Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi a6 c6 2.0TDI (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 9245)
arulage112
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.09
Asukoht: Jõgeva-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo V70 D5

postitati 17.12.12 06:39 Tsiteeri
Audi a6 c6 2.0TDI



Tervitus klubikaaslastele.

Juba mõnda aega on mu isal silme-ees virvendanud see Audi. Hind on nüüd kuuajaga langenud ka 10800 eur pealt 9800 eur peale.
Kuna auto piltide pealt on suhteliselt kena, siis on ehk keegi klubilistest käinud seda isendit vaatamas.
Läbisõidu järgi me autot ei osta, tähtis on üldine seiskukord; mootori seisukord, väliste iluvigade minimaalne arv ning salongi minimaalne kuluvusaste.
Kindlasti kui läheb reaalseks ostmiseks viiksime ta ka ostueelsesse kontrolli, aga lihtsalt tekkis arutelu, et kas masin on nii kompu kui piltidelt näha. Isa on ise Jõgevalt, et ei taha väga tühisõitu ka teha. :)

Tänud ette ära juba! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 17.12.12 07:33 Tsiteeri


Esimese parema tule alumise ääre ja stange vahel tundub küll kahtlaselt suur vahe olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arulage112
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.09
Asukoht: Jõgeva-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo V70 D5

postitati 17.12.12 07:46 Tsiteeri


Hetkel tõesti detaile uurides, siis sama tule juures esitiiva ja stange nurk ka nagu irvitaks.
Algul ei pannud seda tuld tähelegi.
Aga praegu vaadates, siis tundub tõesti, et tule ja stange vahel on 1-2cm vahe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arulage112
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.09
Asukoht: Jõgeva-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo V70 D5

postitati 14.03.13 08:15 Tsiteeri


Tervist uuesti klubikaaslased, eelmine A6 oli suht õnnetuke, välimuselt oleks nagu sõja üle elanud:D
Samuti olid pihustid läbi.

Nüüd aga on mulle silma jäänud järgmine isend: http://www.auto24.ee/used/1281933
Küsiks, et kas on keegi klubiliikmetest käinud vaatamas seda isendit? Või näinud Tartus ringi liikumas?
Lisainfos on jutt muidugi ilus, aga vajab igaks juhuks kontrolli.

Kuna töötan Tallinnas, on endal plaan vaatama minna laupäeval, juhul kui eelnevalt ei ilmne autol mingit trastilist viga.
Täna saatsin omanikule kirja küsimustega auto kohta ning vin koodi soovi. Nüüd ootan vastust, kui homseks vastust ei tule, siis helistan üle.

Aga kui on kellelgi arvamusi või kogemusi konkreetse isendiga, siis on kõik teretulnud. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 14.03.13 08:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arulage112
Tervist uuesti klubikaaslased, eelmine A6 oli suht õnnetuke, välimuselt oleks nagu sõja üle elanud:D
Samuti olid pihustid läbi.

Nüüd aga on mulle silma jäänud järgmine isend: http://www.auto24.ee/used/1281933
Küsiks, et kas on keegi klubiliikmetest käinud vaatamas seda isendit? Või näinud Tartus ringi liikumas?
Lisainfos on jutt muidugi ilus, aga vajab igaks juhuks kontrolli.

Kuna töötan Tallinnas, on endal plaan vaatama minna laupäeval, juhul kui eelnevalt ei ilmne autol mingit trastilist viga.
Täna saatsin omanikule kirja küsimustega auto kohta ning vin koodi soovi. Nüüd ootan vastust, kui homseks vastust ei tule, siis helistan üle.

Aga kui on kellelgi arvamusi või kogemusi konkreetse isendiga, siis on kõik teretulnud. :)



Jäta see 2 liitrine sinnapaika. Selle raha eest saad juba korraliku 3,0TDI ja neliku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.13 08:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru

Jäta see 2 liitrine sinnapaika. Selle raha eest saad juba korraliku 3,0TDI ja neliku.



