Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Vaha eemaldamine klaasilt (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 4225)
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 01.01.13 13:49 Tsiteeri
Vaha eemaldamine klaasilt



Tere,

Käisin auto pesulas ja ühtlasi vahatati ka kere. Extra tõin välja, et klaase paluks mitte vahatada, aga nagu välja tuleb, siis ei saanud nad sellest lausest aru. Tulemuseks on see, et pool esklaasi on kaetud mingi juraga ja kojamehed ei pühi enam korralikult. Klaasil on kohe näha, et on mingi si.a kiht on peal, mis maha ei tule. Üritasin klaasi pesta kahe tavalise autokaaside jaoks mõeldud puhastus vahendiga, kuid sellest polnud tolku.
Kas keegi oskab soovitada, millega selle jama sealt klaasilt nüüd maha saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 01.01.13 13:57 Tsiteeri


Võid proovida automaalrite kasutuses olevat silikoonipesu. Ei kahjusta värvipindasid.
Kojamehed ise on ikka veel korralikud? Korraliku kojamehega ja korralikult vahatatud klaasiga peaks sekundi murdosaks ainult klaasi häguseks võtma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.13 13:58 Tsiteeri


Näiteks Aviobensiin


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.01.13 14:07 Tsiteeri


Vaha klaasil peaks just hea olema ju? Vesi ei jää peale ja lendab ära. Võibolla sul klaasipuhastid vanad juba?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 01.01.13 14:14 Tsiteeri


Ma olen sellise jama pärast ka klaasi ära vahetanud. Klaas oli vana ning vaha selle seest enam mingil moel kätte ei saanud. Proovisin igasugu vahendeid ka brace cleanerit aga heaks enam ei saanud. 2x uusi kojamehi aga pimedas vihmaga enam soita selle autoga ei tahtnud. Klaas jäigi rasvaseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.13 14:15 Tsiteeri


Kui klaas tõmmati tavalise autovahaga üle, siis võib jah tulemus küsitav jääda, aga mina isiklikult vahetan aastas korra vähemalt kojamehed välja ja olen juba 4 aastat aktiivselt kasutanud klaasivaha "Turtle Wax, Rain Away" ja ilma selleta mina enam sõita ei suuda.

Teemasse ka! Aga kasuta vana head nitrolahustit, sellega nühkides peaks see maha tulema. Küll on "Rain Away" eetri baasil tehtud ja juhul kui on sellega klaas üle tõmmatud, siis ma ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.13 14:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Ma olen sellise jama pärast ka klaasi ära vahetanud. Klaas oli vana ning vaha selle seest enam mingil moel kätte ei saanud. Proovisin igasugu vahendeid ka brace cleanerit aga heaks enam ei saanud. 2x uusi kojamehi aga pimedas vihmaga enam soita selle autoga ei tahtnud. Klaas jäigi rasvaseks.



Ma kahtlustan, et siin on lihtsalt asi oskamatuses! Kui vaha korrektselt ja korralikult peale kanda, ENNE seda PEAB klaas olema laitmatult puhas,siis on tulemus supper. Mina, minu sõbrad ja tüdruksõber, kõik oleme sellega väga rahul! Pean tunnistama et esimesed 2x kui ma kunagi esimest korda klaase vahatasin siis läks asi samuti pekki ja pimedas ei näinud midagi, praegu kui on klaasil vaha peal ja pimedas sõidan, siis mida kõvemini vihma tuleb (maanteel) siis seda vähem ma aru saan et vihma sajab!

Kuidas mina klaase vahatan: Kõigepealt tuleb klaas pedantselt puhtaks teha, et mitte mingeid plekke ei jää, seejärel võtta tükk paberit ja kallata rahulikult pudelist vaha klaasile (võib ka paberile). See tuleb laiali hõõruda ja sealjuures TULEN JÄLGIDA VASTU VALGUST ET VAHAKORD KLAASIL OLEKS ÜHTLASELT ÄHMANE JA KINDLASTI EI TOHI OLLA SEAL NÄHA MULLIKESI. Ja seda kõike olen ma tavaliselt teinud ennem kui autot pesema hakkan. Olen ka teinud peale autopesu, kuid siis on lihtsalt see, et kuna klaasid tuleb veega üle kallata ja paberiga korralikult kuivatada, siis tuleb terve auto pärast ära kuivatada, sellepärast ongi parem enne teha seda kui pessu minna!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.13 14:28 Tsiteeri


NB! Nitroga on vaja ettevaatlik olla, sest lahustab plastiku/värvi/lakikihi.
Seetõttu mõistlik autost eemal hoida. Sama käib ka atsetoni kohta.

Tsitaat:
Algselt postitas: Tamar

Teemasse ka! Aga kasuta vana head nitrolahustit, sellega nühkides peaks see maha tulema. Küll on "Rain Away" eetri baasil tehtud ja juhul kui on sellega klaas üle tõmmatud, siis ma ei tea.



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.13 14:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tamar
Ma kahtlustan, et siin on lihtsalt asi oskamatuses!

