Deprecated: Implicit conversion from float 251145.99999999997 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi külmalt käivitamise paranoia.
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi külmalt käivitamise paranoia. (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3206)
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 20.12.12 18:50 Tsiteeri
Audi külmalt käivitamise paranoia.



Tere.

Autoks Audi A6 2,5TDI 85kw mootori koodiga AAT

Jõudis ka selle talve õudus minuni ja enam autot käima ei saa. Sai siis uued eelsüüte küünlad pandud, kütte filter vahetatud, paagis olev sõel üle vaadatud, uus 100A ja 900 käivitus vooluga aku ja ei midagi. Käisin DIA's autos ja poisid vaatasid ja ütlesid, et süüde on varaja võitu aga muud öelda ei osanud. Vahetati kütuse filtri peal olev tagasi voolu klapp ära, käivitus muutus märgatavalt paremaks sooja mootoriga. Väljas juba üle -10 kraadi, autot käivitama minnes lasen kaks korda eelsüüdet, ootan relee klõpsu ära ja käivitama hakates lubab, lubab, lubab aga käima ei lähe. Köis järgi panna ja teise käiguga vaikselt sidurit libistades hüppab kohe käima, mitte et peaks mitut ringi mootorit ringi ajama. Starter tõmba jõuliselt ja kiiresti.

Foorumis ringi tuiates leidsin palju samasid teemasid, proovitud igasugu nippe ja trikke mida soovitati, aga ei midagi.

Panin siis vag com'i taha ja näitajad olid sellised.

http://www.snap.ee/static/user_thumbs/texas0303/foorum/t760_pilt_1.1.jpg
http://www.snap.ee/static/user_thumbs/texas0303/foorum/t760_Pilt_1.2.jpg
http://www.snap.ee/static/user_thumbs/texas0303/foorum/t760_Pilt_1.3.jpg
http://www.snap.ee/static/user_thumbs/texas0303/foorum/t760_pilt_1.4.jpg
http://www.snap.ee/static/user_thumbs/texas0303/foorum/t760_pilt_1.5.jpg




Ise eriti hästi seda vag comi ei jaga, äkki mõni targem oskab nendest näitajatest midagi välja lugeda ja nõu anda.

Tänud ja loodam mõistmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.12.12 19:03 Tsiteeri


Süüde on väga varane ja kütusekogus on liiga suur. Süüte viga ka sees sest süüde liiga varane. Sellise nurgaga ppeaks -30 nega ka laksust käima minema. Minul sellisese kütusekogusega oli öö koguaeg taga ja tühikäigul puterdas. Endal on süüde 3,5 -4 ja -22 kraadiga eile polnud käivitusega probleemi. Viga on kuskil mujal kuid kütuse võid koomale panna nii 4 peale. Otsi foorumist 2,5 tdi mõõteväärtustest on suur teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 20.12.12 19:17 Tsiteeri


Kütus olen pannud sinna 3,5 - 4 kanti aga siis kütte kulu maru metsik sinna 8l sajale keskmineja maanteel üle 6, praegu sõidan (Kui on abilisi, kes käima viitsivad tirida) 5,8-6,2 l keskmine ja maanteel saan 4 kopikaid peale. Kütuse panin täpselt selle piiri peale et ei puterdaks. Aga kas see ei või käivitamist mõjutada, et uputaks nagu üle või midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.12.12 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: texas0303
Kütus olen pannud sinna 3,5 - 4 kanti aga siis kütte kulu maru metsik sinna 8l sajale keskmine, praegu sõidan (Kui on abilisi, kes käima viitsivad tirida) 5,8-6,2 l keskmine. Kütuse panin täpselt selle piiri peale et ei puterdaks. Aga kas see ei või käivitamist mõjutada, et uputaks nagu üle või midagi?

