rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 24.12.12 20:47
|
|
|
Audi 80 1.6 TD B3 - 1991- rally84
Tervitus! Sain siis täna hakkama sellise teoga, et sain Audi 80 turbodiisli omanikuks. Nu jah, mis sa kostad, eks ma olnud enne suhteliselt diislite
vastane aga hetkeline majanduslik olukord on teinud oma korrektiivid. Täpsemalt sai siis Audi 90 quattro20v vahetatud diisel Audi vastu, loomulikult
sain veel täiesti arvestatava kompensatsiooni ka.
Auto siis täpsemalt 1991 aastast, tumepunane, veel b3 kerega, mootoriks 1.6 turbodiisel, passis 51kw. Siit tekkis mul ka küsimus, b3 kerega peaks
ju TD olema 59kW, b2 oli 51 kw TD?????? Auto iseenesest täitsa sõidab, kiirendab, pidurdab... Ülevaatus suveni.
Algul ma arvasin, et selle mootoriga ta üks jalgratas on, aga päris suur oli üllatus, et jõuab edasi astuda küll, igatahes palju, palju paremini kui
arvasin. Mingeid lisasid nagu üles lugeda ei ole, märgiksin ära ainult selle, et tahhokas on tal peal, muidu peaks b3 diislitel see puuduma,
tuledekollektor, katuseluuk, kärukonks. Ainuke tõsisem viga mida siiani olen avastanud on loksuv roolilatt ja päris pehmed tagumised amordid, muud
vead olulisemalt pisemad. Eks selle masin juures ongi minu jaoks kõige olulisem ökonoomsus. Ja öko ta ju peaks olema.
Kõigepealt vahetan masinal kindlasti õli ja õlifiltri ära. Keretööd tuleb ka millalgi ära teha. Ja mingeid valukad peab ka muretsema, sest need
roostes plekkveljed on ikka väga koledad. Homme panen ka mõne pildi üles..
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 25.12.12 00:05
|
|
|
Selline mootor nagu TD 51 kw täitsa eksisteerib VAG grupis, golfe liigub päris palju veel selliseid, kui sulle tundub, et praegu auto liigub siis
suveks tuleks autole leida intercooler selle mootori minek niipalju kui
seda on sõltub palju temperatuurist, muidu hea töökindel ökoloom, edu!
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 25.12.12 09:15
|
|
|
Intercoolerit vaja. Muidu hea valik.
Mis kerel viga siis, b3 üsna hea kerega pill?
|
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 25.12.12 09:26
|
|
|
Ega midagi väga hullu pole, rattakoopa ääred roostes, värv kobrutab pluss väiksemad iluvead, kapott pole ka täpselt sama tooni,muidu on kere
kõva,põhja alt on aga väga hea. B3 on kindlasti väga roostekindel, konkreetne eksemplar aga juba 1999 aastast Eesti talvesid näinud.
|
|
|
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.12 07:24
|
|
|
59 ja 51 erinevus peakski ainult intercooleris olema. G2 peal läks see 51 lõbusalt edasi, 180 läks spidoka järgi kenasti. 4.6 oli mul suvel sajale,
enamus maanteed.
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 31.12.12 22:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audi90R5
59 ja 51 erinevus peakski ainult intercooleris olema. G2 peal läks see 51 lõbusalt edasi, 180 läks spidoka järgi kenasti. 4.6 oli mul suvel sajale,
enamus maanteed. |
Kõigepealt siis kõigile head uut aastat! Täitsa liigub küll selle mootoriga, igatahes paremini, kui numbritest arvaks! Väga ökonoomne on tõesti!
