Lehekülgi: 1 2 |
kryztjan
huviline
Registreerunud 05.09.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.12 18:12
|
|
|
Kas tosool või antifriis?
Tere Audi rahvas! Mure siis selline, et kas 2009.a 2,7 D A6´l on tosool või siis antifriis? Mis värv peaks õige olema? Õeleid kommentaare ei oota,
kuna olen naisterahvas
Tänud juba ette!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.12.12 18:14
|
|
|
Punast värvi jahutusvedelik sobib, muud ei tohi panna. Müüakse igas tanklas ja autopoes.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.12.12 18:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Tere Audi rahvas! Mure siis selline, et kas 2009.a 2,7 D A6´l on tosool või siis antifriis? Mis värv peaks õige olema? Õeleid kommentaare ei oota,
kuna olen naisterahvas
Tänud juba ette! |
Õel ei ole aga milleks vaja naisterahval seda teada
|
|
|
kryztjan
huviline
Registreerunud 05.09.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.12 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Punast värvi jahutusvedelik sobib, muud ei tohi panna. |
Aitäh!
|
|
|
kryztjan
huviline
Registreerunud 05.09.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.12 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Tere Audi rahvas! Mure siis selline, et kas 2009.a 2,7 D A6´l on tosool või siis antifriis? Mis värv peaks õige olema? Õeleid kommentaare ei oota,
kuna olen naisterahvas
Tänud juba ette! |
Õel ei ole aga milleks vaja naisterahval seda teada |
Selleks, et ma mingit jama ei lasks sinna sisse panna.Auto on Saksast toodud ja usun, et oleks hea kui Eesti kliimale vastavalt saaks autoga talvele
vastu minna.
Ja andke andeks aga jahutusvedelikku ma tõesti esindusse vahetama ei lähe
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.12.12 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Selleks, et ma mingit jama ei lasks sinna sisse panna.Auto on Saksast toodud ja usun, et oleks hea kui Eesti kliimale vastavalt saaks autoga talvele
vastu minna.
Ja andke andeks aga jahutusvedelikku ma tõesti esindusse vahetama ei lähe |
OT. Ma laseks küll sinna mingit sodi sisse panna ja hiljem nõuda neilt terve mootori ja muu jutu vahetust
Aga tegelikult põhjendus piisav.
|
|
|
kryztjan
huviline
Registreerunud 05.09.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.12 18:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Selleks, et ma mingit jama ei lasks sinna sisse panna.Auto on Saksast toodud ja usun, et oleks hea kui Eesti kliimale vastavalt saaks autoga talvele
vastu minna.
Ja andke andeks aga jahutusvedelikku ma tõesti esindusse vahetama ei lähe |
OT. Ma laseks küll sinna mingit sodi sisse panna ja hiljem nõuda neilt terve mootori ja muu jutu vahetust
Aga tegelikult põhjendus piisav. |
Mõte on tegelt hea, aga noh ma seekord teeks asja veel õieti
|
|
|
kryztjan
huviline
Registreerunud 05.09.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.12 18:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Punast värvi jahutusvedelik sobib, muud ei tohi panna. Müüakse igas tanklas ja autopoes. |
Tänud!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.12.12 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Tere Audi rahvas! Mure siis selline, et kas 2009.a 2,7 D A6´l on tosool või siis antifriis? Mis värv peaks õige olema? Õeleid kommentaare ei oota,
kuna olen naisterahvas
Tänud juba ette! |
Et keerulisemaks ajada, siis Tosool on ka antifriis.
Miks sa naisena oma nimeks kryztjan (maakeeles hääldub vist nagu kristjan) valisid?