3.0 nelikuid müüakse küll selles hinnas, aga korralikke ma ei usu, et veel päris selle hinnaga saab.

//edit: vaadates küsimuse esitanud inimese profiilis olevat autot, siis ilmselt tema jaoks 2.0 diisel loogiline edasiminek C5-lt C6-le minnes. Kuigi ise ma sellist valikut ei teeks, kuna 2.0 las jääda ikka A4 pärusmaaks, kuna A6 ikka piisavalt raske masin, et mitte 2.0 võtta.

//edit2: 103kW diisel muidu suhteliselt kapriisne mootor. Kindlasti enne ostu välja selgitada kas pihustid vahetatud ja kui ei, siis diagnostika teha, et seisukord välja selgitada. Lisaks kuuldavasti probleeme ka hoorattaga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 14.03.13 09:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru

Jäta see 2 liitrine sinnapaika. Selle raha eest saad juba korraliku 3,0TDI ja neliku.



3.0 nelikuid müüakse küll selles hinnas, aga korralikke ma ei usu, et veel päris selle hinnaga saab.

//edit: vaadates küsimuse esitanud inimese profiilis olevat autot, siis ilmselt tema jaoks 2.0 diisel loogiline edasiminek C5-lt C6-le minnes. Kuigi ise ma sellist valikut ei teeks, kuna 2.0 las jääda ikka A4 pärusmaaks, kuna A6 ikka piisavalt raske masin, et mitte 2.0 võtta.


Leiab ka siit, kui otsida. Alati võimalus tuua, lasta tuua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
arulage112
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.09
Asukoht: Jõgeva-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo V70 D5

postitati 14.03.13 09:05 Tsiteeri


Kuna isal on soov omale osta, ning kindel soov on manuaalkastiga isendi järgi, siis on 3.0 mootoriga ja manuaalkastiga isendeid sellise hinnaga suht vähe liikvel (hetkel 2 tk müügis).

Olen palju lugenuid erinevaid teemasid ja kuulnud isiklikke kogemusi erinevatelt inimestelt ja tean, et 3.0 on vaieldamatult hea mootor ja automaatkastiga isendeid on auto24.ee täis. Oleme me siiski jäänud pidama 2.0 mootori juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.13 09:08 Tsiteeri


Kas siis kindel soov A6? A4 puhul saad ilmselt sellest mootorist rohkem kätte(vähem jõudu kulutab mootor ainult auto kere vedamiseks) ja selle raha eest saab juba korralike lisadega isendi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arulage112
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.09
Asukoht: Jõgeva-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo V70 D5

postitati 14.03.13 09:20 Tsiteeri


Tõsi, et A4 saab sama hinnaga ja korralikuma isendi, aga siinkohal määravaks saanud auto suurus. A6 on ikka ruumikam ja isa jaoks visuaalselt ka natuke kenam.

Ma ütleks et see 2.0 mootor liigutab masinat üsna normaalselt (rallit ei sõida ja kiiruspiirang on ikka 90 km/h) Mina hetkel võrdlen nt 1.9 81kw mootoriga. 3.0 isendiga võrreldes on loomulikult 2.0 jõuetu. :) (olen ka sõidumõnu tunda saanud)

Ja mootori osas ongi hetkel kriitiline just pihustite olukord. Rihmade ja hooratta vahetusega oleme leppinud.

Ja igasugune arutelu on väga teretulnud. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arulage112
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.09
Asukoht: Jõgeva-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo V70 D5

postitati 16.03.13 14:19 Tsiteeri


Ja sai siis see audi üle käidud vaatamas ning ei olnud päris selline mida kuulutuses mainiti, et "Auto nii seest, kui väljast suurepärases korras. Kere sile ning mõlkideta" :D

Detailidest oli vist katus ainuke mida ei oleks pidanud üle värvima või poleerima. Suhteliselt kriimuline ja kraapsuline+ esistange oli teist värvi ja tagaluuk + tagastange.

