma kogemuse sellest!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KristoK
huviline



Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.13 16:57 Tsiteeri


http://elsaweb.spaghetticoder.org/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.13 18:07 Tsiteeri
tere



kahjuks ei suuda leida sealt seda õiget asja!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 05.02.13 18:20 Tsiteeri


http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.8D-MG-MGAJM/20847787/2

Seda otsid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.0% - SQL: 73.0%]