KKriisa
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 31.10.12 22:51
|
|
|
Audi 80 B4 2.0 85Kw - 1994 - KKriisa MÜÜDUD!
Tervitus,
Autopäeviku eesmärgil mõtlesin autost lõpuks ka teema teha. Juuni alguses 2012 soetasin endale Audi 80 B4 aastast 1994. Väidetavalt peaksin olema
Eestis teine omanik autol, ise asi, kui kindel see on. Eelmine omanik oli naisterahvas. Sai helistatud ja Tartus autot üle vaatama mindud pärast mitme
teise isendi üle vaatamist ja siis ei olnud enam kahtlust. Pakkumine tundus väga mõistlik ja auto nägi aus välja ka. Nii saingi selle audi omanikuks.
Esimese asjana sai auto tõstuki peale aetud ja kiire pilk peale visatud, et mis seisukorras ta siis täpsemalt on. Esmavaatlusel tundus väga hästi
hoitud auto. Siis oli ta just ka ülevaatuse läbinud. Vahetasin hiljuti õli ning plaanis on ka käigukasti õli vahetus.
Andmeid ka natukene:
Värvus: tumesinine
Mootor: 2.0 85Kw
Käigukast: Automaat (enda üllatuseks nii vana auto kohta üsna sujuv 4-käiguline kast ja lisaks ka Sport nupuga)
Esiveoline
Tumeda sisuga ning "poolkorv" istmetega, mis on minumeelest küllaltki mugavad.
Mugavusvarustusest: 2x el. aknad, el. peeglid, el. katuseluuk. Algselt oli sees originaal kassett makk, see sai asendatud Pioneeri CD stereoga, ei
tahtnud sinna mingisugust sinist, ega muud kirjut värvi lisada ja sai valitud see just punase valguse tõttu, mis minumeelest sobib palju paremini
kokku Audi originaal punase valgustusega.
Esimesed kõlarid said ka ringi vahetatud, kuna need tehasest tulnud kõlarid ei andnud just kõige kvaliteetsemat heli edasi.
Esialgu sai lihtsalt ringi sõidetud ja harjutud autoga, siis hakkasid aga ideed peas keerlema ja sai mõningaid väiksemaid muudatusi välimuses sisse
viidud, samas on mõtteid veel palju järgmiseks kevadeks. Hetkel all audi originaal 15" valuveljed, kuid plaanis need välja vahetada. Helisüsteemi
veel veidi paremaks muuta ning palju muudki.
Pildimaterjali ka siis enamvähem kronoloogiliselt:
Esimene korralik pesu.
Siis sai auto korralikult üle vahatatud, seda ei olnud ilmselt väga kaua tehtud.
Seest ka üks pilt.
Helisüsteemi sai juurde lisatud.
Siis tegin esimesed tuled ning suunatuled seest tumedaks.
Soomes suudeti mul ära lõhkuda üks suunatule klaas ja siis tuli idee panna hoopis orantšid suunatuled. Lisaks said udutuled uue ajutise välimuse.
Hetkeseis on siis sama. Nüüd põlevad parktuled suunatuledes proovi mõttes.
Ja lõppu üks õhtune pilt.
Hetkel vaevab paar muret, nimelt pagasiluuk ei tule enam lahti. Kesklukk ja signalisatsioon on peal, seestpoolt saab lahti ja vaakumpump teeb häält,
kuid luuki lahti ei tee. Nuppu vajutades ei muutu ka midagi nind samuti ei saa ka võtmega keerata. Kas viga võib olla tagaluugi vaakumis või lukus
endas? Samuti ühel õhtul lasin juhipoolse el. akna alla ja sinna ta ka jäi, enam ülesse ei tulnud, samal ajal ei töödanud ka kõrvalistuja poolne aken
ning ka katuseluuk. Kas võib olla mingisugune "elektrikala" või millest tuleks vea otsimist alustada. Järgmisel hommikul sain akna taas ülesse ja
senimaani on jälle töötanud. Samas vahel korraks esineb sellist anomaaliat. Ehk oskab keegi aidata?
