Lehekülgi: 1 2 3 |
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 08.11.12 19:48
|
|
|
Audi 80 B4 2.0 Atm. (Müüdud) - 1992 - ülks
Tere AC-rahvas!
Oli oktoober numbriga 15, kui sai hoovi toodud üks Audi juurde. Turgu
jälgisin juba päris pikalt, vaatamas sai käidud ka arvan, et kuskil 10-t autot, aga küll oli kere uss ja muud hädad. Eelistatud olid B4 ja C4 kered ning Quattrod. Lõpuks sai siis leitud
automaatkastiga B4. Piltidelt midagi erilist ei olnud, kuid kuna automaatkast oli, väga kaugel ei asunud, siis läksin vaatama, kuna tahtsin saada
eelkõige võrdlust. Kohale jõudes tõmbas näo naerule kohe. Roostet kui
sellist peaaegu et ei ole. Käigukast toimetab ilusti, sisu puhas korras,
värv meeldis, hind ka sobis ja otsus oli tehtud.
Lähemalt siis:
Mark: Audi
Mudel: 80
Väljalaskeaasta: 1992
Keretüüp: Sedaan
Mootor: 2.0 R4 ABK 85Kw
Käigukast: Automaat
Värvus : LY7P
Lisad: kesklukk, 4* vändaga aknad, 2* trossiga peeglid, vändaga katuseluuk.
Suuremad asjad, mis juba ära olen jõudnud teha:
Tagumised pidurid toimima.
Stabika kondid.
Radikas, kasutatud nissens. (Suured tänud audicabriole)
Vaja oleks veel vahetada rooliotsad, kapott õiget tooni, õlid ja filtrid.
Paar pilti ka ostujärgsest olukorrast.
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 12.11.12 19:47
|
|
|
Täna tehtud avastus: roolivõimu/veepumba rihma pingutussüsteemil hambad maas. :S Vaja oleks nii pingutus hammakat, kui ka seda autopoolset
metallitükki, kus see nö. ,,hammaslatt'' on.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 13.11.12 15:17
|
|
|
Käisin garaa˛is, korraks käivitasin ja jätsin seisma. Ca. 10 min. pärast polnud käivitumisest haisugi. Küünlad kuivad, bensupumba undamist ei kuule. Mida vaadata? Kaitse terve. Pump ise suri?
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 13.11.12 17:24
|
|
|
Audi käib taas, iseasi kauaks. Pump tahtis väikest kolki saada.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 18.11.12 18:27
|
|
|
Eile oli see päev, kus sai mootor uue õli. Vana õli oli juba väga must ja väike tiks oli ka sees juba. Sisse läks esialgu Addinoli poolsünt , kuna
vana õli oli väga-väga must, seega ei hakanud BP-d praegu kohe panema. Muidu sobiks sinna vist BP 3000 üsna hästi. Õlifilter tuli Mahlelt. Läbisõidunäidik 179 475 km.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 19.11.12 13:36
|
|
|
Keegi ABK mootori õlivarda tootekoodi ei oska öelda? Tundub, et mul vale varras. Panin 3l õli sisse (autodata ütles nii), siis varras näitab kaks
normi. Ilmselt mingi muu varras. Minu varda kood on 074 115 611C.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 19.11.12 13:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Keegi ABK mootori õlivarda tootekoodi ei oska öelda? Tundub, et mul vale varras. Panin 3l õli sisse (autodata ütles nii), siis varras näitab kaks
normi. Ilmselt mingi muu varras. Minu varda kood on 074 115 611C. |
Peaks olema see 053 115 611C. Forssis letihind 8.74 eur.
EDIT: VIN-i pole vaja, vaatasin valesti. ABK mootorile andis selle koodi, mis ma siia kirja panin.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 19.11.12 13:50
|
|
|
Näed ka, mille oma mul praegu sees?
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 19.11.12 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Näed ka, mille oma mul praegu sees? |
Forss-i laost selle koodiga ei leia midagi. Niiet kahtlen, et VAG- Grupi auto vardaga tegu on.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 20.11.12 16:02
|
|
|
Keegi õlirõhuanduritest teab midagi pajatada? Praegu oli nii, et süüte sisse keerates õlituli armatuuris ei põlenud. Kui auto käima läks ja õlirõhk
üles tuli, hakkas õlituluke põlema. Läksin siis forssi ja küsisin rõhu andurit. Ütles, et sellel masinal 2tk. Tõsi, ongi kaks andurit. Sinine ja
valge. Sinine siis õlifiltri peal, valge allpool. Hakkasin siis vahetama ja avastasin, et sinise anduri asemel sisse keeratud hoopis 1.4 BAR-ine must
andur. Sai sinine külge ja tuli toimib nagu peab. Aga nüüd, kas sinise eesmärk on hoiatada, kui õlirõhk langeb alla 0.3 BAR-i? Mis on valge anduri
eesmärk,kui peal kirjas on 1.6-2.0 BAR-i?
