Lehekülgi: 1 2 3 4 |
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 28.12.12 23:35
|
|
|
Audi 100 C4 2.0 - 1991 - unduC4
Tere, huvilisena teisi teemasi lugedes mõtlesin ka enda autost siia teema teha. Tegemist siis audi 100-ga millel on 2.0 85 kw mootor. Auto on toodud
2003 aastal saksamaalt, ostetud müügiplatsilt ja sealt peale olnud kasutusel ühe pere autona. Ostes oli läbisõit ca 240000 praeguseks on see juba üle
380 tuhande, palju aga see auto reaalselt läbinud võib olla ei oska öelda. Sõita on sellise autoga igatahes mitu korda mugavam kui mõnede väiksemate
käkkidega ja ka see mootor jõuab suurt kere liigutada küll. Iluvigadest võiks märkida et ainsa kohana leidub roostet juhikse peal liistu alt, mujalt
pole leidnud, kaldun arvama et juhiuks on kehvasti värvitud sest juhipoolne poritiib ja uks on ülejäänud kerest grammi võrra tumedamat tooni. Teine
iluviga on tagumine kundepoolne poritiib, mille minu õde oskas ära rihtida , taastustööd aga pole olnud kõige kvaliteetsemad seega plaanin need uuesti töösse võtta ja paremaks teha.
Igatahes, viimase aasta on auto seisnud kuna on lisandunud uuem liikur ja nüüd on siis minu kätte jõudnud aeg see uuesti sõidukorda seada.
Praeguseks vahetatud siis: eesmised õõtsad koos puksidega, käigukastipadjad ja veel nipet-näpet.
Hetkel on tegemisel pidurid, tagumiste pidurite silindrid, klotsid ja ka käsipiduritrossid on vahetamisel, ning samuti lähevad vahetusse ka eesmised
piduriklotsid ja arvatavasti ka muid piduriosi ees.
Üks eelmisel talvel tehtud pilt ka:
Ja suvine setting ka
Praeguseks varuosadelistist ja plaanidest puuduksid esialgu eesmised originaal udutuled, mille kohta ootaks pakkumisi PS-i kui kellegil on Viljandis
või ka Tartus.
Tuuningut tegema ei kavatse hakata, esialgu eesmärgiks sõitev auto, millega lubade kätte saamisel saaks ringi kulgema hakata. Loodetavasti kevade
saabudes plaanin muretseda ka paremad veljed alla ja tuleks veidi parendada ka helisüsteemi. Teema tegin et vajadusel abi küsida foorumist ja
know-howd.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 29.12.12 00:25
|
|
|
Rohkem pilte
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 29.12.12 05:57
|
|
|
Nu maitea, mis värk nende C4-dega on 22a vana masin ja ikka näeb ilus
välja. Omasin samasugust suvel, kõigest 3 kuud, aga üks parimaid autosid, mis mul seni olnud on, oligi selline 100. Sama mootoriga, aga 93a auto
oli.
Salongist võid ka pilte panna jms.
Edu!
PS. udukaid tal originaalis olema ei peagi põrkerauas (eeldusel, et on orig. põrkeraud ees ikka veel). Samas, neid udukaid võid küsida näiteks
Forssist.
|
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 29.12.12 16:26
|
|
|
Tänud! Praegu kahjuks rohkem pilte pole veel, aga loodan neid lisada
varsti kui ka sisu kallale asun. Minu arvates on tegu ka ilusa kere disainiga autoga, millega ei häbene ka uuemate autode seltskonda sattumist.
Täna lõpetasin tagumiste pidurite kallal töötamise, vahetatud sai: käsipiduritrossid, klotsid, üks pidurisilinder ja trummlid (trummlid olid
kasutatud, aga korralikumad). Tänud kasutajale ´´tipsukallis´´ kelle kaudu sain vajalikke juppe sebida. Täna viskasin ka autole talvekummid alla kuna
auto on garaais seisnud ja pole seda talve näinudki, homme ehk saab paar tiiru teha ja siis ka pildimaterjali juurde panna.
