Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 4.2 FL - 1996 - Ardo (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 7535)
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 13.12.12 22:33 Tsiteeri
Audi A8 4.2 FL - 1996 - Ardo



Kuna 2 kuud hea talveauto otsingud tulemust ei andnud, siis oleks äärepealt ostnud Audi 80 2.8Q. Aga siis nägin ma siinsamas foorumis müügis A8 nimelist mudelit. Kuna hind oli hea, mis sai veelgi paremaks räägitud, käisin töin selle aparaadi ära. Nagu mulle kohane, siis ei suutnud jällegi korras autot osta.

Probleem: Mootor puterdab ja käib kõrvajärgi poolte silindritega. Jõudu ei ole ja tühikäik on jube. Armatuuris vilgub CAT tuli ja kui tuled on null asendis, siis vilguvad ka armatuurivalguse pirnid Cat tulega samas rütmis. Samas käima läheb ilusti ja bensukulu suht normaalne selle mootori kohta.

Ise kahtlustan kommukate suremist või ühe nukaketi purunemist. Oskab keegi juhatada kusagile teele? Endale tundub, et odavam ja lihtsam on osta uus mootor. Eelmisele sain garantiiga moto 200 euri eest.

Muidu autost ka natuke, tegemist siis 1996 aasta väljalaskega. Kunagi on paigaldatud talle facelifti pudinad külge. Stanged, tuled, kapott, armatuur. Auto on musta metallikuga kaetud.
Varustusest on 2x istmesoojendused, pakettklaasid, tagumine el kardin, el istmed mäludega, facelift suured kokkuklappivad isetumenevad peeglid, el rool, navi plus TV vaatamisega, püsikas jms.

Üks pilt ka:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/45075_442351422485597_2921200_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 13.12.12 23:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo

Probleem: Mootor puterdab ja käib kõrvajärgi poolte silindritega. Jõudu ei ole ja tühikäik on jube. Armatuuris vilgub CAT tuli ja kui tuled on null asendis, siis vilguvad ka armatuurivalguse pirnid Cat tulega samas rütmis. Samas käima läheb ilusti ja bensukulu suht normaalne selle mootori kohta.

Ise kahtlustan kommukate suremist või ühe nukaketi purunemist. Oskab keegi juhatada kusagile teele? Endale tundub, et odavam ja lihtsam on osta uus mootor. Eelmisele sain garantiiga moto 200 euri eest.


Ma mootori ostmisega ikka väga ei tormaks veel.
Mis seal muud kui kaabel külge ja vaata, millistes silindrites viga on. Siis vaheta kommukad omavahel ära ja vaata, kas viga kolis mujale. Siis saad kohe diagnoosi panna. Siin on otsingut kasutades teemasid sellest ka mitu.
Näiteks see.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 14.12.12 09:42 Tsiteeri


Huvitav, otsisin neid teemasid siinses foorumis, aga ei hakanud silma sellist seost kus ka CAT tuli vilgub. Inglise foorumis oli küll midagi taolist.
Aga millest see tuleneb, et koos CAT tulega vilguvad automaatsed päevatuled ja armatuuri valgustus? Just siis kui tulede lüliti nullis on.

Mootoris on veel imelik sutsuv hääl, siuke suts-suts-suts ühel pool. Nagu oleks v.l kolde leke kohe ploki ja kolde vahel, aga tuleb rohkem motost seest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 14.12.12 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Huvitav, otsisin neid teemasid siinses foorumis, aga ei hakanud silma sellist seost kus ka CAT tuli vilgub. Inglise foorumis oli küll midagi taolist.
Aga millest see tuleneb, et koos CAT tulega vilguvad automaatsed päevatuled ja armatuuri valgustus? Just siis kui tulede lüliti nullis on.

Mootoris on veel imelik sutsuv hääl, siuke suts-suts-suts ühel pool. Nagu oleks v.l kolde leke kohe ploki ja kolde vahel, aga tuleb rohkem motost seest.


Mul tegi coupe sama, suts-suts-suts. See tuli sellest, et väljalaske kollektori tihend oli katki. Võimalik, et sul sama jama.
Aga auto ise on küll täitsa ilus. Hea, et hakkad vanakest turgutama.