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 03.12.12 20:03
|
|
|
Audisse sobiv jahutusvedelik on G12 (punane, paljude arvates roosa). Teoorias saab kõike punaseks värvida
Pakendil peaks olema kirjas VW/Audi/Skoda/Seat/Porsche TL 774 D/F G12 vms. Ultra2005 poolt esile toodud on isegi G12+.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 03.12.12 20:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Tere Audi rahvas! Mure siis selline, et kas 2009.a 2,7 D A6´l on tosool või siis antifriis? Mis värv peaks õige olema? Õeleid kommentaare ei oota,
kuna olen naisterahvas
Tänud juba ette! |
Kui juba sellist küsimust küsid, siis võib eeldada, et sa ise seda vahetama ei hakka ja tekib küsimus, milleks üldse oma pead sellise probleemiga
vaevad? 2009 a. Audi on piisavalt uus ja kallis, et mitte lasta
"naabrimehel" hooldada/remontida. Lisaks esindusele: Autoekspert, Autoasi, Flameko autohooldus... ja sa ei pea muretsema millist vedelikku panna,
kui palju panna, kui tihti panna (vahetada), kas oleks mõistlik ka termostaat vahetada kui juba süsteem tühjaks lastakse...
E: leidsin eestpoolt juba vastuse, miks huvi tunned asja vastu. Ma olen üsna kindel, et jahutusvedeliku vahetamine ei ole ainuke asi, mida auto juures
teha vaja oleks ja kindlasti tasub normaalsesse remondikohta minna, kus sa ei pea muretsema mingite mõttetute pisiasjade pärast. Kusjuures miks üldse
arvad, et seda vahetada on vaja, punane jahutusvedelik peaks kestma 5 aastat, enne kui vahetada vaja...
Näiteks Audi esinduses maksab töötund 38 eur. Mõnes tundmatumas väiksemas kohas 20 eur. 18 eur kokkuhoidu 1 töötunni pealt xx xxx eur maksva auto
puhul...
|
|
|
Rauno_N
huviline
Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro
|
postitati 03.12.12 20:36
|
|
|
Lisaks veel et sama pildil olev toode oli alles hiljuti Prismas 8,49.- 5l. Pole näinud veel odavamat muud marki ka.
|
|
|
kryztjan
huviline
Registreerunud 05.09.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.12 21:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Tere Audi rahvas! Mure siis selline, et kas 2009.a 2,7 D A6´l on tosool või siis antifriis? Mis värv peaks õige olema? Õeleid kommentaare ei oota,
kuna olen naisterahvas
Tänud juba ette! |
Et keerulisemaks ajada, siis Tosool on ka antifriis.
Miks sa naisena oma nimeks kryztjan (maakeeles hääldub vist nagu kristjan) valisid? |
No anna andeks, et ma sellist asja ei teadnud Sain jälle targemaks!
Selleks on selline kautajanimi, et .....ise ka ei tea miks.Peaks vist ära vahetama jah.
|
|
|
kryztjan
huviline
Registreerunud 05.09.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.12 21:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Tere Audi rahvas! Mure siis selline, et kas 2009.a 2,7 D A6´l on tosool või siis antifriis? Mis värv peaks õige olema? Õeleid kommentaare ei oota,
kuna olen naisterahvas
Tänud juba ette! |
Kui juba sellist küsimust küsid, siis võib eeldada, et sa ise seda vahetama ei hakka ja tekib küsimus, milleks üldse oma pead sellise probleemiga
vaevad? 2009 a. Audi on piisavalt uus ja kallis, et mitte lasta
"naabrimehel" hooldada/remontida. Lisaks esindusele: Autoekspert, Autoasi, Flameko autohooldus... ja sa ei pea muretsema millist vedelikku panna,
kui palju panna, kui tihti panna (vahetada), kas oleks mõistlik ka termostaat vahetada kui juba süsteem tühjaks lastakse...
E: leidsin eestpoolt juba vastuse, miks huvi tunned asja vastu. Ma olen üsna kindel, et jahutusvedeliku vahetamine ei ole ainuke asi, mida auto juures
teha vaja oleks ja kindlasti tasub normaalsesse remondikohta minna, kus sa ei pea muretsema mingite mõttetute pisiasjade pärast. Kusjuures miks üldse
arvad, et seda vahetada on vaja, punane jahutusvedelik peaks kestma 5 aastat, enne kui vahetada vaja...
