Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Suur probleem Audi A6 C6 12/2006 3.0 TDI (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 12250)
Mell999
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.12 16:10 Tsiteeri
Suur probleem Audi A6 C6 12/2006 3.0 TDI



Autoks siis eelnevalt mainitud Audi A6 Avant C6 3.0TDI 171kw Quattro.
Probleem sai alguse vahetult peale õlivahetust. Sisse läks kõige kallim Castrol Edge 5w30 (ise nägin). Sain sõita kuni mootor saavutas normaalse töötemperatuuri (90 kraadi), kui järsult kiirendades kadus jõud. Proovisin vaikselt edasi sõita (u 1600 rpm), kui äkki lajatas ise pöörded piirajani. Jäin seisma ja tühikäik lonkas ikka väga kõvasti koos tahhomeetriga+ tagant tuli VALGET suitsu.
Järgmisel päeval külma mootoriga polnud mingit probleemi- ei longanud, ei tossanud. Aga sai jälle 90 kraadi ning gaas põhja. Sõitsin edasi ning lasin gaasi lahti- läks umbes 3 sekundit enne kui pöörded maha tulid. Proovisin varbaotsaga uuesti ning reageeris palju äkilisemalt kui peaks. Siis hakkas normaalseks ning lubas vähemalt 10km rahulikult sõita (gaas reageeris õigesti jne.). Koju jõudes mõtlesin, et annan kohal seistes kõvasti tuuri ja vaatan, kas suitsu ka tuleb. Tuli, aga vähe( õues ikkagi miinuskraadid). Andsin talla põhja ja piirajat enam ei eksisteerinud (6000 rpm tuli diislile peale). Jätsin seisma ja seisab tänaseni, aga tahaks teada milles viga. Oskab keegi öelda?

P.S. paras kirjand sai :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 30.11.12 16:25 Tsiteeri


Tubli viis, istu kaks ja jätka samas vaimus, saab vähemalt teda selle mootori lollikindluse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mell999
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.12 16:28 Tsiteeri


Ära plärise, kui midagi kasulikku öelda ei oska. Mõni inimene käib iga päev tööl ning ei ole võimalust autot teenindusse viia. Juhe sai eile järgi pandud- oli olnud ulmelise vead (mina ei tea, sest olin tööl). Äkki lähipäevadel õnnestub uuesti ning saab need ka siia kirjutatud. Kui ei aita, siis tesipäeval teenindusse. Põhiliseks küsimuseks peale vea enda, on see, et kas võib lühikest otsa sõita (10km).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 30.11.12 16:32 Tsiteeri


Alustuseks keera oma häälenupp vaiksemaks, siis edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 30.11.12 16:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mell999
Põhiliseks küsimuseks peale vea enda, on see, et kas võib lühikest otsa sõita (10km).

Mis arvad, kumb tuleb odavam. Kas see V6 ribadeks lasta, või treileri eest ~50€ maksta?


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mell999
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.12 16:45 Tsiteeri


Mmmm...tahaks näha 3.0V6 TDI-d, mis 10 km sõiduga 90 kraadini läheb. Enne seda kindlat temperatuuri mitte mingeid probleeme ei teki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 30.11.12 16:49 Tsiteeri


10km peaks ilusti 90 saavutama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.11.12 16:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mell999
Mmmm...tahaks näha 3.0V6 TDI-d, mis 10 km sõiduga 90 kraadini läheb. Enne seda kindlat temperatuuri mitte mingeid probleeme ei teki.


Kas jahutusvedelikku ei ole puudu juhuslikult? Õlivarras näitab mida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.11.12 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Tsitaat:
Algselt postitas: Mell999
Mmmm...tahaks näha 3.0V6 TDI-d, mis 10 km sõiduga 90 kraadini läheb. Enne seda kindlat temperatuuri mitte mingeid probleeme ei teki.


Kas jahutusvedelikku ei ole puudu juhuslikult? Õlivarras näitab mida?

Kuidas õlitase ja jahutusvedeliku tase pöörete iseenesliku piirajasse lendamisega seotud on?
Pakun huupi, aga kas sellel masinal on elektrooniline termostaat? Kui jah, siis ilmselt toimub midagi selle rakendumisega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.11.12 18:43 Tsiteeri


See on paraku juba sellise ajastu mootor, millele diagnoose niisama lambist ei pane jututeel. Mõttetu googeldada. Juhe sappa ja uurima, pilt selge, mis edasi.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mell999
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.12 22:09 Tsiteeri


Jahutusvedelik normis, õli maksimum. Vigu oli näidanud ulmelisi-homme äkki uuesti juhe järgi ning äkki saab täpsemad veakoodid ette lugeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 30.11.12 22:50 Tsiteeri


Jutupõhjal läks pill lõhkuma. Turbo lekib õli sisselaskesse. Varsti lendab mootor laiali kui nii edasi paugutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.11.12 23:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Jutupõhjal läks pill lõhkuma. Turbo lekib õli sisselaskesse. Varsti lendab mootor laiali kui nii edasi paugutada.