Eiusu se pigem peaks parandama. Küünlad on korras ja saavad ühendust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 20.12.12 19:22 Tsiteeri


Kõigepealt pump paika keerata. Soovitan proovida mõne teise pumba pealt pumba ja pihustitorude vahelisi klappe ja suretussolenoidi. Seda muidugi siis kui viga tekkis järsku ja eeldusel, et pihustid ise rõhku peavad, mitte ei lase silindrisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 20.12.12 19:29 Tsiteeri


Küünlad 4-5 päeva tagasi uued pandud. Kontrollisn peale tulevat voou ka mis jäi sinna 9,9V kanti. Kas need klapid ja suretussolenoid ei peaks kõik aeg seda jama tekitama. Kui auto käima ära saan siis 5 minutit töötab on poole pöörde pill. Viga ei tekkinud järsku. Esimeste külmadega tahtis juba pikka käiamist, aga siis sai vähemalt käima, aga nüüd lootusetu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 20.12.12 19:30 Tsiteeri


Kas ei või mõni andur lolli mängida? Kui suurt rolli mängib käivitamisel kütuse temp andur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.12.12 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: texas0303
Küünlad 4-5 päeva tagasi uued pandud. Kontrollisn peale tulevat voou ka mis jäi sinna 9,9V kanti. Kas need klapid ja suretussolenoid ei peaks kõik aeg seda jama tekitama. Kui auto käima ära saan siis 5 minutit töötab on poole pöörde pill. Viga ei tekkinud järsku. Esimeste külmadega tahtis juba pikka käiamist, aga siis sai vähemalt käima, aga nüüd lootusetu.

Küünla piibud võivad peal olla aga nad ei pruugi ühendust anda. Uuest küünlast on nii vähe kasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 20.12.12 19:34 Tsiteeri


Kuidas selle kontrollimine välja võiks näha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.12.12 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: texas0303
Kuidas selle kontrollimine välja võiks näha?

Pihusti august on näha punased tipud. Aga kui piibud on viletsad siis tuleks uued otsida või se plast selt maha murda ja klemmid otse küünlakülge panna nii, et hea ühendus oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 20.12.12 19:42 Tsiteeri


Tänud hea soovituse eest, homme üritan piibud maha murda sealt ja korralikult külge kruttida küünlale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin253
huviline



Registreerunud 09.05.11
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 tdi 110kw. 1999a.

postitati 21.12.12 07:48 Tsiteeri


Mul endal ka põhimõtteliselt sama jama.
Eelmine õhtu käis kõik normaalselt, aga hommikul korraks läks käima ja vaikus, nüüd tulid jahutus vedeliku ja õli kannu punased hoiatus tuled ette.
Kütus sees on muidugi pool selline suvine(hiljem panin paaki külmumis vastast vedelikku)
Kas viga võib olla selles, et temp. andur on läbi läinud?
Proovisin plokki ja kütuse filtrit üles soojendada, aga tulemus null.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 21.12.12 08:36 Tsiteeri


Sul siis äkki see raskem varjant asjast millest Tehnic rääkis üleval pool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ErikSR
huviline



Registreerunud 27.02.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.12 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: texas0303
Tere.

Autoks Audi A6 2,5TDI 85kw mootori koodiga AAT

Jõudis ka selle talve õudus minuni ja enam autot käima ei saa. Sai siis uued eelsüüte küünlad pandud, kütte filter vahetatud, paagis olev sõel üle vaadatud, uus 100A ja 900 käivitus vooluga aku ja ei midagi. Käisin DIA's autos ja poisid vaatasid ja ütlesid, et süüde on varaja võitu aga muud öelda ei osanud. Vahetati kütuse filtri peal olev tagasi voolu klapp ära, käivitus muutus märgatavalt paremaks sooja mootoriga. Väljas juba üle -10 kraadi, autot käivitama minnes lasen kaks korda eelsüüdet, ootan relee klõpsu ära ja käivitama hakates lubab, lubab, lubab aga käima ei lähe. Köis järgi panna ja teise käiguga vaikselt sidurit libistades hüppab kohe käima, mitte et peaks mitut ringi mootorit ringi ajama. Starter tõmba jõuliselt ja kiiresti.

Foorumis ringi tuiates leidsin palju samasid teemasid, proovitud igasugu nippe ja trikke mida soovitati, aga ei midagi.

Panin siis vag com'i taha ja näitajad olid sellised.

Ise eriti hästi seda vag comi ei jaga, äkki mõni targem oskab nendest näitajatest midagi välja lugeda ja nõu anda.

Tänud ja loodam mõistmist.