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.12.12 16:56 Tsiteeri


Hea toorik diisliprojektiks. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 14.12.12 18:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Hea toorik diisliprojektiks. :P


:D Oleks vaid seda aega. R5 2.5TDI 103 kW järeleaidatud tehnikaga oleks huvitav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 15.12.12 16:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
R5 2.5TDI 103 kW järeleaidatud tehnikaga oleks huvitav.

Tänapäeval on juba 3.0 TDI huvitav. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Harri_K
huviline



Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.12 17:07 Tsiteeri


Foorumi rahva jaoks jah. Enda tarbeks oleks 2.5 r5 vägagi ok sellisel kerel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 15.12.12 18:49 Tsiteeri


Ma ostsin sama raha eest GAZ-66e kütet võtab sama palju,varuosad odavamad(oluliselt)ja kannatab ka üle äärekivide sõita.Palju edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.12.12 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki226
Ma ostsin sama raha eest GAZ-66e kütet võtab sama palju,varuosad odavamad(oluliselt)ja kannatab ka üle äärekivide sõita.Palju edu!


Niisama tögamiseks, et kas sellega ka näiteks tänase nn.tormiga viitsiksid ka Tallinnast Tartusse ködistada?
Oluliselt mugavam on selleks siiski ju D2, rääkimata ka turvalisusest.
66-l on loomulikult ka omad eelised.
Ühesönaga vördluses on suhtkoht siga ja kägu.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 15.12.12 21:38 Tsiteeri


Nüüd siis diagnost tehtud. Suured tänud "huljes"'ele.

Vigadeks on siis hetkel seitsmenda ja teise silindri misfire. Vekoode kustutades hakkab auto korraks paremini käima ja ka CAT tuli kustub ära. Eelduste kohaselt siis kaks pooli vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 15.12.12 22:23 Tsiteeri


Kas see masin seisab nüüd pisut kauem sinu kätes? Jäi kunagi meelde, et A8 on olnud sulle sümpaatseim ja taga igatsetud facelift on veerenud su õuele.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 15.12.12 22:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Kas see masin seisab nüüd pisut kauem sinu kätes? Jäi kunagi meelde, et A8 on olnud sulle sümpaatseim ja taga igatsetud facelift on veerenud su õuele.


Ma loodan küll. Mu autopark hakkab vaikselt täiuslikuks saama.

1) Suveauto - 200
2) Talveauto - A8
3) Ja kui saaks veel pika kerega T4 VW bussi, millega laheda seltskonnaga pikemaid trippe teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 16.12.12 20:53 Tsiteeri


Viga käes. Kuna enne ei olnud aega plastikkaante alla vaadata, siis täna õhtul tegin seda.
Viga siis selles, et seitsmenda silindri küünal on irdunud oma õigest asukohast ja tänu sellele on mootori surve jõul küünal katki tagunud süütepooli. Kui küünlapesa keere korras, siis uus küünal ja süütepool, ning auto peaks olema korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 16.12.12 21:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: erki226
Ma ostsin sama raha eest GAZ-66e kütet võtab sama palju,varuosad odavamad(oluliselt)ja kannatab ka üle äärekivide sõita.Palju edu!


Niisama tögamiseks, et kas sellega ka näiteks tänase nn.tormiga viitsiksid ka Tallinnast Tartusse ködistada?
Oluliselt mugavam on selleks siiski ju D2, rääkimata ka turvalisusest.
66-l on loomulikult ka omad eelised.
Ühesönaga vördluses on suhtkoht siga ja kägu.

Antud erki ongi mingi kibestunud vanamutt, kes mujalgi kobisenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 22.12.12 13:49 Tsiteeri


Niisiis, asjalood niikaugel, et küünlapesal oli keere maas. Tuttav treial tegi uue puksi sinna sisse. Nüüd küünal ja pool peal.
Aga probleem on see, et 2 ja 7 silindri misfire viga viskab ikka sisse koos CAT tulega. Vahetasin poole, kommukaid, juhtmeid vaatasin. Aga ikka 2 ja 7 silindri viga.

