Lehekülgi: 1 2 |
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 19.01.13 09:25
|
|
|
Audi 100 2.2 turbo 10v quattro - 1990 - rally84
Tervitus! Sain sellel kolmapäeval siis õnnelikuks sigari kerega Audi 100 omanikuks. Jäi selle masina müügikuulutus silma. Helistades müüjale, sai päev
kokkulepitud ja mindud Tartusse masinat ülevaatama. Esimene pilt, mis avanes, oli lubav. Autol küll iluvigasid on, aga peale proovisõitu olin
otsustanud, et selle auto võtan ära. Auto minek üllatas mind, loomulikult positiivses mõttes. Turbo toimetas tal hästi ja masina minek päris valus.
Samuti sidur, käigukast ja nelivedu kõik toimisid nagu peab.
Meeldis ka väga hea varustustase ja lisad- nahksisu(päevinäinud), puitsisu, kliimaseade (töötab!), pardakompuuter, 4 el. akent, el katuseluuk,
diferentsiaalilukk, abs(väljalülitatav), roolivõim, kesklukk puldist, alarm, toonklaas, Audi originaal valuveljed, arvestatav sony muusikamasin , salongi lisatud turborõhu näidik, kindlasti midagi veel...
Auto on musta värvi, aiste vahel siis 2.2 turbo 10v 121kw. See kooslus mulle igatahes meeldib. Ja kõige peale siis sigari mugavus ja ruumikus.
Müüja rääkis ka ausalt auto vigadest. Kõigepealt tahab kindlasti tähelepanu külmkäivituspihusti. Sellele sain ka eile kinnitust, kuna auto käima ei
läinud. Soojast peast aga käivitus probleemideta!
Lähiajal tulevad ka pildid...
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 21.01.13 16:51
|
|
|
Sai siis täna lähemalt seda külmkäivituspihustit uuritud See ots mis
sisselaskekollektorisse läheb, sai lahti keeratud ja natuke starterit antud, kütust pihustab sealt küll.. Masinat aga siiamaani käima pole ikka
saanud. Kontrollisin ka süüteküünlaid, need täitsa korralikud.
Igatahes alguses nagu natuke lubab, aga pärast käia aku tühjaks aga mootor hääli sisse ei võta. Praegu kahtlustan ka bensupumpa.. Homme sõidab siis
Sigar nööri otsas remonti...
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 24.01.13 19:40
|
|
|
Masin nüüd igatahes käivitub! Sõita on temaga ikka VÄGA mugav ja fun ka.
Rajal on kindlasti kergemini loobitav ja käsitletav b3 või b4 kerega quattro aga saab ka väga mõnusalt c3 quattroga külg ees lasta, eriti mõnus kui ka
turbo taga. Kes tahab autost pilte näha, siis neid näeb hetkel album.ee kasutaja yllar84 alt.
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.13 19:47
|
|
|
PILDID
See masin ennegi siin foorumis olnud.
|
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 24.01.13 19:58
|
|
|
Põhjus, et auto külmalt käima ei läinud oli siis selles, et bensupumbale tuli vool alles siis järgi, kui starterit annad. Peaks aga siis, kui süüte
sisse ju keerad. Mingi relee nöögib. Praegu siis selline ajutine lahendus tehtud, et bensupumbale tuleb vool taha, kui gabariittuled põlema paned...
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 24.01.13 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
PILDID
See masin ennegi siin foorumis olnud. |
Usun! Ise ma polnud sellega kursis.
|
|
|
Procon-Ten
klubiliige
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX
|
postitati 24.01.13 21:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rally84
Põhjus, et auto külmalt käima ei läinud oli siis selles, et bensupumbale tuli vool alles siis järgi, kui starterit annad. |
Paraku sellisel turbo mootoril peabki nii olema, et pump tuleb koos starteriga.
|
|
|
treilop
huviline
Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant
|
postitati 24.01.13 21:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rally84
Põhjus, et auto külmalt käima ei läinud oli siis selles, et bensupumbale tuli vool alles siis järgi, kui starterit annad. Peaks aga siis, kui süüte
sisse ju keerad. Mingi relee nöögib. Praegu siis selline ajutine lahendus tehtud, et bensupumbale tuleb vool taha, kui gabariittuled põlema paned...
|
Ise remontisid?
