Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 2,5tdi v6 Mootor jooksis kokku (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 6959)
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.13 15:08 Tsiteeri
2,5tdi v6 Mootor jooksis kokku



Juhtus siis selline lugu minu audi a6 2001a 2,5tdi 132kw.
Algul lõi kerge tirina sisse sõidu pealt, mõtlesin et sõidan siis parklasse ära mingi 100m sai tiriseda, kui kõmm ja jooksis kokku. Küsin, et kuidas ta sai kokku joosta, kui nookuri vahelt välja viskab, jääb ju klapp üles. Ma ei proovinud enam starterit ka igaksjuhuks anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 27.01.13 15:17 Tsiteeri


Ju siis ei visand nookutit minema vaid klapijaotus läks paigast ära. Siis said klapid kolbidega kokku. Kui nookur vahelt väljas on siis üldjuhul mingit ebameeldivat häält ei tulegi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 27.01.13 15:20 Tsiteeri


Nu aga piisab, kui see nookur satub kuhugi nukkvõlli vahele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 27.01.13 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Nu aga piisab, kui see nookur satub kuhugi nukkvõlli vahele.


Seda küll aga ilma suurema tirinata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.13 15:27 Tsiteeri


Kuidas saab klapijaotus iseenesest paigast ära minna?
Aga jah ega ennem targemaks ei saa, kui kaane maha võtab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 27.01.13 15:29 Tsiteeri


Vähemalt kasutaja nime vaadates olid sa teadlik, et varem või hiljem see juhtub.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 27.01.13 15:41 Tsiteeri


Pinguti(pinguti polt) paneb saba, rihm läheb lõdvaks, mootorisse tuleb kole hääl.Ning lõpuks jääb seisma. Aga mida siin ennustada, tarvis ikka lasta spetsialistil mootor üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.13 18:52 Tsiteeri


Nii vaatasin, et hammasrihm on ilusti pingul. Mingi päev keeran klapikambrikaaned maha ja vaatan mis sealt alt üllatab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 28.01.13 11:49 Tsiteeri


Kas nukkvõllide rihmarattad on kinni? Sa vist ise (või lasid tuttaval) vahetasid kõrgsurvepumpa? Äkki on koer sinna maetud? Enne lammutamist ma ikka pöörduks töötegija poole, kui tema on üldse võimeline oma tegude eest vastutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.13 11:12 Tsiteeri


Niisiis, tänasega selgus nii palju. Panin kasti Neutrali peale, keerasin nukkvõlli otsas mootorit töötamise suunas ja ei liikunud. Proovisin vastupäeva ning käis ringi, seejärel uuesti töötamissuunas ja liikus. Autosse starterit ja masin käis ja ilma ühegi tiginata. Kiskusin klapikambrikaaned maha. Nookurid on kõik küljes ning nukkvõllidel kulumine praktiliselt olematu, nagu olekski äsja vahetatud.

Nukkvõlli rhmarattaid me ei ole lahti keeranud ning vaatasin samuti et märgidki paigas(rihm samuti pingul).
Ainuke asi mida ma ei proovinud täna käimise aeg, oli käigukast. Ehk siis tõesti on kast õhtal? Kuid tigin tuli ise kindlasti mootori juurest. Kui nüüd kast kõrvale jätta, siis mida võiks veel kapoti alt uurida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalmar
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: sillamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,5 110kw Quattro 98.a.

postitati 29.01.13 11:20 Tsiteeri


Minul tegi niisugust tirinat ja samuti kiilus korraks kinni hüdrotransformaatori polt .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.13 12:42 Tsiteeri


Samamoodi tõmmas ka rattad plokki kohe? Mis asi see on?, nime järgi eeldaks, et seoses miskit kastiga?
Miks ta nii teeb ja milline on remondi lahendus?

Mingi aeg vaatasin, et mul kast alt pisut õline ka. Kas võib ehk sellest olla, et õli tase kastis madal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.13 09:56 Tsiteeri


Nii, need kolm turbiini polti on täiesti kinni, kuid kahel neist pead läigivad nagu oleks tõesti pihta saanud. Ja kui kruvikeerajaga hammasvööd käigukasti servast painutada, siis ühtepidi nagu kergelt krudiseb või lõtkub, nagu oleks lahti. Kas siis on variant, et on hoopis väntvõlli küljest lahti, et viskab kohati kergelt vibrasse hammasvöö ning sedasi need poldipead vastu väntvõlli simmeri korpust käivadki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.13 15:34 Tsiteeri


Mis seda kõrinat võis veel põhjustada ning rattad plokki tõmmata? Rattad tõmmas plokki siis kui õudsin umbes kiiruseni 30, ei saa kindlalt väita et plokki läksid, aga plaksust jäi seisma.
Mootorit õigele poole keerates ringi ei käinud, korraks vastupidi ja uuesti õigele poole ning jällegi toimis.
Hetkel sõidan jälle autoga ringi kohati nagu on seesama kärin sees aga ei ole aru saada, kus kohast ta tuleb. Kohati kaob ära ning siis käib mootor mõnusa pehme häälega. Hooratta juures oli kõik korras ning midagi siiski pihta pole saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wilba
huviline



Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5

postitati 05.02.13 19:02 Tsiteeri


Ma ise arvan, et midagi kuskilt on katki. Tuleks spetsialisti juurde viia. Tiriseb see asi sul kuskil nii kaua, kuniks on korpuses mõni auk sees või mida iganes. Ma pigem suurest hirmust ei sõidakski, enne kui viga kõrvaldatud. Aga noh, kui pappi jagub, siis võib ju autoga sõita kuni see tirinat tegev vidin ikka korralikult pilbasteks on. :D ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.13 09:06 Tsiteeri


Väärt kommentaar, sinust on palju abi. Ma ei sõida autoga vaid tegin kõigest mõne proovi tiiru.
Küsimus neile kes seda mootorit on lammutanud. Kas mootori eesotsas väntvõlli küljes, siis näiteks mootoril seespool on midagi sellise ehitusega, mis saaks tiriseda ja kinni tõmmata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.13 09:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: v6hitler
Väärt kommentaar, sinust on palju abi. Ma ei sõida autoga vaid tegin kõigest mõne proovi tiiru.
Küsimus neile kes seda mootorit on lammutanud. Kas mootori eesotsas väntvõlli küljes, siis näiteks mootoril seespool on midagi sellise ehitusega, mis saaks tiriseda ja kinni tõmmata?


Õlipump, kettülekandega.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.13 10:00 Tsiteeri


Karteripõhi alt ära võtta ning peaks kogu mäng paista olema? või tuleb õigeks ülevaateks mingi otsakaas lammutada?

Praegu just käisin proovimas, kohal seistes ning tuuritades lööb sellise kärina mingi paari tuhande peal sisse, siis lasen gaasi maha käib tühipöördel ka selle lolli kärinaga mingi 3sec ning siis kaob ära.

Kõige efektiivselt kuuleb seda kärinat lihtsalt maanteel sõites, oletame et sõidan 90ga ning kuulen kuidas käib. klõp klõp klõp klõp, lasen gaasi maha kaob ära või ei kuule, annan gaasi jälle klõp klõp klõp klõp.

Samas vahel töötab väga kenasti, pole ka seda klõpsu ja minumeelest läheks nagu pöördesse ka erksemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.13 17:20 Tsiteeri


Niisiis täna avastasin sellise asja, et koha peal gaasi andes ning seejärel pöörete langedes teeb turbo sellist kohinat vms ja mootor on uimane ning üks hetk jälle gaasi andes on mootor ergas ja vaevu on üldse turbo häält kuulda. Kas see ei või olla kuidagi sellega seotud, et mootor vahepeal käriseb vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 08.02.13 18:32 Tsiteeri


Kas pole nagu endal veel mõtet tulnud, viiks kuhu pädevasse kohta remonti, mitte ei tegeleks neti teel ennustamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.02.13 23:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Kas pole nagu endal veel mõtet tulnud, viiks kuhu pädevasse kohta remonti, mitte ei tegeleks neti teel ennustamisega.

Eks sellise masina pädevusega kipub nii olema, et esmalt maksad end lolliks, vahetad hunnikus igasugu ilgkalleid asju, heal juhul saadki auto peale umbes auto kahekorde auto väärtuse "pädevatele" maksmist sõitma.
Kui nii hästi ei lähe, siis oled ikka probleemiga üksi.

Kahjuks ei oska teemaalgatajat millegagi aidata, probleemi kirjeldus on ka muidugi niivõrd segane, et raske on üldse midagi pakkuma hakata. Kõrgsurvepump ntx võib ka päris arvestatavalt tiksuda kui mingi probleem kütuse kättesaamisega on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
robertroo
huviline



Registreerunud 10.02.13
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.13 09:27 Tsiteeri


Vaata äkki on vändas pikilõtk liiga suur, et ajab turbiini polte vastu plekki. Mudugi mul endal oli selline juhus, et ATM kastis õlipump oli tuksis. täpsemalt oli viga selles, et õlipumba ja turbiini vahel on mingi liuglaager (saal) ümmargune ja see kiilus turbiini külge kinni ja hakkas pumba sees ringi käima ning õli väljas. Tulemuseks oli see, et uus pump ja turbiin. Kõrin oli mul sama mida sa kirjeldasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.13 11:07 Tsiteeri


Niisiis täna kontrollisin, pikilõtku pole väntvõllil. Kõrin kõrinaks, aga ei saa olla just mingi nõrk detail mis sedasi rattad plokki tõmbab ning mootor jäi veel käimise suunas kinni ka.

Endal nüüd mõistus otsas, Rakvere kandis ei oska kellegi juurde viia näitama ka ja Tallinna ei tea kas julgeb sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.13 11:07 Tsiteeri


Täna vaatasin, et 3 pihusti tagasivoolu voolikut olid kõvasti üle ujutanud, vahetasin kõik ära.
Mõtlesin et kuulan puupulgaga igasugu detaile ning avastasin et pihusti torusid käimise aeg kuulates, plaksub mõni tugeva plaginaga, nagu peksaks kohe, aga mõni tunduvalt vaiksemini.
Loogiliselt peaksid nad ju pea ühetugevselt häält tegema?
Kas siin võiks selle kärina põhjus olla?
Mis sellest üldse järeldada?
Mõni pihusti õhtal?
kõrgsurvepumbal ebapiisav kogus kütet?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.13 11:16 Tsiteeri


Ilmselt on see iseenesest mõistetav, aga kas Sa OBD-st vigu oled üldse lugenud?
Kui miski on tõesti paigast ära, siis peaks tollel V6-l juba piisavalt igasuguseid asendi- ja pöörlemisandureid olema, et asi ära registreerida.
Kahju see ju ometi ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]