-AK-
huviline
Registreerunud 08.12.11
Kasutaja on eemal
Auto: 100 74 kw 2.0
|
postitati 26.10.12 15:56
|
|
|
Rehvi vaha
Tere! Otsing infot ei andnud, kas selline kuulujutt vastab tõele:
kui rehve (velgedel) hoida 6 kuud soojas ja kuivas keldris,
siis soovitatakse need eelnevalt pesta ja katta vahaga?
Ja pidavat isegi erinevus olema, et kas horisontaalis või vertikaalis?
Poest ostsin täna horisontaal-hoidiku, kattega.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 26.10.12 23:05
|
|
|
Ärge pange pahaks aga minu jaoks kõlab rehvide vahatamine sama jaburalt kui viimases "PEALTNÄGIJAS" teemaks võetud MonaVie - imemahl. Meie esiisad
ei vahatanud rehve. Mis see peaks andma kui rehvi vahatad? Kulub ta ju ikka ühtemoodi. Sorry aga mina pean seda kahjuks suht mõttetuks teemaks. Aga
kui kellegil on positiivseid kogemusi selles valdkonnas ja julgeb väita et peale vahatamist on rehv kulumiskindlam (%sooviks kah teada) siis lööge
selles teemas kaasa Ise ladustan rehvid garaazi kindlale alusele
horisontaalselt ja kõik.
XZN M16
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 26.10.12 23:45
|
|
|
Asi ei ole mitte kulmises vaid pigem rehvi omaduste säilitamises. Suverehviga pole see hullu, aga talverehve valesti säilitades tahab muster niiöelda
jäigaks minna. Vaha kohta ei oska kahjuks sõna võtta, ise pole kasutanud, aga mine sa tea. Kõige tähtsam on ikka koht kus säilitada.
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.12 08:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Ei ole mõtet seda asja nii keeruliseks ajada.
Ega sa lastelastele ometi neid rehve säilita? |
Mõtlesin ka just sama Aga usun, et veljed oleks küll kasulik kenasti
puhtaks pesta ning mõne vahaga üle töödelda. Müüakse ka päris professionaalseid veljevahasid, vaevalt, et need värvile-lakile halvasti mõjuvad 
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 27.10.12 09:22
|
|
|
OT: Tegelikult peaks hoiustamise puhul ka seal vahe olema, kas rehv on veljel või mitte.
Üsna loogilise pildikese selle kohta leiab siit.
Vahade kohta ei oska midagi öelda. Ise olen puhtaks küll pesnud peale hooaja lõppu.
|
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.12 14:43
|
|
|
Kummitihendite silikooniga üle...
|
|
|
-AK-
huviline
Registreerunud 08.12.11
Kasutaja on eemal
Auto: 100 74 kw 2.0
|
postitati 28.10.12 04:09
|
|
|
Ultra: ei pane pahaks 
Keven: tahaks jah, et rehvide omadused soojas / kuivas säiliksid
Androt: nyyd siis tuleb välja, et olemas on ka veljevahad?
Lunatic: tänan selle lingi eest, selgubki, et mingid erinevused on...
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.12 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -AK-
Androt: nyyd siis tuleb välja, et olemas on ka veljevahad? |
Jah, välismaal veljeentusiastide hulgas on päris populaarne nt Poorboy's Wheel Sealant, mis kaitseb piduritolmu ja muu mustuse eest. Usun et ka
eBayst saadaval.
|
|
|
-AK-
huviline
Registreerunud 08.12.11
Kasutaja on eemal
Auto: 100 74 kw 2.0
|
postitati 31.10.12 17:40
|
|
|
no nii, motoneti vantaa filiaalis rehvidele vaha ei ole,
keegi seda ka ei kysi ega osta ja myya ei teadnud kah midagi.
kyll aga jah soovitati CRC kemikaale velgedele...
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
marha
huviline
Registreerunud 07.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8T 110kW 2002
|
postitati 31.10.12 19:20
|
|
|
Vabandust, aga see jutt kõlab minu jaoks nagu Kaupo kapoti pesu vedelik...
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 01.11.12 11:03
|
|
|
5+
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 01.11.12 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Üsna loogilise pildikese selle kohta leiab siit.
|
Mind huvitaks ka seletused seal taga, et miks just nii. Mis juhtub velje peal rehviga, kui ta on ladustatud püstiselt. Normaalrõhu all.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 01.11.12 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Ei ole mõtet seda asja nii keeruliseks ajada.