|
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 24.01.13 23:18
|
|
|
Rõõm on näha, et üks mu endistest autodest taas klubilise käes on
Sellel autol aga jah kindlasti peabki küttepump järgi alles koos starteriga tulema ja pikk käivitus on selle mootori eripära. Mäletan, et
konkreedselt selle auto käima saamiseks pidi nipp selge olema ja läks alati lihtsalt käima
Ka mina käisin selle autoga nööri otsas remodis ja küttesüsteemis on tal jama olnud juba aastaid. Mina nimelt lasin remontida tal kütuse rõhu
regulaatorit vms. Asetseb see siis mootoriploki paisupaagi poolses küljes. Kui võimalus lase küttesüsteemis olevad rõhud üle mõõta ja saad veale
jälile, arvan mina.
Nii imelik kui see ka ei ole siis auto käivitus hästi ainult siis kui tal rohkem kui 20L bensiini paagis oli, kui alla vajus siis hakkas jant pihta
nii käivitustel kui vahest ka kiirendustel. Paaki olen tal puhastanud ja ka uue küttepumba panin 2012 veebruaris.
Mootorit õnneks sellel isendil keegi tuuninud minu käes veel ei olnud ja kõik oli originaalis, turbo toimetas ka tõesti ilusti. Kere olukord aga kiita
ei olnud.
Minu mäletamist mööda oli tal kliima kompressor läbi ja rihm maas, seega kliima tal ei töödanud. Võimalik, et keegi on selle vahpeal välja
vahetanud.
Kui auto kohta lisainfot soovid siis võta U2U kaudu ühendust, võin sulle teada anda mis hooldused minu käes tehtud said ja mis vead autol
avastasin.
Igaljuhul jõudu ja jaksu autoga! Mulle meeldis ka see sigar.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 24.01.13 23:52
|
|
|
Kas küttesüsteemis tagasivooliklappi olema ei peaks, vältimaks kütuserõhu langemist kui auto seisab? Korras tagasivooluklapiga pole vahet kas auto
seisab 2h või 2 kuud, käima läheb ikka sisuliselt samamoodi.
See, et kütusepump töötab ainult siis kui mootor käib on tegelikult väga lihtne kaitsemehanism, kui peaks avarii tõttu mootor seiskuma jääb ka
küttepump seisma.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 25.01.13 01:03
|
|
|
Niipalju kui mina mäletan siis olid sellel autol ka pihustid väsinud kellegi eksperdi arvates, seegi võib üks pikalt käiamiste põhjusi olla?
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 25.01.13 06:40
|
|
|
Pead silmas kõiki pihusteid, mitte ainult külmkäivituspihustit?
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 25.01.13 06:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: treilop
Tsitaat: | Algselt postitas: rally84
Põhjus, et auto külmalt käima ei läinud oli siis selles, et bensupumbale tuli vool alles siis järgi, kui starterit annad. Peaks aga siis, kui süüte
sisse ju keerad. Mingi relee nöögib. Praegu siis selline ajutine lahendus tehtud, et bensupumbale tuleb vool taha, kui gabariittuled põlema paned...
|
Ise remontisid? |
Ise ja jumala abiga!
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 25.01.13 06:45
|
|
|
Miks vedada mingi lisa juhe kui oleks piisanud lihtsalt pumba relee asemele tavaline relee ja pump hakkab tööle kui süüte sisse keerad. Ja kordades
lihtsam lahendus mida pärast likvideerida. Soovitan siiski asi korda teha, enne kui tuli taga on. Tõmba pihustid välja vaata kas tuleb tilk otsa peale
seisma jätmist. Kui õigesti mäletan siis sai ex coupel mingi kärcher-i relee peale pandud ja see andi süüte keeramisel 2x pumpa ja siis keerasid käima
alles.
Adolf Hitler!
|
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 25.01.13 06:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Miks vedada mingi lisa juhe kui oleks piisanud lihtsalt pumba relee asemele tavaline relee ja pump hakkab tööle kui süüte sisse keerad. Ja kordades
lihtsam lahendus mida pärast likvideerida. Soovitan siiski asi korda teha, enne kui tuli taga on. Tõmba pihustid välja vaata kas tuleb tilk otsa peale
seisma jätmist. Kui õigesti mäletan siis sai ex coupel mingi kärcher-i relee peale pandud ja see andi süüte keeramisel 2x pumpa ja siis keerasid käima
alles. |
Tänud nõu eest!
