Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.2 turbo 10v quattro - 1990 - rally84 (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 4873)
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 19.01.13 09:25 Tsiteeri
Audi 100 2.2 turbo 10v quattro - 1990 - rally84



Tervitus! Sain sellel kolmapäeval siis õnnelikuks sigari kerega Audi 100 omanikuks. Jäi selle masina müügikuulutus silma. Helistades müüjale, sai päev kokkulepitud ja mindud Tartusse masinat ülevaatama. Esimene pilt, mis avanes, oli lubav. Autol küll iluvigasid on, aga peale proovisõitu olin otsustanud, et selle auto võtan ära. Auto minek üllatas mind, loomulikult positiivses mõttes. Turbo toimetas tal hästi ja masina minek päris valus. Samuti sidur, käigukast ja nelivedu kõik toimisid nagu peab.
Meeldis ka väga hea varustustase ja lisad- nahksisu(päevinäinud), puitsisu, kliimaseade (töötab!), pardakompuuter, 4 el. akent, el katuseluuk, diferentsiaalilukk, abs(väljalülitatav), roolivõim, kesklukk puldist, alarm, toonklaas, Audi originaal valuveljed, arvestatav sony muusikamasin;) , salongi lisatud turborõhu näidik, kindlasti midagi veel...
Auto on musta värvi, aiste vahel siis 2.2 turbo 10v 121kw. See kooslus mulle igatahes meeldib. Ja kõige peale siis sigari mugavus ja ruumikus.
Müüja rääkis ka ausalt auto vigadest. Kõigepealt tahab kindlasti tähelepanu külmkäivituspihusti. Sellele sain ka eile kinnitust, kuna auto käima ei läinud. Soojast peast aga käivitus probleemideta!
Lähiajal tulevad ka pildid...:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 21.01.13 16:51 Tsiteeri


Sai siis täna lähemalt seda külmkäivituspihustit uuritud:( See ots mis sisselaskekollektorisse läheb, sai lahti keeratud ja natuke starterit antud, kütust pihustab sealt küll.. Masinat aga siiamaani käima pole ikka saanud. Kontrollisin ka süüteküünlaid, need täitsa korralikud.
Igatahes alguses nagu natuke lubab, aga pärast käia aku tühjaks aga mootor hääli sisse ei võta. Praegu kahtlustan ka bensupumpa.. Homme sõidab siis Sigar nööri otsas remonti...:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 24.01.13 19:40 Tsiteeri


Masin nüüd igatahes käivitub!;) Sõita on temaga ikka VÄGA mugav ja fun ka.
Rajal on kindlasti kergemini loobitav ja käsitletav b3 või b4 kerega quattro aga saab ka väga mõnusalt c3 quattroga külg ees lasta, eriti mõnus kui ka turbo taga. Kes tahab autost pilte näha, siis neid näeb hetkel album.ee kasutaja yllar84 alt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.13 19:47 Tsiteeri


PILDID
See masin ennegi siin foorumis olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 24.01.13 19:58 Tsiteeri


Põhjus, et auto külmalt käima ei läinud oli siis selles, et bensupumbale tuli vool alles siis järgi, kui starterit annad. Peaks aga siis, kui süüte sisse ju keerad. Mingi relee nöögib. Praegu siis selline ajutine lahendus tehtud, et bensupumbale tuleb vool taha, kui gabariittuled põlema paned...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 24.01.13 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
PILDID
See masin ennegi siin foorumis olnud.


Usun! Ise ma polnud sellega kursis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 24.01.13 21:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rally84
Põhjus, et auto külmalt käima ei läinud oli siis selles, et bensupumbale tuli vool alles siis järgi, kui starterit annad.


Paraku sellisel turbo mootoril peabki nii olema, et pump tuleb koos starteriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
treilop
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant

postitati 24.01.13 21:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rally84
Põhjus, et auto külmalt käima ei läinud oli siis selles, et bensupumbale tuli vool alles siis järgi, kui starterit annad. Peaks aga siis, kui süüte sisse ju keerad. Mingi relee nöögib. Praegu siis selline ajutine lahendus tehtud, et bensupumbale tuleb vool taha, kui gabariittuled põlema paned...


