Rat-roy
huviline
Registreerunud 04.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.12 07:46
|
|
|
A4 2,0 103kw B7 jõnksutab?
Muret tekitab kummaline sujuv jõnksutamine mis avaldub just kiirendamisel. Sai korra ka arvutiga pihustite tööd kontrollitud ja ülejäänud asjad üle
tsekatud, kõik nagu OK. Samas olen täheldanud, et kütusekulu on ka nagu vähe kõrge umbes 10 sajale.
Äkki kellegil mõni hea nõu või soovitus kust Tallinnas abi saaks?
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 31.12.12 08:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rat-roy
Muret tekitab kummaline sujuv jõnksutamine mis avaldub just kiirendamisel. Sai korra ka arvutiga pihustite tööd kontrollitud ja ülejäänud asjad üle
tsekatud, kõik nagu OK. Samas olen täheldanud, et kütusekulu on ka nagu vähe kõrge umbes 10 sajale.
Äkki kellegil mõni hea nõu või soovitus kust Tallinnas abi saaks?
|
Egr klapp võib olla minekumaadel või siis lihtsalt sodi täis ja ei sulge korralikult.
Pihustil lasevad tihendid läbi.
Kiirendamisel kuni ca 1800 p/min? Kui surud pedaali poole peale, siis kõik ok?
Kui kaabliga vaatasid, kas mõnel silindril "Misfire" veana oli välja toodud?
|
|
|
Rat-roy
huviline
Registreerunud 04.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.12 09:32
|
|
|
Autol on elektriline EGR klapp. Ma vähe vaatasin seda ja paistis nagu puhas olevat ja liikus ka ilusti. Tühikäigul töötab mootor ilusti, ja kui nn.
maximaalselt kiirendades ei saa ka nagu aru. Jõnksutamine avaldub just ühtlasel kiirendusel.
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 07.01.13 14:44
|
|
|
Oled probleemile lahenduse leidnud?
Kui jah, siis mida tegid/lasid teha ja kus?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.01.13 15:34
|
|
|
Mis kast autol on? Võimalik, et viga hoopis variaator (multitronic) kastis.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rat-roy
huviline
Registreerunud 04.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.13 21:55
|
|
|
Ei ole veel veale suutnud jälile saada. Teretulnud oleks vihjed mõne asjaliku meistrimehe kohta. Kusjuures autol on manuaal kast, niiet selle võime
välistada.
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 08.01.13 10:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rat-roy
Ei ole veel veale suutnud jälile saada. Teretulnud oleks vihjed mõne asjaliku meistrimehe kohta. Kusjuures autol on manuaal kast, niiet selle võime
välistada. |
Ma olen 95% kindel, et jama seisneb kulunud pihusti tihendites (välismaa foorumitest kogutud info põhjal).
Endal samasugune teema, kuid asi juba nii hull, et käivitamine muutunud ka kohati problemaatiliseks.
Pumpdüüs pihustite hooldus Tallinnas on igatahes väga problemaatiline. Keegi ei paista selliste asjadega tegelevat.
Hetkel veel vaja kaks kohta läbi helistada ja kui sealt ka saan eitava vastuse, siis peab asja ise käsile võtma või Tartu sõitma ja seal laskma
teha.
Muidu asjade vahetamine tundub igati lihtne (neile kes vähegi autot ise näpinud ja teinud), kuid kardan just nende nookurite tagasi panekut peale
pihusti tihendite vahetust.
|
|
|
raivort
huviline
Registreerunud 10.01.11
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.13 15:16
|
|
|
Milles see pihusti tihendite läbi laskmine seisneb.Kas kütus lekib siis õli hulka ?
Meil A4 sama probleem, vahel jõnksutab.Diagnoosis käidud ja kõik näitajad vägagi korras.Diagnostik arvas seda ,et sõidetakse liiga kõrge käiduga, mis
võib isegi õige olla.6 käiku ei pidavat Eesti teedel üldse vaja olema?Saksamaalt ostetud autol seda viga tõesti ennem ei olnud et käigu vahetusega
mingid jõnkse oleks olnud.Mis puutub pihustistesse ,siis see on diagnostikutele tõesti veel valus teema.
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.13 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raivort
Saksamaalt ostetud autol seda viga tõesti ennem ei olnud et käigu vahetusega mingid jõnkse oleks olnud. |
Jõnksud käiguvahetusel (manuali puhul) on suure tõenäosusega tingitud kas hoorattast või käigukasti/mootori patjadest.
|
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 08.01.13 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raivort
Milles see pihusti tihendite läbi laskmine seisneb.Kas kütus lekib siis õli hulka ? |
Laseb sililindrist surve välja ja ei pihusta korralikult.
Tsitaat: | Algselt postitas: raivortMeil A4 sama probleem, vahel jõnksutab.Diagnoosis käidud ja kõik näitajad vägagi
korras.Diagnostik arvas seda ,et sõidetakse liiga kõrge käiduga, mis võib isegi õige olla. |
Mis moodi võib jõnksutamine väga kõrgest käigust tingitud olla?
Ainuke variant mis endal pähe tuleb, et lastakse lihtsalt pöörded miinimumi ja mootor ei suuda ära vedada/väljasuremisoht.
Patjade kulumise määramiseks manuaalil on lihtne test.
Sõida näiteks teise käiguga, hoia käigukangist kinni, kiirenda järsult ja siis võta jalg pedaalilt mingi 3000 pöörde pealt ära.