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 25.01.13 06:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Tsitaat: | Algselt postitas: rally84
Tsitaat: | Algselt postitas: treilop
Tsitaat: | Algselt postitas: rally84
Põhjus, et auto külmalt käima ei läinud oli siis selles, et bensupumbale tuli vool alles siis järgi, kui starterit annad. Peaks aga siis, kui süüte
sisse ju keerad. Mingi relee nöögib. Praegu siis selline ajutine lahendus tehtud, et bensupumbale tuleb vool taha, kui gabariittuled põlema paned...
|
Ise remontisid? |
Ise ja jumala abiga! |
Kas jumal oli see vend kes tuli sellisele geniaalsele ideele et vedada tulede alt lisa juhe ja varsti tulede juhtmestik maha põletada. Ja sina
teostasid |
Paraku jaa, ja mina toetasin jah. Aga tegelikult nagu ma kirjutasin, on
see ajutine lahendus. On seda ka varem tehtud, pole veel üksi auto aga maha põlenud!
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 25.01.13 07:04
|
|
|
Mina ise polegi mingi spetsialistist remondimees, aga sellisele geniaalsele ideele võivad tulla ka väljaõppinud mehaanikud!
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 25.01.13 07:31
|
|
|
Minuarust ei ole c3 isenditel tulede releesi vahel ja see hakkab kaitsmete ploki peale. Aga kui ütled et on varemgi teinud väljaõppinud mehaanik nii
siis edu ja jaksu. Ei oska kohe midagi enam lausuda.
Adolf Hitler!
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 25.01.13 07:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rally84
Paraku jaa, ja mina toetasin jah. Aga tegelikult nagu ma kirjutasin, on
see ajutine lahendus. On seda ka varem tehtud, pole veel üksi auto aga maha põlenud! |
Ole hea ja teinekord tsiteerides kustuta vahepealt mõni lause ära! Loetakse ju ülevalt alla ja kui jõuda tsitaadini, siis pole ju enam see eelnevalt
kirjutatu nii oluline. Kui tõesti muudmoodi ei saa, siis on lihtsam mitte tsiteerida!
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 25.01.13 08:07
|
|
|
Sellel autol peabki hakkama bensupump tööle siis, kui starterit annad. Otsi viga kuskilt mujalt (pihustid ja üleüldse kütusesüsteem) Käivituma peaks
ta igaljuhul külmalt, kui ta soojalt juba käima läheb.
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.13 08:14
|
|
|
Niipalju kui mina neid mootoreid elus näinud olen, siis ka kusevate pihustitega läheb mootor täitsa külmalt s.h -25ga alati kergesti käima, kuumalt
jah on vaja gaasipedaal käivitamisel põhjas hoida.
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 25.01.13 08:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Niipalju kui mina neid mootoreid elus näinud olen, siis ka kusevate pihustitega läheb mootor täitsa külmalt s.h -25ga alati kergesti käima, kuumalt
jah on vaja gaasipedaal käivitamisel põhjas hoida. |
Mul just vastupidi,soojalt käivitub normaalselt, aga külmalt ei taha hääli sisse võtta. Korraks läheb käima, käib paar sekundit ja siis enam ei
lähe! Just natuke aega tagasi käisin proovimas, eile igatahes päeva lõpuks sain ta tööle.
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 25.01.13 08:34
|
|
|
Koristan selle ajutise isearetuse ka ära, praegu pole sellest küll eriti kasu. Pean silmas, bensupumbale voolu vedamist gabariitide pealt. Vägisi on
selline tunne, nagu kütuserõhk poleks õige..
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 25.01.13 08:55
|
|
|
Mootori töö temperatuur näitab külmaga et mootor on soe ja külmkäivitus pihusti ei aktiveeru. Kui soojast ilusti käivitub ja sõidab korralikult ning
minekus puudusi pole siis välistaks pumba puudulikuse. Kui soojast seisma jätad siis keera kapoti all mingi poole tunni möödudes kütuse surve trassil
mingi liide lahti ja peaks survet sees olema. Kui ei ole siis ei hakka kütust purskama näed ära kas trassis jääb või langeb surve.
Adolf Hitler!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |