kaupsik
huviline
Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03
|
postitati 26.10.12 14:22
|
|
|
Autol jõudu pole, summutist tuleb musta tossu ka nagu. (A4 1,9 Tdi 96 Kw 2002)
Tervist.
Mul on probleem. Autol jõuprobleemid juba paar korda sama jama. Kohapealt äraminek on vaevaline auto tahab välja surra, gaasiga tuleb ohtralt mängida
et minema saaks. Teiste käikudega pööretel alla 1700-1800 jõudu pole, peale seda minek hea. Täna tundus mulle, et kui kohapeal vaikselt pöördeid
tõstsin, siis pööretel 1200-1600 kostus nagu vilinat. Diagnostika näitas mingit õhukoguse probleemi, et oli rohkem kui normaal numbrid (230-420), mul
näitas 460. Diagnostika tegin eile. Täna vahetasin ära õhulugeja ja õhufiltri aga probleem endine. Kui asjad vahetatud said siis töötas ilusti aga
mõni tund hiljem jamas jälle. Ja kui pistiku korraks lahti ühendasin oli asi sama, algul töötas hiljem mitte. Autoks on Audi A4 1,9 Tdi 96 Kw aastaks
2002. Oskab keegi aidata.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.10.12 14:26
|
|
|
Diagnostikat pole keegi ju teinud sulle. Veakoode on ainult loetud.
Alusta pädevast diagnostikast, vigu võib olla seinast seina. Kõikide andurite paaniline vahetamine on kõige jaburam asi üldse, mida teha.
99% juhtudest ei ole nendes asi.
Sümptomite järgi oleks vaja sisselaset survestada, võimalik, et kuskil rõhuleke.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.12 14:53
|
|
|
Oletades ja lotot mängides võid terve nimekirja kokku saada, mida veel vahetada;
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupsik
Täna vahetasin ära õhulugeja ja õhufiltri aga probleem endine. Kui asjad vahetatud said siis töötas ilusti aga mõni tund hiljem jamas jälle. Ja kui
pistiku korraks lahti ühendasin oli asi sama, algul töötas hiljem mitte. |
|
|
|
|
kaupsik
huviline
Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03
|
postitati 26.10.12 15:28
|
|
|
Soovitati turbot kontrollida.
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 26.10.12 19:35
|
|
|
EGR vigane või sisselase umbes või mõlemad.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 29.10.12 10:56
|
|
|
Pole jõudu ja tagant must viitab turboka puhul enne kõike just rõhulekkele.
"Sisselase umbes" - siis ei käiks õhulugejast ka õhku läbi ja tagant ei tuleks musta.
|
|
|
|
kaupsik
huviline
Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03
|
postitati 05.11.12 08:10
|
|
|
Tervist. sai vahepeal väheke autot uuritud. lasin korraliku diagnostika ära teha, see näitas mootoripadja veateadet, lasin ära vahetada. lisaks näitas
arvuti, et turborõhk tiba madal, sellega peab veel tegelema. praegu on auto muidu korralikult töötanud.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 05.11.12 08:14
|
|
|
Minul olid samad sümptomid kui sisselaske lõdvikus oli põidla suurune auk.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
kaupsik
huviline
Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03
|
postitati 05.11.12 15:00
|
|
|
huvitav jah. mees ütles, et arvuti näitas, et rõhk madal aga ei öelnud miks. no ja ma ei osanud küsida ka . olen diislite ja turbode ala pealt amatöör. vaja veel õppida seda asja.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.11.12 15:20
|
|
|
Vihje, sul on rõhuleke sisselaskes...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.11.12 16:39
|
|
|
Mina alustaks EGR-i mahavõtmisest, puhastusest ja kontrollist. Vabalt võib osa rõhku avatud EGR-i kaudu väljalaskesse kaduda. Ja isegi kui viga pole
seal, on vähemalt üks oluline töö tehtud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kaupsik
huviline
Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03
|
postitati 02.09.16 03:10
|
|
|
Tere! Ka selle teema juures pean vabandama, et pole vastanud. EGR ja sisselase sai tookord puhtaks tehtud aga probleem jäi alles. Esinduses selgus, et
kala oli pihustitega. Tõsteti paar pihustit ümber(ei mäleta millised) ja töötas jälle normaalselt.
|
|
|
rsaar
huviline
Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 13:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupsik
Tere! Ka selle teema juures pean vabandama, et pole vastanud. EGR ja sisselase sai tookord puhtaks tehtud aga probleem jäi alles. Esinduses selgus, et
kala oli pihustitega. Tõsteti paar pihustit ümber(ei mäleta millised) ja töötas jälle normaalselt. |
Tere
Kas nagu vahetas pihusteid omavahel või siis pani uued/kasutatud/teised pihustid kapipealt? Äkki hoopis kaablipuu väsinud mis asub pihustite peal ning
sellest see viga. minul endal töötas mootor natuke ebaühtlaselt(2.0 tdi BRE) ja lasin uued pihusti seibid ja poldid panna kuna need pidid
venima(keeratakse kinni ainult 2nm) ja võttis ka vähemaks vibra. Hetkel plaanin kaablipuu vahetust, lootes et teeb ühtlasemaks pihustitööd.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 27.09.16 14:06
|
|
|
Kokkuvõtvalt:
Kui teil on probleem: Kohapealt äraminek on vaevaline auto tahab välja surra, gaasiga tuleb ohtralt mängida et minema saaks. Teiste käikudega pööretel
alla 1700-1800 jõudu pole, peale seda minek hea.
