westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 18.11.12 01:40
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2.5TDi - 1995 - Westa
Nagu pelkiri ütleb tegu siis A6 Avandiga
Toodud sai ta Tarust ja oli seal ühe firma auto, eestise toodud 2005 aga hästi hoitud.
Autos oli alles saksas paigaldatud VDO Daytoni navi millele sain tutavalt proovimiseks ka kohe eelmise aasta eesti kaarti ja ta töötas
Üldiselt teema nagu ikka klubilistele kaemiseks aga põhiliselt endale nagu päevik
Nii veits siis sisust ja kestast:
Kere kohalt heas korras v.a. esimesed poritiivaääred ja tagaluugil tiba roostet.
Värvuseks tumesinine
Mootor: 2.5TDi 85kw, 6-ne käimakast ja tagajalgade halvatus
Varustus:
4Xel.aknad
2Xel.peeglid,soojendusega(ja nagu ikka kaasreisija oma nagu kalapoeg NEMO)
Kliima,
El.katuseluuk klaasist
reguleeritav roolisammas
2xAirbag
Originaal IR-signa võtmest juhitav
ABS,roolivõim
Sisu on tavaline veluur aga mugav
Steroks on Sony+10cdbox
Hetkel tehtud tööd
Õlivahetus, vahetatud-asendatud enamus kellade pirne,tuvastatud el.soendusradika olemasolu -töökord veel teadmatta,
kõrvalistuja peegel vahetatud töötava vastu st. soojendus oli peetis
Ilmselt müügiks peale tõstetud 72Ah kõrge Moll aku vahetatud uue madala Bosch 85Ah S5 vastu
Ajapikku lisanduvad lisad
Volvo TDi eelsoojendus.______________________________OK
Defa eelsoojendus koos sisepuhuri ja akkulaadijaga.
Pikad kellad(võimalusel koos kompuga).______________________________OK (hetkel ei tööta õlitemp)
Välitembi näidik(andur oli stanges olemas, juhtmete olemasolu tuvastamisel)
Püsikiiruse hoidja ja ilmselt ka kompu.___________________________OK
Tagumise klaasiringi kile
Paar pilti ka:
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 18.11.12 14:31
|
|
|
Mõned vihmased pildid ka
UPS
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 18.11.12 17:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: westa
Mõned vihmased poldid ka |
Kenad POLDID küll jah
Ok, nokkimine nokkimiseks, aga kena masin, nagu C4-d ikka. Üsna harvaesinev kooslus- 85kw ja 6k manuaalkast. Üldjuhul on 6k ikka 103kw isenditel.
Roostekohad on kah tüüpilised C4 Audi roostekohad (endal olnud 2 C4-t, üks sedaan, teine Avant ja mõlemal on rattakoopad ussitanud, luugiservad siiski
mitte, kuid see on siiski üsna levinud murekoht neil).
Mis värk selle peegliga on, mingi aftermarket peegel? Mis nupud peegli alaservas on?
Edu! |
Omal see ka juba kolmas C4, esimene oli 100 2,8 q avant, teine 100 2,5TDI sedaan ja nüüd see ning need rooste kohad tõesti suht tüüpilised.
Peegel on jah aftermarket ´´käedvaba´´ aga hea lisa koos bluetoothi ja numbrinäiduga. Soomes maksis veits alla 50€ samas siin ei tohi telefon nähtaval
kohal olla kui autos mingit handfreed ei ole.
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 19.11.12 07:48
|
|
|
Kui kellegil on pakkuda C4 A6 pikka kelladeplokki koos kompuga (ideaalne oleks koos kroomrõngastega) siis palun U2U
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 25.11.12 16:22
|
|
|
Nii täna sai ka siis külmemale ilmale vastu minnes autole installitud Volvo eelsoojendus.
Loodan, et pildi omanik ei pahanda
Eelsoojendus siis V70 2,5 TDi(teine põlvk.) ja vajalik lõdvik V70 2,5TDi (esimene põlvk.).
Edasine juba lihtne: klambrid lahti, or.lõdviku korpus ploki küljest ära ja uus koos süüteküünaldega asemele ja klambrid kinni.
Toite juhtmestiku tegin ise: +klemmi juurest juhe 40A kaitsmeni sealt 40A releeni ja lõpuks süüteküünaldeni, reele juhtimine on manuaalne ehk läbi
lüliti.
Proovin sarnastes oludes teha ka siis mõõtmised.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 26.11.12 06:45
|
|
|
Endal sama süsteem kolme küünlaga, aga automaatse juhtimisega originaalse soojendusradika releede alt. Kas vahet juba tunnetad? Eks ta vist annab vähe
külmemate ilmade korral rohkem tunda, kuid hetkel minu autol on vahe ikka märgatav.
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 26.11.12 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: atsee
Endal sama süsteem kolme küünlaga, aga automaatse juhtimisega originaalse soojendusradika releede alt. Kas vahet juba tunnetad? Eks ta vist annab vähe
külmemate ilmade korral rohkem tunda, kuid hetkel minu autol on vahe ikka märgatav. |
Endale ei meeldinud need tingimused mis olid el.radika juhtimisel aga mine tea võibolla teen mingi hetk ümber
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 26.11.12 22:26
|
|
|
Kui kallis see volvo detail ka on ning lammutustest võib neid veel leida?