Järgmiste uuendusteni
Kriisa
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 01.11.12 17:33
|
|
|
Mul kesklukuga enamvähem sama jant, ainult puldist ei funka mitte miski peale tagaluugi. Leidsin kapoti alt ühe katkise vaakumvooliku, tellisin ära,
ehk on kuidagi seotud sellega. Muidu Viiekas autole(Y).
|
|
|
NIGGABOY
huviline
Registreerunud 29.10.12
Asukoht: valgamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 2.0 85kW
|
postitati 02.11.12 12:35
|
|
|
mul endal akendega sama jama. ise arvan et asi võib olla immos. ise pole siiamaani abi leidnud sellevastu aga hakkab juba vaikselt ära tüütama see
jama. Äkki on diagnostist abi?
|
|
|
KKriisa
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 02.11.12 13:04
|
|
|
Endalgi on kahtluse alt läbi käinud, et võib asi Immos olla. Kui see aknajama oli, siis jättis signalisatsiooni selle vilkuva tule põlema ka. Eks
tuleb ilmselt diagnostika ka ära teha. Hetkel jälle toimib, kuid mingil ajal ikka viskab selle anomaalia sisse.
Kriisa
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 02.11.12 13:09
|
|
|
El.akende relee külmjooted vaja üle teha ning siis töötab iga ilmaga ja igast asendist
|
|
|
KKriisa
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 02.11.12 14:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
El.akende relee külmjooted vaja üle teha ning siis töötab iga ilmaga ja igast asendist |
Aga, kas siis peaks kaduma sellega ka katuseluugi jama? Sest , kui aknad jamavad ei toimi ka katuseluuk.
Kus see relee asub?
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 02.11.12 14:20
|
|
|
Jah kui akende relee jamab ei tööta ka katuseluuk.
Audi 80nl kahjuks ei tea kus asb.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 02.11.12 15:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KKriisa
Aga, kas siis peaks kaduma sellega ka katuseluugi jama? Sest , kui aknad jamavad ei toimi ka katuseluuk.
Kus see relee asub? |
Neil on jah ühine relee. Endal oli täpselt sama jama. Asub too relee roolialuse panipaiga taga. Keerad selle eest ära ning too relee on siis kõige
suurem, mis võtab enda alla 2 kohta.
|
|
|
NIGGABOY
huviline
Registreerunud 29.10.12
Asukoht: valgamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 2.0 85kW
|
postitati 03.11.12 12:43
|
|
|
Kas siis kaob ka see immo jama? Mul vahepeal kui autot käivitan läheb karra käima ja sureb kohe välja ( lööb immo tule põlema) kui uuesti proovin siis
võin lolliks kedrata aga käima ei lähe. kolmada korraga aga üldjuhul läheb käima. Kas see ülejootmine aitab ka sellevastu?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 03.11.12 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: NIGGABOY
Kas siis kaob ka see immo jama? Mul vahepeal kui autot käivitan läheb karra käima ja sureb kohe välja ( lööb immo tule põlema) kui uuesti proovin siis
võin lolliks kedrata aga käima ei lähe. kolmada korraga aga üldjuhul läheb käima. Kas see ülejootmine aitab ka sellevastu? |
See ikkagi el.akende ja katuseluugi relee. Immoga sel seost pole. B4 immo kohta ei oska kahjuks enamat rääkida.
|
|
|
NIGGABOY
huviline
Registreerunud 29.10.12
Asukoht: valgamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 2.0 85kW
|
postitati 03.11.12 16:10
|
|
|
selge . Siis minema ikka diagnosti ja sealt abi leidma.
|
|
|
KKriisa
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 05.11.12 13:44
|
|
|
Nädalavahetusel ajasin auto garaaži alla ja kiskusin roolialt selle katte ära ja sain akende relee kätte. Kood oli peal 363. Viisin sõbra kätte, ehk
saab asja. Lubas üle vaadata ja ära tinutada need külmjooted. Loodetavasti siis saab sellest anomaaliast lahti ka lõpuks.
PS: kas audil peaks akende lülitites mingi tuli kas sees põlema ? ?????
Lisaks, kui auto juba sees oli, mõtlesin, et võtan iluvõre käsile. Ainus "kroomdetail" autol ja kuna mulle meeldib selline tume teema rohkem, siis
otsustasin võre mustaks värvida. Rõngad samamoodi.
Üks kehv pilt ka sellest.