Muidu mootori ja käiguosa oli tipp topp ja sisemus kulumata. Läbisõit on õige.

Masin ise Itaaliast. Kuulutuses oli kirjas et konks on ka, aga seda paraku ei olnud, ülejäänu klappis.

Et kellel tuttavad värvimehed olemas, see saab omale korraliku masina:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 16.03.13 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arulage112
Ja sai siis see audi üle käidud vaatamas ning ei olnud päris selline mida kuulutuses mainiti, et "Auto nii seest, kui väljast suurepärases korras. Kere sile ning mõlkideta" :D

Detailidest oli vist katus ainuke mida ei oleks pidanud üle värvima või poleerima. Suhteliselt kriimuline ja kraapsuline+ esistange oli teist värvi ja tagaluuk + tagastange.

Muidu mootori ja käiguosa oli tipp topp ja sisemus kulumata. Läbisõit on õige.

Masin ise Itaaliast. Kuulutuses oli kirjas et konks on ka, aga seda paraku ei olnud, ülejäänu klappis.

Et kellel tuttavad värvimehed olemas, see saab omale korraliku masina:)


Miks sa arvad, et läbisõit on õige? Kontrollisid esinduses? Kui lähtud vaid hooldusraamatust, siis neid saad Leedust hulgi ostes allahindlusega. Vaadates varustust (Ma nimetaks seda varustusastet "plankton" varustuseks), siis ei imestaks kui see Itaalia takso oli.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 17.03.13 02:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arulage112
Ja sai siis see audi üle käidud vaatamas ning ei olnud päris selline mida kuulutuses mainiti, et "Auto nii seest, kui väljast suurepärases korras. Kere sile ning mõlkideta" :D

Detailidest oli vist katus ainuke mida ei oleks pidanud üle värvima või poleerima. Suhteliselt kriimuline ja kraapsuline+ esistange oli teist värvi ja tagaluuk + tagastange.

Muidu mootori ja käiguosa oli tipp topp ja sisemus kulumata. Läbisõit on õige.

Masin ise Itaaliast. Kuulutuses oli kirjas et konks on ka, aga seda paraku ei olnud, ülejäänu klappis.

Et kellel tuttavad värvimehed olemas, see saab omale korraliku masina:)


Kui müüja petab (okei, esitab ebaõigeid andmeid) sind varustusega, näiteks see kärukonks, siis petab ta sind tõenäoliselt ka muuga (näiteks seisukord, avariilisus, läbisõit ja hooldusraamat).
Läbisõidu õigsuses veendutakse ainult nõnda, et minnakse esindusse ja küsitakse VIN koodi alusel, mis näit antud masinale viimati hoolduses oli (midagi muud nad mitte-omanikule ei ütle). Kui see näit on suurem kui see, mis kellal - selge... Kui see näit on küll väiksem kui see, mis kellal aga oli näiteks rohkem kui aasta või kaks tagasi, siis on väga suure tõenäosusega läbisõitu võltsitud.

Jah, ma saan aru, et ostetakse autot, mitte läbisõitu aga suht. uute (alla nii 10a vanade) masinate korral ma leian ka, et läbisõit võiks siiski õige olla ja ajalugu võiks olemas olla - see on hoolduse seisukohalt oluline. Vanematega pole vahet, nagunii sa vahetad kõik kuluvad detailid välja ja seega alustad ajalugu uuesti või siis ei vaheta ja sõidad kuni ära laguneb, sest odav on.
Või võtame niipidi, kui selle masina kella peal oleks näiteks 350000 (mis võib vabalt tegelik läbisõit olla), kas sa, auto, mitte läbisõidu ostja, siis kaa ostaks selle?

