Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: VP44 stendimine (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1713)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 07.11.12 07:16 Tsiteeri
VP44 stendimine



Missugused on võimalused sellise pumba häälestamiseks, peale mistahes remonti tuleb väidetavalt pump kalibreerida, ajule uued seaded selgeks õpetada. Kas seda saab teha ainult spetsiaalses stendis või on see võimalik ka autol?

Väidetavalt on selle pumba kalibreerimiseks vajalikud seadmed Eestis vaid Karla-Autos, need seal stendimist ilma pumba remondita eriti teha ei taha.

Või ehk on kellelgi mingeid häid sidemeid sellist stendi omava ettevõttega (miks mitte ntx soomes vt naabrite juures)?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.11.12 18:55 Tsiteeri


Karla autol on selline teenus täitsa olemas,

Kuid suheldes nendega telefoni teel selgus, et nad eraldi sellist teenust ikkagi ei osuta.:D Meister selgitas, et nad alustavad sellest, et võtavad pumba lahti.:D Seejärel panevad uuesti kokku ja alles siis hakkavad häälestama.:D

Küsimus ikkagi: kas pumbaaju softi ei saa ikkagi auto peal kohandada? Pump ise on korras aga "süütehetke" reguleerimine on tarvis kalibreerida.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 08.11.12 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Karla autol on selline teenus täitsa olemas,

Kuid suheldes nendega telefoni teel selgus, et nad eraldi sellist teenust ikkagi ei osuta.:D Meister selgitas, et nad alustavad sellest, et võtavad pumba lahti.:D Seejärel panevad uuesti kokku ja alles siis hakkavad häälestama.:D

Küsimus ikkagi: kas pumbaaju softi ei saa ikkagi auto peal kohandada? Pump ise on korras aga "süütehetke" reguleerimine on tarvis kalibreerida.


Pigem pead sa silmas käivituskogust ja min-max seadistust-kogust mg.
Kas võtsid pumba seibideks ja nüüd ei oska pumbaaju enam nurka-kogust "teha".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.11.12 20:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo

Pigem pead sa silmas käivituskogust ja min-max seadistust-kogust mg.
Kas võtsid pumba seibideks ja nüüd ei oska pumbaaju enam nurka-kogust "teha".


Kütusekogus ilmselt on jh teine väärtus mis aju softiga määratakse, niipalju kui ma asjast aru saan, a mida ma ka tean sest asjast.:D

Põhiprobleemiks on ilmselt ikkagi "süüte" paigashoidmine. Masin käib iseenesest maru hästi, maanteel ei saa üldse aru, et midagi valesti on, kiirendus ja jõudlus suurepärane, kütusekulu seejuures üllatavalt väike.

Aga... mingid imelikud jõnksutamised on, eriti külmal mootoril. Vahetasin "süüte" reguleerimise kolvi, hoiatati ette, et ta hakkabki ilma stendimata sellist jama tegema...:D ja nii ongi. Sõidud saab edukalt sõidetud, aga sellegipoolest tahaks masina korralikult käima saada.

Tundub, et ei olegi muud võimalust, kui välismaalt hakata jälgi ajama? Eestis vahendatakse veel põllumajandustehnika pumpade remonti, ei tea kus need oma pumbad stendivad? Kas tõepoolest ainus häälestamisvõimalus on Karla-Autos või on siiski muid variante veel? On ehk kellelgi Läti-Leedu suunal sidemeid?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 08.11.12 20:32 Tsiteeri


Uuri sellisest kohast nagu OISU DIISEL äkki saavad aidata.Igal juhul on seal pädevad ininmesed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.11.12 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Uuri sellisest kohast nagu OISU DIISEL äkki saavad aidata.Igal juhul on seal pädevad ininmesed.


Oisu rahvaga (ja peamiste teiste sõiduautodiislite remontijatega) suhtlesin enne kui pumba lahti võtsin, kõik teevad selliseid (VP) asju, kui üldse teevad, samuti pmst põlve otsas, see on ilmselt ka põhjus, miks keegi VP pumpadega tegemist teha ei taha.

Kuid minu asjatundmatu mõistus lubab millegipärast eeldada, et ajule uute seadete selgeksõpetamine peaks olema ka töötaval masinal võimalik? Pritsehetke, vändaanduri ja pumba asendi anduri parameetrid on ju ometi olemas ja mõõdetavad? Kütusekogust ainult ei saa masina peal mõõta a see polegi antud juhul ju eriti oluline?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 08.11.12 22:10 Tsiteeri


Ise lasen kõik VP pumba remondid Karlas teha.
Uurida võid ka siit.
Seal Jaani nimeline asjalik mees tal sidemeid Lätiga minu teada. Ise ta rootorpumpasid ei remondi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]