JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 29.12.04 22:23
|
|
|
Kuskil täielik jama tõmbab soojast peast voolu maha...
... Jah miskit jama nüüd nagu olen täheldanud et nii kui mootor soe tõmbas voolud maha. Kuskilt jooksis nagu massi asi.
Ei oska kohe kuskilt alustada otsimist ja veel kuidas. Vend mul soovitas alustada kaitsmete välja noppimisega, et kas see oleks võimalik
leida vea lähim asukoht?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 30.12.04 08:42
|
|
|
vaata mootori mass ka üle.. mina jebisin sellega päris kaua aega.
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 30.12.04 09:05
|
|
|
mul oli samuti sama jama sigariga...kere ja mootori vaheline mass oli katki...
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 30.12.04 09:56
|
|
|
Ei ole ise elektriga just prillikivi kuid kuidas kasutada tavalist testrit kaitsmeplokis?
Et kui kaitse välja võtta kas siis peaks süüde sees olema ja mida näitama peaks, või kui süüde väljas mida siis näitama peaks?
ilmselt kui süüde sees siis V pealt kui väljas siis oomide pealt aga kui suuri numbreid peaks näitama?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
-no fear-
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 30.12.04 21:15
|
|
|
mul ka nagu sama kui mootor soe siis kaob säde ära nagu lühis oleks või midagi sellist.ise välja ei sure aga kui suretad siis enam käima ei lähe.
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 30.12.04 22:38
|
|
|
esmalt vaadake mootori mass üle .. kui see OK (puhastage ilusti mõlemad klemmi otsad ära!!) siis järgmine kurjajuur on halliandur mis sädet ära kaotab
ja mida võib jäädagi otsima
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 30.12.04 22:46
|
|
|
mul ka hallandur jamas, kui mootor soe, siis kadus säde naksti ära. Peale termostaadivahetust mootori temperatuur oluliselt kõrgem ja üldjuhul jama
pole, kuid kui mootor on mingile tasemele maha jahtunud seistes, siis hakkab jälle nöökima kuni taas soojeneb. Külmalt ja külmast töötembile minnes
probleeme pole. Uus hallandur isegi olemas, pole aint aega saanud külge panna.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.04 23:31
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Ei ole ise elektriga just prillikivi kuid kuidas kasutada tavalist testrit kaitsmeplokis?
|
Mõõdad ära kaitsmete takistused. Takistus peab olema 0 ehk siis metall juhib suht hästi elekrtit ja takistust ei ole. Kui näitab sul mingit suurt
takistust, siis on kaitse katki ja ei juhi voolu.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 31.12.04 04:55
|
|
|
Tsitaat: | Mõõdad ära kaitsmete takistused. Takistus peab olema 0 ehk siis metall juhib suht hästi elekrtit ja takistust ei ole. Kui
näitab sul mingit suurt takistust, siis on kaitse katki ja ei juhi voolu. |
Nüüd sa panid küll puusse.Mismoodi saab tester näidata mingit suurt numbrit asja kohta mida ei ole olemas
Pigem ikka vastupidi.
|
|
|
|
-no fear-
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 31.12.04 14:48
|
|
|
äkki oskab ka keegi öelda kus see hallandur on. olen veel audi kohta suht
tumba
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
|
-no fear-
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 31.12.04 15:48
|
|
|
või nii.järgmine aasta kohe vaatan järgi
senikaua head vana aasta lõppu ja paremat uut
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 31.12.04 18:11
|
|
|
või halli andur, nu see seletab viimastel päevadel tekkinud tefekti nagu näiteks et pole just kõige ühtlasem mootori töö... sõidad ühtlaselt
ja kui vaja kiirendada siis hetkel nagu tahaks hakata minema siis jälle nagu vahepeal 3 pütti töötaks ja siis nagu 4 pütti ja mingi
hetk viskab täismineku ....
kuid kas hallianduri mitte töökorras olek ka voolu niiöelda akust massi juhib? noh et kui üritad käivitada siis koheselt vool maas. see
krt nagu kotermann auto nüüd kodulähedal ja probleem kadunud.... vean kihla et kui kaugemale sõidan siis kohe jamab...
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 03.01.05 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -no fear-
mul ka nagu sama kui mootor soe siis kaob säde ära nagu lühis oleks või midagi sellist.ise välja ei sure aga kui suretad siis enam käima ei lähe. |
Mina ajasin eelmine talv samasugust kotermanni taga.
Sümptom:
Suvalisel hetkel (tavaliselt peale pikemat sõitu) enam auto käima ei läinud, kui oli mõned tunnid seisnud, siis jälle läks.
Põhjus:
Juhi jalgealuse vaiba all oli mingi pistik (siiamaani ei tea, miks), kuhu tuleb ajust peale 5V, sama otsa küljest, mis toidab halli andurit ja kõrguse
andurit ja võib-olla midagi veel. Kui jalgadega sisse tassitud lumi ära sulas, siis voolas vesi pistikusse ja lühistas selle 5V otsa ära, kui jälle
jäätas, siis tekkis pinge tagasi.
Kui halli anduri signaal kaob, siis mootor töötab hooratta andurite järgi edasi, aga peale välja suretamist käima enam ei lähe, sest halli andurist
saadakse esimene esimese silindri süütamise hetk.
Ulvar
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 03.01.05 12:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JohnDoe2200T
kuid kas hallianduri mitte töökorras olek ka voolu niiöelda akust massi juhib? noh et kui üritad käivitada siis koheselt vool maas. see
krt nagu kotermann auto nüüd kodulähedal ja probleem kadunud.... vean kihla et kui kaugemale sõidan siis kohe jamab... |
Mida Sa sellega mõtled, et vool maas? Armatuuris kustuvad kõik tuled ära?
Ulvar
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 03.01.05 12:09
|
|
|
jah sõdad nii kõik ok. mingi hetk viskab ette aku märgi...
ja siis juba hakkavad kõik tuled ja viled kaduma hakkab piiksutama maki kõlaritest.... edasi nagu järjest tarbijaid ära võttes siis
nagu taastab olekut kuid näha et mingi nulli jooksev juhe nagu kusagil ikka oleks ... samas kontrollisin genekas laeb.... plää kuskil nagu
kaitset läbi kah ei löö...
see matiall oleva pistiku juttu ma kontrollin äkki ongi mul kah miskit sarnast....
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 03.01.05 12:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JohnDoe2200T
jah sõdad nii kõik ok. mingi hetk viskab ette aku märgi...
ja siis juba hakkavad kõik tuled ja viled kaduma hakkab piiksutama maki kõlaritest.... edasi nagu järjest tarbijaid ära võttes siis
nagu taastab olekut kuid näha et mingi nulli jooksev juhe nagu kusagil ikka oleks ... samas kontrollisin genekas laeb.... plää kuskil nagu
kaitset läbi kah ei löö...
see matiall oleva pistiku juttu ma kontrollin äkki ongi mul kah miskit sarnast.... |
Ma seda pistikujuttu mõtlesin siin küll tolle V8 kohta, aga võib-olla on tõesti kuskil midagi analoogset: vesi vales kohas või kehvad ühendused
(mootori massijuhe ntx.)
Ulvar
|
|
|
-no fear-
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 04.01.05 15:48
|
|
|
mul küll aku märki ette ei viska ja armatuuris tuled ka põlevad ilusti,aga pärast sõitu, enam käima ei lähe Sai ka just käigukasti remont selja taha
ja pole hetkel raha et teagnosti minna.lootsin kergema vaevaga sellest veas lahti saada
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 05.01.05 09:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -no fear-
mul küll aku märki ette ei viska ja armatuuris tuled ka põlevad ilusti,aga pärast sõitu, enam käima ei lähe Sai ka just käigukasti remont selja taha
ja pole hetkel raha et teagnosti minna.lootsin kergema vaevaga sellest veas lahti saada |
sa peaksid siis korra seda varjanti ehk proovima, et külmkäivitus pihustil juhe küljest ära võtta kui siis käima läheb siis viga
ilmselt mingis temperatuuri anduris või termoregulaatoris mis sellele pihustile impulsi annab.
Mul oli kunagi sama probleem (A100 Q 101kw)
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 05.01.05 09:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ulvar
Põhjus:
Juhi jalgealuse vaiba all oli mingi pistik (siiamaani ei tea, miks), kuhu tuleb ajust peale 5V, sama otsa küljest, mis toidab halli andurit ja kõrguse
andurit ja võib-olla midagi veel. Kui jalgadega sisse tassitud lumi ära sulas, siis voolas vesi pistikusse ja lühistas selle 5V otsa ära, kui jälle
jäätas, siis tekkis pinge tagasi.
Ulvar |
Kas midagi sellist?:
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 05.01.05 12:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
Kas midagi sellist?:
|
Ei, palju rohkem juhtmeid on küljes.
Ulvar
|
|
|
-no fear-
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 05.01.05 20:35
|
|
|
mul näiteks soovitas elektrik töötava mootori ajal tõmmata lahti kaks pistikut et kui välja sureb siis on määnegi andur läbi.need pistikud asuvad
kuskil mootori ja käigukasti juures paremal. sinna kuhu tuleb landa juhe neid on seal kaks ja vähemald v8 on üks neist must ja teine valge juhe
vist.pole veel ise jõudnud proovida
|
|
|
-no fear-
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 05.01.05 20:41
|
|
|
et kas roolivõimu õli võib ka need kaks juhet lühisesse ajada,sest mul on jooksnud latist kõik õli sinna laiali.
|
|
|