Järgmisena tahaks nüüd saada pagasiruumi luugi jamast lahti. Ise kahtlustan, et lukk on omadega läbi, samas ei tea ka, vaakum liigutab neid hoobasid
seal küll, aga mitte nii piisavalt, et luuki avada. Peab üle vaatama, äkki saan kellegi käest teist lukku, et proovida, kas on selle viga.
Kriisa
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 05.11.12 19:03
|
|
|
Nuppudes on jah tuled sees, aga enamasti on need pirnid läbi. Edu vahetusel
|
|
|
KKriisa
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 08.11.12 16:33
|
|
|
Nüüdseks siis relee uuesti küljes ja aknad ja katuseluuk praeguse hetkeni nagu töötavad, eks paistab kas see oli siis ka lõplik lahendus sellele
jamale. Loodan küll. Nüüd panin ise ka tähele, et juhi pool ühe akna lüliti sees miskine tuli õrnalt põleb. Vahetasin täna tagatuledes paar pirni
välja ja põlevad nüüd märksa paremini. Mõni päev peab selle pagasiluugi ka korda tegema. Uus õnneks vist ei maksa ka väga palju.
Kriisa
|
|
|
KKriisa
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 13.02.13 12:32
|
|
|
Pole siia pikalt midagi teada andnud, aga pole ka midagi olulist väga vahepeal teinud. Jaanuaris otsustas bensiinipump koostöö lõpetada, see sai ära
vahetatud ja nüüd töötab väga hästi. Kalla ja talla on hetkel.
Suveks ostsin valmis endale Porsche veljed. Tuleb ilusti ära korrastada ja ilmselt ka uus värvikiht peale tuisata. Flantsid ja uued poldid peaksin ka
selle kuu jooksul kätte saama, siis saab korralikult alla proovida ka neid. Ideid on kevadeks mitmeid, otsingud käivad, et saada mingisugune parem
rool peale, samuti otsin endale tagaluugile peenikest Lip-i, UK või USA ebay on ilmselt hetkel ainuõige valik, kust see tellida, veljed alla saada,
ilmselt lähen ka natukene madalama ja jäigema vedrustuse suunas, seega eks paistab mis saama hakkab.
Täna tegin sisekoristuse päeva, nühkisin seest läikima kõik, endal ka palju mugavam nii sõita. Lisaks oli tagant üks tagurdustule pirnidest läbi
põlenud ja sai seegi sinna uus pandud.
Paar talvist pilti ka siia vahelduseks:
Tervitades,
Kriisa
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.13 12:57
|
|
|
Ilus ja viisakas auto on küll. Paistab väga sile.
Tavaliselt mulle oranžid suunad väga ei meeldi, aga siia nagu sobiksid. Küll aga ei meeldi üldse kollased udutuled ja parktuled võiks oma kohal olla
Eks see maitse asi ole.
|
|
|
KKriisa
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 13.02.13 13:16
|
|
|
Minule teadaolevalt ei olegi B4-le pandud orantše suunatulesid (kindel ei ole muidugi) pole vähemasti oma silmaga enne kohanud. Mul olid enne valged,
aga üks klaas lõhuti ära ja tahtsin midagi teistsugust proovida. Seega sai aretatud sinna B3 suunad, veidikene pusimist ja istusid ilusti. Ise olen
selle tulemusega rahul ja mumeelest sobivad ka tumedale autole, aga eks see kõik MAITSE asi olegi, nagu mainitud sai. Kollased udutuled on mul pigem
selline ajutine lahendus, saan igal ajal tagasi originaaliks muuta, kui tuju tuleb ja parktuledega samamoodi, lihtsalt on suundadesse lisa pesa
tehtud.
Kriisa
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 13.02.13 15:30
|
|
|
Porge veljed? Mis näitajatega. Flants ilmselt peaks olema tsentreeriv ning vähemalt 30mm? Palju siis kompott maksma läks?
