Lehekülgi: 1 2 |
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.13 15:08
|
|
|
2,5tdi v6 Mootor jooksis kokku
Juhtus siis selline lugu minu audi a6 2001a 2,5tdi 132kw.
Algul lõi kerge tirina sisse sõidu pealt, mõtlesin et sõidan siis parklasse ära mingi 100m sai tiriseda, kui kõmm ja jooksis kokku. Küsin, et kuidas
ta sai kokku joosta, kui nookuri vahelt välja viskab, jääb ju klapp üles. Ma ei proovinud enam starterit ka igaksjuhuks anda.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 27.01.13 15:17
|
|
|
Ju siis ei visand nookutit minema vaid klapijaotus läks paigast ära. Siis said klapid kolbidega kokku. Kui nookur vahelt väljas on siis üldjuhul
mingit ebameeldivat häält ei tulegi
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 27.01.13 15:20
|
|
|
Nu aga piisab, kui see nookur satub kuhugi nukkvõlli vahele.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 27.01.13 15:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Nu aga piisab, kui see nookur satub kuhugi nukkvõlli vahele. |
Seda küll aga ilma suurema tirinata.
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.13 15:27
|
|
|
Kuidas saab klapijaotus iseenesest paigast ära minna?
Aga jah ega ennem targemaks ei saa, kui kaane maha võtab.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.01.13 15:29
|
|
|
Vähemalt kasutaja nime vaadates olid sa teadlik, et varem või hiljem see juhtub.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 27.01.13 15:41
|
|
|
Pinguti(pinguti polt) paneb saba, rihm läheb lõdvaks, mootorisse tuleb kole hääl.Ning lõpuks jääb seisma. Aga mida siin ennustada, tarvis ikka lasta
spetsialistil mootor üle vaadata.
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.13 18:52
|
|
|
Nii vaatasin, et hammasrihm on ilusti pingul. Mingi päev keeran klapikambrikaaned maha ja vaatan mis sealt alt üllatab.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 28.01.13 11:49
|
|
|
Kas nukkvõllide rihmarattad on kinni? Sa vist ise (või lasid tuttaval) vahetasid kõrgsurvepumpa? Äkki on koer sinna maetud? Enne lammutamist ma ikka
pöörduks töötegija poole, kui tema on üldse võimeline oma tegude eest vastutama.
|
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.13 11:12
|
|
|
Niisiis, tänasega selgus nii palju. Panin kasti Neutrali peale, keerasin nukkvõlli otsas mootorit töötamise suunas ja ei liikunud. Proovisin
vastupäeva ning käis ringi, seejärel uuesti töötamissuunas ja liikus. Autosse starterit ja masin käis ja ilma ühegi tiginata. Kiskusin
klapikambrikaaned maha. Nookurid on kõik küljes ning nukkvõllidel kulumine praktiliselt olematu, nagu olekski äsja vahetatud.
Nukkvõlli rhmarattaid me ei ole lahti keeranud ning vaatasin samuti et märgidki paigas(rihm samuti pingul).
Ainuke asi mida ma ei proovinud täna käimise aeg, oli käigukast. Ehk siis tõesti on kast õhtal? Kuid tigin tuli ise kindlasti mootori juurest. Kui
nüüd kast kõrvale jätta, siis mida võiks veel kapoti alt uurida?
|
|
|
kalmar
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: sillamäe
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,5 110kw Quattro 98.a.
|
postitati 29.01.13 11:20
|
|
|
Minul tegi niisugust tirinat ja samuti kiilus korraks kinni hüdrotransformaatori polt .
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.13 12:42
|
|
|
Samamoodi tõmmas ka rattad plokki kohe? Mis asi see on?, nime järgi eeldaks, et seoses miskit kastiga?
Miks ta nii teeb ja milline on remondi lahendus?
Mingi aeg vaatasin, et mul kast alt pisut õline ka. Kas võib ehk sellest olla, et õli tase kastis madal?
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.13 09:56
|
|
|
Nii, need kolm turbiini polti on täiesti kinni, kuid kahel neist pead läigivad nagu oleks tõesti pihta saanud. Ja kui kruvikeerajaga hammasvööd
käigukasti servast painutada, siis ühtepidi nagu kergelt krudiseb või lõtkub, nagu oleks lahti. Kas siis on variant, et on hoopis väntvõlli küljest
lahti, et viskab kohati kergelt vibrasse hammasvöö ning sedasi need poldipead vastu väntvõlli simmeri korpust käivadki?
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.13 15:34
|
|
|
Mis seda kõrinat võis veel põhjustada ning rattad plokki tõmmata? Rattad tõmmas plokki siis kui õudsin umbes kiiruseni 30, ei saa kindlalt väita et
plokki läksid, aga plaksust jäi seisma.
Mootorit õigele poole keerates ringi ei käinud, korraks vastupidi ja uuesti õigele poole ning jällegi toimis.
Hetkel sõidan jälle autoga ringi kohati nagu on seesama kärin sees aga ei ole aru saada, kus kohast ta tuleb. Kohati kaob ära ning siis käib mootor
mõnusa pehme häälega. Hooratta juures oli kõik korras ning midagi siiski pihta pole saanud.
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 05.02.13 19:02
|
|
|
Ma ise arvan, et midagi kuskilt on katki. Tuleks spetsialisti juurde viia. Tiriseb see asi sul kuskil nii kaua, kuniks on korpuses mõni auk sees või
mida iganes. Ma pigem suurest hirmust ei sõidakski, enne kui viga kõrvaldatud. Aga noh, kui pappi jagub, siis võib ju autoga sõita kuni see tirinat
tegev vidin ikka korralikult pilbasteks on.