Endal samalaadne seis, (A& 2.5TDI 85kW AAT) külmaga käivitub väga halvasti. Soojalt on poole pöörde pill - ka siis, kui on tunde külma käes seisnud, kuid plokk on veel nii soe, et küünlaid taha ei pane. Kriitiline piir on minu masinal kuskil -15 ringis, kui on külmem, siis tahab ikka omajagu ketramist, alla -20 pole enam omal jõul käima saanud. Kui pritsehetk oli tehaseseades (1-2 kraadi), siis võis starterit andma jäädagi, absoluutselt ei lubanud. Hetkel keerasin 5..6 kraadi peale, mis paljudele siin tähendab poole pöörde käivitust, mul aga hakkab kohe lubama, käima läheb aga ikkagi halvasti. -10C ringis läheb siiski päris hästi käima, eriti peale "süüte" varasemaks seadmist (3-4 pööret ja käib). Kui peale käiamist lõpuks käima läheb, on põlemata diisli tossupilv üleval. Pumba kütusekogus on kuskil 4 - 5 vahel, kütusekulu on väga hea (suvel keskmiselt 5-5.5, talvel 6 ringis, sõidan valdavalt pikemaid otsi maanteel) , edasi astub ka hästi.

Piibud on hirmus närud, üks oli täitsa pealt maas, teised olid maru lõdvalt küünalde peal. Sai neid veidi kokkupoole pigistatud (ja ka uued piibud tellitud), aga pole veel saanud katsetada, kas midagi paremaks läks. Küünaldele muidu tuleb pinge ilusti peale, takistused ka ok. Väike võimalus on, et küünlad ei lähe korralikult hõõguma, aga hästi ei usu, et kõigil küünaldel selline häda oleks ja üks küünal vast kohe nii halba käivitumist ei tohiks põhjustada. Starter ketrab minu arust hästi, teine pill (1.9 tdi 66kw) tõmbab veidi uimasemalt, aga käima läheb paugust. Kui uued piibud ei aita, võtan ette pihustid.

VAG-COMi näitajates sul mingit surmahäda ei paista, pigem su masina väga varajane süüde hõlbustab käivitumist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 21.12.12 10:05 Tsiteeri


Kahtlustasin ka pihusteid, aga loll pea tegi teooria et vb külmalt pihustid ei tööta. Valasin 2-3päeva tagasi kuumaveega pihustid üle, et käega katsudes oli ka kuuma võitu. Ei muutunud mitte midagi. Eile käisin käega piibu juhtmed kõik üle, ja täna hommikul läks kohe käima (max kaks ringi mootor tõmbas). Auto oli umbes 6 tundi seisnud, aga plokk oli juba nii maha jahtunud et andis eelsüüdet. Aga lootusi ei hellita, eks siin suurema külmaga paista, mis värk on. Lähen tellin ka täna uued juhtmed ära, sest suutsin kahel piibul plast korpuse ära lõhkuda.

Palju sul juhtmed maksma läksid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ErikSR
huviline



Registreerunud 27.02.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.12 13:44 Tsiteeri


Piibud on päris kirved - 17€ kopikatega tükk.

Ma jälle võhikuna arvan, et mittekorras pihusti pihustab soojana ka kehvalt, lihtsalt soojas mootoris süttib ka halvasti pihustatud kütus, külmas aga mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 22.12.12 21:55 Tsiteeri


Pääsesin siis vist väga lihtsalt. Kaks hommikut saanud -15'nega auto väga ilusasti käima, mitte mingit ketramist, vaid kaks ringi mootorit starteriga ringi ajada ja masin tuksub. Aga viga oli naerma ajavalt lihtne, kust ei osanud otsidagi. Ma sain ainult piipude liigutamisega hakkama.

Suured tänud abi eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 25.12.12 16:19 Tsiteeri


Pole mõtet piipude peale sellist raha raisata - sõber soovitas head retsepti - piibud lõikad maha ja tinutad sinna asemele juhtme o klemmi ja piibu otstele ka keere peale, mutter külge ja kõvasti kinni ja kõrvetab niiet vähe pole. Pole kunagi hirmu, et need alt veaks. Endal veel tegemata, aga eks varsti jõuab.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]