Ei leidnud miskit tarka neti avarustest 2,8 154 kW mootori kohta. On ka miskit erilist mida peaks vaatama sellise mootori puhul?
ja üldse- kas keegi teab sellest midagi? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1194033
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
postitati 20.12.12 09:33
Kehtib sama, nagu varasemal ajastul 2.6 vs 2.8 puhul, selle erinevusega, et nüüd on 3.2 FSI olemas ja 2.8 FSI selle kohitsetud vaeslapse osas...
Samas, kui maksimumi taga ei aja, siis käib küll. Kuigi siis võib juba ka 2.4 V6 või ka R4 poole vaadata.
Muidu nagu FSI mootor ikka. Sisselaskeklapid kipuvad koksistuma ja ketipingutid kuluma. Midagi muud hullu ei ole.
rotcellor
huviline
Registreerunud 19.12.12
Kasutaja on eemal
postitati 21.12.12 16:28
Saan aru, et 2,8 ja 3,2-l on jõudluse vahe ja kõike muudki sellist. Kuid nii krdi raske on leida bensiinimootoriga sarnast autot. Kindlasti on üheks
tingimuseks minu jaoks universaalkere ja noh just ühe diisliga ämbrisse astununa olen nii püha viha täis, et ei taha diislit oma maja ette seisma
enam. lisaks on aastane läbisõit nii piisavalt väike, et ei näe diisliga möllamist vajalikuks.
jass
huviline
Registreerunud 24.02.05
Asukoht: Tallinn-Tartu-Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 1,8TQ & A6 2,8 & BMW 525
postitati 22.12.12 08:02
See 154 kW 2,8 on hea mootor. Kütusekulu on väiksem kui 3,2 mootoril, minek on ehk õige pisut viletsam, aga 3,2 pole ka mingi eriline püss. Ma olen
seni (90000 km) ainult õli vahetanud, seega vigadest ei oska rääkida. V6 on ikka V6, mina A6 keret diisli häält tegeva R4 mootoriga ei ostaks. Kui
auto meeldib ja on muidu korras, siis osta ära.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.7% - SQL: 64.3%]