Ega sa lastelastele ometi neid rehve säilita? |
Rehvid kuivavad ära kui neid ei hoolda, kui kasutada on rohkem kui üks auto, siis on see üsna reaalne probleem. Ostad uued rehvid, sõidad talvel
võibolla mõnedsajad kilomeetrid, 5a pärast on sul tutika välimusega utiilrehvid, mis on plastikuks kuivanud ja ei tööta enam.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.12 17:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: androt
Ja hakaku ainult keegi ütlema, et viimasel pildil oleva autoga igapäevaselt ei sõideta... |
Näita mulle palun teelõik, kus sellise kalariiviga sõita saab? Kärbes ei mahu kah kõhualt läbi. Aga teemasse tulles on meil nüüd teada, miks
pidurivoolikud mõranevad, pooltelje kummid pragunevad ja sillapuksid kõvaks muutuvad, kõiksugused tihendid lekkima hakkavad jms. Neid tuleb samuti
aastas kaks korda mingi spetsiifilise möginaga lutsutada. Eks tänapäeva keemiatööstus on kõrgel tasemel, kirjuta ainult midagi pakendile ja teatud
seltskond tormab seda heas usus ostma ja peale määrima. Kiidavad kah üksteisele, et kuramuse hea möga on. Ei jää näppude külge, ega midagi. Kui nüüd
maapeale tagasi tulla, siis normaalselt autot pruukiv kodanik sõidab rehvid 4 aastaga ribadeks ja selle ila pealemäärimine ei anna neile
kasutuspikkust juurde.
Tegelikult oleks mõistlik suverehvid talveks velgedelt maha võtta, kuna venivad kevadeks välja
Monavie mahla näide on teemakohane, tegelikult skeem toimibki nii, et lollidelt tuleb raha ära võtta 
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 01.11.12 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: androt
Ja hakaku ainult keegi ütlema, et viimasel pildil oleva autoga igapäevaselt ei sõideta... |
Näita mulle palun teelõik, kus sellise kalariiviga sõita saab? Kärbes ei mahu kah kõhualt läbi. Aga teemasse tulles on meil nüüd teada, miks
pidurivoolikud mõranevad, pooltelje kummid pragunevad ja sillapuksid kõvaks muutuvad, kõiksugused tihendid lekkima hakkavad jms. Neid tuleb samuti
aastas kaks korda mingi spetsiifilise möginaga lutsutada. Eks tänapäeva keemiatööstus on kõrgel tasemel, kirjuta ainult midagi pakendile ja teatud
seltskond tormab seda heas usus ostma ja peale määrima. Kiidavad kah üksteisele, et kuramuse hea möga on. Ei jää näppude külge, ega midagi. Kui nüüd
maapeale tagasi tulla, siis normaalselt autot pruukiv kodanik sõidab rehvid 4 aastaga ribadeks ja selle ila pealemäärimine ei anna neile
kasutuspikkust juurde.
Tegelikult oleks mõistlik suverehvid talveks velgedelt maha võtta, kuna venivad kevadeks välja
Monavie mahla näide on teemakohane, tegelikult skeem toimibki nii, et lollidelt tuleb raha ära võtta |
Jagan arvamust Tuleb jõuda enne mingi asja tegemist järeldusele, kus ja
mille nimel tasub pingutada ja kus mitte 
XZN M16
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.12 20:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Ilgelt pikk pläma |
Sa õhkvedrustusest oled midagi kuulnud?
Kuna mingil põhjusel on sul b7 istumise all, mitte b3/b4, mis on ju samamoodi neljarattalised autod, kuid oluliselt odavamad ülal pidada, siis tundub,
et sul endalgi on mingi egolitakas kuskilt läbi laksanud, ühtegi majanduslikku põhjust ei saa olla sellise auto soetamiseks. Okei, mingi
turvalisusenüanss võibolla, kuid kes meist soetaks omale auto seina sõitmiseks?
Rehvivahadel tavaliselt on tiba teine eesmärk, mitte säilitamine - läige.
Igasugused velgede hooldusvahendid on täiesti asjakohased. Sa ju oma põhjendamatult ülemakstud kuuti ka pesed ja teinekordki mingil "monavielikul"
segasel põhjusel lausa vahatadki? Milleks? On see välimus siis nii oluline, et selle nimel tasub rabeleda?
