Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B5 Avant 1,8T - 1997 - Marthin (Vastuseid: 99 | Vaatamisi: 13269)
Marthin
huviline



Registreerunud 20.10.12
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8

postitati 31.10.12 20:57 Tsiteeri
Audi A4 B5 Avant 1,8T - 1997 - Marthin



Tervist klubilised!

Otsustasin ka teema siia, Audikaaslaste hulka teha. :)

Kuna varem pole Audiga kokkupuuteid olnud, siis võin õelda, et olen margivalikuga rahul. Varasemalt omasin BMW E46-te(üsna plangi varustusega), siis Audit - E46ga ei anna võrreldagi. Nagu öö ja päev. Seda muidugi nii mootori kui ka varustuse poolest.

Mootori poolepealt on veidi kaasa aidatud ning chip peale pandud, samuti ka koonusfilter.

Samuti on ka autot madaldatud -40mm.

Turbo hiljuti kontrollitud ning survestatud. Tehnokontrollis käisin ka igaks sajaks juhuks ära. Esisild ning muud osad olid korras. Vahetust vajas ainukesena piduriketas, mis sai ka kohe ära vahetatud. Samuti ajas natukene läbi tagumine, vasakpoolne pidurisupport, millel tuleb tihend ära vahetada. Tihendid koos kolviga olemas. Töö vaja kõigest läbi viia.

Kuival ajal on all valuvelgedest 17" RS4 replica, talverehve (m+s) kaunistavad hetkel tavalised 16" originaal valuveljed


Liik: sõiduauto
• Keretüüp: universaal
• Esmane reg: 03/97
• Mootor: 1,8T 20v 110 kW + chip 31 kW
• Kütus: bensiin
• Odom. näit: 293 800 km · hooldusraamat
• Vedav sild: esivedu
• Käigukast: manuaal
• Värvus: hall metallik

Turva- ja ohutusvarustus
• roolivõimendi
• kesklukustus (puldiga)
• ABS
• EBS
• 2x turvapadi
• signalisatsioon
• immobilisaator
• turvavööde eelpingutid esiistmetel
• lisa pidurituli

Mugavusvarustus
• kliimaautomaatik
• püsikiirusehoidja
• 2x elektrilised akende tõstukid
• elektrilised välispeeglid (soojendusega)
• peeglid päikesesirmides
• toonitud klaasid (taga)

Sisustus
• tekstiilpolster
• nahkkattega rool
• nahkkattega käigukanginupp
• tagaistme seljatugi allaklapitav
• reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
• käetugi ees (laekaga)
• käetugi taga
• iluliistud salongis
• jalamatid (kummist)

Audio, video, kommunikatsioon
• JVC stereo (CD, USB)
• 8 kõlarit


Rehvid ja veljed
• 17 x 7,5", 225/45 R17 RS4 replica
• 16 x 6", 195/65 R15 (talveks)

Tuled
•esituled(xenon- kaug, lähi)
• udutuled (tagumised)


Sportvarustus
• sportrool
•sportvedrustus(-40mm)

Muu varustus
• tagaklaasi soojendus
•küljepeeglite soojendus
•MBC(manual boost control)

Järgneva info eest tänan kasutajat RTamm, kes viitsis mulle kõik välja otsida.

Nagu selgus, siis on isend pärit Sveitsist.

X4B - National sales program Switzerland
C1L - Alloy wheels 5.5J x 16
G0C - 5-speed manual transmission
B0F - Component parts set, complying with vehicle type for Switzerland, various parts
H6U - Tires 205/55 R16 91W
J1P - Battery 220 A (44 Ah)
M9L - 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/110 kW 20V turbo, MVEG 2 base engine is T8B/T8C
Q1A - Standard front seats
1AC - Anti-lock brake system (ABS)
1G3 - Alloy spare wheel with original equipment tires
2PV - Leather trimmed sports steering wheel
5RG - Right exterior mirror, convex on large brace
5SL - Left exterior mirror: aspherical
T8B - 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 058.D
3S2 - Black roof rails
4UE - Air bag for driver and front seat passenger
OG1 - Gearshift lever
8AV - Radio
8GD - Alternator 90A
8RM - 8 speakers (passive)
1LB - Disc brakes, front
3FA - Without roof insert (standard roof)
1BE - Sports suspension/shock absorption

Pilte ka!(Ei ole just kõige parema kvaliteediga, kuid parem kui mitte midagi. Ehk lähiajal jõuan uuemad valmis vorpida, siis ka sisust.)


http://www.upload.ee/image/2791529/audia4.jpg

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/525478_432380036819210_832958230_n.jpg

Eelmine nädal sai käidud ka Tallinnas. Esialgu ei osanud lund oodata ning panin mandri poole ajama suverehvidega. Küll aga sain hommikul ärgates toreda üllatuse.. LUMI! :) Kuna talverehvid koos velgedega asusid Saaremaal, siis pidin organiseerima need kuidagi Tallinnasse. Õhtul hilja sain kätte ning ka kohe all pandud. Lõppes õnneks hästi!

http://www.upload.ee/image/2791536/photo_5_.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 31.10.12 21:03 Tsiteeri


Kena pill, polegi veel linnas oma silmaga näinud aga küll näeb..

Reflektoriga xenonid tiritakse vast jah kohe maha kui Saares silma jääd :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 31.10.12 21:07 Tsiteeri


Sellel autol on peale chip-i & koonuse üht-koma-teist veel tehtud. Igatahes väga hea ja terava minekuga A4. :o
Ainukeseks problemaatiliseks miinuseks on vast see et monoveoline. Muidu jõudu Audiga - veljed on parimad ilmselt, mis selle alla leida võib. ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marthin
huviline



Registreerunud 20.10.12
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8

postitati 31.10.12 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sl1990
Sellel autol on peale chip-i & koonuse üht-koma-teist veel tehtud. Igatahes väga hea ja terava minekuga A4. :o
Ainukeseks problemaatiliseks miinuseks on vast see et monoveoline. Muidu jõudu Audiga - veljed on parimad ilmselt, mis selle alla leida võib. ;)

Tänud! Jõudu ikka tarvis. ;) Puudust võib ehk tõesti tunda nelikveost, kuid ega see nüüd väga oluline ka ole, vähemalt minu jaoks mitte. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 31.10.12 21:22 Tsiteeri


Oli klassivenna audi see. Ta sokkis mingist boostcontrollerist ka vahel selllel? Palju siis maksimaalne rõhk on ka?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marthin
huviline



Registreerunud 20.10.12
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8

postitati 31.10.12 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Oli klassivenna audi see. Ta sokkis mingist boostcontrollerist ka vahel selllel? Palju siis maksimaalne rõhk on ka?
'
MBC on tõesti olemas. Hetkel maksimaalne rõhk 1 bar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 31.10.12 21:25 Tsiteeri


Audi on tõesti sul kenake. Sain isegi korra sõita sellega ja tuleb tunnistada, et võrreldes V6'ga on ta öö ja päev. Üle pika aja tundsin jälle et ma ei oska autoga sõita :D, aga noh eks turbokas vajab harjumist ja see oli ka esimene kogemus. Minek on mõnus ja terav sel masinal.
Igal juhul edu Marthin ja hoia seda pilli :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marthin
huviline



Registreerunud 20.10.12
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8

postitati 31.10.12 21:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RTamm
Audi on tõesti sul kenake. Sain isegi korra sõita sellega ja tuleb tunnistada, et võrreldes V6'ga on ta öö ja päev. Üle pika aja tundsin jälle et ma ei oska autoga sõita :D, aga noh eks turbokas vajab harjumist ja see oli ka esimene kogemus. Minek on mõnus ja terav sel masinal.
Igal juhul edu Marthin ja hoia seda pilli :).


Aitäh, Rait! ;) Hoian autot nagu kullatükki! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 01.11.12 11:51 Tsiteeri


Väga kena a4. Nüüd ehk võimalus seda oma silmaga ka kuskil linnas kohata. Igatahes loodab, et kestab!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.11.12 12:22 Tsiteeri


MBC ja koonuse võiks sealt minema visata...
Üks on täiesti ebavajalik ja teine teeb autot aeglasemaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.12 13:10 Tsiteeri


*


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 01.11.12 13:17 Tsiteeri


Foorumis hetkel 18" samasugused repid müügis. Isegi hakkan kevadeks selliseid vaatama. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marthin
huviline



Registreerunud 20.10.12
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8

postitati 01.11.12 13:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
MBC ja koonuse võiks sealt minema visata...
Üks on täiesti ebavajalik ja teine teeb autot aeglasemaks.

Ära ei hakka ma enam midagi viskama. :) Kui nad sinna külge juba pandud on, siis las nad pealegi olla.

Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Väga kena a4. Nüüd ehk võimalus seda oma silmaga ka kuskil linnas kohata. Igatahes loodab, et kestab!


Loodan sama! ;) Saares võiks Audide kokkutuleku vöi miskit korraldada.

Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
äri 17sed suveveljed maha :D

Ei äri :D Endale meeldivad ja plaanin need ka kevadel alla lükata. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 01.11.12 15:58 Tsiteeri


Võiks teha küll mingi kokku saamise, suht palju uusi nägusid ja Audisid liikleb Kuressaares.
Koonus kui selline on ainult kaheldav (juurde ta vist midagi peale hääle ei anna)..aga kuna seda peab tihedasti hooldama..puhastus + õlitama, muidu kipub vist kangesti mustust sisse laskma. Originaal oleks muidugi parem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Marthin
huviline



Registreerunud 20.10.12
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8

postitati 01.11.12 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Võiks teha küll mingi kokku saamise, suht palju uusi nägusid ja Audisid liikleb Kuressaares.
Koonus kui selline on ainult kaheldav (juurde ta vist midagi peale hääle ei anna)..aga kuna seda peab tihedasti hooldama..puhastus + õlitama, muidu kipub vist kangesti mustust sisse laskma. Originaal oleks muidugi parem.

Tõsi. Peab asja kätte võtma ja ära korraldama. :) Koonusfiltri plaanin lähiajal lahti võtta ning üle kontrollida/puhastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 01.11.12 22:01 Tsiteeri


Tehke siis järgmine nädal, siis saaksin oma A4 ka kohale vedada :D. Niikuinii Saarde asja siis :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marthin
huviline



Registreerunud 20.10.12
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8

postitati 04.11.12 20:19 Tsiteeri


Küsimus suuremale ringile.. kas see on normaalne, kui mul auto mootori temperatuur jõuab 90 kraadi peale 10-15 minutiga ning alles siis hakkab kliima sooja õhku tootma?
Kuna enda eelmisel autol, E46-l, läks mootor soojaks paari minutiga ja salongi sain samuti soojaks väga kiiresti. Audiga aga see-eest sõidan terve tee kodust linna(8km) külma salongiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 04.11.12 20:29 Tsiteeri


Mul läheb samuti kaua soojaks auto(mootor, salong). Kahtlustan termostaati aga mida mina ka tean.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.11.12 20:32 Tsiteeri


Pigem mitte, 15 min. on kuidagi pikk aeg ja 8 km peaks tuba juba meeldivalt soe olema.
Üks näide enese v6-lt, kus temp oli -1, -2 kraadi, käivitusjärgne pöörete langemine (umbes minut, poolteist) ja 3 km läbimisel näitas kliimaploki näidik temperatuuriks juba 68-70 kraadi.
Kui jöuan, siis vöin homme uue katse teha.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marthin
huviline



Registreerunud 20.10.12
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8

postitati 08.11.12 21:10 Tsiteeri


Nii. Üks küsimus teile. Kas on vahet 16" ja 17" lamellrehvil? Pidavuse vöi mingite muude tegurite suhtes? Hetkel on all 16" originaal valuveljed 205 laiade talverehvidega. Kuid mõtlen enda 17" RS4 replicatele alla lükata 225 laiad, 45 kõrged lamellrehvid ning praegused valuveljed koos lamellidega müüki lükata. Seda ma tean, et mida laiem rehv, seda halvem on läbivus lumes.. aga muude möötmete puhul(kõrgus, diameeter) on ehk veel mingid mõjutused sõidul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M1KK
huviline



Registreerunud 31.03.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi 81kw

postitati 08.11.12 21:55 Tsiteeri


Üldiselt on need mõlemad rehvid talveks kergele autole suhteliselt laiad, et mingit suurt vahet enam olla ei tohiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 09.11.12 22:50 Tsiteeri


Kui paned 17" peale siis pane naelad. Isiklikult peale naela talvel muud varianti ei näe, lihtsalt naelaga turvatunne suurem. Mul 17" ja läks 205. Suvekas 225.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 10.11.12 09:38 Tsiteeri


Ma jätaks üldse 2 jooksu rattaid alles. Pole sel 16 veljel ka midagi viga ning seda parem on üllatus kevadel kui ilusam 17 tagasi alla panna. Mul suvel 20 tolli aga talveks samuti tagasihoidlik 18. Vähemalt ei riku neid 20neseid talvel lume ja soola sees ning kevadel uuesti "värskelt" alla. Lisaks jääb igasugune rehviahetus ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
RandoV
huviline

Avatar


Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B8

postitati 10.11.12 09:53 Tsiteeri


Oleneb millistes tingimustes talvel sõitma pead, kui on palju maantee sõitu siis ilmselt naelad mõistlikumad. Ise muidu kasutan Hakkapelita RSI lamelle 225/45 R17, pidamist esimese libedusega oli normaalselt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 10.11.12 10:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Ma jätaks üldse 2 jooksu rattaid alles. Pole sel 16 veljel ka midagi viga ning seda parem on üllatus kevadel kui ilusam 17 tagasi alla panna. Mul suvel 20 tolli aga talveks samuti tagasihoidlik 18. Vähemalt ei riku neid 20neseid talvel lume ja soola sees ning kevadel uuesti "värskelt" alla. Lisaks jääb igasugune rehviahetus ära.


Nõustun Erasmusega, et mõtekas oleks hoida kahed veljed, ühed naeltega talveks ja teised suveks. Siis jääb ära see jant et iga hooaja lõpus vaja käia rehvitöökojas ja lasta rehvid jälle velgedelt maha võtta ja "uued" asemele panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]