Ma siinkohal siiralt vabandan kõikide kodumaiste automüüjate ees, kes oma äri ausalt ajavad (sügav respekt teile), kuid vaadates Eesti kuulutusi ja kõrvutades neid Saksamaa ja ka teiste riikide näiteks Itaalia, omadega (kust nagu suurem osa autosid peaks pärit olema), siis huvitaval kombel maksavad sarnase läbisõiduga autod seal rohkem kui Eestis - seega ei saa see asi olla õige. Eespool viidatud hinnaga masinad kipuvad langema sinna 300 ja 400 tuhandeste läbisõitude kanti...

Ma olen aru saanud, et läbisõidu võltsimine on Saksamaal sisuliselt kriminaalkuritegu, seega võiks sealseid numbreid nagu rohkem usaldada (samas, kindlasti petetakse mingil määral ka seal, selge see).

Niisuguste autode puhul ma soovitan kasutada mingit mõistlikku vahendajat (kes on nõus ka omapoolse garantii andma, et auto tõesti vastab sellele, mis reklaamitakse) ja osta auto Saksamaalt. Valik on oluliselt suurem ja petta saamise võimalus väiksem (vahendaja peaks sind selles osas aitama - mitte vahendama autot, mille korral nad ei suuda garanteerida, et numbrid ja seisukord tõele vastavad). Masinat peab aga hoolega valima - sa ei saa seda enne ostu proovida... Raha tuleb maksta rohkem - eespool mainituga sarnase masina saab ilmselt mitte 9500 vaid nii umbes 13000 raha eest, kuid kuna nagunii võetakse selline auto liisingusse (nimetage mulle keegi kasvõi üks adekvaatne põhjus, miks seda mitte teha), siis suurt vahet tegelikult ei ole. Tulemuseks on aga tõenäoliselt masin, millega sa rohkem rahul oled (osaliselt seetõttu, et sa valisid selle suurema valiku seast ning osaliselt seetõttu, et sa tõenäoliselt ei saanud petta).

Veelkord, ma siiralt vabandan kõigi ees, kes oma äri ausalt ajavad, kuid kodumaisel turul on selliseid müüjaid üsna raske leida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arulage112
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.09
Asukoht: Jõgeva-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo V70 D5

postitati 17.03.13 05:28 Tsiteeri


Eelnevalt uurisin esindusest läbisõidu kohta vin koodi järgi. Viimane hooldus oli 04.2012 ja 188 000 km pealt. Selle järgi järeldasin et läbisõit on õige.

Ega ma põrsast kotis ei ostakski. Eelnevalt teen vin koodi järgi kõik võimalikud päringud, päring esindusest läbisõidu kohta ning internetist päring auto varustuse kohta, millisena ta esindusest välja veeres.
Järgmise etapina on visuaalne vaatlus ja proovisõit, ning kui kõik meeldib, siis ostueelne täiskontroll esinduses või analoogses kohas.

Ei osta läbisõidu järgi autot, aga sellise aastakäigu masinat päris 400 000+ ei tahaks saada:D Läbisõit on meie jaoks oluline suures osas hoolduste kohapealt. Selle järgi saab aimata mis juba masinal vahetatud võib olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 17.03.13 09:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Raha tuleb maksta rohkem - eespool mainituga sarnase masina saab ilmselt mitte 9500 vaid nii umbes 13000 raha eest, kuid kuna nagunii võetakse selline auto liisingusse (nimetage mulle keegi kasvõi üks adekvaatne põhjus, miks seda mitte teha), siis suurt vahet tegelikult ei ole.


