Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5tdi rõhk kadunud. (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2584)
AleksMV
huviline



Registreerunud 19.12.12
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.12 12:00 Tsiteeri
2.5tdi rõhk kadunud.



Tervist.
minu 2,5 tdi 103 kw mootoriga autol on jõud kusagile kadunud. Tunne on selline, et 103st kilovatist on umbes 40 järgi. Täielikult vabalthingav.
Pöörded jooksevad ilusti lõpuni.


Olen võtnud mootori katte maha, seal paistab kõik timm.
Samuti õhulugeja korraks tagant eemaldanud, aga ka see ei tekitanud mingit muudatust.
Võtsin egri maha ja puhastasin ära-ei aidanud mitte midagi
Diagnostika näitas ka mootoripatjade veateadet, tegin pimedaks- ei aidanud ikka mitte midagi.

Läksin siis uuesti diagnostikasse,
näitas ainult egri juht klappi viga ja turbo rõhu klapi viga.
Vaatas ka parameetreid, süüte ideaalne kraad on 7,.., mul on natuke üle 9-sa, aga see ei saa mõjutada seda et turbot pole taga.
Vaatas ka turbo rõhku ja see oli täielik null.

Diagnostikas öeldi et vajab vahetust see klapp millest kohe räägin:
Sai võetud töötava auto pealt Egr juhtklapp/turbo rõhu klapp kuhu jooksevad vaakum voolikud,
Taoline:
http://www.eter-mot.info/files/5cee8eeb8b4fc2187e6f8ffccd8c11a2%20AUDI%201H0%20906%20627.jpg
Külge pandud ja jäetud ja ei mingit muudatust.
Sai proovitud teise auto pealt ka turbo rõhu vaakumi klappi(see mis on õhulugeja peal) ja tulemust jällegi ei olnud.

Võtsin ka wastegate-i juurest maha selle peenikese toru, mis turbosse läheb, puhusin ja õhk käis ilusti läbi. See mind ei aidanud
Teise asjana tegin huvi pärast pimedaks vooliku, mis wastegate läheb ja seega peaks ülerõhku koguaeg tootma, aga tühjagi.
Turbo ei anna ennast märkugi.

Kas tuleb minna vist wastegate kallale, sest mina ei näe muud võimalust?
Samas mu auto ei aja musta peaaegu üldse, seega ei näe erilist võimalust, et wastegate oleks saanud kinni tahmata.

Üks inimene pakkus ka, et võib olla kütusefiltri viga või juhtpihusti viga.
Autoks on v70, kuna aga kasutab sama mootorit audiga, siis ehk oskab keegi siinsest seltskonnast midagi soovitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 19.12.12 12:05 Tsiteeri


Iga mark peaks oma klubisse jääma ikkagi! Kütusefilter vaata üle jah, ehk jääb nälga. Tühikäigul käib ilusti, st. ei lonka?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 19.12.12 12:22 Tsiteeri


Egas siis muud kui et katalüsaator kinni...
Kui gaasid läbi ei käi, ei käi ka turbo. Kui viga selles, siis peale katalüsaatori tühjaks tõstmist esimesi peenestamisi mitte inimeste seas teha. See võib valged inimesed neegriteks muuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AleksMV
huviline



Registreerunud 19.12.12
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.12 20:14 Tsiteeri


Auto käib tühikäigul ilusti ja ei lonka, samuti on katalüsaator eemaldatud.

Vahepeal on veel süüde ideaalselt paika pandud.

Leidsin vahepeal oma probleemile ka lahenduse, nimelt tuli välja, et pidurilüliti kaitse oli läbi, mis oli ühenduses nii
N75 egr juhtklapi, kui ka turbo rõhu vaakum klapiga. Peale mida kadusid kõik vead ära isegi eelsüüteküünalde relee ja jahutusvedeliku küünalde veateada.

Vahetasin kaitsme ära ja autole tuli turbo taha ja kõik oli väga ilus nädal aega, kuni tänaseni, kus lõi jälle mootori tule põlema ja jõud kadunud.
Esimese asjana proovisin kaitset, aga see oli terve, vahetasin kindluse mõttes ära ka, aga abi sellest polnud. Läksin lasin arvuti taha panna ja annab jälle samad vead, egr juhtklapp, turbo rõhu klapp, eelsüüteküünalde relee ja jahutusvedeliku küünlad.

On kellegil ideid? Kindel on see, et mehaaniline viga see ei ole, kuna nädal aega toimis auto ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 18.02.13 08:55 Tsiteeri


kus kohas see niinimetatud pidurilüliti kaitse asub ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.6% - SQL: 72.4%]