Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Infot A6 ja A4 kohta. (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2606)
Edik
huviline

Avatar


Registreerunud 01.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.13 10:43 Tsiteeri
Infot A6 ja A4 kohta.



Tere.

Kuna plaanis "uus" sõiduk soetada ja eelmised autod kõik Bmw-d olnud siis uuriks asjatundjate käest kahe huvipakkuva auto kohta.Võib olla mõni pädevam isik siit foorumist on käinud neid oma käega katsumas.

A6 2.8 Q 1998a.

http://www.auto24.ee/used/1208105


A4 1.8T 2001a.

http://www.auto24.ee/used/1013012


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 01.01.13 11:43 Tsiteeri


Need masinad ju pea sama erinevad, kui siga ja kägu.
Enne pead endale mingid vajadused/omadused selgeks saama, mida eelistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Edik
huviline

Avatar


Registreerunud 01.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.13 11:49 Tsiteeri


Enda arust väljendasin ennast piisavalt selgelt,et soovin nende kahe auto kohta infot kui keegi on neid käinud vaatamas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 01.01.13 11:53 Tsiteeri


Ise küsid, kumma autot soovitate.
Ja teadmata eelistusi, ei saa ju midagi ka öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 01.01.13 11:53 Tsiteeri


Vaatamas käinud pole, kuid..

A6- suurem, mugavam, antud juhul nelivedu, suur mootor, kütusekulu linnas 15.4, maanteel 8.2, keskmine 10.8
A4- väiksem, natuke uuem, esivedu, mõistlikum mootor, kütusekulu linnas 11.3, maanteel 6.4, keskmine 8.2

Yanekkul on õigus, täiesti erinevad masinad igast otsast. Kütusekulu, mahutavuse, välimuse, veermiku jne poolest.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Edik
huviline

Avatar


Registreerunud 01.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.13 12:10 Tsiteeri


Muutsin siis veits postitust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.01.13 15:34 Tsiteeri


Mille järgi valisid? Heleda nahksisu järgi? :)

Vaevalt see esivedu pikaajalist bemmimeest pikalt köidab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Edik
huviline

Avatar


Registreerunud 01.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.13 17:22 Tsiteeri


Kuna auto ostu eelarve 4000Euri siis selle järgi sai ka audisi uuritud ning need kaks jäid sõelale.
Ps. Nahksisu peab autol kindlasti olema.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.01.13 07:33 Tsiteeri


Olen siis järgmine, kes konkreetsetest masinatest midagi teadmata siia kirjutab:)

Pole need masinad nii siga ja kägu midagi, et neid valikul ühte listi ei võiks panna, tegemist ju a4-ja puhul b6-ga, üldjoontes c5-st on ikka palju vastupidavam, kuigi jah, eks teatud vanusest mängib eelnev ajalugu rohkem rolli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.01.13 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Olen siis järgmine, kes konkreetsetest masinatest midagi teadmata siia kirjutab:)

Pole need masinad nii siga ja kägu midagi, et neid valikul ühte listi ei võiks panna, tegemist ju a4-ja puhul b6-ga, üldjoontes c5-st on ikka palju vastupidavam, kuigi jah, eks teatud vanusest mängib eelnev ajalugu rohkem rolli.


Mille poolest on C5 üldjoones palju vastupidavam, kui B6?


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jass
huviline



Registreerunud 24.02.05
Asukoht: Tallinn-Tartu-Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 1,8TQ & A6 2,8 & BMW 525

postitati 02.01.13 18:07 Tsiteeri


Kirjutati ju, et B6 on vastupidavam kui C5.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.01.13 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jass
Kirjutati ju, et B6 on vastupidavam kui C5.


Lugesin kiiruga, minu viga :cool:

Kuid see ei muuda küsimust.
Olles ise nii c5 kui b6 omanud, ei ütleks et üks teisest oluliselt vastupidavam oleks.
Suht sama sild, tehnika.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.01.13 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Tsitaat:
Algselt postitas: jass
Kirjutati ju, et B6 on vastupidavam kui C5.


Lugesin kiiruga, minu viga :cool:

Kuid see ei muuda küsimust.
Olles ise nii c5 kui b6 omanud, ei ütleks et üks teisest oluliselt vastupidavam oleks.
Suht sama sild, tehnika.

Vaata kasvõi statistikat, ega ise paari auto omamine ei näita midagi, näiteks TÜV statistika paarikümne tuhande auto kohta on aga hoopis teine tera:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.01.13 18:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Vaata kasvõi statistikat, ega ise paari auto omamine ei näita midagi, näiteks TÜV statistika paarikümne tuhande auto kohta on aga hoopis teine tera:cool:


Kiire otsingu tulemusena leidsin sellise lehekülje ja kui võtta aluseks 2004a tulemused (1-3a. autode seas), siis vigade esinevus:

A6: 5,9%
A4: 4,3%

edit:

2011a. tulemused 10-11a. vanuste autode seas oli tulemuseks:

A6: 28,7%
A4: 27,5%


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.01.13 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Vaata kasvõi statistikat, ega ise paari auto omamine ei näita midagi, näiteks TÜV statistika paarikümne tuhande auto kohta on aga hoopis teine tera:cool:


Kiire otsingu tulemusena leidsin sellise lehekülje ja kui võtta aluseks 2004a tulemused (1-3a. autode seas), siis vigade esinevus:

A6: 5,9%
A4: 4,3%

edit:

2011a. tulemused 10-11a. vanuste autode seas oli tulemuseks:

A6: 28,7%
A4: 27,5%


Vaata, et ikka teemaalgataja mainitud mudelid võrdled, sinu toodutel on valdavalt vist ikka b5 a4, võta kaks aastat uuemad masinad (näiteks 2011 8-9a vanad) ja näed mida ma silmas pidasin, seal on konkreetselt c5 vs B6.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.01.13 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Vaata, et ikka teemaalgataja mainitud mudelid võrdled, sinu toodutel on valdavalt vist ikka b5 a4, võta kaks aastat uuemad masinad (näiteks 2011 8-9a vanad) ja näed mida ma silmas pidasin, seal on konkreetselt c5 vs B6.


Olgu, võtame siis:

A4: 15,4%
A6: 22,3%

Ka see numbriline vahe ei võrdu imho. sõnades "oluliselt vastupidavam."

Näen ise päevast - päeva seoses tööga kõnealuseid autosid ja siiani pole küll täheldanud, et üks oleks teisest "oluliselt vastupidavam."

OT lõpetuseks: Kui c5 suurus ja nelivedu pole oluline, siis võtaks ise b6 - välimuse ja mugavamate istmete poolest, kütusekulus on ka ilmekas vahe olemas ;)

edit: Lõpuks tuleb ikkagi tõdeda, et remondid/hooldad seda rohkem, mis käest lastud!


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.01.13 21:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Vaata, et ikka teemaalgataja mainitud mudelid võrdled, sinu toodutel on valdavalt vist ikka b5 a4, võta kaks aastat uuemad masinad (näiteks 2011 8-9a vanad) ja näed mida ma silmas pidasin, seal on konkreetselt c5 vs B6.


Olgu, võtame siis:

A4: 15,4%
A6: 22,3%

Ka see numbriline vahe ei võrdu imho. sõnades "oluliselt vastupidavam."

Näen ise päevast - päeva seoses tööga kõnealuseid autosid ja siiani pole küll täheldanud, et üks oleks teisest "oluliselt vastupidavam."

OT lõpetuseks: Kui c5 suurus ja nelivedu pole oluline, siis võtaks ise b6 - välimuse ja mugavamate istmete poolest, kütusekulus on ka ilmekas vahe olemas ;)

edit: Lõpuks tuleb ikkagi tõdeda, et remondid/hooldad seda rohkem, mis käest lastud!


Kui kogu skaala ulatus on 8-st 36-ni ehk ca 28%, siis 7% võrra erinevus on ligi neljandik skaalast, kui see ka ei ole oluline vahe, mis siis üldse on? Kohad on ka tabelis vastavalt 12. ja 44., kui see on sinu arust väike erinevus, siis mis ma sinuga ikka vaidlen, igaühel oma arvamus. Sama moodi võib ruumikuses ka siis vaielda, et noh mis see kümme sentimeetrit auto juures ikka on:cool:
Tõsi on muidugi see, et rohkem käest lastud masin nõuab tulevikus rohkem investeeringuid, seetõttu võibolla ka üks odavaim b6 ei ole mõistlik valik, loomulikult leidub ka odavaid ja häid masinaid, ma lihtsalt väga ei loodaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.01.13 07:42 Tsiteeri


