Deprecated: Implicit conversion from float 256060.99999999997 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi 100q c3 2.3 98kw - 1990 - VernerV
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100q c3 2.3 98kw - 1990 - VernerV (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 4085)
VernerV
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.13 21:10 Tsiteeri
Audi 100q c3 2.3 98kw - 1990 - VernerV



Tervist!

Enne seda masinat omasin juhuse tõttu üht b3 Coupet. Tänu Coupele hakkasid Audid päris meeldima ja kuna just otsisin tagaveolt neliveose peale minekuks aparaati, sai konkreetne auto koju toodud.

Sigari lisadest: 4x el aknad, mehhaaniline katuseluuk. Rohkem vist polegi :P

Teha olen jõudnud nii palju, et sõita saaks.
Kohe alguses sai vahetatud torsen, lisaks sellele veel õlid, filtrid.

Vigadest nii palju, et alustaks kõigepealt loomulikult mootorist :D. Nagu aru saan, on tavaline selle tüübi mootori mitte korrektne toimimine.
Mul oli probleemiks soojalt mittekäivitumine. Võtsin lahti tühikäigumootori, millel klapp oli kinni jäänud. Sain selle liikuma. Tagasi pannes mootor enam ei käinud üldse. Pööreded vahel kõikusid, vahel oli tühikäik 1700. Selle peale vahetasin oma "tarkusest" pritsepea ära. Tuli välja et see oli hoopis audi 90 oma ja erines veidi 100 omast. Vahetasin nüüd pritsepead tagasi ja näppisin veidi tühikäigumootori siibri reguleerimis kruvi. Hetkel käib enam-vähem. Läheb soojalt ka käima. AGA...
Nii lihtne see remont muidugi olla ei saanud. Nüüd on mootoril umbes 60kw ja 4000 pöörde pealt võtaks nagu kütte tagant ära. Kui tühikäigumootorilt pistik küljest ära võtta, siis pöörded langevad 400 peale. Olen aru saanud, et pöörded peaksid just tõusma. Lisaks teeb tahhomeeter vahel naljakaid liigutusi. Hüppab kiiresti erinevate pöörete vahel, kui tekib 4000 pöörde pealt "fuelcut". Tõenäoliselt tekitab probleeme potekas (potentsiomeeter) pritsepeaküljes. Mõõtsin takistust ja tulemuseks sain: takistus algab 5ohmist ja kolmveerand käigu peal on 14 ohmi ja järsku hakkab langema ja langeb 10 peale ja klapi lahti tehes on jälle 14.

Kas mu mõte on õige ja kas need takistuse suurusjärgud on õiged? Teisel potekal, mis mu käsutuses on, muutus takistus ühtlaselt 0.89 ohmist 5 ohmini.

Igaks juhuks mainin ära veel, et termostaadi juures ülemine temp andur tundus töötavat, alumist pole kontrollinud. Salongi temp näidik ei tööta, aga see võib vist näidiku viga ka olla.

Mõni telefoniga tehtud pilt ka
http://imageshack.us/a/img268/5848/mersu019.jpg
http://imageshack.us/a/img713/6163/mersu020.jpg
http://imageshack.us/a/img542/9296/mersu021.jpg

Edit by Kivitare: Tegin pildid lingiks. Pildi pikim külg ei tohi ületada 800px.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 25.01.13 07:23 Tsiteeri


Neid c3 kerega avante just enam väga palju liikvel pole, eriti quattroid! Jõudu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 25.01.13 07:39 Tsiteeri


Njaa piltidelt paistab tüüpiline salongi niiskuse probleem. Vaata kõik tihendid üle, minul sedaanil tagaluugi oma ei pidanud ning läks tükk aega aega enne kui selle vea leidsin.
Huvitaval kombel on esimesed tiivad vana sigari omad, aga tagumised koopad on ümarad. Selle järgi saaks juskui kena kompoti kokku, kui sinna 20v tiivad ette lisada, 20v kapott ja siis 2.2T vahele! :D

Aga edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
VernerV
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.13 11:41 Tsiteeri


Tänud!

Tiibadega on ja mingi kompott tehtud.

Salongi kohapealt. Mootorit näpin niiskes garaa˛is ja sealt ka niiskus ja põhjus, miks talvel kõik aknad lahti on.