Ise remontisid? :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
muumitroll
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001

postitati 24.01.13 23:18 Tsiteeri


Rõõm on näha, et üks mu endistest autodest taas klubilise käes on :)
Sellel autol aga jah kindlasti peabki küttepump järgi alles koos starteriga tulema ja pikk käivitus on selle mootori eripära. Mäletan, et konkreedselt selle auto käima saamiseks pidi nipp selge olema ja läks alati lihtsalt käima ;)
Ka mina käisin selle autoga nööri otsas remodis ja küttesüsteemis on tal jama olnud juba aastaid. Mina nimelt lasin remontida tal kütuse rõhu regulaatorit vms. Asetseb see siis mootoriploki paisupaagi poolses küljes. Kui võimalus lase küttesüsteemis olevad rõhud üle mõõta ja saad veale jälile, arvan mina.
Nii imelik kui see ka ei ole siis auto käivitus hästi ainult siis kui tal rohkem kui 20L bensiini paagis oli, kui alla vajus siis hakkas jant pihta nii käivitustel kui vahest ka kiirendustel. Paaki olen tal puhastanud ja ka uue küttepumba panin 2012 veebruaris.
Mootorit õnneks sellel isendil keegi tuuninud minu käes veel ei olnud ja kõik oli originaalis, turbo toimetas ka tõesti ilusti. Kere olukord aga kiita ei olnud.

Minu mäletamist mööda oli tal kliima kompressor läbi ja rihm maas, seega kliima tal ei töödanud. Võimalik, et keegi on selle vahpeal välja vahetanud.
Kui auto kohta lisainfot soovid siis võta U2U kaudu ühendust, võin sulle teada anda mis hooldused minu käes tehtud said ja mis vead autol avastasin.

Igaljuhul jõudu ja jaksu autoga! ;) Mulle meeldis ka see sigar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 24.01.13 23:52 Tsiteeri


Kas küttesüsteemis tagasivooliklappi olema ei peaks, vältimaks kütuserõhu langemist kui auto seisab? Korras tagasivooluklapiga pole vahet kas auto seisab 2h või 2 kuud, käima läheb ikka sisuliselt samamoodi.

See, et kütusepump töötab ainult siis kui mootor käib on tegelikult väga lihtne kaitsemehanism, kui peaks avarii tõttu mootor seiskuma jääb ka küttepump seisma.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
muumitroll
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001

postitati 25.01.13 01:03 Tsiteeri


Niipalju kui mina mäletan siis olid sellel autol ka pihustid väsinud kellegi eksperdi arvates, seegi võib üks pikalt käiamiste põhjusi olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 25.01.13 06:40 Tsiteeri


Pead silmas kõiki pihusteid, mitte ainult külmkäivituspihustit?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 25.01.13 06:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: treilop
Tsitaat:
Algselt postitas: rally84
Põhjus, et auto külmalt käima ei läinud oli siis selles, et bensupumbale tuli vool alles siis järgi, kui starterit annad. Peaks aga siis, kui süüte sisse ju keerad. Mingi relee nöögib. Praegu siis selline ajutine lahendus tehtud, et bensupumbale tuleb vool taha, kui gabariittuled põlema paned...


Ise remontisid? :o


Ise ja jumala abiga!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 25.01.13 06:45 Tsiteeri


Miks vedada mingi lisa juhe kui oleks piisanud lihtsalt pumba relee asemele tavaline relee ja pump hakkab tööle kui süüte sisse keerad. Ja kordades lihtsam lahendus mida pärast likvideerida. Soovitan siiski asi korda teha, enne kui tuli taga on. Tõmba pihustid välja vaata kas tuleb tilk otsa peale seisma jätmist. Kui õigesti mäletan siis sai ex coupel mingi kärcher-i relee peale pandud ja see andi süüte keeramisel 2x pumpa ja siis keerasid käima alles.


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 25.01.13 06:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Miks vedada mingi lisa juhe kui oleks piisanud lihtsalt pumba relee asemele tavaline relee ja pump hakkab tööle kui süüte sisse keerad. Ja kordades lihtsam lahendus mida pärast likvideerida. Soovitan siiski asi korda teha, enne kui tuli taga on. Tõmba pihustid välja vaata kas tuleb tilk otsa peale seisma jätmist. Kui õigesti mäletan siis sai ex coupel mingi kärcher-i relee peale pandud ja see andi süüte keeramisel 2x pumpa ja siis keerasid käima alles.



Tänud nõu eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 25.01.13 06:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rally84
Tsitaat:
Algselt postitas: treilop
Tsitaat:
Algselt postitas: rally84
Põhjus, et auto külmalt käima ei läinud oli siis selles, et bensupumbale tuli vool alles siis järgi, kui starterit annad. Peaks aga siis, kui süüte sisse ju keerad. Mingi relee nöögib. Praegu siis selline ajutine lahendus tehtud, et bensupumbale tuleb vool taha, kui gabariittuled põlema paned...