Lisatulede koha pealt ei tea kas originaalis oli, sellel autol meie kasutuse pole igatahes olnud, aga stange sees peaks kohad olemas nende jaoks kui
ma ei eksi, naabrimehe sama täpselt sama kerega aga vist aasta nooremal quattrol igatahes olid seal stange sees ja plaaniks ise ka need paigaldada
kuna mingit suurte helladega või muude latakatega ``pornot´´ ei taha stange peale tekitada.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 29.12.12 16:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: unduC4
Tänud! Praegu kahjuks rohkem pilte pole veel, aga loodan neid lisada
varsti kui ka sisu kallale asun. Minu arvates on tegu ka ilusa kere disainiga autoga, millega ei häbene ka uuemate autode seltskonda sattumist.
Täna lõpetasin tagumiste pidurite kallal töötamise, vahetatud sai: käsipiduritrossid, klotsid, üks pidurisilinder ja trummlid (trummlid olid
kasutatud, aga korralikumad). Tänud kasutajale ´´tipsukallis´´ kelle kaudu sain vajalikke juppe sebida. Täna viskasin ka autole talvekummid alla kuna
auto on garaais seisnud ja pole seda talve näinudki, homme ehk saab paar tiiru teha ja siis ka pildimaterjali juurde panna.
Lisatulede koha pealt ei tea kas originaalis oli, sellel autol meie kasutuse pole igatahes olnud, aga stange sees peaks kohad olemas nende jaoks kui
ma ei eksi, naabrimehe sama täpselt sama kerega aga vist aasta nooremal quattrol igatahes olid seal stange sees ja plaaniks ise ka need paigaldada
kuna mingit suurte helladega või muude latakatega ``pornot´´ ei taha stange peale tekitada. |
Eks neid annab sinna aretada vajadusel. Kohad on olemas, siis see on näha kohe põrkerauast. Sinu omal neid tehasest pandud pole. Aga järelpaigaldus ei
tohiks väga keeruline olla.
|
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 29.12.12 16:42
|
|
|
Loodetavasti raketiteadusega tegu ei ole jah .
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 30.12.12 15:53
|
|
|
Täna sai siis autoga sõita ka üle pika aja, pidurid vajavad küll veidi õhutamist, aga vähemalt tunduvad töötavat ja ka käsipidur toimib kenasti ja
efektiivselt (Y). Üks kehva pilt ka sisustusest, vabandan kvaliteedi pärast kuna tehtud pimedas ja auto on üsna tolmune ja must seismisest.
Aga välja lõi ka üks viga jälle, millega nimelt probleeme on olnud. Külmalt mootor käivitub ja käib hästi, aga soojalt kaob tühikäik ära või jääb väga
madalaks (ca 700 rpm või isegi alla, edasi juba sureb välja). Eest kapoti alt trossi käsitsi peale tõmmates asi küll paraneb, aga niimoodi jääb
jällegi külmalt tühikäik kõrgele ca 2000 rpm peale jne. Samuti soojast peast tuleb ka ette seda vahel et sõidu ajal aeglustades nt vajutad siduri alla
et käiku vahetada ja lased gaasi lahti sureb mootor üldse sõidu ajal ka välja.
Tänagi käis alguses koha peal soojaks veidi, sõitsin siis lühikese tiiru ringi ja proovisin pidureid, koju tagasi tulles sai ka mootorile natuke
pöördeid antud et nö puhtaks köhiks korralikumalt, aga siis jäigi tühikäik madalaks jälle ja suri välja kodus. Uuesti aga tükk aega ei käivitunud,
natuke aega seisis, mõtlesin juba et süütes viga, küünal maha ja vaatasin et küünal puhas ja säde olemas. Siis aga läks käima jälle ja käis ülejäänud
aja ilusti, välja ei surnud aga kui ise gaasi peal ei hoia või kapoti alt peale ei tõsta astet on tühikäik madal ikkagi ja puterdab.
Tegelikult on selle pritsungiga ennemgi probleeme olnud, sai ükskord paak nö täiesti tühjaks sõidetud kogemata ja mootor suri välja, peale seda aga
enam korralikult ei käinud ja viskas musta ja puterdas, jõudu ka ei olnud. Siis seisis paar kuud ühe inimese juures ´´parandamisel´´ kes ka temast
täielikult jagu ei saanud, lõpuks viskas vist mingi teise mootori pritsungipea peale ja nii ta on enamvähem käinud siiani. Võimalik et praegugi veidi
peene lastes tõmbas kuskile mingit sodi vahele sest paagis kütust üsna punase kriipsu peal. Aga kala võib ka mujal olla ja ei usu et see viimane
küsimus on selle pritsungiga seoses, igasugune abi ja kriitika teretulnud parendamisel.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse pildi lingiks. Pildi lubatud pikim külg on
800pix.