Siis lahendus on selline: Tõsteti paar pihustit ümber ja töötas jälle normaalselt.
Näide pärit elust enesest.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 27.09.16 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Kokkuvõtvalt:
Kui teil on probleem: Kohapealt äraminek on vaevaline auto tahab välja surra, gaasiga tuleb ohtralt mängida et minema saaks. Teiste käikudega pööretel
alla 1700-1800 jõudu pole, peale seda minek hea.
Siis lahendus on selline: Tõsteti paar pihustit ümber ja töötas jälle normaalselt.
Näide pärit elust enesest. |
Pigem on see ebapädev remont.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 27.09.16 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rsaar
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupsik
Tere! Ka selle teema juures pean vabandama, et pole vastanud. EGR ja sisselase sai tookord puhtaks tehtud aga probleem jäi alles. Esinduses selgus, et
kala oli pihustitega. Tõsteti paar pihustit ümber(ei mäleta millised) ja töötas jälle normaalselt. |
Tere
Kas nagu vahetas pihusteid omavahel või siis pani uued/kasutatud/teised pihustid kapipealt? Äkki hoopis kaablipuu väsinud mis asub pihustite peal ning
sellest see viga. minul endal töötas mootor natuke ebaühtlaselt(2.0 tdi BRE) ja lasin uued pihusti seibid ja poldid panna kuna need pidid
venima(keeratakse kinni ainult 2nm) ja võttis ka vähemaks vibra. Hetkel plaanin kaablipuu vahetust, lootes et teeb ühtlasemaks pihustitööd.
|
2Nm need pihustid kindlalt kinni ei käi. Need oleksid juba läbi kapoti tulnud sul kui nii nõrgalt kinni venitati need poldid.
|
|
|
|
rsaar
huviline
Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Tsitaat: | Algselt postitas: rsaar
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupsik
Tere! Ka selle teema juures pean vabandama, et pole vastanud. EGR ja sisselase sai tookord puhtaks tehtud aga probleem jäi alles. Esinduses selgus, et
kala oli pihustitega. Tõsteti paar pihustit ümber(ei mäleta millised) ja töötas jälle normaalselt. |
Tere
Kas nagu vahetas pihusteid omavahel või siis pani uued/kasutatud/teised pihustid kapipealt? Äkki hoopis kaablipuu väsinud mis asub pihustite peal ning
sellest see viga. minul endal töötas mootor natuke ebaühtlaselt(2.0 tdi BRE) ja lasin uued pihusti seibid ja poldid panna kuna need pidid
venima(keeratakse kinni ainult 2nm) ja võttis ka vähemaks vibra. Hetkel plaanin kaablipuu vahetust, lootes et teeb ühtlasemaks pihustitööd.
|
2Nm need pihustid kindlalt kinni ei käi. Need oleksid juba läbi kapoti tulnud sul kui nii nõrgalt kinni venitati need poldid. |
Jep, vabandust minu viga siin on 2 klapilise oma
http://workshop-manuals.com/audi/a4_cabriolet_mk2/power_unit/4-cylinder_tdi_injection_and_glow_plug_system_(1.9_ltr.;_2.0_ltr._u
nit_injector_2_valve)/fuel_preparation_system_diesel_injection/servicing_diesel_direct_injection_system/servicing_unit_injector/
Siin on siis 4 klapilise oma
http://workshop-manuals.com/audi/a4_cabriolet_mk2/power_unit/tdi_injection_and_glow_plug_system_(4-cyl._2.0_ltr._unit_injector_4
-valve)/fuel_preparation_system_diesel_injection/servicing_diesel_direct_injection_system/unit_injectors_exploded_view/
|
|
|
kaupsik
huviline
Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03
|
postitati 07.10.16 20:00
|
|
|
Vahetati pihusteid omavahel.
|
|
|
kaupsik
huviline
Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03
|
postitati 07.10.16 20:03
|
|
|
Vist 1 ja 4 pole kindel
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.16 06:55
|
|
|
Siis on sul lisaks silindrites surved ebaühtlased, kui selline pihustivahetamine asja paremaks teeb.
Kõige viletsam pihusti pannakse sinlindrisse, mis vajab kõigevähem järele aitamist ja kõige korralikum sinna kus vajatakse kõigerohkem
korrigeerimist.
Ilma nägemata ennustaks kulunud nukkvõlli.
|
|
|