Oleks soov selline lisasoojendi ka enda omale peale installida.
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 27.11.12 05:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Kui kallis see volvo detail ka on ning lammutustest võib neid veel leida?
Oleks soov selline lisasoojendi ka enda omale peale installida. |
Mina ta lammarist tõingi 10€ (küünlad sees ja korras)
Kahe küünlaga siis V70 2,5TDI I-II põlvk.
Kolme küünlaga 850 TDi (selle puhul tuleb kasutada 60A releed)
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 27.11.12 08:55
|
|
|
Mul on selline süsteem kah originaalis juba küljes (B5 1,9 TDI) 3 küünlaga ja töötab hetkel nö auto poolt juhituna. Kuna ma ise ei tunne, et sellest
väga abi oleks, siis olen mõelnud ka ehitada see ümber käsitsi juhitavaks, et hoida neid taga seni, kuni temperatuur on piisav minu arvates. Samas
sooviks säilitada ka originaaljuhtimist, sel juhul peaks kasutama vist juhtmestikus dioode, mis voolu ühtpidi läbi lasevad ja teistpidi mitte. Voolu
releede peale võtsid otse genekast või kust? Ja massi suunasid keresse?
|
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 27.11.12 12:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
Mul on selline süsteem kah originaalis juba küljes (B5 1,9 TDI) 3 küünlaga ja töötab hetkel nö auto poolt juhituna. Kuna ma ise ei tunne, et sellest
väga abi oleks, siis olen mõelnud ka ehitada see ümber käsitsi juhitavaks, et hoida neid taga seni, kuni temperatuur on piisav minu arvates. Samas
sooviks säilitada ka originaaljuhtimist, sel juhul peaks kasutama vist juhtmestikus dioode, mis voolu ühtpidi läbi lasevad ja teistpidi mitte. Voolu
releede peale võtsid otse genekast või kust? Ja massi suunasid keresse? |
Küünalde toite võtsin +terminalist mis asub kohe tuleseina küljes, mass tuleb mootori kaudu.
Relee juhtimine : + kõrgsurvepumba magnetklapilt ( see kindlasti muutub kui hakkan CC juhtmestiku installima) ja relee mass läks keresse.
Huvitav on see, et kui Forssis lapasime pilte ja otsisime seda flantsi 2,5TDi siis tulemus oli suur NULL (1,9TDi olemas nii audi kui volkar) ja ometi Volvo 850-l
olev kolme küünlaga isend kannab audi-volkari logosid ja ilmselt oli ka tootekood nende oma
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 27.11.12 13:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: westa
Küünalde toite võtsin +terminalist mis asub kohe tuleseina küljes, mass tuleb mootori kaudu.
Relee juhtimine : + kõrgsurvepumba magnetklapilt ( see kindlasti muutub kui hakkan CC juhtmestiku installima) ja relee mass läks keresse.
|
Ok. Mul seda terminali pole, kuna aku asub kohe tuleseina taga. Ilmselt on sul aku taga kuskil? Pluss terminal tähendab sisuliselt aku pealt voolu
võtmist vist? Selle unustasin, et küünal võtab massi oma pesast, ehk mootori küljest. Miks relee pluss magnetklapilt? Selleks, et ei saaks küünlaid
"sisse" unustada, peale auto seiskamist? Ehk siis, et relee juhtvool tuleks taha ainult töötava autoga?
Ja kui pikalt neid taga hoiad, kuni enamvähem töötemp käes on mootoril?
|
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 27.11.12 13:34
|
|
|
Tsitaat: |
Miks relee pluss magnetklapilt? Selleks, et ei saaks küünlaid "sisse" unustada, peale auto seiskamist? Ehk siis, et relee juhtvool tuleks taha
ainult töötava autoga?
Ja kui pikalt neid taga hoiad, kuni enamvähem töötemp käes on mootoril? |
Otse plussi ei tahtnud, parem ikka töötava motoga ja hetkel oli kõige lihtsamini ligipääsetav koht.
Kuna ilmad jumala soojad siis raske midagi öelda aga tundub, et poole kiiremini jõuab 88C.
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 01.12.12 15:42
|
|
|
Nii täna siis -9C ja sai katsetatud seda vedeliku lisasoojendust.
Auto käima, kliima kood 51 naitas -8C ja esiaknale puhuma(seega vent täiskiirusel) ning küünlad järgi, ise lund rookima.
Auto puhas + üks rahulik suits, ajakulu oli 10min ja kliima näitas 63C.
Hiljem poest tagasi tulles uuesti auto tööle kliima näit 72C, väljas üks suits(ligi 5min) ja temp oli tõusnud 82C.
Seega võib vist rahule jääda ja eriti tore, et kohapeal vähemalt tänase -9C mootori temp tõuseb
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 06.01.13 09:25
|
|
|
Mis siis vahepeal olnud: ah-jaa maailmalõpu nägime ära siis tuli uus aasta
aga see kõik andis veits aega ja Audi sai peale CC.
Püsika juhtmed-kangid paigaldasin ise. Samas suured tänud Rocketile, kellelt tuli vajalik juhe ja kes viitsis ka juhtme sappa visata ja ära
aktiveerida.
|
|
|
|