Edit: omast arust muutsin pilti väiksemaks, aga ju siis vale pidi . Nüüd
õige suuruses pilt.
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 02.01.13 09:45
|
|
|
valgesid suunatulesid ei tahaks peale panna?
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 02.01.13 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
valgesid suunatulesid ei tahaks peale panna? |
Pole nagu mõelnud selle peale. Pole sellist värvi C4 näinud valgete suunadega, vb on veidi imelik . Esialgu tahaks suhteliselt originaalina välimust hoida.
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 26.01.13 14:03
|
|
|
Vahepeal sain lisatuled kätte, millede eest tänud klubiliikmele Taimo. Täna proovisin neid külge panna, kinnituskohad stange küljes olemas, istuvad
külge küll ja kõik kena, salongis on ka lüliti, aga mis puudu on, on juhtmed , kuna varem pole sellisele autole neid paigaldanud, siis tahaks teada, kuidas keegi juhtmed vedanud on ja kust mille alla pannud.
Lihtsalt ennem pole neid ilmselt olnud, otsisin küll igatepidi, et järsku kuhugi peidetud või ümber mässitud, kuna aga lüliti on olemas ja
kinnituskohad, siis ilmselt peaks kaitsmeplokis ka kaitse olema, sealt tulede alla juhet vedada poleks raske, samas kas sealt lülitini ka siis mingi
juhe on või on sinna poole ka tühi maa ja kuhu relee panna siis, point selles et saaks kaugtuled koos gabariitidega järgi panna, samas aga saaks neid
lähi- ja kaugtuledest eraldi lülitada. Kui kellegil sarnane auto, äkki viitsib järgi vaadata mis moodi tal need juhtmed jooksevad seal . Teine mõte turgatas ka lihtsalt lähitulede alla need panna, aga nii lihtne see
ilmselt pole...
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 23.02.13 15:23
|
|
|
Täna sai ilusa ilmaga veidi ringi tiirutatud ja pilte tehtud . Õhutasin
tagapidurid ära mõlemalt poolt ja pedaalitunnetus tekkis tagasi (vahepeal oli nii et piduripedaal läheb vajutades lupsti põhja ja alles põhjast võtab,
nüüd peaks aga õhk süsteemist enamvähem väljas olema ja asi toimib), aga kahtlane on siiski. Vahepeal sain niipalju targemaks, et pidurivõimendi on
sel autol ühendatud kollektoriga ja kui võimendi on kulunud ja vana, võib sealt mootorisse piduriõli sattuda. See aga võibki olla põhjuseks miks mul
on olnud mootori tühikäiguga probleeme ja puperdanud on. Piduri peasilinder on ka hiljuti vahetatud, küll kasutatud, aga korralikuma vastu, aga ikkagi
on ka juhi jalgealune pisut märg. Seega ootaks pakkumisi kasutatud, aga korralikule pidurivõimendile koos peasilindriga. Aga lubatud pildid siis :
Lisatuledega tegeleda pole aega olnud, aga on ka need olemas ja uurin kuidas paigaldada kui aega ja võimalust.
Vabandan et auto pisut must on piltidel, kapoti alt ka pilt ja praegusest peasüüdlasest.
Üldjuhul on aga hea meel et masin jälle sõidab ja töötab peale pikka seismist . Samuti on veidral kombel madalat tühikäiku ja utoopiaid parandanud ka see, et vahepeal oli autol aku maas ja laadisin seda korralikult,
hiljem peale pannes justkui jäi tühikäik tükiks ajaks ilusti ca 900-1000 rpm-i peale ja ei langenud ka peale soojaks käimist, ennem ta nimelt langes
või suri välja soojalt, praegu aga oli kõik normis ja läks ka pöördesse kenasti. Sõita on mõnus ja sai ka mõned laugemad poognad hangede vahel tehtud
nii et väga mõnus .