:o


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.11.12 23:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Jutupõhjal läks pill lõhkuma. Turbo lekib õli sisselaskesse. Varsti lendab mootor laiali kui nii edasi paugutada.


Täpselt samad mõtted siin.
Treileri peale otsekohe ning jääb ainult loota, et asjad laiali sees veel ei ole selle suure pöördega.

@Mell999
Kurat, kui selline asi juhtub siis võiks ikka nii palju mõistust olla, et autoga mitte edasi sõita.
Mis sa arvad, kuidas see liikluses lõppeda võib või maanteel? Elu ikka maksab sulle midagi?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.12.12 00:16 Tsiteeri


Ja ongi nii, et turbost lekkivast õlist läheb masin nn lõhkuma?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 01.12.12 05:25 Tsiteeri


Mina uurisin seda masinat kaabliga peale elmisel päeval tehtud õlivahetust tekkinud jamasid. Kuna mul oli kiire ja auto seisis hanges, ei süvenenud kahjuks veamälu olemusse, vaid lasin pildi puhtaks, ning mõtlesin, et vaatab, mis värskelt tagasi tuleb.
Mootor käitus täiesti OK, näitajad paigas jne. Sõitsin veidi ringi, temp. saavutas 70 kraadi, panin auto hange tagasi. Turbo õlileke on tõesti väga tõenäoline, kui loogiliselt mõelda auto käitumise peale. Mis õli sinna täpselt pandi, mina ei tea. Igatahes spetsid vennad, sest olid suutnud algatuseks kasti kuivale lasta. Vedas neil, et manuaaliga tegu on.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 01.12.12 08:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ja ongi nii, et turbost lekkivast õlist läheb masin nn lõhkuma?


Sul siis veel pikk tee minna:).
Kujuta nüüd ette, silindrisse jõuab peale pihustatud kütuse ka õli, mis läbi sisselaske sinna jõuab.
Ja õlil on "väga hea" omadus põleda ja seda olenemata mootori/auto omaniku soovist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.12.12 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ja ongi nii, et turbost lekkivast õlist läheb masin nn lõhkuma?

No lõhub nii, et seisma enne ei jää kui karter kuiv või keps küljepealt väljas. Paar korda on õnnestunud manuaalkastiga auto seisma saada kuigi käik ei taha eriti sisse minna kui pöörded põhjas on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mell999
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.12 09:24 Tsiteeri


No aga mul ju jääb seisma. Paari sekundi pärast tulevad pöörded alla ja kui rahulikult edasi sõita, siis enam probleeme pole. Lihtsalt julmalt talda andes läheb lolliks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.12.12 09:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mell999
No aga mul ju jääb seisma. Paari sekundi pärast tulevad pöörded alla ja kui rahulikult edasi sõita, siis enam probleeme pole. Lihtsalt julmalt talda andes läheb lolliks.


Vedas siis, üks kord enam ei jää seisma ning saad uut mootorit otsida.
See, et asi 6000 pöörde juures ära käis näitab 100% millega tegemist on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Mell999
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.12 09:46 Tsiteeri


Tänud! Loeme selle teema lõpetatuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.12 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mell999
Tänud! Loeme selle teema lõpetatuks.

Millega see siis lõppes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 01.12.12 11:18 Tsiteeri


Mis seal ikka ilmselt sõidab senikaua kui mootor laiali :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rumsa
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q

postitati 01.12.12 15:54 Tsiteeri


Kas mitte külmunud karterituulutuse puhul ei juhtu sama asi? Sai seetõttu ühe konnasööja mootor kunagi lõhkuma lasta ja mootor tuli põõsasse visata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raitzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i

postitati 02.12.12 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ja ongi nii, et turbost lekkivast õlist läheb masin nn lõhkuma?


Sul siis veel pikk tee minna:).
Kujuta nüüd ette, silindrisse jõuab peale pihustatud kütuse ka õli, mis läbi sisselaske sinna jõuab.
Ja õlil on "väga hea" omadus põleda ja seda olenemata mootori/auto omaniku soovist.


Tuttava Toledo 1.9tdi-l läks turbovõll pooleks poolsooja mootoriga. Lõi valge välja ja sisselaske vaakumisse, sõitis paarsada meetrit edasi, hakkas lõhkuma minema ja kolgsuga jooksis kokku kuskil 2000 pöörde juures. 2 kepsu kõverad, õli ei mahtunud silindrisse ära. Ju siis temp oli nii madal veel, et õli ei süttinud korralikult ja kindlasti tuli päris suure kogusega ka seda peale. Mootorisse oli peale seda jama jäänud mingi 1,5l õli ainult st kuskil 2 liitrit oli sisselaskese läinud.

Ühesõnaga mingi suurem jama tundub olevat autoga, siis ei maksa edasi torkida vaid mõne asjalikuma tüübi käest nõu küsida, et kuidas edasi toimetada peaks.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]