Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.5TDI - 1996 - zirp (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2550)
zirp
huviline



Registreerunud 17.11.12
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.12 05:12 Tsiteeri
Audi A6 2.5TDI - 1996 - zirp



Ka mõni sõna kevadel soetatud isendist.Auto Audi A6,väljalaske aasta 1996 sedaan c4 kerega.Mootor 2,5 td 103kw valge.Sai ära vahetatud kõik rihmad-rullikud igaks juhuks.Nüüd sügise eel võtsin ette suurema hoolduse.Vahetusse lähevad pidurikettad-klotsid ,õhufilter,salongifilter,kütusefilter,õli ( LIQUI MOLY mos2) ,rehvid vallai 2 sort (20 euri tükk.Autot liigutab venemaa eurodiisel,mida käin ise hankimas,kuna ei usalda põrandaaluseid kütuseärikaid.Kuna uus generaatori rihm kipub vilistama,sai tellitud ära ka uus rihmaleevendus amort koos rulliku ja korpusega.Pilte katsun lisada hiljem.Minu käsutuses olnud autodest see üheksateiskümnes.Eks anna edasistest tegemistest teada.

Moderaator:Tegin su teema pealkirja korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.12 08:06 Tsiteeri


Kõik on tore aga teema tee korda. Pealkiri!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
zirp
huviline



Registreerunud 17.11.12
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.12 03:56 Tsiteeri


Vabandan,kui midagi nihu läks.Maalt ja hobusega ning see arvuti värk pole just mu tugevam külg :mad:.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zirp
huviline



Registreerunud 17.11.12
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.12 03:36 Tsiteeri


Nii nüüd said klotsid-kettad vahetatud ja vahe varasemaga märgatav.Nüüd mure selle kollase tulega armatuuris(ring ja mõlemal pool 3 kriipsu) mis armatuuris põlema süttis.Kas see kustub millalgi ise ära või peab selle jaoks arvuti taha pistma.Või peab piduriklotsi juhtmete ühendused üle kontrollima.Aidake palun maameest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 19.11.12 06:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zirp
Nii nüüd said klotsid-kettad vahetatud ja vahe varasemaga märgatav.Nüüd mure selle kollase tulega armatuuris(ring ja mõlemal pool 3 kriipsu) mis armatuuris põlema süttis.Kas see kustub millalgi ise ära või peab selle jaoks arvuti taha pistma.Või peab piduriklotsi juhtmete ühendused üle kontrollima.Aidake palun maameest.


Üldiselt peaks see kohe ära kustuma, kui uued, ÕIGED klotsid küljes on. Miks põleb? See on piduriklotside kulumisanduri märgutuli. Nüüd on kaks varianti- kas on pandud valed klotsid (millel pole andurit küljes) või siis on mingi jama anduri juhtmetega. Ühesõnaga, esiteks paneks mina arvuti sappa, sest kui viga on juhtmetes, siis näitab arvuti selle ka ära. Kui aga sealt viga ei tule, tuleks minna autopoodi ja VIN-koodi alusel küsida õiged piduriklotsid. Kujult on nad kõik üldjuhul ühesugused, samuti pakub enamus katalooge sellele autole mitut varianti piduriklotse (ongi see vahe, kas on kulumisandurid või ei). Tihtilugu müüja ei vaevu/ei viitsi/ei oska küsida, kas autol on need andurid või ei ole ja annab valed klotsid. Paigaldades istuvad ilusti kohale, aga kulumisandurite kontakte pole (juhet pole kuskile kinnitada) ja jääbki see tuli põlema.
Aga tundub muidu täitsa OK masin olema, mõned pildid ei teeks ka paha. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zirp
huviline



Registreerunud 17.11.12
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.12 16:53 Tsiteeri


Suured tänud jokerAudi .Eks ma katsu oma audikese juhtmemehe juurde viia.Ajaga natuke kitsas,sest rootsi majandus vajab tõstmist ja nädalalõpuks pean svenssonite juures tagasi olema.Tarvis veel kütusefilter-õli ja generaatori pinguti rullik koos amordiga ära vahetada.Kui jõuan lisan ka pilte oma valgest ,,luigest:.Tänud veelkord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.11.12 17:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: zirp
Nii nüüd said klotsid-kettad vahetatud ja vahe varasemaga märgatav.Nüüd mure selle kollase tulega armatuuris(ring ja mõlemal pool 3 kriipsu) mis armatuuris põlema süttis.Kas see kustub millalgi ise ära või peab selle jaoks arvuti taha pistma.Või peab piduriklotsi juhtmete ühendused üle kontrollima.Aidake palun maameest.