Kui käigukang käes nö võpatas kiirendamise alguses ja pedaali vabastamisel, siis padjad läbi. Võid käigukangi lihtsalt vaadata ka, ei pea ilmtingimata
käes hoidma
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.01.13 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
Tsitaat: | Algselt postitas: raivort
Milles see pihusti tihendite läbi laskmine seisneb.Kas kütus lekib siis õli hulka ? |
Laseb sililindrist surve välja ja ei pihusta korralikult.
Tsitaat: | Algselt postitas: raivortMeil A4 sama probleem, vahel jõnksutab.Diagnoosis käidud ja kõik näitajad vägagi
korras.Diagnostik arvas seda ,et sõidetakse liiga kõrge käiduga, mis võib isegi õige olla. |
Mis moodi võib jõnksutamine väga kõrgest käigust tingitud olla?
Ainuke variant mis endal pähe tuleb, et lastakse lihtsalt pöörded miinimumi ja mootor ei suuda ära vedada/väljasuremisoht.
Patjade kulumise määramiseks manuaalil on lihtne test.
Sõida näiteks teise käiguga, hoia käigukangist kinni, kiirenda järsult ja siis võta jalg pedaalilt mingi 3000 pöörde pealt ära.
Kui käigukang käes nö võpatas kiirendamise alguses ja pedaali vabastamisel, siis padjad läbi. Võid käigukangi lihtsalt vaadata ka, ei pea ilmtingimata
käes hoidma |
Silindri surve sel kindlasti kaduma ei lähe. Kui nii hull asi oleks siis ei läheks e auto käimagi. Ainuke viga mis saab olla, et tandempumba surve
läheb lihtsalt tagasivoolu ja tekib kütuse puudus. Seal 3 tihendit ja keslmine lekib arvatavasti. Keskmine on tagasivoolu ja pealevoolu vaheline
tihend. Kui ülemine lekib siis on diisel karteris.
|
|
|
raivort
huviline
Registreerunud 10.01.11
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.13 07:13
|
|
|
See tandempumba jutt võib tõene küll olla.Pihustite töö peaks diagnostika ju ära näitama.Diagnostik ütles küll et tandempumba surve on korras, aga see
tagasivoolu jutt võib küll õige olla.Sest jõnksutab kusagil (2000 pöörde juures) eriti kiirendamise ja käigu vahetuse juures .Mootor jätaks nagu
korraks vahele.Käima läheb hommikuti väga hästi.Ei ole vahet kas on külmad või soojad ilmad.Diagnostika tehti Oisu diislis.Auto oli mitu päeva seal,
nii et prooviti teda igasugustes olukordades.
Tänud neile kes viitsisid asjasse süveneda.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 09.01.13 10:20
|
|
|
On olnud ka juhuseid, kus saab abi pihusti juhtmete klemmide pingutamisest. Reeglina võiks ka mingi vea sisse kiskuda, aga ei pea alati.
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 22.01.13 15:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Silindri surve sel kindlasti kaduma ei lähe. Kui nii hull asi oleks siis ei läheks e auto käimagi. Ainuke viga mis saab olla, et tandempumba surve
läheb lihtsalt tagasivoolu ja tekib kütuse puudus. |
Pikk ja vaevaline käimaminek. See info oli välismaa foorumitest silma jäänud. Arvatavasti olin tekstist valesti aru saanud.
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6Seal 3 tihendit ja keslmine lekib arvatavasti. Keskmine on tagasivoolu ja pealevoolu
vaheline tihend. Kui ülemine lekib siis on diisel karteris. |
Kui jutt käib BLB mootorist, siis seal kaks tihendit.
http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/N/N23-10003.png
Tsitaat: | Algselt postitas: raivort
Pihustite töö peaks diagnostika ju ära näitama. |
Kaabel näitab sulle aju poolt tehtavat korrektuuri (parandage, kui eksin), kuid reaalselt pole sellega emmigi peale hakkata.
Igatahes endal vahetasin tihendid ära ja probleemid kadunud. Teine silinder mis andis Misfire, sellel olid tihendid pihusti külge nagu liimitud ja
kõvad.
|
|
|
Mariokro
huviline
Registreerunud 24.02.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI S-Line
|
postitati 15.11.15 14:38
|
|
|
Mis hinnaklassi tihendite vahetus jääb (2.0tdi blb)?
Kus soovitaksite vahetada?
Endal probleem, et külm käivitus kehv (laseks nagu kütte tagasi) ja viimasel ajal küttekulu ka kõrgem. 1-1,5l tõusnud.
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 15.11.15 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mariokro
Mis hinnaklassi tihendite vahetus jääb (2.0tdi blb)?
Kus soovitaksite vahetada?
Endal probleem, et külm käivitus kehv (laseks nagu kütte tagasi) ja viimasel ajal küttekulu ka kõrgem. 1-1,5l tõusnud. |
Võtsin Forsist tihendite varukomplekti (oli vist 10€ ja sai pihusti pealsed ümarad "pead" kaasa) ning vahetasin ise ära.
|
|
|
Mariokro
huviline
Registreerunud 24.02.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI S-Line
|
postitati 22.11.15 14:09
|
|
|
Kas varukomplektis on 4 pihusti tihendid?
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 17.12.15 05:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mariokro
Kas varukomplektis on 4 pihusti tihendid? |
4 komplekti. Kõik komplektid olid eraldi pakendatud.
|
|
|