landrex
huviline
Registreerunud 28.11.12
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) Avant 2.0 85kw 1993 AT
|
postitati 13.01.13 18:56
|
|
|
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw - 1993 - landrex
18.10.2012 sai ka omale ostetud Audi. Autoks sai siis seekord Audi B4 Avant 1993, mida veab edasi 2.0 bensiini mootor. Kilovatte on 85 ja auto
varustatud automaat käigukastiga.
Vaadates auto hinda imestasin natuke tema korrasoleku üle. Lugesin kokku paar üksikut roosteplekki.
Praeguseks hetkeks olen autoga läbi sõitnud ca. 5000 km ja vigu avastanud ei ole.
Peale auto ostu olen juba jõudnud vahetada autol kõik rattalaagrid, sarniirid, rooliotsad koos varrastega, puksid, mootori rihmad, aku, käigukasti
õli, mootori õli, jahutusvedeliku, ja veovõlli otsad. Mõned asjad oleksid veel kestnud, aga vahetasin juba kindluse mõttes.
Lisan siis ka mõned pildid siia. Eks homses päevavalguses teen mõned paremad ka siia.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 13.01.13 20:14
|
|
|
Ise ostsin ka sama kompoti hiljuti, ainult sedaankerel. Kuidas Sul käiguvahetused toimivad, eriti 2 -> 3 alla 2000 rpmi sõites? Mis pirnid
esituledes ja numbrituledes on? Mootori temp. jõuab ja püsib ilusti 90ni praeguse ilmaga? Aga edu siitpoolt edaspidiseks.
|
|
|
|
landrex
huviline
Registreerunud 28.11.12
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) Avant 2.0 85kw 1993 AT
|
postitati 13.01.13 20:31
|
|
|
Käiguvahetused toimivad ilusti. Kerged jõnksud on tunda, aga me kõik ju teame, et mis liigub see kulub. Peale õlivahetust läks paremaks. Mootori
temperatuuriga on kõik korras, küll aga jukerdab näidik, selle andur vajab vahetamist. Numbrituledes ja parktuledes kasutan: Osram T4W BA9s LED
ledriving Cool white 6000K pirne. Sõidutulesid valgustavad: OSRAM Night Breaker Plus H4 12V 55W.
Kusjuures pildil põlevad autol ainult park tuled.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.01.13 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: landrex
Mootori temperatuuriga on kõik korras, küll aga jukerdab näidik, selle andur vajab vahetamist. |
Kuidas tead, et korras, kui näidik jamab?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 13.01.13 21:29
|
|
|
Pigem tee üle külmjooted spidoblokil enne andurite vahetust, DIY teemade all peaks olema õpetus. Ja kui osutub kasutuks temperatuuri näidiku jaoks
siis üldisena tuleb kasuks ikkagi, enamjaolt on pahuriteks just samused originaal tehase külmjooted.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
landrex
huviline
Registreerunud 28.11.12
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) Avant 2.0 85kw 1993 AT
|
postitati 14.01.13 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: landrex
Mootori temperatuuriga on kõik korras, küll aga jukerdab näidik, selle andur vajab vahetamist. |
Kuidas tead, et korras, kui näidik jamab? |
Sest kui ta vahel otsustab töötada siis on kõik korras.
|
|
|
landrex
huviline
Registreerunud 28.11.12
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) Avant 2.0 85kw 1993 AT
|
postitati 14.01.13 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Pigem tee üle külmjooted spidoblokil enne andurite vahetust, DIY teemade all peaks olema õpetus. Ja kui osutub kasutuks temperatuuri näidiku jaoks
siis üldisena tuleb kasuks ikkagi, enamjaolt on pahuriteks just samused originaal tehase külmjooted. |
Tänud vihje eest. Proovin järgi.
|
|
|