Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Pumpdüüsed (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3546)
jan40
huviline



Registreerunud 05.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.13 14:57 Tsiteeri
Pumpdüüsed



Audi A4 TDI 85 kw 2000a.Juhtus siis selline lugu, et kütus lekkis karterisse. Sai siis uuritud targematelt inimestelt ja kõik pakkusid, et viga võib olla pihustite tihendites. Praeguseks siis pihustid maha võetud. Mure siis selline, et kolmel pihustil tulid vedrud ka pealt lahti, ühel jäi vedru peale. On see see probleem või võin tihendid ära vahetada ja peale tagasi panna? Hüva nõu oleks teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 07.01.13 18:25 Tsiteeri


Kuidas sa pihustid eemaldasid, et vedrud ära tulid? :O Nii sa kokku küll ei või tagasi panna!


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan40
huviline



Registreerunud 05.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.13 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kuidas sa pihustid eemaldasid, et vedrud ära tulid? :O Nii sa kokku küll ei või tagasi panna!
Lasin nookurid lahti ja siis hoovastiku. Kolmel olidki vedrud peal lahti. Ühel kinni.Niipalju kui ma uurides aru olen saanud, siis vedrud ongi eemaldatavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 07.01.13 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kuidas sa pihustid eemaldasid, et vedrud ära tulid? :O Nii sa kokku küll ei või tagasi panna!
Lasin nookurid lahti ja siis hoovastiku. Kolmel olidki vedrud peal lahti. Ühel kinni.Niipalju kui ma uurides aru olen saanud, siis vedrud ongi eemaldatavad?

Sul se reguleerkruvi nii kulunud , et pihusti käik on nii üless läinud, et tagunud stopperi lahti. Ei juhtu midagi kui iliusti kokku panna uute reguleerkausside ja kruvidega. Seal muidu valsitud äär mis vedru ei lase teatud maast kaugemale minna kui pihusti maas on. Kokku pannes pead jälgima, et se vedrutaldriku küljes olev krae pihusti omast sisse läheb. Kuidas pihustid maha võtsid kiskusid vedrust? Kui nii siis sa tõmbasid jõuga selle selt välja ja siis ei pruugigi enam tagasi minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan40
huviline



Registreerunud 05.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.13 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kuidas sa pihustid eemaldasid, et vedrud ära tulid? :O Nii sa kokku küll ei või tagasi panna!
Lasin nookurid lahti ja siis hoovastiku. Kolmel olidki vedrud peal lahti. Ühel kinni.Niipalju kui ma uurides aru olen saanud, siis vedrud ongi eemaldatavad?

Sul se reguleerkruvi nii kulunud , et pihusti käik on nii üless läinud, et tagunud stopperi lahti. Ei juhtu midagi kui iliusti kokku panna uute reguleerkausside ja kruvidega. Seal muidu valsitud äär mis vedu ei lase teatud maast kaugemale minna kui pihusti maas on.
Õige jutt. Seal on kausitaoline vidin mis lukustab vedru pihusti külge. Probleem selles et kausid pealt katki, selle vedrud välja tulevadki. Huvitav oleks teada, kas neid vidinaid eraldi komplektidena ka osta saab? Ei sikutanud vedrudest. Tegin midagi sellist järgi nagu tehas teisaldamiseks välja pakub. Ilusti tulid välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 07.01.13 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kuidas sa pihustid eemaldasid, et vedrud ära tulid? :O Nii sa kokku küll ei või tagasi panna!
Lasin nookurid lahti ja siis hoovastiku. Kolmel olidki vedrud peal lahti. Ühel kinni.Niipalju kui ma uurides aru olen saanud, siis vedrud ongi eemaldatavad?

Sul se reguleerkruvi nii kulunud , et pihusti käik on nii üless läinud, et tagunud stopperi lahti. Ei juhtu midagi kui iliusti kokku panna uute reguleerkausside ja kruvidega. Seal muidu valsitud äär mis vedu ei lase teatud maast kaugemale minna kui pihusti maas on.
Õige jutt. Seal on kausitaoline vidin mis lukustab vedru pihusti külge. Probleem selles et kausid pealt katki, selle vedrud välja tulevadki. Huvitav oleks teada, kas neid vidinaid eraldi komplektidena ka osta saab? Ei sikutanud vedrudest. Tegin midagi sellist järgi nagu tehas teisaldamiseks välja pakub. Ilusti tulid välja.


Mida sa osta tahad? Se et vedru kinni ei ole ei loe midagi pihusti töötab samamoodi edasi. Südamerahuks võid ju uued pihustid osta. Oluline on , et sa paneks need regulliasjad uued ja reguleerid õigesti ära asja. Pihusti põhja ja sel mootoril vist 220 kraadi tagasi ja kinni. Kas reguleerimis kruvid on seest tühjas või kausja kujuga sul. Kui on need alt pulgaga mis läheb kruvi sisse siis uusi ostes saad uuematüübi omad sinna mis kestavad paremini. Uuem siis: http://www.aarodriguezcorp.com/uploads/6/4/8/8/6488193/9905308_orig.jpg
A ja pihusti poldid soovitan uued panna. Just sai üks vanadega kokku pandud ja 1 polt murdus õige pingutusjõuga lihtsalt pooleks. Se pihusti kinnitub nii lollisti , et väänab seda polti sel hoolega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan40
huviline



Registreerunud 05.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.13 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kuidas sa pihustid eemaldasid, et vedrud ära tulid? :O Nii sa kokku küll ei või tagasi panna!
Lasin nookurid lahti ja siis hoovastiku. Kolmel olidki vedrud peal lahti. Ühel kinni.Niipalju kui ma uurides aru olen saanud, siis vedrud ongi eemaldatavad?

Sul se reguleerkruvi nii kulunud , et pihusti käik on nii üless läinud, et tagunud stopperi lahti. Ei juhtu midagi kui iliusti kokku panna uute reguleerkausside ja kruvidega. Seal muidu valsitud äär mis vedu ei lase teatud maast kaugemale minna kui pihusti maas on.
Õige jutt. Seal on kausitaoline vidin mis lukustab vedru pihusti külge. Probleem selles et kausid pealt katki, selle vedrud välja tulevadki. Huvitav oleks teada, kas neid vidinaid eraldi komplektidena ka osta saab? Ei sikutanud vedrudest. Tegin midagi sellist järgi nagu tehas teisaldamiseks välja pakub. Ilusti tulid välja.


Mida sa osta tahad? Se et vedru kinni ei ole ei loe midagi pihusti töötab samamoodi edasi. Südamerahuks võid ju uued pihustid osta. Oluline on , et sa paneks need regulliasjad uued ja reguleerid õigesti ära asja. Pihusti põhja ja sel mootoril vist 220 kraadi tagasi ja kinni. Kas reguleerimis kruvid on seest tühjas või kausja kujuga sul. Kui on need alt pulgaga mis läheb kruvi sisse siis uusi ostes saad uuematüübi omad sinna mis kestavad paremini. Uuem siis: http://cdn1.bigcommerce.com/server3600/f4487/products/124/images.
A ja pihusti poldid soovitan uued panna. Just sai üks vanadega kokku pandud ja 1 polt murdus õige pingutusjõuga lihtsalt pooleks. Se pihusti kinnitub nii lollisti , et väänab seda polti sel hoolega.
/1869/DSC_8528__03072.1351673287.800.600.jpg
A ja pihusti poldid soovitan uued panna. Just sai üks vanadega kokku pandud ja 1 polt murdus õige pingutusjõuga lihtsalt pooleks. Se pihusti kinnitub nii lollisti , et väänab seda polti sel hoolega.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 07.01.13 19:37 Tsiteeri


Ise ikka üle vaatad, enne kui kogu teema ringi kopid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan40
huviline



Registreerunud 05.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.13 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kuidas sa pihustid eemaldasid, et vedrud ära tulid? :O Nii sa kokku küll ei või tagasi panna!
Lasin nookurid lahti ja siis hoovastiku. Kolmel olidki vedrud peal lahti. Ühel kinni.Niipalju kui ma uurides aru olen saanud, siis vedrud ongi eemaldatavad?

Sul se reguleerkruvi nii kulunud , et pihusti käik on nii üless läinud, et tagunud stopperi lahti. Ei juhtu midagi kui iliusti kokku panna uute reguleerkausside ja kruvidega. Seal muidu valsitud äär mis vedu ei lase teatud maast kaugemale minna kui pihusti maas on.
Õige jutt. Seal on kausitaoline vidin mis lukustab vedru pihusti külge. Probleem selles et kausid pealt katki, selle vedrud välja tulevadki. Huvitav oleks teada, kas neid vidinaid eraldi komplektidena ka osta saab? Ei sikutanud vedrudest. Tegin midagi sellist järgi nagu tehas teisaldamiseks välja pakub. Ilusti tulid välja.


Mida sa osta tahad? Se et vedru kinni ei ole ei loe midagi pihusti töötab samamoodi edasi. Südamerahuks võid ju uued pihustid osta. Oluline on , et sa paneks need regulliasjad uued ja reguleerid õigesti ära asja. Pihusti põhja ja sel mootoril vist 220 kraadi tagasi ja kinni. Kas reguleerimis kruvid on seest tühjas või kausja kujuga sul. Kui on need alt pulgaga mis läheb kruvi sisse siis uusi ostes saad uuematüübi omad sinna mis kestavad paremini. Uuem siis: http://cdn1.bigcommerce.com/server3600/f4487/products/124/images.
A ja pihusti poldid soovitan uued panna. Just sai üks vanadega kokku pandud ja 1 polt murdus õige pingutusjõuga lihtsalt pooleks. Se pihusti kinnitub nii lollisti , et väänab seda polti sel hoolega.
/1869/DSC_8528__03072.1351673287.800.600.jpg
A ja pihusti poldid soovitan uued panna. Just sai üks vanadega kokku pandud ja 1 polt murdus õige pingutusjõuga lihtsalt pooleks. Se pihusti kinnitub nii lollisti , et väänab seda polti sel hoolega.
Mul alt pulgaga mis lähevad kruvi sisse. Ühe pihustiga selline lugu, et on seda vedrupealset plaati kõvasti söönud ja see väike pulk mis seal sees on, on selle augu ikka väga suureks söönud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 07.01.13 19:47 Tsiteeri