Ma toon Sulle mitu põhjust (hetkel me ei räägi Sinu C7-mest vaid 10-12K autost).
1. Igasugu lepingutasud, protsendid ja kasko kulud ületavad 5a. pärast auto väärtuse. Mina hoidsin oma 4,2C5 pealt 5 aastaga ainult kaskoga kokku üle 80000eek näiteks. C6 puhul siis umbes pakkudes 1400 eur. aasta või sinna kanti.
Mõistlik on sõita korralikult ja panna see raha auto korrashoidu või kuhu iganes, et selle eest ka midagi reaalselt saaks.
2. Mõnele ei meeldi omada teistele kuuluvaid asju.
3. Peale liisingu lõppu pead veel pangale peale maksma, või autost loobuma :D
4. Omavastutus
5. Inimene ei pea sõitma Premium klassi Saksa autoga kui raha pole ja värin hinges. On ka muid võimalusi liikuda.
6. Jätkuvalt olen seda meelt, et laenu võiks saada eraisik ainult elamispinna ostuks. Paljude elu jääks rikkumata.

PS. Mitte midagi isiklikku.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.13 13:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma toon Sulle mitu põhjust (hetkel me ei räägi Sinu C7-mest vaid 10-12K autost).
1. Igasugu lepingutasud, protsendid ja kasko kulud ületavad 5a. pärast auto väärtuse. Mina hoidsin oma 4,2C5 pealt 5 aastaga ainult kaskoga kokku üle 80000eek näiteks. C6 puhul siis umbes pakkudes 1400 eur. aasta või sinna kanti.
Mõistlik on sõita korralikult ja panna see raha auto korrashoidu või kuhu iganes, et selle eest ka midagi reaalselt saaks.
2. Mõnele ei meeldi omada teistele kuuluvaid asju.
3. Peale liisingu lõppu pead veel pangale peale maksma, või autost loobuma :D
4. Omavastutus
5. Inimene ei pea sõitma Premium klassi Saksa autoga kui raha pole ja värin hinges. On ka muid võimalusi liikuda.
6. Jätkuvalt olen seda meelt, et laenu võiks saada eraisik ainult elamispinna ostuks. Paljude elu jääks rikkumata.

PS. Mitte midagi isiklikku.



Kasko pealt "säästmine" ei ole minu arust säästmine. Isegi kui auto välja osta on kasko igati mõistlik asi, kuna aitab vältida nö ootamatuid kulutusi. Endal just näide perest, kus mõeldi ka, et hea hoida kasko pealt kokku ja tee peal olevast lumevaalust läbi sõitmise tagajärjel pidi rahakotti kergendama üle 2000€, selle eest oleks antud autole kaskot saanud 4-5 aastat. Minu jaoks on see lihtsalt garantii, et kui midagi suuremat (ptüi-ptüi) peaks juhtuma, siis ei pea seda kõike nö omast taskust kinni maksma(jah ma tean, et lõpuks maksad vb kuumaksuga ikka kinni selle, aga mitte korraga)

2007 C6 kasko on ca 60-70€ kuus, mis on mõistlik summa, mida muretu sõidu eest maksta.

3. Sa ei pea liisingule jääkväärtust võtma ega ka kasutusrendi varianti kasutama ja sellisel juhul on auto liisingu lõppedes Sinu oma.

Lisaks ei ole Sa kohustatud liisinguautoga tervet perioodi lõpuni sõitma vaid võid ta ka enne maha müüa ja isegi kui sõidad ja oled valinud jäägiga lepingu, siis pank ei tee kunagi sellist lepingut, mille lõppedes oleks jääk suurem kui auto tegelik väärtus(See oleks neile endale kahjulik)

Omavastutus on Sul 100% väljaostetud autol, millel pole kaskot palju suurem kui liisingautol, millel on.

Eks see on lõppude lõpuks maitse asi, aga mina olen seda meelt, et ei ole mõtet 15-20k enda raha kinni panna, millegi alla, mille väärtus ajas nagunii nii palju langeb.

See, et laenud rikuvad kellegi elusid on ju tegelikult iseenda teha. Võimalus on olemas enamikul jah, aga kasutama peaks seda ainult, siis kui Sa seda reaalselt lubada saad, kui ei saa, siis omad vitsad peksavad. Ühesõnaga enese lolluse eest ei pea mitte keegi teine Sind kaitsema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 17.03.13 19:23 Tsiteeri


Läks vist offtopicuks...

