Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Külmaga käivitamisel must pilv taga (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1868)
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.12 03:35 Tsiteeri
Külmaga käivitamisel must pilv taga



Tere,

Pöördun taaskord oma muredega siiapoole. Alustades otsast - viimastel päevadel -14 kraadiga käivitades toimib auto järgmiselt - 4-5 sekundit starterit andes hüppab auto käima, kuid tundub, et töötavad viiest silindrist kaks või kolm, auto väriseb meeletult, mootori töö ebaühtlane ja tagant ajab ikka korralikult musta. See toimub omakorda 5-10 sekundit ja töö ühtlustub ning must toss kaob. Tühikäigul on nüüd kõik nagu korras, aga kui hoida veidi rohkem pöördeid, näiteks 1500, siis tuleb tagant paks sinakasvalge toss mis haiseb üpris rõvedalt. Autoks Audi 100 2,5TDI mootoriga. Ilmselgelt on viga kusagil küttesüsteemis aga kas keegi oskaks seletada miks sellised nähtused esinevad ja millele tuleks tähelepanu pöörata. Mis süptomid näiteks siis avalduvad kui pihustiotsad tahaks vahetust?

Tasuks ära märkida, et soojaks minnes on kõik nagu korras, pöördeid kõrgemal hoides enam vingu ei aja ja töötab tühikäigul ühtlaselt, kuigi vibreerib korralikult.

Eelsüüteküünlad ise on töökorras kuid ei garanteeri, et piibud kõik korralikult ühendust annavad, see on plaanis lähipäevil üle vaadata.

Lähiajal plaanis auto viia diislikeskusesse pihustikontrolli. Senikauaks aga ootan, ehk on kellelgi kogemusi sarnase käitumisega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 22.12.12 11:19 Tsiteeri


Eelsüüteküünlad on sul läbi. Külm kütus külmas silindris ei taha põleda ja tekitabki sul tossamist nii kaua kuni õhk silindris soojeneb ja kütus normaalselt põlema hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.12 20:15 Tsiteeri


Kirjas ju, et ei ole läbi. See ei ole oletus vaid testitud. Lodevad ning osaliselt katkised küünlapiibud said välja vahetatud, nüüd on ühendus kindel. Eks homme hommikul saab teada kas on muutunud ka midagi.

Mis põhjusel tekib külmaga veidi pöördeid hoides kibeda lõhnaga paks toss?

Täna sai veel avastatud, et kui mootor veel külm on siis sõites kusagil 1500 pöörde juures poob hetkeks kinni ja siis jätkab tavapärast tööd. Mida soojemaks mootor läheb seda väheb on seda jõnksu tunda. Soojast peast enam ei ole. Tea kas hakkab pump omadega otsa saama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.12 12:18 Tsiteeri


Nii, peale küünlapiipude korrastamist sain mustast pilvest jagu, lööb külmaga käivitades kõik silindrid järgi. Muud probleemid säilivad. Paistab, et kellelgi pole midagi sekka öelda. Kirjutan siis uudiseid juurde kui auto diislikeskuses ära on käinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 23.12.12 22:34 Tsiteeri


Pihustid/pihustiotsad on koht, kust mina järgmisena viga otsiksin...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.5% - SQL: 69.5%]