hempishemp
huviline
Registreerunud 15.03.12
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.8q
|
postitati 01.02.13 12:48
|
|
|
AEL pumbarihm
Ühel päeval panin auto tuksuma ja kuulsin et ühel hetkel suri välja. Mõtlesin et suveküte ja sellised jamad et ummistus ära. Võtsin siis mootori katte
maha ja mis ma näen, pumbarihm pooleks. Nüüd auto juba kuu aega seisnud, sest pole aega olnud. Nüüd tahaks masina korda saada, aga mis märkide järgi.
Pümbal ja pumba rullikul leidsin märgi üles, aga kust ma peaksin mootori poolelt märke otsima, kas peab radika jms. ära võtma
Masinaks siis '94 A6 2.5TDI AEL
Tänan vastajatele
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust
|
|
|
|
sigar101
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport
|
postitati 01.02.13 14:58
|
|
|
Kui hammasrihm ok , siis saad vända märgi järgi paika panna.
Juhi pool mootorit käigukasti ees otsas üleval pool on auk, kus paistab hooratas.
Keerad niikaua kui 0 on servaga tasa, paned pumba ka märki ja, siis rihm peale, see null märk on pressitud hoorattale.
Auto hakkab A tähega
|
|
|
|
hempishemp
huviline
Registreerunud 15.03.12
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.8q
|
postitati 02.02.13 11:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigar101
Kui hammasrihm ok , siis saad vända märgi järgi paika panna.
Juhi pool mootorit käigukasti ees otsas üleval pool on auk, kus paistab hooratas.
Keerad niikaua kui 0 on servaga tasa, paned pumba ka märki ja, siis rihm peale, see null märk on pressitud hoorattale. |
Hammasrihm on korras.
Leidsin üles augu, kust hooratast näha, keerasin mitu tiiru peale, aga mingit nulli polnud. Oli ainult suurem V kujuline tsäkk ja väiksem tsäkk.
Aga seal on 2 auku, millest hooratast näha, 1 suurem on selline kust seda hammasratast ka näha, teine kohe selle kohal, aga ümmargune. Proovisin
mõlema tsäkuga, aga ei midagi. Millise servaga peab tasa panema ja kumma tsäku?
|
|
|
Aidõn
huviline
Registreerunud 28.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6C4 Avant TDI
|
postitati 03.02.13 10:02
|
|
|
Siin on kõik sulle vajalikud märgid
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 03.02.13 19:10
|
|
|
Seal tuleb veel see ka mängu,et nukk ei pruugi paigas olla ja tuleb mootorile 1ring lisaks keerata.
Quattro.
|
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 03.02.13 20:31
|
|
|
Klapikambri kaan maha, ajad mootorit ringi, vaatad salongipoolset rihmaratta ja nuka vahelt, keerad niikaua kuniks tuleb üks sälk, mis peab plokikaane
servaga tasa olema. Või siis ajad hooratta märgi järgi paika, kui esimene rihm on peal
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 03.02.13 20:36
|
|
|
sellest ovaalsest august peab tulema selline märk -0 , selle kriipsu paned ülemise servaga tasa
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 05.02.13 20:20
|
|
|
Minu 95 aaasta dislal (ael) pole hoorattal mingit nulli kriipsuga, vaid on sügav sälk ja seda näeb vaid tulemüüri poolt vaadates, ehk siis hammasvööst
mootori poole vaadates. Sälk augu äärega tasa ja klapikambrikaan maha ja esimese silindri nukad paika (üks nukk vahib kella 11 suunas ja teine 1
suunas, plokikaan arvestada tasapinnaks). Edu jebimisel.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
hempishemp
huviline
Registreerunud 15.03.12
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.8q
|
postitati 06.02.13 15:22
|
|
|
Täna ostsin uue aku ja proovisin uuesti. Hoorattal pole mingit nulli. See on kindel.
Aga lõpuks ta tööle läks, homme viin süüte paika sättimisele.
Tänan kõigile.
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust
|
|
|
|