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 05.04.13 21:36
|
|
|
Nädala aja eest jõudis kätte siis see mõnus hetk kui sain arki eksamid tehtud ja olen nüüdsest kah vahtralehega juht . Audile sai ostetud haagisekonks kasutaja janar139 käest, mis praegu küll
pakiline pole, kuid suveks peaks kindlasti külge minema. Kuna mul oli välispraktika, siis sai kasutatud võimalust ja autol õli ja õlifilter vahetatud,
samuti hammasrihm koos pingutiga, kuna tegin seda tööd iseseisvalt esimest korda, siis esimese korraga asja paika ei saanud, aga probleem sai kohe
lahendatud. Endale märkeks siis, et rihma- ja õlivahetus toimus 392000 km peal. Vahetamata jäi aga õhufilter, mille ostsin ka ära ja läheb kohe
vahetusse. Tänu mõistlikutele õpetajatele ja asjade kokku langemise peale sain autot ka koolis praktikatunnis koos kursavendadega teha. Tegeletud sai
tühikäiguprobleemiga (tühikäigumootori puhastamine, lõdvikute kontrollimine ja süüte reguleerimine), sai eemaldatud need tobedad porilapakad eest, mis
keeramisel ka pihta käisid vahepeal, esituled reguleeritud ja rehvirõhud paika, ning käsipiduri trossikõri, mis oli õigest kohast välja tulnud ja
käsipiduri hoova liiga pika lõtku tekitanud, sai tagasi paigaldatud. Kõige tähtsam asi, mis teha tahtsin oli muidugi sillastend, aga kuna tuli välja,
et rooliotstes oli lõtk sees, polnud seda mõtet teha, sellepärast ongi vaja ilmselt roolilatt välja vahetada, kuna sisemisi rooliotsi eraldi ei leia.
Kui kellegil on kogemusi, rääkige, probleem selles, et justkui sisemistes otstes on lõtk sees, välimistes mitte väga, ja hullem on just kundepoolne
sisemine ots, kui praktikal sai ühel Audi A6-l sisemine rooliots üsna lihtsasti vahetatud (noh paras jebimine oli, aga asi teostatav ), siis sellel on vist ehitus veidi teistsugune, pole veel uurinud, aga
igasugused näpunäited, kriitika ja abi on teretulnud . Lisaks sai täna
ostetud veel uued kojamehed ja tahaksin lähiajal ära vahetada ka mootoripadjad. Probleem on ka signaaliga, kaitse on terve, aga võimalik, et ruupor
ise katki või mõne juhe või ühendus kuskilt ära.
Teine väike segadus oli seoses katalüsaatoriga, Autodata ütleb, et sellel mootoril on kat, passis, aga seda pole, all on jällegi justkui olemas, kuid
kas on siis tühi või mitte. Väidetavalt ülevaatusel CO-ga auto vanuse tõttu pole probleeme kunagi olnud, kuna norm on veidi kõrgem ja sellel on alati
normis olnud, aga kas see kat siis on/peab olema või tuleks ta sealt vahelt välja lõigata, samast siis muutub ju auto veidi lärmakamaks, mida ka ei
tahaks, niiet loodan, et ülevaatusel siiski probleemi ei teki.
Üks lumine pilt ka lõppu, oi kuidas tahaks juba korraliku suve . Praeguste
ilmadega ei püsi auto väliselt puhas ka kuidagimoodi, :S igal pool auk augus ja lomp lombis kinni, kahju kohe autost. Aga praktikaks ja harjutamiseks
on hea ja loodan et peale õhufiltri vahetust ja veel täiendavat süüte reguleerimist, CO-mõõtmist, jääks kütusekulu ka veidi väiksemaks kui praegu on,
samuti käivad mõtted peal diisel B4-st või samasugusest, aga diislist.
|
|
|
T.Taavi
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: soome
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2.0 Tdi
|
postitati 06.04.13 09:14
|
|
|
Ülevaatajat väga ei huvita mis sul passis selle kat-i kohta kirjas.Temal oma andmebaasis näitab ära kas kat-iga või kat-ita. Sai isegi aastaid käidud
92 aasta c4-ga ülevaatustel, nii et andmebaasis näitas et ei ole kat-i ,kuigi tegelt all oli.Oli endal vähe lihtsam, lubatud normid suuremad.