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 04.01.13 16:41
|
|
|
Kus siis pildid jäävad? Kuidas sellist autot muidu ülal pidada on,
küttekulu on küll hea väike aga kas ka mingeid muid kulusi on olnud. Edasi läheb küll hästi, aga kas maanteel ka möödasõite ohutult teha jõuab.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 04.01.13 17:24
|
|
|
Tsitaat: | |
|
|
|
|
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.13 09:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: unduC4
Kus siis pildid jäävad? Kuidas sellist autot muidu ülal pidada on,
küttekulu on küll hea väike aga kas ka mingeid muid kulusi on olnud. Edasi läheb küll hästi, aga kas maanteel ka möödasõite ohutult teha jõuab. |
Kütuse peale kulubki ju enamus raha, seega pole see remont mitte midagi, võrreldes kütusega, näiteks bensiini autoga sõites, ERITI B3 1.6TDga kus
jupid ei maksa midagi ning kõrgsurvepumpasi jagatakse aitähi eest sest neid ei lähe kellelgi vaja.
Maanteel möödasõite ohutult? Kuidas sellest aru saada? Kui oskad sõita, on iga autoga ohutu möödasõitu teha aga kui ajusi pole või kasutada ei oska,
siis kindlasti mitte, st pole ohutu üldse liikluses osaledagi.
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 05.01.13 13:22
|
|
|
Ohutu möödasõidu all mõtlesin seda et kas auto ikka suurematel kiirustel nt mõnest piirkiirusest aeglasemast suurest veoautost jõuaks ikka mööda
kiirendada kui selleks vajadus peaks tekkima ja seda ka sellise maa peale mis ei ole päris kilomeetri pikkune , eks igaühe ohutus sõltub muidugi neist endist ja mingit kiiruseületamist või lollusi isiklikult ei propageeri.
. Aga see selleks, kooliõpilasena ise olen kahjuks oma suurema
bensiiniauto asemel hakanud kergelt piiluma nende b3 ja ka b4 diislite poole, endale meeldiks siiski b4 rohkem aga eks see kallim ka ja maitse asi.
Kui varuosi aitähhi eest antakse on see ainult rõõmustav .
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 05.01.13 13:31
|
|
|
Saab eduliselt sõita oma sõidud ära. Ise lökutanud 1.6D ka ringi,millel turbot pole. Oledki roolis pigem arukam ja mõtled rohkem läbi, kas on mõttet
üritada või mitte.
|
|
|
|
unduC4
huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4
|
postitati 05.01.13 13:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Saab eduliselt sõita oma sõidud ära. Ise lökutanud 1.6D ka ringi,millel turbot pole. Oledki roolis pigem arukam ja mõtled rohkem läbi, kas on mõttet
üritada või mitte. |
Seda kindlasti, eks võimsama autoga on muidugi kordades mugavam sõita, olen seda isegi kogenud, aga siis hakkad ka rohkem lollusi tegema ja kui veel
kogemust vähe võibki asi halbade olukordadeni viia. Aga vabandust OT eest ja loodan et teemaalgataja kostitab ikkagi piltidega ka mingi aeg teemat
.
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 05.01.13 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: unduC4
Kus siis pildid jäävad? Kuidas sellist autot muidu ülal pidada on,
küttekulu on küll hea väike aga kas ka mingeid muid kulusi on olnud. Edasi läheb küll hästi, aga kas maanteel ka möödasõite ohutult teha jõuab. |
Ei tihka praegu veel masinast pilte üles panna, sest auto välimus ikka suht räsitud Jõuab täitsa edukalt ka maanteel möödasõite teha, kui käigu alla tõmbad ja asja ikka mõistusega võtad.
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 05.01.13 18:08
|
|
|
Ehee... Mul pole varem tõesti diisel autodega kokkupuuteid olnud ja tänu sellele ei ole just diislispets. Aga tundub, et mu autol on ikka intercooler
täitsa olemas, siis peaks see mootor ikka 59kw olema, mitte 51kw. Stange mõlemas nurgas kaks väikest radikat??????
|
|
|
atsuu1
huviline
Registreerunud 04.01.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 06.01.13 16:34
|
|
|
Panen teema lukku, sest auto on müüdud!
|
|
|