C5 on mingi 4-5a vanem mudel ka. Raipekssõidetuid esineb juba rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 03.01.13 09:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Kui kogu skaala ulatus on 8-st 36-ni ehk ca 28%, siis 7% võrra erinevus on ligi neljandik skaalast, kui see ka ei ole oluline vahe, mis siis üldse on? Kohad on ka tabelis vastavalt 12. ja 44., kui see on sinu arust väike erinevus, siis mis ma sinuga ikka vaidlen, igaühel oma arvamus. Sama moodi võib ruumikuses ka siis vaielda, et noh mis see kümme sentimeetrit auto juures ikka on:cool:
Tõsi on muidugi see, et rohkem käest lastud masin nõuab tulevikus rohkem investeeringuid, seetõttu võibolla ka üks odavaim b6 ei ole mõistlik valik, loomulikult leidub ka odavaid ja häid masinaid, ma lihtsalt väga ei loodaks.


Kui minu algse küsimuse juurde tagasi tulla, siis mille poolest on A4 oluliselt vastupidavam?
Võttes ühe aasta autod, samade mootorite ja varustusega, kas on üldse mingit vahet, peale kasutaja?
Statistika ei kajasta ju mis mootoriga/veovalemi/k.kastiga autod paremini TÜ läbivad ja millised mitte.

Käesolevad autod on juba 11a+ vanad ja hooldada/remontida tuleb neid mõlemaid, ühel tead kohe mida vaja, teisel lihtsalt natukene hiljem ;)


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mike22
huviline



Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.13 23:23 Tsiteeri


See A4 on juba mingi aasta või kauem müügis, midagi seal vist valesti, kui keegi ei osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-WMX-
huviline



Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line

postitati 26.01.13 23:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mike22
See A4 on juba mingi aasta või kauem müügis, midagi seal vist valesti, kui keegi ei osta.


Olen käinud seda A4 vaatamas, mingi nurga alt vaadata siis kõrvalistuja ukse alumine osa pisikesi mõlke täis. Kui sisse istusin siis hakkas kohe silma kliimanupud, mis olid Eriti kulunud, lisaks topsihoidja katted kadunud, kui üritasin kindalaegast avada siis jäi link pihku, lisaks sisemised käepidemed kriimulised ja kulunud. Autos vist kunagi kõvasti suitsetatud ka, kahtlane lehk ka sees ja kui hästi mäletan siis laes oli koniga kõrvetatud jälg. Ei usu, et see läbisõit õige ja need kulumisjäljed annavad veel rohkem kahtlust seda arvata. Aga mootor käivitus ilusti, arvestades seismist külmade ilmadega. Proovisõidu tegin ka, sillad tundusid vaiksed aga minekut ei saanud kahjuks proovida, kuna autol suvekad all.


m.k
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 27.01.13 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -WMX-
Tsitaat:
Algselt postitas: Mike22
See A4 on juba mingi aasta või kauem müügis, midagi seal vist valesti, kui keegi ei osta.


Olen käinud seda A4 vaatamas, mingi nurga alt vaadata siis kõrvalistuja ukse alumine osa pisikesi mõlke täis. Kui sisse istusin siis hakkas kohe silma kliimanupud, mis olid Eriti kulunud, lisaks topsihoidja katted kadunud, kui üritasin kindalaegast avada siis jäi link pihku, lisaks sisemised käepidemed kriimulised ja kulunud. Autos vist kunagi kõvasti suitsetatud ka, kahtlane lehk ka sees ja kui hästi mäletan siis laes oli koniga kõrvetatud jälg. Ei usu, et see läbisõit õige ja need kulumisjäljed annavad veel rohkem kahtlust seda arvata. Aga mootor käivitus ilusti, arvestades seismist külmade ilmadega. Proovisõidu tegin ka, sillad tundusid vaiksed aga minekut ei saanud kahjuks proovida, kuna autol suvekad all.

Sõltuvalt kasutajast võivad need detailid eriti kiirelt kuluda, täpselt, kliimanupud, ükse käepidemed seest poolt (mitte lingid) ning puruneb ka kergelt see kindalaeka hoob (õnneks seda ka ilma selleta ok avada kõrvalt, aga siiski), lisaks sellele kulub ka automaatsete tulede puudumisel tuledelüliti. Paljud näpivad teadmata põhjustel ka neid kliimanuppe eriti palju, selle pärast ka kuluvad. B5-l olid need tundmata probleemid:P Igatahes nende alusel läbisõitu hinnata eriti ei saa! Kui need sinu loetletud asjad on ainukesed vead, siis on selle raha eest ikka autot kõvasti.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.1% - SQL: 58.9%]