Kui rääkida auto ostmisest laenuga või laenuta... Mumeelest on siin kahte sorti argumente - majanduslikud ja emotsionaalsed. Emotsionaalsed aspektid on igaühe enda sisetunde asi, ärme hakkame neid siin lahkama.

Majanduslikud aga:
Oletame, et meil on tegemist sellise keskmise €10000 maksva autoga. Oletame, et see €10k on pangaarvel olemas aga oletame ka, et pangaarvel on mitte rohkem kui... ütleme €15k, oletame, et seda €15k ei olnud lihtne teenida, oletame, et teist €15k lähiajal kuskilt võtta ei ole - võiks ju olla selline täiesti mõeldav olukord, eks.

Lisaks kasko... Kaskot ei ole mõistlik teha masinale, mille sa võid väikese vaevaga uue osta. Antud juhul, ma leian, et kasko tuleks teha vähemalt mõni aasta veel, seda ainult sellel põhjusel, et see masin on mõeldud ilmselt teenima päris mitu aastat ja iga kell uue ostmiseks või ulatuslikeks keretöödeks raha ei pruugi olla. Juhtuda võib aga kõike. Seega, eeldame, et tehakse kasko.

Lisaks oletame, et misiganes viisil see auto ka ei osteta, tuleb sinna lähemas perspektiivis sisse matta €2k - võimalikud mootorihädad, rehvid, äkki pisike värviparandus, ehk on klaas kriimuline ja vajab vahetust - kes on autosid omanud, teab...

Nüüd on meil valida, kas maksta kohe €10k müüjale peo peale ja saada auto omanikuks või osta masin laenuga.

Ostes auto kohe välja ja tehes ära esialgsed kulutused, jääb arvele €3k. Pole ju iseenesest paha.
Oletame aga, et auto pole ikka päris see, mis reklaamitud ja vajab rohkem remonti...
Või oletame kasvõi, et ilmneb lihtsalt vajadus teha mingi ootamatu kulutus, mis on suurem kui taskusse jäänud rahahulk. Et seda olukorda finantseerida, on vaja üks kahest, kas müüa auto maha (aga millega siis sõita?) või võtta laenu. Kuna auto maha müümine on keerukas, minnakse laenu teed. Kui saab laenu hea intressiga - tore, tavaliselt ei saa... ja ollaksegi võtmas üüratu kulukusega tarbimislaenu....

Ostes aga sama masina laenuga... Kuna selle välja ostmiseks on raha olemas, siis võib laenu teha väikese. Näiteks umbes 50% sissemakse, 24 kuud, jääkväärtus 0.
Kuus teeb see mingi €230 - ei tohiks olla summa, mis inimesele, kes on valmis €10k maksva auto kohe välja ostma, ülejõu käib. Lisaks lepingutasud jms. - on jah parajalt röövellik aga otseselt mitte ülemõistuse käiv.
Mis me selle eest saame?
1) Saame võimaluse anda auto 2 ndl. jooksul tagasi (no questions asked, proovitud)
2) Meile jääb rahakotti alles €3k asemel €8k (kuidas seda rakendada, on igaühe enda asi aga eelpool teoretiseeritud "suurema kulutuse" võiks see ju vajadusel katta...)
3) Tekkib võimalus teha laen mõistlikkuse piires pikemaks ja osta veidi kallim ning paremas seisukorras masin (kasvõi näiteks osta masin saksa turult), säästes sedasi tulevikus tehtava remondi pealt. Seda eriti juhul, kui ollakse ostmas turu odavama otsa pakkumist.