Näiteks Audi esinduses maksab töötund 38 eur. Mõnes tundmatumas väiksemas kohas 20 eur. 18 eur kokkuhoidu 1 töötunni pealt xx xxx eur maksva auto
puhul... |
Ma ei näe eriti mõtet sõita Viljandist Tartusse tosooli vahetama minna.Usun, et sellega saavad hakkama ka siinsed autoremondilukksepad, muidugi mitte
naabrimees ega isa.Ja usun mind ma ei hoia oma xx xxx € maksnud auto pealt kokku.Küsimuse ma just selleks küsisingi, et auto saaks ikka õige vedeliku
sisse, ostan selle ise ära ja annan meestele kätte.Aga tänud, et mainisid ka termostaadi vahetust, lasen selle ka korraga ära vahetada.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 04.12.12 03:14
|
|
|
Palun. Siin teile ka veel väikene valik erinevaid jahutusvedelike marke/tootjaid/hindasid. Link asub
-------------------------+[S I I N]+-------------------------
Toodete info on välja toodud erinevatest netiportaalidest ja võivad erineda leti hindadest. Aga eneselegi üllatuseks peab
tõdema, et põhimõtteliselt kunagi kallis peetud Polar on hetkel odav kui võrrelda Erimelli hinda mis kunagi oli vägagi odav
toode. Ajad muutuvad. Nõudlus kasvab ja koos sellega ka hind
XZN M16
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 04.12.12 20:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Ma ei näe eriti mõtet sõita Viljandist Tartusse tosooli vahetama minna.Usun, et sellega saavad hakkama ka siinsed autoremondilukksepad, muidugi mitte
naabrimees ega isa.Ja usun mind ma ei hoia oma xx xxx € maksnud auto pealt kokku.Küsimuse ma just selleks küsisingi, et auto saaks ikka õige vedeliku
sisse, ostan selle ise ära ja annan meestele kätte.Aga tänud, et mainisid ka termostaadi vahetust, lasen selle ka korraga ära vahetada.
|
No väga tubli, aga ma mõtlesin seda, et arvatavasti jahutusvedeliku vahetus pole ainuke töö, mida auto juures teha/kontrollida vaja on, üldiselt on
ikka mõttekas lasta üks korralik suurem kontroll/hooldus ära teha ja siis jälle muretult 15000-20000 km sõita (või ka rohkem, õlivahetusvälpa pean
silmas). Tihti peale esinduse enamus remondikohti ei teagi nii uue auto puhul kui tihti ja mida täpselt on vaja teha/kontrollida. Ja ikkagi, kust
võtad, et jahutusvedelikku vahetada on vaja? Raske oleks uskuda, et keegi sinna kunagi midagi muud peale punase on pannud ja punast ei pea 3 a tagant
vahetama.
|
|
|
kryztjan
huviline
Registreerunud 05.09.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.12 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Ma ei näe eriti mõtet sõita Viljandist Tartusse tosooli vahetama minna.Usun, et sellega saavad hakkama ka siinsed autoremondilukksepad, muidugi mitte
naabrimees ega isa.Ja usun mind ma ei hoia oma xx xxx € maksnud auto pealt kokku.Küsimuse ma just selleks küsisingi, et auto saaks ikka õige vedeliku
sisse, ostan selle ise ära ja annan meestele kätte.Aga tänud, et mainisid ka termostaadi vahetust, lasen selle ka korraga ära vahetada.
|
No väga tubli, aga ma mõtlesin seda, et arvatavasti jahutusvedeliku vahetus pole ainuke töö, mida auto juures teha/kontrollida vaja on, üldiselt on
ikka mõttekas lasta üks korralik suurem kontroll/hooldus ära teha ja siis jälle muretult 15000-20000 km sõita (või ka rohkem, õlivahetusvälpa pean
silmas). Tihti peale esinduse enamus remondikohti ei teagi nii uue auto puhul kui tihti ja mida täpselt on vaja teha/kontrollida. Ja ikkagi, kust
võtad, et jahutusvedelikku vahetada on vaja? Raske oleks uskuda, et keegi sinna kunagi midagi muud peale punase on pannud ja punast ei pea 3 a tagant
vahetama. |
Täna käisin ja lasin üle vaadata mis temperatuurile vedelik vastab.Miski imevidin löödi tosooli sisse ja tulemuseks oli -20´mis on Eesti tingimutes
arvatavasti siiski vähe ja ka tosooli oli vähe.Selle asjaga sai nüüd kõik korda.