Enne mootori näppimist oli jõudu nagu piisavalt ja mootori vahetuseks arvatavasti ei lähe, aga kes teab. Mul pole väga palju autosid olnud, millel org mootor peale oleks jäänud.

Täienduseks veel esimesele postile, et enne tühikäigumootori puhastamist oli jõudu piisavalt terves pööretevahemikus. Nüüd peab gaasiga hellalt ringi käima, et kiirendada saaks. Loogiliselt võttes peaks nüüd õhku rohkem saama ja kütet ei taha peale anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 25.01.13 12:40 Tsiteeri


Kena! Piltide pealt vaadates on ka esiosa värvi toon nagu veidi teistsugune võrreldes ülejäänud kerega. Kui need taga tiiva kaared ei ole sinna ise pandud siis peaks olema tegu 100 Sport mudeliga, millel peaks olema ka esitiivad kumera kaarega nagu seda on 200 20V´l. Mis puudutab pritse süsteemi siis ise seda väga näppida ei soovitaks, ning uisapäisa juppide vahetamine on ka mõtetu ja läheb lõppude lõpuks kallimaks kui kohe minna diagnostikasse. Tartus tunneb selle pritse süsteemi hingeelu Hr. Orav, foorumis on ka tema kontakt olemas kui natukene viitsid otsida. Muidu aga tugevat närvi vanakese pidamisega.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VernerV
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.13 12:54 Tsiteeri


Närv on tõesti juba proovile pandud :D

Aga nii kaua, kui juppide vahetuseks raha ei lähe, on mõistlikum ise proovida. Huvi ka nagu on ja paremat nagunii teha pole. See tunne, kui lõpuks ise korda tehtud saab maksab ka midagi.

http://www.youtube.com/watch?v=1TPAN5regxE

Leidsin siukse video. Selle järgi tundub teine potekas paremas korras olema. Lähen vahetan need ära ja vaatan, mis saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 25.01.13 13:59 Tsiteeri


Tere ka minu poolt.
See audi mis sa ostsid selle sa tõid mõisakülast, Mihkli käest?
Sügisel trehvasin teda automotos viljandis, siis ta tellis kõik võimalikud tihendid sellele mootorile. Seda ei tea kas ta ka ära vahetas. Kui see auto sõbra käes oli, siis minu mäletamist mööda käis see audi paremini kui minu oma.
Ning see sport pütt mis sull audi all on, oli kunagi minu opeli all.


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NossoV
huviline



Registreerunud 01.02.07
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.13 15:00 Tsiteeri


Avandi, quattro ja ümarate tiivakaarte näol tegu üsna muheda kompotiga, kust huvi olemasolul kuhuiganes edasi arendada.

Edu!!!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VernerV
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.13 19:12 Tsiteeri


Tänud! Edu ikka tarvis.


Aga see on täitsa Mõisakülast ostetud jah. Põhjaalt on näha, et õõtsad on vahetatud. Jutu järgi ka klapisääretihendid.

Vahetasin pritsepea koos potentsiomeetriga ära. Panin juba varem mainitud 90 oma peale. 90 mootori kood peaks NG olema ja c3 AAR. Kas pritsepeadel ka mingi vahe on?

Igatahes vahetasin ära ja enam lörisema ei hakka kui ühtlaselt gaasi vajutada. Läheb lõpuni välja.

Klassivend ütles, et peaks alumist temp andurit kontrollima. Vaatasin siis üle ja sooja mootoriga näitas takistuseks 1 klemmi peal 2.5 ohmi ja teistelt 5 ohmi. Jooksin kohe kiirelt poodi uut junni tooma, et saab veel täna korraliku autoga sõita.
Aga kuna tegu on minuga, siis ei saa ju asjad hästi minna. Ostsin uue anduri ära. Panin anduri otsa sooja radika peale ja mõõtsin takistuse ära. Asi toimis. Monteerisin külge ära ja mõõtsin uuesti takistust. 0 Ei andud enam ühendust. Panin ta päris kuuma mootoriga külge, kuskil 70 kraadi juures. Kas see võis midagi ära ehmatada seal ja katki teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 25.01.13 19:30 Tsiteeri


Põhimõtteliselt on nüüd nii, et kuna sa seda pritsepead vahetasid juba. Siis näppisid need asjad paigast ära. Võta kätte vii spetsialisti juurde. Ise sa seda korralikult käima EI SAA. Mõttetu ajakulu lihtsalt. Siis ei tule vähemalt mõtet pähe, et see audi 2.3 on üks igavene saast. Kui paigas asjad siis on väga hea.