Vähegi uuem auto on selline suhteliselt suur kulutus, mida keskmisel inimesel ei ole võimalik väga lõdvalt teha.
Ütleme nii, et kellel on taskus piisav summa, et see €10k oleks küll kulutus aga mitte midagi niisugust, mida tuleks teha millegi arvelt (olles selle €10k välja käinud, ei jää selline isik oluliselt vaesemaks), võib selle auto vabalt kohe välja osta. Ülejäänud aga seavad end sedasi tehes mumeelest üsna suure riski olukorda.
See risk, et on küll hea ja uhke auto aga taskus raha pole, on oluliselt suurem riskist, et iga kuu tuleb leida mõnisada eurot laenumakseks.

Teine põhjus, auto kohe välja osta, on ilmselt siis, kui on teada, et vaba raha armastab arvelt ära sualda...

Samas, ma olen 100% nõus väitega, et kellel ei ole raha, et laenuga ostetavast autost kohe mingit suht. suurt osa kinni maksta (ehket need, kes üle 10% sissemakset lubada ei saa), peaks valima odavama auto.
Oluline on valida selline laenumakse, mida saaks maksta nii, et ei peaks millestki eriti loobuma. Kui niisugust laenumakset leida ei õnnestu, tuleks osta odavam auto ka juhul, kui kallima ostmiseks on arvel raha olemas.


P.S.
Kasko kohta... Kui kaskot ei ole...
Mis saab, kui keegi arvab heaks naelaga üle auto juti vedada?
Mis saab, kui keegi arvab heaks parklas ukse mõlki lüüa ja minema sõita?
Mis siis saab, kui kevadel, kui teed katki ja kivipuru täis, lendab keset klaasi või keset tuld mõni kamakas?
Või noh, mis saab ka siis, kui tekkib mingi loll liiklusolukord ja jääd ettevaatlikule sõidule vaatamata süüdi?

Nagu ütles mu endine ülemus: "Me ei looda õnnele, me sõltume sellest" :-)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 17.03.13 19:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Raha tuleb maksta rohkem - eespool mainituga sarnase masina saab ilmselt mitte 9500 vaid nii umbes 13000 raha eest, kuid kuna nagunii võetakse selline auto liisingusse (nimetage mulle keegi kasvõi üks adekvaatne põhjus, miks seda mitte teha), siis suurt vahet tegelikult ei ole.


Ma toon Sulle mitu põhjust (hetkel me ei räägi Sinu C7-mest vaid 10-12K autost).
1. Igasugu lepingutasud, protsendid ja kasko kulud ületavad 5a. pärast auto väärtuse. Mina hoidsin oma 4,2C5 pealt 5 aastaga ainult kaskoga kokku üle 80000eek näiteks. C6 puhul siis umbes pakkudes 1400 eur. aasta või sinna kanti.
Mõistlik on sõita korralikult ja panna see raha auto korrashoidu või kuhu iganes, et selle eest ka midagi reaalselt saaks.
2. Mõnele ei meeldi omada teistele kuuluvaid asju.
3. Peale liisingu lõppu pead veel pangale peale maksma, või autost loobuma :D
4. Omavastutus
5. Inimene ei pea sõitma Premium klassi Saksa autoga kui raha pole ja värin hinges. On ka muid võimalusi liikuda.
6. Jätkuvalt olen seda meelt, et laenu võiks saada eraisik ainult elamispinna ostuks. Paljude elu jääks rikkumata.

PS. Mitte midagi isiklikku.



Eks see ongi, mõistlik on sõita korralikult.
Ma oma arust oskan ka sõita korralikult.
Korra sõitis ka abikaasa "korralikult" ja oligi tulemus käes :D
Seega teinekord on kaskost abi missest, et ise oskad sõita korralikult :D

See oli siis ainult kasko kohta, liisingu teemat ma ei puuduta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 18.03.13 05:22 Tsiteeri


Olen nõus, arutelu on mõistlik ja igaühel eraldi kaalumist väärt.
Nagu ütleb vana Tõstamaa vanasõna: Võta laenu niipalju, kui sul rahakotis olemas on. Minul meeldib olla kohustustest vaba ja reisida. Ja kui peakski oma C6-st (hetkel siis jälle tulevasest ;)) ilma jääma mingil põhjusel, siis siiani olen juba igasugu "jama" pealt vähemalt samapalju säästnud. Seega palju ei kaota :P.
Tegelikult võiks keegi modedest teha eraldi teema "Liising või mitte" ja kogu selle OT sinna tõsta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.03.13 06:30 Tsiteeri


Vabandused teemaalgataja ees...