Suurema hoole kohta niipalju, et kuna lasin ikka autole ennem ostu täieliku ostueelse kontrolli teha siis tuli sellest väja, et auto on augustis
läbinud täieliku hoolduse.Seda siis Saksas.Hetkel julgen muretult sõita.Muidugi ma ei hakka õlisid ega filtreid laskma vaheta iga 30000 km pärast vaid
ikka soovitavalt iga 15000 km tagant.Ja selliseid töid ma hakkan muidugi Tartus tegema.Siin Viljandis tõesti jääb see auto liiga uueks.
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.12 20:12
|
|
|
Kui kavatsed 15000 tagant hoolduses käia siis oleks mõistlik hoodusintervall ringi programmeerida longlife-ilt fikseeritule. Hakkab armatuuris õigel
ajal vastav teadanne viluma.
|
|
|
kryztjan
huviline
Registreerunud 05.09.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.12 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Soyer
Kui kavatsed 15000 tagant hoolduses käia siis oleks mõistlik hoodusintervall ringi programmeerida longlife-ilt fikseeritule. Hakkab armatuuris õigel
ajal vastav teadanne viluma. |
Ma siiralt loodan, et esinduses tehakse see asi ära.Aga ma kindlasti mainin seda kui auto hoolde viin.Tänud sulle!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.12.12 05:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Ma ei näe eriti mõtet sõita Viljandist Tartusse tosooli vahetama minna.Usun, et sellega saavad hakkama ka siinsed autoremondilukksepad, muidugi mitte
naabrimees ega isa.Ja usun mind ma ei hoia oma xx xxx € maksnud auto pealt kokku.Küsimuse ma just selleks küsisingi, et auto saaks ikka õige vedeliku
sisse, ostan selle ise ära ja annan meestele kätte.Aga tänud, et mainisid ka termostaadi vahetust, lasen selle ka korraga ära vahetada.
|
No väga tubli, aga ma mõtlesin seda, et arvatavasti jahutusvedeliku vahetus pole ainuke töö, mida auto juures teha/kontrollida vaja on, üldiselt on
ikka mõttekas lasta üks korralik suurem kontroll/hooldus ära teha ja siis jälle muretult 15000-20000 km sõita (või ka rohkem, õlivahetusvälpa pean
silmas). Tihti peale esinduse enamus remondikohti ei teagi nii uue auto puhul kui tihti ja mida täpselt on vaja teha/kontrollida. Ja ikkagi, kust
võtad, et jahutusvedelikku vahetada on vaja? Raske oleks uskuda, et keegi sinna kunagi midagi muud peale punase on pannud ja punast ei pea 3 a tagant
vahetama. |
Täna käisin ja lasin üle vaadata mis temperatuurile vedelik vastab.Miski imevidin löödi tosooli sisse ja tulemuseks oli -20´mis on Eesti tingimutes
arvatavasti siiski vähe ja ka tosooli oli vähe.Selle asjaga sai nüüd kõik korda.
Suurema hoole kohta niipalju, et kuna lasin ikka autole ennem ostu täieliku ostueelse kontrolli teha siis tuli sellest väja, et auto on augustis
läbinud täieliku hoolduse.Seda siis Saksas.Hetkel julgen muretult sõita.Muidugi ma ei hakka õlisid ega filtreid laskma vaheta iga 30000 km pärast vaid
ikka soovitavalt iga 15000 km tagant.Ja selliseid töid ma hakkan muidugi Tartus tegema.Siin Viljandis tõesti jääb see auto liiga uueks.
|
Paljude töökodade jaoks ilmselt küll on see liiga uus. Samas ei saa üldistada.
Kui on mingeid muresid ja kahtlusi, siis võta ühendust ja saan aidata probleemide väljaselgitamisel. Ega Sul Viljandis palju muid võimalusi pole
ka.
Volkari esindus tõstis isegi 2008a. A4 puhul käpad püsti .