Üldiselt peaks see kohe ära kustuma, kui uued, ÕIGED klotsid küljes on. Miks põleb? See on piduriklotside kulumisanduri märgutuli. Nüüd on kaks varianti- kas on pandud valed klotsid (millel pole andurit küljes) või siis on mingi jama anduri juhtmetega. Ühesõnaga, esiteks paneks mina arvuti sappa, sest kui viga on juhtmetes, siis näitab arvuti selle ka ära. Kui aga sealt viga ei tule, tuleks minna autopoodi ja VIN-koodi alusel küsida õiged piduriklotsid. Kujult on nad kõik üldjuhul ühesugused, samuti pakub enamus katalooge sellele autole mitut varianti piduriklotse (ongi see vahe, kas on kulumisandurid või ei). Tihtilugu müüja ei vaevu/ei viitsi/ei oska küsida, kas autol on need andurid või ei ole ja annab valed klotsid. Paigaldades istuvad ilusti kohale, aga kulumisandurite kontakte pole (juhet pole kuskile kinnitada) ja jääbki see tuli põlema.
Aga tundub muidu täitsa OK masin olema, mõned pildid ei teeks ka paha. :)

Piduriklotsi hoiatustuli pole arvutiga seotud kudagimoodi. Isegi uutel vag autodel ei ole. Võibolla lipulaevadel on aga ei mäleta nii peast. Kontrolli anduri pistikud üle need tavaliselt ei anna ühendust. Need ümmargused klemmid lähevad sisse ve eest ära kui uut klotsipistikut külge paned.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zirp
huviline



Registreerunud 17.11.12
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.12 04:55 Tsiteeri


Koju jõudes selgus,et eestisse on saabunud talv.Seega läks vahetusse aku ja eelsüüte küünlad.Eelmine aku oli 6 aastat vana ja 70 amprine.Nüüd sai paigaldatud 85 A ja loodan,et käivitamisega probleeme enam pole.Aku ise Exsaidi oma.Sõbrast audimees proovis autot ja ütles,et minek võiks parem olla.Soovitas ära vahetada ka pihustiotsad.Kui sõber soovitab,tuleb teha.Seega sai ka need ära tellitud.Piduriklotside tuli põleb armatuuris endiselt,pole aega olnud asjaga tegelemiseks.Ja veel sai läbitud ametlik ülevaatus-puhtalt.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 28.12.12 06:24 Tsiteeri


generaatori pinguti rullik koos amordiga- kas seda on võimalik kuskilt mõistliku raha eest ka soetada? Kohalikud ärikad küsisid 400 euri ringis selle eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 28.12.12 15:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rauno_N
generaatori pinguti rullik koos amordiga- kas seda on võimalik kuskilt mõistliku raha eest ka soetada? Kohalikud ärikad küsisid 400 euri ringis selle eest.


Kas on vajadus terve komlekt vahetada?
Ise pidasin vajalikuks vahetada ainult amorti ja rullikut.
Ja selle väärtuseks pidas kaupluse müüa miskine 70 euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zirp
huviline



Registreerunud 17.11.12
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.12 15:52 Tsiteeri


Rullik koos amordiga maksis 84 EUR.Rulliku korpus ise oli OK.Kogu komplekt oleks maksnud 138 EUR.Koonerdamine pole kokkuhoid aga raha seegi.Masu ikkagi veel.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.12 18:03 Tsiteeri


Mis tootja pihustiotsad tellisid ja mitu raha küsiti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zirp
huviline



Registreerunud 17.11.12
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.12 04:19 Tsiteeri


Tootjat veel ei tea,kuna pihustiotsad tellis mees,kes neid ka vahetama hakkab ja asi veel tellimisel.Hinnaks öeldi 18 EUR-i tükk.Teagi,kas see oli juba allahindlusega või mitte.Täpsem info selgub 30 detsember,kui asi käiku läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zirp
huviline



Registreerunud 17.11.12
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.13 05:16 Tsiteeri


30 detsembrist sai ootamatult 30 jaanuar,kui pihustiotsad lõpuks vahetatud said.Otsad mingid saksa Diisel truck parts omad ja lõpphinnaks kujunes 19EUR-i tk.Veel läksid vahetusse pihustialused seibid ja ülevoolu voolikud.Kuigi see vist loomulik toiming.Pehmemalt hakkas liikuma küll.Nüüd mõtlesin,et varsti kevad ja lubatud kiirus jäetakse 90 peale s;).Seega peaks chipi peale panema.Oskab keegi Tartus või siin lõunapool kedagi soovitada,kes asja varem ka näinud ja mis selline asi maksma võib minna.Oleks väga tänulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 03.02.13 07:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zirp
Seega peaks chipi peale panema.Oskab keegi Tartus või siin lõunapool kedagi soovitada,kes asja varem ka näinud ja mis selline asi maksma võib minna.Oleks väga tänulik.


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=83432


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]