Ise remontisid? :o


Ise ja jumala abiga!:D

Kas jumal oli see vend kes tuli sellisele geniaalsele ideele et vedada tulede alt lisa juhe ja varsti tulede juhtmestik maha põletada? Ja sina teostasid;) Või vastupidi?


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 25.01.13 06:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Tsitaat:
Algselt postitas: rally84
Tsitaat:
Algselt postitas: treilop
Tsitaat:
Algselt postitas: rally84
Põhjus, et auto külmalt käima ei läinud oli siis selles, et bensupumbale tuli vool alles siis järgi, kui starterit annad. Peaks aga siis, kui süüte sisse ju keerad. Mingi relee nöögib. Praegu siis selline ajutine lahendus tehtud, et bensupumbale tuleb vool taha, kui gabariittuled põlema paned...


Ise remontisid? :o


Ise ja jumala abiga!:D

Kas jumal oli see vend kes tuli sellisele geniaalsele ideele et vedada tulede alt lisa juhe ja varsti tulede juhtmestik maha põletada. Ja sina teostasid;)



Paraku jaa, ja mina toetasin jah.:D Aga tegelikult nagu ma kirjutasin, on see ajutine lahendus. On seda ka varem tehtud, pole veel üksi auto aga maha põlenud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 25.01.13 07:04 Tsiteeri


Mina ise polegi mingi spetsialistist remondimees, aga sellisele geniaalsele ideele võivad tulla ka väljaõppinud mehaanikud!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 25.01.13 07:31 Tsiteeri


Minuarust ei ole c3 isenditel tulede releesi vahel ja see hakkab kaitsmete ploki peale. Aga kui ütled et on varemgi teinud väljaõppinud mehaanik nii siis edu ja jaksu. Ei oska kohe midagi enam lausuda.


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 25.01.13 07:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rally84
Paraku jaa, ja mina toetasin jah.:D Aga tegelikult nagu ma kirjutasin, on see ajutine lahendus. On seda ka varem tehtud, pole veel üksi auto aga maha põlenud!

Ole hea ja teinekord tsiteerides kustuta vahepealt mõni lause ära! Loetakse ju ülevalt alla ja kui jõuda tsitaadini, siis pole ju enam see eelnevalt kirjutatu nii oluline. Kui tõesti muudmoodi ei saa, siis on lihtsam mitte tsiteerida! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 25.01.13 08:07 Tsiteeri


Sellel autol peabki hakkama bensupump tööle siis, kui starterit annad. Otsi viga kuskilt mujalt (pihustid ja üleüldse kütusesüsteem) Käivituma peaks ta igaljuhul külmalt, kui ta soojalt juba käima läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.13 08:14 Tsiteeri


Niipalju kui mina neid mootoreid elus näinud olen, siis ka kusevate pihustitega läheb mootor täitsa külmalt s.h -25ga alati kergesti käima, kuumalt jah on vaja gaasipedaal käivitamisel põhjas hoida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 25.01.13 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Niipalju kui mina neid mootoreid elus näinud olen, siis ka kusevate pihustitega läheb mootor täitsa külmalt s.h -25ga alati kergesti käima, kuumalt jah on vaja gaasipedaal käivitamisel põhjas hoida.


Mul just vastupidi,soojalt käivitub normaalselt, aga külmalt ei taha hääli sisse võtta. Korraks läheb käima, käib paar sekundit ja siis enam ei lähe! Just natuke aega tagasi käisin proovimas, eile igatahes päeva lõpuks sain ta tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 25.01.13 08:34 Tsiteeri


Koristan selle ajutise isearetuse ka ära, praegu pole sellest küll eriti kasu. Pean silmas, bensupumbale voolu vedamist gabariitide pealt. Vägisi on selline tunne, nagu kütuserõhk poleks õige..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 25.01.13 08:55 Tsiteeri


Mootori töö temperatuur näitab külmaga et mootor on soe ja külmkäivitus pihusti ei aktiveeru. Kui soojast ilusti käivitub ja sõidab korralikult ning minekus puudusi pole siis välistaks pumba puudulikuse. Kui soojast seisma jätad siis keera kapoti all mingi poole tunni möödudes kütuse surve trassil mingi liide lahti ja peaks survet sees olema. Kui ei ole siis ei hakka kütust purskama näed ära kas trassis jääb või langeb surve.


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]