Muidu jah. Normaalne loom. Esitiivad ainult valed. Kunagi vist oli vändras selline. Vb isegi sama masin. Seisis seal linnas sees ühe maja ees. Tundus ka siis, et olid tavalised esitiivad. Ja taga kindlalt ümar koobas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VernerV
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.13 17:16 Tsiteeri


Oleks veidi abi vaja juhtmetega. Nimelt on temp anduri pistik maha lõigatud ja ei tea, mis juhe kuhu käib.

Juhtmed on: pruun kollase triibuga, mis võiks mass olla
sinine kollase triibuga, süüde sees andis kõikumisetega umb 0.75V
sinine rohelisega, andis 0.5V
must sinisega 1,5V

2 tükki peaks minema ajju segu muutmiseks, 2 süüte muutmiseks. Või on kuidagi teisiti?

Ostsin c4 anduri, millel on 3pin pistik. Sellel on aga 4 juhet. Kui teaks, mis juhe kuskilt pärit on, saaks mingi lahenduse välja mõelda.

El skeemidel pole leidnud sellist juhtmete kombinatsiooni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
otto
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal

Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990

postitati 26.01.13 20:25 Tsiteeri


http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/mfts_conn.jpg

pruun kollase triibuga - Temperature Gauge
sinine kollase triibuga - Auto Check
sinine rohelisega - To ECU and A/C
must sinisega - +12V

Ja vanadel originaal anduritel oligi 4 klemmi, uutel on 3 ning toimib samuti see.


Audi OOOO - Lord Of The Rings
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 27.01.13 10:31 Tsiteeri


Niipalju veel teadmiseks, et see konkreetne andur (MFTS) ei puutu kuidagi kokku süüte ja segu regullimisega. Selle jaoks on teine andur asub ta sama flantsi küljes ja on kahe pinnine ning musta värvi kui tegu originaaliga siin pildil siis see andur ilusti näha http://i1021.photobucket.com/albums/af333/Raido001/Audi%20remont/P1010006-1_zpsf9b1834d.jpg


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VernerV
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.13 11:59 Tsiteeri


Ok.

Suured tänud teile. Panin ülemise skeemi järgi kokku. Nüüd Terminal 1 pealt mõõtes soojal mootoril 100+ ohm. See peaks hea olema. Temp näidik ikkagi tööle ei hakanud.

Mõõtsin lambda ära. Voldid kõikusid 0.2 ümber.
Teema lambdast

Selle teema järgi oleks nagu midagi viga. Mõõdetud kõige odavama multimeetriga, aga siiski näit kõikus arvatavasti liiga vähe. Lambdat küll selle diagnoosi peale ostma ei jookse, kuid päris korras seal vast kõik ei ole. Nüüd on vist paras aeg targemate jutule minna :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.01.13 13:32 Tsiteeri


Pane see pruun kollase triibuga otse massi, kui siis ka temp seier ei liigu, otsi viga juba mujalt juhtmestikust või kellaplokist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
VernerV
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.13 19:01 Tsiteeri


Asjalood on nüüd sedasi, et nüüd käib edasi sama moodi nagu enne tuuningut.

Vahetasin pritse pea küljes oleva anduri või klapi ära. Olin seda juba varemalt ka mitu korda teinud, aga mõtlesin, et vahetaks veel ühe korra. Peale seda sai hea.

Lambda vahetasin ära. Nüüd nr kõiguvad 0.3 0.6ni tühikäigul. Panin 3 juhtmega anduri ja vedasi massi ka veel. Kuskilt oli meelde jäänud, et audidel peab olema lisa mass, muidu ei taha töötada hästi.

Õhulekked, mis olen selle 1+ nädala jooksul leidnud: Karteri tuulutus toru 2 kohast, pritsepeast koldesse minev toru, tühikäigu mootori 1 voolik.

Lasin 5 silindri pihustile eetri moodi asja. Mingi käivitusabi vms, mis peaks idee poolest mootori pööret tõstma, aga see tegevus hoopis tõmbas pöörde alla. Pihusti otsas on mingid kummipuksid, mis oleks soovitatav ära vahetada, kui selline olukord on?


