Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kolin kiirendamisel (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2720)
american
huviline



Registreerunud 27.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.13 14:37 Tsiteeri
Kolin kiirendamisel



Mure selline, et 2 ja 3 käiguga kiirendades tuleb põhja alla kolin nagu midagi hakkaks kuskile vastu käima. Sõidu ajal kui gaas lahti lasta ja uuesti vajutada siis tundub, et käigukast käiks nagu ette ja taha. Visuaalselt vaadates tunduvad käigukasti padjad kõik korras olevat ja kuskile nagu midagi vastu ei käiks. Autoks Audi A6 Quattro 2,6 ja 94a. Äkki kellegil on olnud taoline probleem ja oskab aidata. Vahetatud ära tagumise diffri padjad ja vahepukk laagriga aga see ei aidand midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 14.01.13 15:48 Tsiteeri


Otsi kuivem pind (pidamine), ja proovi kas ka esimese käiguga on sama nali. Kui jah kas siis sai ikka korralik/uus kardaani vahepukk?


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmo14
huviline



Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q

postitati 14.01.13 15:57 Tsiteeri


Kontrolli sumbuti kinnitused ka igaks juhuks üle enne kui kardaani puksi vahetama hakkad :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
american
huviline



Registreerunud 27.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.13 16:03 Tsiteeri


Teeb esimese käiguga ka seda häält. Vahepukk uus...Tegi ka varem kui oli teine vahepukk all ja mis oli korras. Sumpa kinnitused kõik OK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 14.01.13 16:34 Tsiteeri


Taguminesed diffripadjad muidu kolinat ei tee, ainult käiguvahetusega kâib mònus pauk sealt läbi, juhul kui nad pisavalt kulunud on. Aga niimoodi siin seda kolinat ennustada on suht raske. Aukudes on auto vaikne? Sillakolinaid pole kuskil? Meidu enam-vähem ainukesed võimalikud variandid on juba pakutud.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.01.13 18:39 Tsiteeri


Visuaalselt ongi ainult käigukasti "padjad" (kui nii neid asju üldse saab nimetada) ainsad, mis on silmaga puruolevana nähtavad. Mida aga ainult korralikult kangutades saad näha on väsinud mootoripadjad. Nende kinnitus on lihtsalt kummipuksist ammu irdunud ja see ongi põhjus miks väljalase kuhugi vastu käima hakkab - mootor lihtsalt laperdab kapoti all. Käigukastipadjad seda rohkem kinni ei hoia! Ma kihla lausa vedanud ja lõpuks kanalil telfriga mootorit pisut ülespoole tõstnud - loomulikult mina võitsin, sest puksi sees olema pidanud otsad, mis mutritega käppade küljes, olid juba ära lihvitud ja puksi süvimik vahtis vastu nagu moosipurk :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
american
huviline



Registreerunud 27.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.13 13:52 Tsiteeri


Lähipäevil proovin siis mootorit tõsta üles poole ja vaadata...Aga niisama kangiga liigutades ei sa küll midagi aru, et oleks läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
american
huviline



Registreerunud 27.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.13 16:07 Tsiteeri


Tõstsin ja kangutasin nüüd mootorit ja selguski, et vasakpoolne padi täiesti läbi. See seda kolinat tekitabki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.7% - SQL: 73.3%]