Kes kui kalleid/ilusaid velg oma auto all kasutab, on sügavalt personaalne valik.
Samamoodi on igaühe enda valik, mis auto ta omale soetab.
Oma asjade hoidmise, hooldamise ja väljanägemise pärast muretsemine samuti.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 01.11.12 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Ilgelt pikk pläma |
Sa õhkvedrustusest oled midagi kuulnud?
Kuna mingil põhjusel on sul b7 istumise all, mitte b3/b4, mis on ju samamoodi neljarattalised autod, kuid oluliselt odavamad ülal pidada, siis tundub,
et sul endalgi on mingi egolitakas kuskilt läbi laksanud, ühtegi majanduslikku põhjust ei saa olla sellise auto soetamiseks. Okei, mingi
turvalisusenüanss võibolla, kuid kes meist soetaks omale auto seina sõitmiseks?
Rehvivahadel tavaliselt on tiba teine eesmärk, mitte säilitamine - läige.
Igasugused velgede hooldusvahendid on täiesti asjakohased. Sa ju oma põhjendamatult ülemakstud kuuti ka pesed ja teinekordki mingil "monavielikul"
segasel põhjusel lausa vahatadki? Milleks? On see välimus siis nii oluline, et selle nimel tasub rabeleda?
Kes kui kalleid/ilusaid velg oma auto all kasutab, on sügavalt personaalne valik.
Samamoodi on igaühe enda valik, mis auto ta omale soetab.
Oma asjade hoidmise, hooldamise ja väljanägemise pärast muretsemine samuti. |
Krt Tarmo, oskaks paneks siia kaks rida tiku-taku emotikone. Alati täpselt kümnesse lajatatud postitused .
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.12 21:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Rehvivahadel tavaliselt on tiba teine eesmärk, mitte säilitamine - läige.
Igasugused velgede hooldusvahendid on täiesti asjakohased. |
Velgede hooldusvahendeid mu postitus ei hõlmanud. Jutt käis rehvivahast. Saan aru, et selle kasutamine on kasulik. Kuidas sa muidu neid tuhmi ja
läiketa rehve kuurialla järgmist hooaega ootama tõstad, näpukesed võib ju ära määrida. Tegelikult spetsialistid soovitavad peale vahatamist kasutada
ka rehvideodoranti.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.12 21:27
|
|
|
Tegelikult on ju võimalik proovida mingi uuem rehv kokku määrida näiteks kolmandiku osas rehvivahaga,kolmandik näiteks lihtsalt kummitihendite
silikooniga ja kolmandik jätta nn. tolmu alla. ...ja vastu suve vaadata/katsuda tulemust.
Ise ma küll pole kunagi midagi kasutanud...kui siis lihtsalt shampooniga pesemist.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 03.07.13 11:48
|
|
|
Iga toode on millegi heaks välja töötatud - see kuidas nad erinevalt toimivad ja mõjuvad, on iseasi. Mida imelikku on dekoratiivsete velgede
vahatamises, eriti kui on tegu veel poleeritud veljega? Miks ei võik sellel dekoratiivsel veljel kallis rehv olla hooldatud, seda enam, et selline
rehv maksab omajagu ja võib-olla auto ei sõida päevast-päeva. Olen nõus, et rehv kulub ja aastate möödudes tuleb jälle uued asemele muretseda kuid
siiski. Muide, ise olen iga pesu järel ka kojamehed/luuad vahuga üle tõmmanud ja veel klaasipesu vahendiga üle libistanud, kuna sinna koguneb aja
jooksul külge mustus, mis mõjutab pühitavust. Kui klaasil on vaha ja luuad on puhtad, pühivad nad ka hästi. Kui velg on puhas ja vahaga kaitstud, ei
hakka mustus ja vesi külge. natuke teemast küll kõrvale aga esituled on siiani vaha kihiga kaitstud, samuti kere. Väga hea on autot järgnevatel
kordadel pesta ja edaspidi ka hooldada, kui pesed/vahatad.
Kindlasti siin mängib suurt rolli, kuidas keegi autost lugu peab, milline on temale selle otstarve ja kuidas on võimalused teda hooldada - see on
individuaalne, kuid pole põhjust pahaks panna, kui asjade eest hoolt kantakse. Selliste vahendite kasutus on näha aastate möödudes, kuidas üks või
teine värvipind või muu pind säilinud on.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|