Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B5 Quattro veojõukontroll? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2797)
vax
huviline



Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.13 17:59 Tsiteeri
B5 Quattro veojõukontroll?



Küsimus selline, et kas 1998a. A4 Quattrol (2.4 V6) on veojõu kontroll?
Wikipedia väidab, et justkui oleks, samas sõites pole nagu tunnetanud selle tööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.01.13 18:22 Tsiteeri


ASR-i pakuti siis juba küll, kuid ei pruukinud standardvarustuses olla. Uuri lisavarustuse koode. Sildi peaks teenindusraamatust ja varuratta pesast leidma.

PS. Ega quattrol seda väga tunnegi. Õnneks. :) Kontrolli teostavad neli vedavat ratast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmo14
huviline



Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q

postitati 02.01.13 18:54 Tsiteeri


Kui lume või jää peal rattaid ringi ei võta siis veojõu kontroll peal. Arvan, et sellise mootori ja nelikveoga peaks juba olema nupp (ASR) juhul kui kinni jääd vms. Kui pole siis järelikult pole ka veojõukontrolli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vax
huviline



Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.13 19:03 Tsiteeri


Siis ilmselt ei ole, libedal saab rattad ringi/pepu ette ilusasti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 02.01.13 20:10 Tsiteeri


See veojõukontroll peaks olema puhtalt EDL kujul, ehk siis piduritega üritatakse diffrilukku teha ja pidurdatakse läbilibisevat ratast. Kui libedal libisema kõik neli saad, siis mingit hetkest peaks olema kuulda ABSi raginat. ASRi vist ei pakutud või oli ainult lisavarustusena, sellisel juhul ka vastav nupp konsoolis.

ASR ja EDL vahe peaks olema tunda ka selles, et esimene piirab mootori võimsust, teine mitte.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.01.13 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
See veojõukontroll peaks olema puhtalt EDL kujul, ehk siis piduritega üritatakse diffrilukku teha ja pidurdatakse läbilibisevat ratast. Kui libedal libisema kõik neli saad, siis mingit hetkest peaks olema kuulda ABSi raginat. ASRi vist ei pakutud või oli ainult lisavarustusena, sellisel juhul ka vastav nupp konsoolis.

ASR ja EDL vahe peaks olema tunda ka selles, et esimene piirab mootori võimsust, teine mitte.

Kuidas auto aru saab, et kõik neli käivad ringi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 02.01.13 20:47 Tsiteeri


Proovi järgi. Lumelögas sirgelt põhjagaasiga minema lennates on siis erinevate rataste all erinev pidamine ja sellest piisab EDLi ärritamiseks. Muidugi samalajal pöörates on EDLi ärritamist veelgi kergem tekitada.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 02.01.13 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Proovi järgi. Lumelögas sirgelt põhjagaasiga minema lennates on siis erinevate rataste all erinev pidamine ja sellest piisab EDLi ärritamiseks. Muidugi samalajal pöörates on EDLi ärritamist veelgi kergem tekitada.

Enamasti pole sel juhul tegu siiski 4 ratta korraga libisemisega vaid üksiku ratta teistest varasema libisemisega, mistõttu näeb EDL pöörlemiskiiruse erinevust ja rakendub.

Muuseas, B5 kerel on EDL-i rakendumine väga vaikne. C4-l põristas küll nagu hull.


Lisaks - muarust pole EDL eriline veojõukontroll selle tavapärases mõistes. See süsteem üritab lihtsalt ühtlustada ühe silla rataste erinevat liikumiskiirust, aga lubab juhi soovil igas situatsioonis rattaid ringi lasta. Ja nagu black ütles - väga hea ongi. :D Milleks sa quattro puhul veojõukontrollist huvitud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 02.01.13 21:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kuidas auto aru saab, et kõik neli käivad ringi?

Ei saagi. Kiirendusanduri abil arvutatakse tühjamähkimine :) Tegelikkuses kui rooli nurk on 0 kraadi auku (+/- ~40), siis Q-l mootori võimsust ei piirata. Pane pähe palju tahad. Kui hakkad rooliga võimlema, siis ESP masinatel sekkutakse.

B5Q-l klaasikalises mõttes ASR-i ei ole. Tõttöelda polegi vaja. Vidin lisandus B6-le koos ESPga.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.13 12:38 Tsiteeri


Kui abs välja lülitada kas siis on koguaeg lukus differ?
Edit: kuskilt teemast lugesin kus abs oli peetis ja taga oli differ lukus sellepärast nii rumal küsimus tekkiski :)


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 08.01.13 12:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Kui abs välja lülitada kas siis on koguaeg lukus differ?

Millest selline loogika? Pigem vast ikka nii, et ABS ei rakendu ja ka kogu muu pidurite toel töötav EDL või ASR või ESP ei tööta. Otsest diferentsiaali lukustamist ju ei toimugi, lihtsalt tekitatakse olukord, kus kiiremini käivat ratast (kergemat) pidurdades muudetakse see raskemaks ja differ hakkab vedama seda uut kergemat jne. Diffri poolelt vist ei peagi midagi erinema ilma EDLita masinaga, tööd teevad ju hoopis pidurid. Mehhaanilise luku vastu see ikka ei saa ses mõttes.

Amadeus, kas see smile selle kiirendusanduri lause lõpus tähendab, et see tegelikult nii ei ole?:P Kiirendus asfaldil vs kiirendus jääl, asfaldil võib ratas sisuliselt täiesti tühja käia, aga kiirendus on ikka suurem, kui maksimaalne kiirendus jääl, seda ei saa lahendada kiirendusanduriga, sest puudub info hõõrdejõu kohta jne, aga selle pärast sa vist selle smile panidki:)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]