Oskab keegi nõu anda. Pihustid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 22.12.12 14:55 Tsiteeri


Kas antud isend oli 2500€ müüa? Said alla ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 22.12.12 16:59 Tsiteeri


Ma sain ta ca poole odavamalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Priit930
huviline



Registreerunud 16.07.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200

postitati 27.12.12 15:30 Tsiteeri


Mis kütusekulu on sellel linnas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rat_013
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0q

postitati 27.12.12 19:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Priit930
Mis kütusekulu on sellel linnas?

10-11, maanteel 6-7.. Nii vähemalt väidetakse pidevalt :D Ma pakuks pigem 17-22 linnas... Aga fakte ei tea, nagu ikka :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 27.12.12 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rat_013
Tsitaat:
Algselt postitas: Priit930
Mis kütusekulu on sellel linnas?

10-11, maanteel 6-7.. Nii vähemalt väidetakse pidevalt :D Ma pakuks pigem 17-22 linnas... Aga fakte ei tea, nagu ikka :P

Kindlasti linnas 10-11 ja maanteel 6-7... Jajaa. Mu diiselquattro on ka sama rüüpega!!! Selle pilli reaalne keskmine on ikka 13-16 sajale.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 27.12.12 21:56 Tsiteeri


Maanteel 12 keskmine 20 ja linnas 25-30.

Need siis minu jala raskusega saadud umbkaudsed numbrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 27.12.12 22:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Niisiis, asjalood niikaugel, et küünlapesal oli keere maas. Tuttav treial tegi uue puksi sinna sisse. Nüüd küünal ja pool peal.
Aga probleem on see, et 2 ja 7 silindri misfire viga viskab ikka sisse koos CAT tulega. Vahetasin poole, kommukaid, juhtmeid vaatasin. Aga ikka 2 ja 7 silindri viga.

Oskab keegi nõu anda. Pihustid?


Ei oska keegi miskit tarka lisada? Külmast peast käib suht okeilt, soojaks minnes hakkab CAT vilkuma ja madalatel pööretel turtsuma. Vahepeal läheb nii hulluks, et D sõita ei saa, jätan auto tee äärde seisma, suretan välja, panen käima ja mingiaeg jälle parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 28.12.12 08:02 Tsiteeri


Kontrolli lamdad üle, vea tuvastad ka single readout'iga VAG kaabliga selle ajastu masinal. Endal põhjustasid just need sellist jama, aga veakoode nendest ei tekigi sisse ja seda mitmel a8'l ja ka facelift versioonil 40V mootoriga. Otsisin, aga ei leidnud enam sellest ajast VAGi logisid, kus olidki ainult misfire vead sees. Lamdadest ennastest polnud põhimõtteliselt mitte midagi järel ja peale vahetust olid mõlemad masinad nagu uuesti sündinud ilma igasugu muu naljata :). Ma pole põhimõtteliselt mitte ühtegi teist masinat kohanud, mille puhul rikkis lamdad sellist rolli mängivad ja mootori tööd nii kapitaalselt segavad.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 28.12.12 10:10 Tsiteeri


Sai siis uurida ka salongijuhtmestikku armatuuri all ja juhi jalgade juures. Sealt avanes väga meeliülendav ja uskumatu pilt. Nimelt on selle auto elektrisüsteem ehitatud kolme a8 juhtmestikust kokku isoleeri ja juhtmete kokkukeeramise stiilis. Sel autol ei ole mitte ühtegi tervet juhet. :mad::mad::mad:

Nüüd on mõistus koos edasise suhtes. Võimalik et tänu sellele ei tööta pooled asjad autol (peeglid, istmesoojendus, kesklukk jne.)

Mida edasi teha, et vältida auto mahapõlemist või teelejäämist!?

1) Osta pre facelift korralik A8 ja pookida praeguse facelift jupid külge.
2) Auto tervikuna maha müüa kellelegi kes tahab elektrisüsteemi taastada.
3) Varuosadeks teha ja ehitamisrõhk panna kahesajale.
4) "Õnnelikult" edasi sõita ja loota et kõik jääb toimima ja hommikuti ei pea leidma sulanud alumiiniumkäkki.

Krt mul on kohe "vedanud" viimaste autodega, peab ikka vist mingi kindla ajalooga uuema asja võtma, kuigi lubasin, et ei osta uuemat Audit kui 1997.

Saaks juba 200 valmis ja oleks soojad vanakooli ilmad, mõnus lollikindel masin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 46.1% - SQL: 53.9%]