Soojalt ikkagi tööle ei lähe ja pööre kõigub vähe. Kui tühikäigumootorilt pistik ära tõmmata, siis mitte mingit muutust mootori töös ei ole.

Ehk siis olen samas seisus, millest alustasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.01.13 20:07 Tsiteeri


Ma võin Sulle öelda ainult ühte asja, ja see on 100% tõsi!

Mida rohkem Sa seal igasugu asju proovid ja tõstad ja keerad, seda kallimaks Sul see remont ja diagnostika hiljem läheb.
Palun vii kuskile, kes teab mida teeb!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tonis799
huviline



Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Vändra
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5tdi,A8 4.2 quattro

postitati 28.01.13 21:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Muidu jah. Normaalne loom. Esitiivad ainult valed. Kunagi vist oli vändras selline. Vb isegi sama masin. Seisis seal linnas sees ühe maja ees. Tundus ka siis, et olid tavalised esitiivad. Ja taga kindlalt ümar koobas.

See sama masin jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
VernerV
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.13 19:20 Tsiteeri


Täna panin Corrado G60 tühikäigumootori peale. Selle tulemusena läks pill soojast peast käima. Külmalt käib küll veidi madalal pöördel, kuid ega see org jubin ka ju siiski pole.
Enam kõrgel pöördel hinge kinni ei võtnud.
Tühikäigul pole see mootor veel nii siledalt käinud.

Siit siis küsimus, mis mootorite tühikäigumootorid peale istuvad?

Täna leidsin sellise lehe pealt sellise lause.

"The 5000 was equipped with a unique hydraulic pump that simultaneously performed both the power assisted braking and power assisted steering. This dual functioning system was used on many Audi models up until around 1996"

Mul tundub pump tuksis olema, sest kiirelt keerates on rool raskem kui aeglaselt keerates.
Kas see võib seotud olla sellega, et ABSi tule põlema lööb ja tagumised pidurid ei pidurda. ABSi nuppu vajutades hakkavad jälle kõik pidurid tööle, aga 500m pärast lööb tule uuesti põlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 30.01.13 19:52 Tsiteeri


Kui sul pidevalt absi tule põlema lööb, siis on arvatavasti mõni absi andur tuksis.
Mul coupel on sama asi.


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NossoV
huviline



Registreerunud 01.02.07
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.13 20:20 Tsiteeri


Minu 2.3NG peal toimetab omega a 2,6 dual ramilt pärinev tühikäigumootor. Kõik otsad sobivad üks ühele, probleeme pole esinenud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VernerV
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.13 19:54 Tsiteeri


Remontimise vahepeale olen veidi sõitnud ka nüüd.
Sai käidud Saunamaratonil. Ideaalne masin sellise ürituse jaoks. Sai parkida sinna kuhu vaja ja ka siis kui enam parklas kohti polnud :D. Kordagi kuskil hätta ei jäänud.

Olen lumme ka proovinud uputada, mis on ka välja tulnud. Aga üldiselt on lumes läbivus väga hea.

Ka jäärajal on läbitud mõningad elamusterohked kilomeetrid.

Ehk siis olen saanud mootori enam-vähem timmi. Sai vahepeal lambdadega mässatud. Hiljem selgus, et varjestus oli põhijuhtmega kokku läinud ja andis valeandmeid.

Täna kukkusid tühikäigu pöörded ootamatult madalale. Vaatasin kõik juhtmeühendused üle ja prooviks eemaldasin pritsepea küljel oleva pistiku. Pööre tõusis normaalsele tasemele.

See, mille külge pistik läks, tundus lähemal vaatlusel mingi klapp olema, mis vajadusel kütet läbi laseb. Mis selle julla mõte on ja millest selline reaktsioon tingitud võib olla? Võib seal midagi umbes olla või läheb seal midagi elektroonilist tuksi?

Täna umbes olekut kontrollida ei saanud, aga homme võtan arvatavasti maha ja viskan teise peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VernerV
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.13 14:50 Tsiteeri


Probleem ei olnud mitte selles klapis, vaid lambdas.

Lambda näitab poolsooja mootoriga 1.0+V ja aju tõmbab kütte maha ning mootor hakkab madalal pöördel käima ja sureb maha. Külmalt ja soojalt käib normaalselt. Jõud on ka normis. Pööre üle tühikäigu tõsta, siis läheb lambda näit ka normi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.1% - SQL: 65.9%]