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kryztjan
huviline
Registreerunud 05.09.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.12 09:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: kryztjan
Ma ei näe eriti mõtet sõita Viljandist Tartusse tosooli vahetama minna.Usun, et sellega saavad hakkama ka siinsed autoremondilukksepad, muidugi mitte
naabrimees ega isa.Ja usun mind ma ei hoia oma xx xxx € maksnud auto pealt kokku.Küsimuse ma just selleks küsisingi, et auto saaks ikka õige vedeliku
sisse, ostan selle ise ära ja annan meestele kätte.Aga tänud, et mainisid ka termostaadi vahetust, lasen selle ka korraga ära vahetada.
|
No väga tubli, aga ma mõtlesin seda, et arvatavasti jahutusvedeliku vahetus pole ainuke töö, mida auto juures teha/kontrollida vaja on, üldiselt on
ikka mõttekas lasta üks korralik suurem kontroll/hooldus ära teha ja siis jälle muretult 15000-20000 km sõita (või ka rohkem, õlivahetusvälpa pean
silmas). Tihti peale esinduse enamus remondikohti ei teagi nii uue auto puhul kui tihti ja mida täpselt on vaja teha/kontrollida. Ja ikkagi, kust
võtad, et jahutusvedelikku vahetada on vaja? Raske oleks uskuda, et keegi sinna kunagi midagi muud peale punase on pannud ja punast ei pea 3 a tagant
vahetama. |
Täna käisin ja lasin üle vaadata mis temperatuurile vedelik vastab.Miski imevidin löödi tosooli sisse ja tulemuseks oli -20´mis on Eesti tingimutes
arvatavasti siiski vähe ja ka tosooli oli vähe.Selle asjaga sai nüüd kõik korda.
Suurema hoole kohta niipalju, et kuna lasin ikka autole ennem ostu täieliku ostueelse kontrolli teha siis tuli sellest väja, et auto on augustis
läbinud täieliku hoolduse.Seda siis Saksas.Hetkel julgen muretult sõita.Muidugi ma ei hakka õlisid ega filtreid laskma vaheta iga 30000 km pärast vaid
ikka soovitavalt iga 15000 km tagant.Ja selliseid töid ma hakkan muidugi Tartus tegema.Siin Viljandis tõesti jääb see auto liiga uueks.
|
Paljude töökodade jaoks ilmselt küll on see liiga uus. Samas ei saa üldistada.
Kui on mingeid muresid ja kahtlusi, siis võta ühendust ja saan aidata probleemide väljaselgitamisel. Ega Sul Viljandis palju muid võimalusi pole
ka.
Volkari esindus tõstis isegi 2008a. A4 puhul käpad püsti .
|
Ega jah, ma käisin ka seal Linna Autos ja seal tõesti öeldi, et neil arvutiprogramm migi sada aastat vana peale õlivahetuse nad seal ei oskavat muud teha.Muidugi jah ka sellised tööd teostavad ära mida pole vaja arvutiga
uurida.Aga sa ole hea ja anna privasse oma kontak, mul veits jama tuledega
Miskipärast ei lähe kaugtuledega kõik 4 xenonint põlema.Äkki saame probleemile lahenduse.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.12.12 11:54
|
|
|
Vaevalt sul seal 4 xenontuld on.
Muide, on olemas ka lihtsalt "vasta" nupp, kui tsiteerimine liiga keeruline tundub. 4 inimese juttu pole vaja oma postitusega kaasa vedada.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.12.12 13:09
|
|
|
Kontakt on profiilis olemas igal moel, kuid nagu Black ütles, kaugtuled ja lähituled on mõlemad luubi taga(bi-xenon), keskel on päevasõidutuled. Seega
on kõik korras ma arvan.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 06.12.12 13:12
|
|
|
Pane jah tosooli sinna sisse, 2009a aasta audile Ma olen meelde jätnud,
et asi nimega tosool on vanadele vene pannidele või traktoritele mõeldud tosool, millel puuduvad igasugused mootori kaitseomadused. Jahutusvedelik e
antifriiz või kuidas keegi nimetab on teine asi ja sobib tänapäevastele sõiduautodele. Audidele üldiselt sobib ainult punane vedelik. Ehk siis mine
Audi esindusse või kuskile autohooldus.ee ja ei pea pead valutama edu.
Tartu pole nii kaugel ka et seal ära käia ja hooldus lasta teha. Ma käisin kunagi oma BMWga Kuressaarest Tartus hoolduses kuna lihtsalt ei tahtnud
siin kuskile viia seda(esindus puudub). Kõvasti kaugemal.
/Vanematele Audidele aitab ehk rohelist ka panna.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|