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaažiseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
KKriisa
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 13.02.13 15:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Porge veljed? Mis näitajatega. Flants ilmselt peaks olema tsentreeriv ning vähemalt 30mm? Palju siis kompott maksma läks? |
Tegelikkuses on asi palju palju lihtsam. Tegemist on Porsche 924 Weissach Limited Edition velgedega, sellel siis juba originaalis auguvalemiks
4x108 ning keskava 58 - mõõtudelt just midagi hiilgavat ei ole 15x7, aga mulle hirmsasti pakkusid huvi ja hakkasid meeldima need + eriti tihti ei
kohta neid ka. Vaatan kõigepealt, kuidas need alla istuvad janii, siis alles otsustan kas jätan endale või liiguvad edasi kellegi teise kätte. Offset
on velgedel kunagi treitud 15 pealt 35 peale, seetõttu tahan endale ka flantsid vahele saada ja pikemaid polte on igaljuhul vaja. Ja tegelikult, ei
pea olema flants 30mm, vaid isegi auguvalemit muutvaid flantse saab teha 17-18mm pakse ja tsentreerivad ära ka. Minul tulevad flantsid 20mm.
Eks kui mingi madalama ja korralikuma rehvi velgedele peale venitan ja auto veidi madalamaks saab lastud, siis otsustan velgede saatuse üle.
Edit: Tegemist siis sellise asjapulgaga.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 14.02.13 00:23
|
|
|
Ja ma veel mäletan kui neid velgi müüdi siis suve paiku.
Flantsiga on nii, et kui tahad valemit muuta ning paksuse teed sa 17-18 siis ma soovin õnne, kui sa esimeses kurvid polte ära ei murra. Kõige targem
on klubist Ice sellest rääkima, aga see on utoopia et 1.7cm alumiiniumist flants peab vastu meie teedele või mõnes kiiremas kurvis sõitmist. Kui
murtakse ka 30 mm flante pooleks siis veel väiksem number on lausa norimine. Ja et segadust ei tekiks siis ma räägin siin kohal auguvalemit muutvast
tsentreerivast flantsist, mitte tavalisest ET'd muutvast flantsist. Muidugi neid võib teha ja neid võib ka müügis olla aga pikka pidu nendega
pole.
Igatahes kui need veljed korda teha peaksid vb täitsa asjalikud jääma. Ülenisti poleerituna oleks nad päris vinged isegi.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaažiseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
KKriisa
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 14.02.13 11:52
|
|
|
Tegelikult pidasin ise silmas alumiiniumi mitte kasutamist, vaid flantse mis on valmistatud nn "tavalisest" terasest (S235 või S355 jms), flantsid
on küll raskemad. Siis topelt poltidega kannataks ka "õhemaid" flantse teha, aga eks see oleneb kõik sellest millise läbimõõduga polte kasutatakse,
igaljuhul on see selline riski peale minek. Kuskilt väljamaa foorumist hakkasid silma lihtsalt veidi peenemad flantsid. Minul tulevad lihtsalt ET-d
muutvad flantsid, seega ma ei peaks väga suurt hirmu tundma, samas ma ei püüdle ka suurte kiirustega kurvide läbimisele. Pigem on asja võlu selles, et
saaks veljed veidi paremini istuma, muidu on liiga sügaval koopas. Ilu nõuab ohvreid.
Velgede kohapealt on siis nii palju, et poleerida neid enam ei kannata, võib-olla, kui soodapritsist läbi lasta ja siis proovida, aga veljepind on
aastatega ikka päris palju kahjustada saanud ja ideaalselt läikivat tulemust minu silmis ei saaks. Ilmselt mõtlen ikkagi mingisugusele värvimisele.
Korralik rehv peale ja auto alla saab, eks siis ole näha see lõpptulemus - kas sobib või mitte, kuid siis endiselt jääb see maitse küsimuse taha.
Kriisa
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.13 13:28
|
|
|
Autost müügiteema tegid enne kui selle teema siia. Miks müügiks?
|
|
|
KKriisa
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 05.03.13 15:43
|
|
|
Võibolla tõesti sai müügiteema enne tehtud, siis kadus vahepeal müügihuvi ära ja otsustasin teema ära teha. Hetkel jääb see auto üleliigseks ja kahju
oleks seisma ka jätta, kuigi mõnes mõttes on kahju müüa ka, aga elu teeb omad korrektuurid.
Kriisa
|
|
|
KKriisa
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 03.08.13 19:02
|
|
|
Võib teema lukku panna. Auto müüdud.
|
|
|
230Ott
huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Espace 4; Scenic II
|
postitati 04.08.13 10:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KKriisa
Võib teema lukku panna. Auto müüdud. |
Teemat kustuta pole mõtet. Las ta jääb minu nime all edasi kestma.
|
|
|