Vot ei oska hinnata kui hullusti sul se pihusti katki on. Aga reguleerkruvid pane uuemad. Tihenikomplektis on se alus olemas pead juurde ostma kruvi enda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 07.01.13 19:49 Tsiteeri


Härra jan40, väsiks ehk selle meeletu tsiteerimise käigus korra ära ja vötaks veidi rahulikumalt?
Kui tsiteerimine suurt ei önnestu, siis lihtsalt vasta, saame ka tsiteerimiseta tegelikult hakkama, kuigi välja kukub nii nagu ta seda teeb ;).

E: mul tekkis teemat lugedes küsimus, kuna pole eriline diislispets vms, pisike seletus lollile oleks vist asjakohane.
Millega siin öigemini tegu on, kas pump-pihusti, pumpdüüsiga vöi on kolmas, pumpdüüs pihusti?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan40
huviline



Registreerunud 05.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.13 20:00 Tsiteeri


Huvitav,et elsa web näitab 225 kraadi tagasipööramist,audi manual 180 kraadi tagasipööramist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 07.01.13 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Huvitav,et elsa web näitab 225 kraadi tagasipööramist,audi manual 180 kraadi tagasipööramist?

Pene 200 ja ei juhtu midagi. Seda on vist muudetud ja tegu niiväikse vahega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan40
huviline



Registreerunud 05.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.13 20:26 Tsiteeri


200 kraadi peaks sobima.Arusaamatuks jääb, et on antud pihustite asendi kaugused plokikaane servast? Pihusti võtab ju 360 kraadi ulatuses kütust peale ja samamoodi laseb tagasivoolu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 07.01.13 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
200 kraadi peaks sobima.Arusaamatuks jääb, et on antud pihustite asendi kaugused plokikaane servast? Pihusti võtab ju 360 kraadi ulatuses kütust peale ja samamoodi laseb tagasivoolu?

Pihusti peab otse olema muidu pidi pihustit lõhkuma. Saab simajärgi ka panna kui head mõõtevahendit ei ole. Lubatud eksimus oli pea 1 mm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.01.13 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits

E: mul tekkis teemat lugedes küsimus, kuna pole eriline diislispets vms, pisike seletus lollile oleks vist asjakohane.
Millega siin öigemini tegu on, kas pump-pihusti, pumpdüüsiga vöi on kolmas, pumpdüüs pihusti?


Pumppihusti - eesti keeles
Pumpe Düse - saksa keeles

Üks ja sama asi.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan40
huviline



Registreerunud 05.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.13 20:58 Tsiteeri


Automees6 poolt ammendav vastus. Tänud kõigile kes vastasid. Tunne on küll nagu oleks targemaks saanud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan40
huviline



Registreerunud 05.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.13 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan40
Automees6 poolt ammendav vastus. Tänud kõigile kes vastasid. Tunne on küll nagu oleks targemaks saanud :)
Lisaks veel,tihendi komplekt ühele pihustile 6.20 euri, koos reguleerimiskruviga 19 euri. Pidin ka kruvi välja vahetama kuna varuosadena saada ainult uuema tüübi omi. On saada ka vedrude komplekt mis maksab 100 euri ühele pihustile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan40
huviline



Registreerunud 05.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.13 11:27 Tsiteeri


Sai siis tihendid vahetatud ja reguleeritud. Umbes 2000km sõidetud. karterisse kütust pole tulnud. Võib suure tõenäosusega väita et viga oli tihendite kulumises.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 05.02.13 14:48 Tsiteeri


Kus kohast sa nii odavad tihendid said? Pärnus olen uurind ja letis oli 17 euri 1 pihusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.02.13 17:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Kus kohast sa nii odavad tihendid said? Pärnus olen uurind ja letis oli 17 euri 1 pihusti.

Forssis oli komplekt 30 koos selle uuema reguleerkruvi alusega. Neid uuemaid reguleerkruve võib minukäest ka küsida mul kasutaud korralike kruve terve hunnik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 05.02.13 19:06 Tsiteeri


Millised need uuemad on ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.02.13 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Millised need uuemad on ?

http://i840.photobucket.com/albums/zz330/sayers0017/image1-1.jpeg
Sellised tulevad tihendikomplektiga vanad olid pulgaga ja ülemine regullkruvi oli auguga. See auguga reguleerkruvi vaja asendada pealt umaraga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.8% - SQL: 57.2%]