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 06.04.13 12:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T.Taavi
Ülevaatajat väga ei huvita mis sul passis selle kat-i kohta kirjas.Temal oma andmebaasis näitab ära kas kat-iga või kat-ita. Sai isegi aastaid käidud
92 aasta c4-ga ülevaatustel, nii et andmebaasis näitas et ei ole kat-i ,kuigi tegelt all oli.Oli endal vähe lihtsam, lubatud normid suuremad.
|
Selge, eelmises postis jäi mainimata veel see, et vahepeal sain kasutaja audicabrio käest ka pidurivõimendi, aga kuna pidurite anomaaliaid pole enam
olnud ja pidurivedelikku kadunud pole, pole seda veel vahetanud.
Aga üks probleem on veel spidomeetriga, nimelt kipub see maanteel sõites vahel kinni jääma ja ei näita kiirust õigesti, tean et ca 2500 rpm-i peal on
kiirust 90 km/h, aga vahepeal jääb spidomeetri seier kinni kuskil 80 peal, kuigi tegelik kiirus on pöörete järgi juba kõrgemal, ning vahepeal on sama
ka hoo maha pidurdusel, ehk endal juba kolmas käik ja hoog maas, et ristmikul pöörata, aga kiirust näitab ikka 80 . Kas seda oleks võimalik kuidagi õlitada, või kontrollida, pidevalt seda
anomaaliat ei juhtu, aga vahel külmaga käib veidi närvidele küll .
|
|
|
T.Taavi
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: soome
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2.0 Tdi
|
postitati 06.04.13 12:54
|
|
|
Mis olukorras sul näidikute taust on? Neil kipub see tavaliselt kooruma, ja see tagistab osuti tööd.
Arvan et viga seal, õlitada seal ei anna miskit.
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 06.04.13 13:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T.Taavi
Mis olukorras sul näidikute taust on? Neil kipub see tavaliselt kooruma, ja see tagistab osuti tööd.
Arvan et viga seal, õlitada seal ei anna miskit. |
Näidikute taust on terve ja aru küll ei saa, et sealt midagi kooruks ja seieri tööd takistaks.
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 07.04.13 15:18
|
|
|
Täna ka, pikk sõit ca 140 km ja enamvähem kogu tee spidomeeter oli niimoodi, et vahepeal kiirendasin 70 km/h alast välja, siis pöörded tõusevad,
tõusevad ja siis järsku spidomeetri seier hüppab saja peale. Bussist möödasõitu tehes jäi aga 110 peale pärast pikaks ajaks ja siis samuti gaasi lahti
andes, pöörded langevad, spido paigal ja siis järsku kukub. Ühtlaselt sõites vahepeal spidomeetri näit üldse ei muutu ükskõik kas on 2500 rpm või
2800, kuigi esimesel juhul peaks olema 90 km/h teisel 95-100 km/h. Kas tuleb kellad välja vahetada siis või äkki mõni elektriühendus või ajam ei anna
ühendust, tüütu nagu .
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 07.04.13 15:40
|
|
|
Spidoka taga külmjooted vaata üle.
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 07.04.13 17:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
Spidoka taga külmjooted vaata üle. |
Tuleb siis ikkagi armatuur lahti lammutada :S. Vaatan, uurin.
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 07.04.13 17:24
|
|
|
Minu meelest see nüüd nii raske ka ei ole, natukene nokitsemist ainult.
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 07.04.13 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
Minu meelest see nüüd nii raske ka ei ole, natukene nokitsemist ainult. |
Selge, loodan et väga raske ei ole jah, väga palju ei taha lammutada lihtsalt, pärast läheb mõni tüübel katki ja salong nagiseb külmaga nagu ei tea
mis asi .
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 07.04.13 17:30
|
|
|
Oleksid Tallinna kandist siis aitaks ära teha
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 07.04.13 17:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
Oleksid Tallinna kandist siis aitaks ära teha |
Kahjuks mitte, veidi kaugemal, aga eks saan hakkama ikka, erialane praktika .
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 07.04.13 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: unduC4
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
Oleksid Tallinna kandist siis aitaks ära teha |
Kahjuks mitte, veidi kaugemal, aga eks saan hakkama ikka, erialane praktika . |
Aga kui on küsimusi siis mu postkast on avatud
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 07.04.13 20:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
Tsitaat: | Algselt postitas: unduC4
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
Oleksid Tallinna kandist siis aitaks ära teha |
Kahjuks mitte, veidi kaugemal, aga eks saan hakkama ikka, erialane praktika . |
Aga kui on küsimusi siis mu postkast on avatud |
Selge, tänud, eks üritan küsida siis kui hätta jään auto juures .
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|