Ära aja segamini klaasivaha tavalise vahaga, mida kereplekkidele mäkerdatakse. Need on kaks täiesti erinevat toodet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.13 14:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: Tamar
Ma kahtlustan, et siin on lihtsalt asi oskamatuses!

Ära aja segamini klaasivaha tavalise vahaga, mida kereplekkidele mäkerdatakse. Need on kaks täiesti erinevat toodet.


Kui sa loeksid minu esimest postitust siis seal ma mainisin ära selle lõigu, et kui on klaasidele pandud kerele mõeldud vaha siis ei tea! !

Ja kuna siin on teema siiski klaaside kohta, siis ei saa ma aru miks räägitakse siin et kerele ei tohi seda panna? See on ju siililegi selge!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.01.13 16:28 Tsiteeri


Tegemist on pritsvahaga, mis on ilmselt külmale pinnale kantud ja hiljem pole viitsutud poleerida vaid tõmmatakse survepesuriga lihtsalt see hägustunud kiht maha. Ma õnnistasin jazzi selle tegevuse eest kuna jõin samal ajal kohvi nende putkas ja jälgisin mängu - tegemist oli tööautoga, aga sellegipoolest. Vastu päikest polnud sellega võimalik sõita. Maha tuleb see alkoholibaasil puhastusainega või siis kannad lihtsalt ise korralikuma vahakihi peale ja vahetad peale kandmisel lappe, see puhastab selle alumise saasta ära. Teie kodanikud kes siin nitrot ja atsetooni soovitate MINGE tehke seda oma auto peal - no ausalt lülin sellist "tarkust" :(.
Mis korrektset vahatust puudutab, siis see on igal pakil kirjas. Ise soovitan kuivemat ja soojemat ruumi kui 10C plussi ja piisavalt aega, et asi saaks kuivada ja pärast ilusti ära poleerida. Endal on jäänud alati perfektne tulemus, kuigi ka ise olen omad vitsad saanud kui kiiruga sai tehtud. Klaas jäigi rasvaseks ja rikkus vaatevälja :). Ainus probleem ongi talvega, kui pole kohta kus teha siis polegi mõtet teha. Ainsaks variandiks on korralik soojapuhur autosse esiklaasile seest poolt puhuma panna ja lasta ka enne masin seest korralikult soojaks. Ja kui otseseid sademeid pole siis saab ka asja kenasti ära poleerida sooja klaasiga. Endale küll on meeldinud kui lihtsalt külmaperioodidel klaasilt jää ja lumi lahti tuleb peale pisut soojendust rääkimata sellest, et maanteel kojamehi peaaegu üldse vihma ja kehva teega pole vajadust olnud kasutada - pean hetkel tunnistama oma laiskust ja sellel talvel pole ka ise oma masinatega klaasivahaga möllanud :). Päris mitu korda ennast vandunud ka ja no eks lähiajal tuleb ikka laiskus kerest välja ajada :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 01.01.13 18:03 Tsiteeri


Vaha, mis on klaasidele sattunud on kere vaha. Kui ma vaatan jälgi, mis klaasile jäävad, siis pakun, et vahatades on katuselt suurte niredena seda klaasile voolanud ja nüüd on klaasil mingi pask, mis kuidagi maha ei tule :S Klaas sai alles eelmine kuu uus pandud :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.01.13 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
Vaha, mis on klaasidele sattunud on kere vaha. Kui ma vaatan jälgi, mis klaasile jäävad, siis pakun, et vahatades on katuselt suurte niredena seda klaasile voolanud ja nüüd on klaasil mingi pask, mis kuidagi maha ei tule :S Klaas sai alles eelmine kuu uus pandud :S

Helista ja küsi kodanike endi käest, mis nende poolt kasutatavat toodet eemaldab, laki ja värvipinna (nano)vahadega on jah teine teema pisut, Sorry ei pannud seda Sinu esimesest postitusest tähele. Ja kui nad kokutama hakkavad, siis oskavad toote ikka öelda, mida kasutati. Sellest juba saad edasi otsida tootja kodulehelt või toote omaduste kirjeldusest. Sul on pigem see, et uus klaas on paigaldamisel kindlasti tehasevaha all ja see sodi on seal "segunenud", mis reaalset probleemi tekitab. Üldiselt eemaldab ka vahakihi süvapuhastusvahendid (rasvad, õlid jne.), neid ka autokauplustes saada, mis on vähe tugevamad kui "fairy" :), isegi vist võib välja lugeda, et sobib vahakihi eemaldamiseks. Pead lihtsalt kogu klaasi ära puhastama KOGU sellest jamast ja soovituslikult ikkagi uue kihi peale kandma juba õiget asja ja õigel viisil :).
PS! Kindlasti pole brake cleaner selline asi, mis seda eemaldab, lisaks sisaldab see samuti värvikihti kahjustavaid aineid - ehk siis see pole selleks ette nähtud. Tihenditest ei räägi üldse, sest sellised teravad ained teevad ainult kahju nendele.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]