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 25.11.12 10:27
|
|
|
Niipalju kui foorumist uurinud olen, siis tavalisse stangesse saab udutuled lihtsalt paigaldada? Vaja vaid tuledele vastavaid plastikuid? Olen õigesti
aru saanud?
Igatahes, olen avatud udutulede pakkumistele.
|
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 25.11.12 12:03
|
|
|
Jap, lisa nimekirja lüliti ning juhtmed. Kui valmidus olemas siis jah, ainult tuled, nende kõrvale kas siis suunad või väike valge klaasiosa.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 25.11.12 12:15
|
|
|
Kõike saab ise juurde lisada, vaid viitsimist peab olema
Ise panin samuti udukad sellisele autole kus neid tehase poolt ei olnud ning seega pidin ka juhtmestiku ning lüliti muretsema. Kui juba tegemiseks
läheb, siis ehita süsteem relee peale ka ümber.
Stanged on tegelikult kõigil samad, ainult liistud erinevad. Et kas siis kinnised, ainult uduka auguga või siis udukas+suund.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 07.12.12 14:31
|
|
|
Millega kohakuti hooratta 0 peaks olema, kui mootor surnud seisus?
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 12.12.12 14:43
|
|
|
Väikene update.
Vahetatud said:
* Juhipoolne amort (Suured tänud audicabriole)
* Bensiinipump (Suured tänud audicabriole)
* Välimised veovõlli kaitsekummid(Gkn)
* Amordi tolmukatted (Sachs)
* Amordi tugilaagrid (Lemfärder)
* Roolilati kaitsekumm(Swag)
* Rooliotsad (Lemförder)
|
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 13.12.12 10:36
|
|
|
Mul ühel varuosadeks läinud masinal oli ka kolin sees. Pärast 10sek 3000pöördes hoidmist eraldus mootorist küljepealt keps. Kolina põhjustajaks oli
ringitõmmanud saaled. Aga too kolin oli päris suur juba.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.01.13 20:58
|
|
|
Jah.ved leke
Nonii, head alanud aastat kõigepealt!
Ükspäev avastasin, et jah.ved on natuke paisupaagist kadunud. Täna ajasin auto sisse, hakkasin uurima ja leidsin, et mööda plokki tuleb ülevalt alla
jahutusvedeliku triip, roheline tilk otsas ka veel. Tilk kaob ja natukese aja pärast uus asemel, ehk leke on pidev. Koht on üsna imelik, aru ei saa
enne kui käpp eest võtta. On kellelgi sama olnud? Panen pildi ka, et natuke aimu saaks. Tõesti on võimalik mõra mootoriplokis?
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 02.01.13 21:06
|
|
|
See nn. külmakork on ära roostetanud arvatavasti.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.01.13 21:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
See nn. külmakork on ära roostetanud arvatavasti. |
Palju neid külmapunne tal on? Kaks tk-i on näha, roostes, aga kuivad. See vedeliku rida jääb külmapunnide vahele, täpselt mootorikäpa alla.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.01.13 21:25
|
|
|
Vöin eksida, kuid vist on 3. Arvatavsti 2, mida näed, jäävad olekult hooratta poole, 3-s peaks olema käpa juures.
Midagi sellist.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.01.13 21:30
|
|
|
Tundub nii, et 1 punn ongi kuskil käpa taga mida ei näe, loodan et punn ise on ära mädand. Kuidas see punni vahetus võiks välja näha, mismoodi see vana sealt välja tuleb?
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.01.13 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Kuidas see punni vahetus võiks välja näha, mismoodi see vana sealt välja tuleb? |
Kougid välja, eks selleks on tegelikult omad tööriistad, kuid veidi fantaasiat ja teostatav.
Säherdused kausid.
E: Ühe variandina nii ja siis sedasi.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 03.01.13 20:40
|
|
|
Tänasest siis ülevaatus olemas, kuid kuna auto enda korraline ülevaatus on augustis, siis peab augustis uuesti minema. Kuna ülevaatus nö. päris veatu
polnud, nimelt probleem oli siis heitgaasidega, viskasin kodus kaabli järgi ja näitas 00522 temp. anduri viga, ning 00525 Oxygen sensori viga. Mis see
Oxygen sensor on, kus see asub ja mida teeb?
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 03.01.13 20:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Tänasest siis ülevaatus olemas, kuid kuna auto enda korraline ülevaatus on augustis, siis peab augustis uuesti minema. Kuna ülevaatus nö. päris veatu
polnud, nimelt probleem oli siis heitgaasidega, viskasin kodus kaabli järgi ja näitas 00522 temp. anduri viga, ning 00525 Oxygen sensori viga. Mis see
Oxygen sensor on, kus see asub ja mida teeb? |
Oxygen sensor on lambda andur.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |