Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 90 2.3 quattro 20v - 1988 - rally84 (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 5649)
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 26.10.12 17:51 Tsiteeri
Audi 90 2.3 quattro 20v - 1988 - rally84



Tervitus! Sai siis see aasta 20. sept. endale jälle Audi 90 ostetud,seekord siis quattro. Audidest ei saa ma enam üle ega ümber ja liialt südames need b3 ja b4. Enne olnud Audi 80 2.3 98kw 1991aasta lõpp(b4),Audi 90 2.0 85 kw 1989a. (b3) ja Audi 90 2,3 100kw 1991a(b3) kõik olid r5 ja esiveolised. Quattrot olen aga ihaldanud juba pikalt ja olen ostuga väga rahul. Kuna elan maal,siis kruusateedel sõitmist palju ja selle masinaga on see tõsiselt lõbus ja täna sai ka esimest korda natuke quattroga talverõõme tunda, või pigem selline väike eelmäng tõelisele lõbule. Huvitav pole varem ükski aasta nii lund oodanud, kui see aasta;).

Audist ka natuke lähemalt. Auto siis 1988a. sedaan kerega Audi 90 2.3 20v (125 kw) ja mis kõige olulisem, et quattro, valget värvi,lisasid suht vähe- elektrilised peeglid,katuseluuk (manuaalne),esimesed elektriaknad,abs pidurid,quattro sportistmed jne.. Eks auto ole päevi näinud,iluvigu ja muid väiksemaid vigu leidub aga vanuse kohta kobe. Pindmist roostet leiab,eks ma hakkan neid tasapisi likvideerima. See Audi on minu jaoks seda kuhjaga väärt, et sellesse korralikult investeerida.

:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.12 18:00 Tsiteeri


Hea valik.
Jaga pilte ka.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 26.10.12 18:29 Tsiteeri


Väga õige mootori valik juba. Kannatab see palju ja teel hoiab ka autot väga kenasti.

Aga pilte oleks tore ka näha;)


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 26.10.12 18:37 Tsiteeri


Pilte! jõudu ja jaksu ning palju aretamist loodaks näha :D


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 26.10.12 18:39 Tsiteeri


Tere ka minu poolt.:)
Aga pildid võiksid üles panna, tundub väga huvitav audi 90 olevat.:)


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 27.10.12 09:51 Tsiteeri


Praegu pole kahjuks häid pilte aga mõne pildikese leiab ostmispäevast. Edaspidi saab paremaid pilte!
http://imageshack.us/photo/my-images/843/23sep2012meil060.jpg/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 27.10.12 20:32 Tsiteeri


Eelmise nädala reede oli mu Audil suht sündmuste rohke. Tartus Turu tänaval sai tahhomeetri seierit väheke rohkem tõstetud ja teisel käigule tõmmates käis raksatus,auto enam edasi ei läinud,gaasi vajutades oli imelik krigin. Algul mõtlesin,et sidur aga tegelikult hoopis pooltelg,täpsemalt öeldes lõpetas esimene parempoolne veovõll töölepingu. Tuli siis hakata uusi kasutatud pooltelgi otsima,sest uue veovõlli hind on pool auto hinnast. See aga polnudki nii kerge,lõpuks sai siiski ühest lammutusest abi. Tuli siis pooltelje vahetus. Nädala alguseks aga oli Audi jälle vormis ja nüüd juba 5 päeva rahulikumalt sõidetud,sest vasaku esimese veovõll ei ole ka just kiita. Huvitav see et pooltelje otsad on väga korralikud mingeid raginaid pole,hoopis veovõllid hakkavad järgi andma. Vaja siis tagavarks vasakut pooltelge,igaksjuhuks,vahepeal tahad ju ikka rohkem vajutada!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 28.10.12 09:11 Tsiteeri


Väljas juba täitsa talve moodi:D Praegu mu 90 ees mingid vanad lamellid,taga aga kulunud suverehvid. Homme saab aga Pirelli naastud alla ja siis lõbusalt quattroga lumele:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 28.10.12 18:17 Tsiteeri


Tahaks klubiliikmete ja foorumikasutajate käest küsida, et kas 90 USA variant peaks muidu olema väga hea varustustasemega? Mul aga küll suht plank..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 28.10.12 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rally84
Tahaks klubiliikmete ja foorumikasutajate käest küsida, et kas 90 USA variant peaks muidu olema väga hea varustustasemega? Mul aga küll suht plank..

Mul endal sama asi nagu sul, aga vändaga aknad, näpupeeglid, kuid elektrilised esiistmed! See 20V ei tohiks olla ameerika variant, tavaline euroopa turu püss. Muidu edu pilliga, ägedalt liigub edasi ikka...:D


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 29.10.12 00:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
See 20V ei tohiks olla ameerika variant, tavaline euroopa turu püss...


20v mootor oli algselt siiski mõeldud USA turu jaoks aga tuli ka Euroopasse, kui välismaa foorumites tuulata siis on enamus coupesid ja sedaane seal 20v motoga ning varustus äärest ääreni. Cq on 20v moto baasil tehtud kusagil ~3000+ natuke peale ning sedaan 20v'sid ~2000 millel nelivedu oli baasvarustuses ning pidid juurde maksma, et saada esiveolist. Kui viitsiks tuulata failides siis mul peaks alles olema 90'st pärit Saksa auto ajakirjast välja võetud artikkel kus selle üle nalja visati, et inimised muidu tahavad masinatele nelivedu hea raha eest juurde osta aga selle mudeliga ja mootoriga isendil pidid juurde maksma, et saaksid maja ette ajakäru soetada.
Enamus entusjaste kes vabalthingava 20v'ga jännata viitsivad on ka pärit Ühendriikidest ning enamus nippe kuidas seda mootorit ühtlasemalt tööle panna on samuti pärit jänkidelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 17.11.12 11:20 Tsiteeri


Kirjutan siis jälle ka... Eile pidin ühe jubeda otsuse vastu võtma ja oma quattro müüki panema,seda oli tõesti väga raske teha,aga selleks oli väga mõjuv rahaline põhjus. Aga olukord muutus õnneks üllatavalt kiiresti ja täna saan suure rõõmuga müügikuulutused kustutada :D :D :D ja jälle oma quattrot nautida!
Ja kõikidele Quattro omanikele, ootame lund:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 18.11.12 11:07 Tsiteeri


Tahaks foorumi külastajate käest küsida, kel ehk Audi 90 7a mootoriga rohkem kogemusi.. Probleem selles,et autol pole nagu õiget minekut. Mootor käib iseenesest ühtlaselt,käivitub poolest pöördest,jookseb ilusti 7000 pööret ära aga kuidagi suht uimaselt astub edasi 125 kw kohta. Ennem omanud mitut 2.3 10v mootoriga Audit ja neil oli vaata et parem minek. Ju mootor tahaks saada siis vähe kapitaalsemat remonti! Ise arvan,et asi võib ehk ka katalüsaatoris olla. Praega autol veel all päris auklik tagumine pütt,mis löriseb kõvasti aga see ju ometi nii palju ei tohiks minekut mõjutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
woody
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.09
Asukoht: Peaaegu Rakvere.
Kasutaja on eemal

Auto: Vw B6 Passu, C6Q

postitati 18.11.12 13:57 Tsiteeri


Vaata üle kütepumba olukord, samuti aitas ühel 7a mootoril elule äratamine uute küünlajuhtmete näol ja küünalde.
Samuti temperatuuri andur võib villast panna, lambda ja muidugi kõige lõpuks mootori üldine seisukord.

Aga muidu jätka elustamist, nalja saab nabani selle isendiga :D


Nelivedu on parim :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 18.11.12 15:29 Tsiteeri


Temperatuuri andur mis asub mootori tagumises osas(valge, 1 pinine) pole varem nendel mootoritel alla andnud. Kunagi arvasin ka, et probleem selles aga siis minu toodud väide, et viimane võib katki olla lükati ümber. Paljud ajavad ka temperatuuri multianduriga segamini(3/4 pinine jahutusvedeliku flanti juures).

Kõige põhilisemad asjad on väljalase, küünlad/juhtmed, katalüsaator(kui on, esimestel 7a'del pole) ning on ka juhtumeid, kui küttefilter on umbes olnud. Kui küttepump peaks õhtal olema siis ta lihtsalt ei tööta. Samuti pole väga esinenud k. rõhuregulaatoriga probleeme.

7A ongi ilusate numbritega uimane moto. Perfektne 10v läheb iga kell paremini pöördesse ning võib ka kohvi 7a'le koti pähe tõmmata. Probleem seisneb ka pihustites, mis oli Audi/Hitachi suur "bläk". Kuna nendel pihustitel on ainult 1 pihustus juga(ma paremini ei oska seletada) mitte 3 nagu uuendatud boschi pihustitel ning ka see viimane 1 ava kust küte peaks läbi minema reeglina kuseb siis polegi oodata mingid meeletut "pauerit".

Vaheta ära pihustid, selleks on vaja adaptereid(sobivad pihustite koodid on toodud samusel kuulutusel). Kui pole olemas siis torukolle, kui on siis sellest piisab väljalaskes. Pane 2.5 tolline väljalase, katt viska minema ja sport reso teda asendama. Õhuvõttu tuleb parandada, kuna 7A on see väga nadi ning sellest peaks piisama, et saada sellest mootorist nendele numbritele vastav minek.

Ps: Eestis on 80% 7a'st nii räimeks lastud, et esimese asjana oleks see mootor targem pulkadeks võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 18.11.12 16:55 Tsiteeri


Suured tänud asjaliku postituse eest!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 30.11.12 20:57 Tsiteeri


Sai siis täna oma quattroga talverõõme nauditud, ikka tõeliselt FUN!!! Ja väga,väga avaldab muljet auto läbivus.. Mul esimene talv nelikveolisega,sellest ka ehedad emotsioonid! Eks ma siis järjest rohkem õpin selle auto käitumist tundma,enne sõidetud ainult pooleveolistega.
Plaanis see talv ka võimalikult palju jäärajale saada. Samas elan maal ja mul need metsa vahe teed on ka paras jäärada,ainult seal ei tasu päris hullu panna. Sai nüüd natuke emotsioone jagatud:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urrmet
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.12
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90,100,200tq&a6tdiq

postitati 01.12.12 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rally84
Sai siis täna oma quattroga talverõõme nauditud, ikka tõeliselt FUN!!! Ja väga,väga avaldab muljet auto läbivus.. Mul esimene talv nelikveolisega,sellest ka ehedad emotsioonid! Eks ma siis järjest rohkem õpin selle auto käitumist tundma,enne sõidetud ainult pooleveolistega.
Plaanis see talv ka võimalikult palju jäärajale saada. Samas elan maal ja mul need metsa vahe teed on ka paras jäärada,ainult seal ei tasu päris hullu panna. Sai nüüd natuke emotsioone jagatud:D:D:D
selle hullupanemise kohapealt hoiatan ja, mul ka esimene talv, üleeile lendasin äärekivise nii et püstakud ja veljed kõverad nii et tasa ja targu auto käitumist tundma õppida kõigepealt.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 01.12.12 16:51 Tsiteeri


Eks ta ole jah.. Saab ju ka nelikveolise masina teelt minema, kui teatud piir ületada, lihtsalt nelikvedu andestab rohkem. Ise veel õnneks seda piiri quattroga pole ületanud, esiveolisega Audiga 4 aastat tagasi korra üle kuudi käidud, peale seda päris hullu enam nii palju ei pane aga noh kiiresti ja lõbusalt sõitmise isu pole muidugi kuhugi kadunud
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 09.12.12 11:19 Tsiteeri


Pidin oma quattro juba teist korda müüki panema. Eelmine kord sai ta mingi ühe ööpäeva müügis olla, seekord siis kuus päeva. Täna käis üks huviline autot vaatamas. Kaubale me ei saanud. Ja peale seda sai jälle auto müügilt ära võetud, ei suuda, ei raatsi teda lihtsalt ära müüa. Usun, et selline müükipanek ja müügist ära võtmine (ühesõnaga selline jebimine), võib tunduda kummaline aga ega ma tõesti seda nalja ega lõbu pärast ei tee! Rohkem aga ta müüki enam ei tule, vähemalt see talv enam mitte!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 09.12.12 11:33 Tsiteeri


Ma olen sedasi Tartust Tallinnasse sõitnud ühistranspordiga, et autoga tagasi tulla - kõik telefonitsi kenasti kokku lepitud sama päeva hommikul jne. Mis oli aga kadunud Tallinnasse jõudmise ajaks oli müüja. Telefonile enam ei vastanud ja kui mingi nädalake hiljem ta teiselt telefoninumbrilt helistades lõpuks kätte sain, siis oli kodanik otsustanud autot mitte müüa ja sellepärast rohkem telefoni vastu ei võtnudki. Kahju, et meie teed kuidagi muul moel trehvanud pole - oleks pisut raputanud seda poolearulist. Seega soovitan soojalt - kui müüd siis müü ja kui ei siis ei, aga vaata, et samasugust situatsiooni ei tekita :cool:. Teisel korral sama reha otsa komistanud, et kõik kokku lepitud jne. ja jällegi peitis müüja ennast ära. Õnneks oli Tallinnasse ka muud asja (vist kasutaja k6veric sai oma soovitud kraami vähemalt kätte), aga ise sõitsin tühjade kätega jälle tagasi. Hea on, et ettemaksuga pole jännanud, pärast otsi isikut.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 09.12.12 11:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Ma olen sedasi Tartust Tallinnasse sõitnud ühistranspordiga, et autoga tagasi tulla - kõik telefonitsi kenasti kokku lepitud sama päeva hommikul jne. Mis oli aga kadunud Tallinnasse jõudmise ajaks oli müüja. Telefonile enam ei vastanud ja kui mingi nädalake hiljem ta teiselt telefoninumbrilt helistades lõpuks kätte sain, siis oli kodanik otsustanud autot mitte müüa ja sellepärast rohkem telefoni vastu ei võtnudki. Kahju, et meie teed kuidagi muul moel trehvanud pole - oleks pisut raputanud seda poolearulist. Seega soovitan soojalt - kui müüd siis müü ja kui ei siis ei, aga vaata, et samasugust situatsiooni ei tekita :cool:. Teisel korral sama reha otsa komistanud, et kõik kokku lepitud jne. ja jällegi peitis müüja ennast ära. Õnneks oli Tallinnasse ka muud asja (vist kasutaja k6veric sai oma soovitud kraami vähemalt kätte), aga ise sõitsin tühjade kätega jälle tagasi. Hea on, et ettemaksuga pole jännanud, pärast otsi isikut.


Selline asi ajabki ikka hinge täis. Kui inemene, kes käis mul autot täna vaatamas ja ta oleks võtnud masina ära, siis ma oleks loomulikult raske südamega auto ikka ära müünud. Auto võtsin müügist ära, kui ostja oli läinud! Mina kellegiga ei lepi kokku auto näitamist ja pärast ütlen, et ikka ei müü, või kaon kuhugi ära! Pole nii kunagi teinud ega ei tee ka! Nii, et vahe on sees!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 12.12.12 19:06 Tsiteeri


Täna siis õnnestus oma quattroga nii lõplikult kinni jääda, et täna teda välja enam ei saanudki. Eks ma ise tegelikult täitsa süüdi ka.. Mu Audi on mulle tõsiselt muljet avaldanud oma läbivusega, vabalt sõitnud läbi ka sellisest lumest, kuhu ka linnamaasturiga südamerahus ei sõidaks. Eks sai siis täna masin proovile pandud, aga hang oli ikka liiga kõrge ja sululumi, nii, et masin jäi päris kõhu peale. Nüüd ta juba ka ratastega ennast ka maa sisse kraapinud. Täna sai Honda ja Audiga proovitud teda tõmmata, tulemus- köis mitu korda puruks ja lõpuks mu autol ka konks kere küljest ära,
Homme võtan siis tungraua ja lauad appi, et üksaaval kõiki nelja ratast tõsta ja kraabitud augud kividega ära täita. Siis peaks omal jõul välja tulema!
Igav selle masinaga ei hakka!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 12.12.12 19:08 Tsiteeri


Konsku tõmbasid küljest. Sa mõtled ikka seda väikest veoaasa?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rally84
huviline



Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neljarattalised

postitati 12.12.12 19:09 Tsiteeri


Just, veoaasa jah!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 45.7% - SQL: 54.3%]