Üldjuhul on kasko igaljuhul ülemakstud, loomulikult on erandeid.

"Mis saab, kui keegi arvab heaks parklas ukse mõlki lüüa ja minema sõita?
Mis siis saab, kui kevadel, kui teed katki ja kivipuru täis, lendab keset klaasi või keset tuld mõni kamakas?"

Mõlemad etapid läbitud, kulu ca 500 euri - 3 aasta Kasko vist kuskil 1500-2000 euri.


Eks igaüks teeb oma krõbisevaga, mida soovib!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 22.04.13 20:17 Tsiteeri


Aga teemasse,olgu see mootor milline tahes siis a6-el.
Paar asja varustuses mis võiks a6-e olla vähemalt minu silmis:
istmesoojad,kliima(digitaalne varjant siis) ja cruise.
Muud asjad juba boonuseks.
Ja sõidab ka 2,0tdi ka c6-e peal,seda enam kui tahetakse ikka ökonoomset autot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 22.04.13 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arulage112
Eelnevalt uurisin esindusest läbisõidu kohta vin koodi järgi. Viimane hooldus oli 04.2012 ja 188 000 km pealt. Selle järgi järeldasin et läbisõit on õige.

Ega ma põrsast kotis ei ostakski. Eelnevalt teen vin koodi järgi kõik võimalikud päringud, päring esindusest läbisõidu kohta ning internetist päring auto varustuse kohta, millisena ta esindusest välja veeres.
Järgmise etapina on visuaalne vaatlus ja proovisõit, ning kui kõik meeldib, siis ostueelne täiskontroll esinduses või analoogses kohas.

Ei osta läbisõidu järgi autot, aga sellise aastakäigu masinat päris 400 000+ ei tahaks saada:D Läbisõit on meie jaoks oluline suures osas hoolduste kohapealt. Selle järgi saab aimata mis juba masinal vahetatud võib olla.


Võid ka seda vaatamas käia kui diiselmootori põhjal, aga bensuomadustega liikuvat autot tahad saada :D Hind ei ole ka teatavasti kivist. http://carcom.ee/prod.php?l=ee&p=774#d


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arulage112
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.09
Asukoht: Jõgeva-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo V70 D5

postitati 23.04.13 05:54 Tsiteeri


Tere tere.

Hetkel enam masina ostmisega ei tegele, paps sai omale uue neljarattalise sõbra. Küll mitte Audi, vaid seekord Volvo S80 2007, manuaal 2.4 120kw.

Aga aitäh kõigile kes andsid head nõu ja olid kasulikud Audi otsimisel! :)

Hetkel tegelen enda masina müümisega (Audi A6 1.9 TDI 81kw), hind on suhteliselt krõbe. Aga kui müüdud saan, siis vaatan kus suunas tuuled puhuvad ja kui paksuks on rahakott nuumatud. :)

Seniks aga tänud tähelepanu eest! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pontsik
huviline



Registreerunud 13.05.13
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 18:36 Tsiteeri


Hey,
kuna tekkis idee soetada c6 2.0tdi 103kw,manuaal siis, kas on samad vead, mis passati 2.0tdi 103kw mootoril?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arulage112
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.09
Asukoht: Jõgeva-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo V70 D5

postitati 04.06.13 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pontsik
Hey,
kuna tekkis idee soetada c6 2.0tdi 103kw,manuaal siis, kas on samad vead, mis passati 2.0tdi 103kw mootoril?


Mootori osas samad vead jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]