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.13 09:06
|
|
|
Väärt kommentaar, sinust on palju abi. Ma ei sõida autoga vaid tegin kõigest mõne proovi tiiru.
Küsimus neile kes seda mootorit on lammutanud. Kas mootori eesotsas väntvõlli küljes, siis näiteks mootoril seespool on midagi sellise ehitusega, mis
saaks tiriseda ja kinni tõmmata?
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.13 09:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: v6hitler
Väärt kommentaar, sinust on palju abi. Ma ei sõida autoga vaid tegin kõigest mõne proovi tiiru.
Küsimus neile kes seda mootorit on lammutanud. Kas mootori eesotsas väntvõlli küljes, siis näiteks mootoril seespool on midagi sellise ehitusega, mis
saaks tiriseda ja kinni tõmmata? |
Õlipump, kettülekandega.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.13 10:00
|
|
|
Karteripõhi alt ära võtta ning peaks kogu mäng paista olema? või tuleb õigeks ülevaateks mingi otsakaas lammutada?
Praegu just käisin proovimas, kohal seistes ning tuuritades lööb sellise kärina mingi paari tuhande peal sisse, siis lasen gaasi maha käib tühipöördel
ka selle lolli kärinaga mingi 3sec ning siis kaob ära.
Kõige efektiivselt kuuleb seda kärinat lihtsalt maanteel sõites, oletame et sõidan 90ga ning kuulen kuidas käib. klõp klõp klõp klõp, lasen gaasi maha
kaob ära või ei kuule, annan gaasi jälle klõp klõp klõp klõp.
Samas vahel töötab väga kenasti, pole ka seda klõpsu ja minumeelest läheks nagu pöördesse ka erksemalt.
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.13 17:20
|
|
|
Niisiis täna avastasin sellise asja, et koha peal gaasi andes ning seejärel pöörete langedes teeb turbo sellist kohinat vms ja mootor on uimane ning
üks hetk jälle gaasi andes on mootor ergas ja vaevu on üldse turbo häält kuulda. Kas see ei või olla kuidagi sellega seotud, et mootor vahepeal
käriseb vms.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.02.13 18:32
|
|
|
Kas pole nagu endal veel mõtet tulnud, viiks kuhu pädevasse kohta remonti, mitte ei tegeleks neti teel ennustamisega.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 08.02.13 23:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Kas pole nagu endal veel mõtet tulnud, viiks kuhu pädevasse kohta remonti, mitte ei tegeleks neti teel ennustamisega. |
Eks sellise masina pädevusega kipub nii olema, et esmalt maksad end lolliks, vahetad hunnikus igasugu ilgkalleid asju, heal juhul saadki auto peale
umbes auto kahekorde auto väärtuse "pädevatele" maksmist sõitma.
Kui nii hästi ei lähe, siis oled ikka probleemiga üksi.
Kahjuks ei oska teemaalgatajat millegagi aidata, probleemi kirjeldus on ka muidugi niivõrd segane, et raske on üldse midagi pakkuma hakata.
Kõrgsurvepump ntx võib ka päris arvestatavalt tiksuda kui mingi probleem kütuse kättesaamisega on.
|
|
|
robertroo
huviline
Registreerunud 10.02.13
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.13 09:27
|
|
|
Vaata äkki on vändas pikilõtk liiga suur, et ajab turbiini polte vastu plekki. Mudugi mul endal oli selline juhus, et ATM kastis õlipump oli tuksis.
täpsemalt oli viga selles, et õlipumba ja turbiini vahel on mingi liuglaager (saal) ümmargune ja see kiilus turbiini külge kinni ja hakkas pumba sees
ringi käima ning õli väljas. Tulemuseks oli see, et uus pump ja turbiin. Kõrin oli mul sama mida sa kirjeldasid.
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.13 11:07
|
|
|
Niisiis täna kontrollisin, pikilõtku pole väntvõllil. Kõrin kõrinaks, aga ei saa olla just mingi nõrk detail mis sedasi rattad plokki tõmbab ning
mootor jäi veel käimise suunas kinni ka.
Endal nüüd mõistus otsas, Rakvere kandis ei oska kellegi juurde viia näitama ka ja Tallinna ei tea kas julgeb sõita.
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.13 11:07
|
|
|
Täna vaatasin, et 3 pihusti tagasivoolu voolikut olid kõvasti üle ujutanud, vahetasin kõik ära.
Mõtlesin et kuulan puupulgaga igasugu detaile ning avastasin et pihusti torusid käimise aeg kuulates, plaksub mõni tugeva plaginaga, nagu peksaks
kohe, aga mõni tunduvalt vaiksemini.
Loogiliselt peaksid nad ju pea ühetugevselt häält tegema?
Kas siin võiks selle kärina põhjus olla?
Mis sellest üldse järeldada?
Mõni pihusti õhtal?
kõrgsurvepumbal ebapiisav kogus kütet?
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.13 11:16
|
|
|
Ilmselt on see iseenesest mõistetav, aga kas Sa OBD-st vigu oled üldse lugenud?
Kui miski on tõesti paigast ära, siis peaks tollel V6-l juba piisavalt igasuguseid asendi- ja pöörlemisandureid olema, et asi ära registreerida.
Kahju see ju ometi ei tee.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |