plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 25.10.12 22:55
|
|
|
Audi 200TQ - 2.1 R5 - 1986 - plz
Tere!
Sai siin hiljuti ligi toodud selline elukas nagu Audi 200 c3 turbo quattro, KG 134kw 10v mootori ja manuaal kastiga. Plaan juba ammu olnud kõrvale
varuda MC/KG stiilis "lahja" 10vt mootor "kuubikule" tulevaks hooajaks. Masin jäi silma ajaliselt ebasobival hetkel, nimelt reede õhtul
arvestusega, et nädalavahetusel on täpselt 0 vaba aega asja vaatama minna ja sobivuse korral diil ära teha. Üldine karma aastate jooksul on olnud
selline, et olen viimasel hetkel igasugu asjadest ilma jäänud, küll nii et poolel teel masinani on väidetavalt müüdud ja tagasi trip, küll nii et
masin üle vaadatud, sobinud, diil kokkulepitud ja raha välja võtma minnes loetud minutite jooksul on sulas isikud eest ära ostnud, lisaks veel
olukorrad kus mitu huvilist on korraga sattunud ja väiksem oksjonilaadne ületõstmine on alanud jne jne jne. Sama kartsin ka selle isendiga, et palju
ei küsitud ja ehk saab koha peal mõjuvatel põhjustel alet ning raudselt on nädalavahetusega viidud. Imelikul kombel ei olnud ta nädalavahetusega
müüdud ning sain kohe esmasp päevasel ajal peale lennata. Müüjaks siis vanem meesterahvas, kes väga pikalt telefonis asjast rääkis, jutt lühidalt
kokkuvõtta oli lihtsalt see, et mootor toimis ja oli piisav mulle, et kohale minna. Tehes nüüd lühidalt oli ja hetkel on auto seis ikka nutune,
lühidalt vajab tegemist auto juures absoluutselt kõik. Samas masin käitus autole omaste tunnustega, nimelt käivitus kiirelt ja korrektselt, mootor
töötas ühtlaselt ja ilma anomaaliateta, turbogi tuleb taha, käike vahetab vaikselt ja enam vähem korrektselt ning jääb ka seisma ning põleb ka ca 80%
tuledest. Ühesõnaga olin valmistunud hullemaks ja oleks patt või lausa idiootsus olnud ta võtmata jätta, sai lepitud hinnas kokku ja ka koos ARKi
mindud, kus kõik sujus. Nüüdsest siis "õnnelik" murelapse omanik.
Kehtivad hetkel ka kindlustus ja ülevaatus, mitte kaua aga kehtivad. Sellest tulenevalt+üldine toimimine on plaan siiski sujuvalt kõik kuluosad üle
käia ja auto võtta igapäevakasutusse ning seda võimalikult ruttu.
Lisade tagasihoidlik nimekiri oleks järgmine:
Tagaklaasi soojendus
Kesklukk
4x el aken
2x el peegel
Kompuuter
Suusakott
2x el istmed mäludega
Roolivõim
Konks
Esitulede pesurid
Udutuled
Toonklaas
Mõningad esialgsed vead ja to do list, eks üllatusi protsesside käigus tuleb muidugi juurde:
Esiklaasil jooksev mõra, vajab vahetust
Kõik 4 ketast ja klotsid vahetada - kettad läbi ja klotsid suuremas osas samuti, vibrab rõvedalt pidurdades+voolikud kuni vedelikuni välja
Mootori baashooldus; rihm, mahlad, filtrid, küünlad+üllatused. Minu arust ei käi ta edasi päris nii nagu peaks.
Põhimõtteliselt kogu el süsteem üle käia: algab ütleme kellaplokist ja kompuutrist - ei tööta ükski näidik ning komp näitab vaid range, lisaks
kellavalgus trollib meeldivalt, tahab üldiselt põleda lasta kõigil tuledel seistes koha peal, liikudes pimedus. Edasi vajavad näppimist el aknad ja
nende mootorid, teoreetiliselt töötavad aga nagu ikka venivad nii üles ja alla ning lisaks kalad kus juhipoolt kõiki aknaid liigutada ei saa. Vaikus
on ka el peeglite osas. Kliimapaneel tagasi installida, et saaks juhtida õhu/soojenduse liikumist, tagaklaas jne puhurid. Enne seda on vaja hankida
plastikpaneel mis korpuse ümber siis käib. Kesklukk vajab üle vaatamist, kindlasti hunnik pooleks vaakumvoolikuid vaatab vastu. Ja üldiselt siis
hunnik juhtmeid, kaitsmeid, releesid üle käia.
Põhjaalused kolksud ja kriginad eemaldada, nii et üldistatult sillaüllatused.
Sumps vajab lappimist umbkaudu 7mest suurest ja väiksemast kohast täispikkuse peale
Mõned salongikohendamise liigutused, kindalaegas, puuduv paneel, makk lisada makiauku, laepolstrit vähe pingule tõmmata jms väiksemat ebaolulist
Kerel esineb roostet, peamised on koopaääred ja juhipoolne karp, samuti istub kapott väärakalt peal ning koorub rõvedalt lakki
Tööd tundub olema meeletult, aga tahaks eeldada, et mitte midagi liiga hullu. Keretöid nagunii enne talve ei näe mõtet teha ja enda kriteeriumite
järgi kere läbi ei ole ning pole selle osaga nii palju kiiret. Auto plussideks oleks üldine toimimine, hästi säilinud sisu, põhimõtteliselt kõik
istmed, uksepolstrid, käetoed on viisakad. Väliselt ei ole puuduolevaid vidinaid: kõik kroom/kummi liistud on omal kohal, stanged on küljes ja koos
nikkelliistudega, esituled ja suunad on korras, samuti esivõre ja sealsed kroomliistud. Küljes ja korras ka udu- ja suunatuled. Taga originaal
toontuled ning küljes ka esistange alumine plastikiluvõre. Akende liistud on on olemas aga mõni tahaks siiski korrastust vähe sirgemate vastu ning
samuti on puudu ühe poole linkide kroomosad. All originaal 15" Ronal kodarvelg, ning 15" valude ringi talvekatega sai samuti kaasa.
Mõned pildid alustuseks "roimast" mis on oma teel saamaks Audiks
Nii et igasugune kriitika ja arvamus teretulnud, ei ütle ära juppide, nõu, jõu, teenuste pakkumisest samuti ära. Sisu pildid arvatavasti nvl, pole
asja korralikult seest ära puhastada veel jõudnud.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 26.10.12 00:29
|
|
|
Tagatuled ja koopad reedavad sellel masinal mingitsorti Treseri päritolu, nagu ma juba paar õhtut tagasi sulle mainisin. Kahjuks mitngeid teisi
Treserile viitavaid märke ei näinud. Huvitav kuid üsnagi ebatõenäoline oleks teada mis selle masinaga varasemas elus toimunud on ja miks niivähe
Treserile viitavaid tükke alles on.
Pilt võrdluseks Treseri 200-ga: Link
Et oleks raskem!
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.12 07:42
|
|
|
No jõudu tööle, ma olin kolm aastat tagasi samasuguses olukorras. Kui abi vaja küsi privas.
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 14.12.12 19:46
|
|
|
Nii, sai vahepeal unustatud teema olemasolu ja polegi pisimuudatusi siia enda jaoks kirja pannud. Üldiselt kuni üv lõpuni novembri kuu siis, sai siin
seal väiksemad otsad auto üldise liigutamise mõttes tehtud ja liikumises asja hoitud sellise vigasena nagu ta oli. Vigade nimekiri detailsuseni on
lõputu aga siiski üldistatult vähemalt eluks vajalik tehnika nagu mootor, kast, just tagasild, kardaan on ideaalsed. Mootor muidugi vajab väheke
ülekäimist, sama tahab ka esisild ja siis muidugi pidurid ja elektrisüsteem.
Pidurite osas on ketaste valik nii vent kui non vent omi varutud + klotsid
Elektri osas sai piilutud mõningaid esmaseid vigu. Näiteks on omadega kaputt suunatulede/kojameeste kang, vasak pool kergelt süttinud/kõrbenud kunagi
ja see pool pime, tänu sellele siis vasakud suunatuled ei töötanud. Korralik kang ideaalsete pistikutega on hangitud ja ootab peale kruttimist.
Tuledest edasi rääkides, põlevad hetkel kõik tuled korrektselt va siis vasakud suunad ja kaugtuled. Kaugtuled iseenesest funktsioonina on olemas aga
flash asendit peal hoides, töökorras muidu kõik suunad kui kasutada ohukate funktsiooni, lisaks tagurpidikäigu tuled, tagumised nr tuled, esimesed
udutuled, tagatuled, ohutuled on kõik ok. Peale mõningate kaitsmete vahetust ärkasid ellu ka kõik salongi kohtvalgustid. Töökorras on ka kompuuter,
vajab veel mikropirne ning doonorkompult lüliti ümbertõstmist, üks pool on ära vajanud ja peab jooksutama ringiga nö järgmise vajaliku andme
vaatamiseni. Toimib ka kompu digikell ja stopperifunktsioon. El akende osas sai nii palju selgust, et peavool on kadunud ja ustesse lihtsalt ei jõua,
idee poolest aegluubis juhi ja kõrvalistuja oma mingit aeglast elumärki näitasid. Piiludes ukse sisse ei hakanud silma ka el istmete mälude kaabeldus
kuskilt, võimalik et polegi neid lisadena ja lülitid siis niisama ilu pärast ruumi täiteks. Uksepolstrid veel maha ei ole läinud, et täpne selgus
sealt saada. Samasse valdkonda jäävad ka el peeglid. Kliimaplokk läheb vahetusse, ei suutnud enda väidetavale USA pistiku peal olevale leida vastavat
x pistikut kuskilt ja läks siis seda teed, et teine levinum plokk ligi ja sellele sobilik pistik omakorda. Kliimaploki ümbrisplastik oli puudu
täielikult ning sai seegi ligi toodud, nüüd vähemalt ei haiguta salongi keskel rõve auk. Kaevates jupihunnikus leidsin täiesti töökorras normaalse aga
väliselt mittesobiva "uuekooli" maki, mis leiab oma koha kliimaploki all olevas tühjas augus.
Uploaded with ImageShack.us
Kellaplokis kalad jätkuvad, sai üldise kellaploki valguse stabiilsemaks ja valgusvihu reguleerimise korda aga siiski valgus tuleb ja läheb, samas oli
jälgi kodusest näppimisest ning enamus kontakte vaja täielikult üle teha. Tahhomeeter jäi ka toimima, spidomeeter/odomeeter/trip ei tööta ja kompu
poolt antavad andmed ei ole samuti usutavatlaadi. Märgutuled on korras see-eest. Kuna kellaplokk on MPH, siis väga selle taastamisega tegelema ei
hakka, KMH väidetavalt mint konditsioonis plokk on Ebayst ja Saksamaalt teel juba minu poole ning kui see käes saab vaadata lähemalt, mida teha vaja
on. Arvutuslikult ehk jõuab täpselt jõuluvana kingikotti.
Väliselt tõin ligi praktiliselt ideaalsed uste alumised kroomliistud, saab need kõverad ära visata küljest. Poleerlappe tõin juurde ja paar roundi
poleeri "uutele" andnud ja täitsa peeglid jäid. Lisaks sai ligi toodud 4 välist ukselinki väga heas seisukorras, koos kroomosadega. Ühe poole
kroomosad olid täiesti puudu ja linkidest minimaalselt 2 auto peale, läheb ka kindlasti vahetusse, et siis 8 lingi peale peaks 4 korralikku kokku
saama küll.
Veel sai avastatud, et väliselt puudu alumine stangelisa ja ilma kuidagi kahtlane, nii et vaja ka see ligi tuua ja peaks üks selline täitsa soolas
olema järgmiseks nädalaks ning kerevärvi värvida. 10v originaalveljed alla ja peaks välimuselt küll 100% originaal jääma. Esiklaasi leidsin aga kuna
teises Eesti otsas, siis järgi viitsinud minna pole ja jätab selle see hooaeg vahetamata, kuna mõra vaateväljas ei ole ning klaasi ümber olevate
kroomliistude teemat vahetuse käigus ka kõik teavad. Töid jagub aga loodaks selle aasta lõpuks või vähemalt uue alguses jan jooksul normaalselt
masinaga liigelda.
Veel tõid päkapikud sellise vidina, kui kunagi nii kaugele jõuab üldse - Greddy RZ BOV:
Uploaded with ImageShack.us
Pildil olev relv on tulemasin, ka igapäevast maja kütet võiks alustada stiilselt.
Enda motiveerimiseks, milline masin võiks olla, peale velje vahetust:
Uploaded with ImageShack.us
Tegemist mõneminutilise photoshopiga, nii et ei maksa kommenteerida tehtud töö kvaliteeti, on teine vaid üldmulje saamiseks. Teoorias 17" velg uuena
+ rehv kasutatuna jääks 500e lükkeks - polegi nagu palju aga siiski kere oleks see, mis taolist suuremat investeeringut nõuaks. Keretööd plaanis
hetkel pole, kui siis kevadel aga teine masin tahab seda enam saada. Lisaks pole täpset lahendit mõelnud, kuidas neid koopaääri säilitada kannataks,
sest tõesti viitab haruldasele Treserile. Muidu pääses ka põhja alla lõpuks ja üllatused olid meeldivad: karbid korras, põhi veatu, nii et peamine
rooste jääb kuivalt koobaste tasandile, muidugi algmeid leiab üksikult x kohtadest veel ja kooruva laki/kriimude jne tõttu loomulikult kogu auto
keretööd peaksid soolas olema, aga igal juhul kõvasti vähema eeltööga. Aga igaljuhul velg jääb silma alati esimesena ja viib kohe pilgu roostelt ja
väärastunud liistudelt.
Hetkel lõpetuseks üldistatult tänud sõpradele, tuttavatele, foorumlastele, kes aidanud nõu ja teooriaga ning müünud ja tõmmelnud piisavalt, et
vajalikud jupid minuni jõuaks ja asjaliku hinnaga. Tänud ja meeldivat jõuluaega kõigile ning edasiste muutusteni.
|
|
|
treilop
huviline
Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant
|
postitati 14.12.12 19:55
|
|
|
Mis nende poritiibadega tehtud on?
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 14.12.12 20:00
|
|
|
Mida täpselt silmas pidasid?
Kui seda mida mina teinud nendega, siis mitte miskit.
Kui seda miks nad nii jubedad on, ei kujuta ette ka. Juhipoolne külg ei panegi kohe minestama, kõrvalistuja poolne juba küll. Vb keegi väga vihkas
masinat omal ajal ja nimme käis käpikuga soola peale ja alla toppimas, et protseduure kiirendada - eeldusel, et vihkajaks oli kade naabrimees.
|
|
|
treilop
huviline
Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant
|
postitati 14.12.12 20:07
|
|
|
Mõtlesin seda, et kuidas nad ümaraks on tehtud? Tundub jah õudne!
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 14.12.12 20:17
|
|
|
Eeldaks, et on originaalid ja tehaselahendus lihtsalt. Täpsustavalt ei oska puusalt hetkel kommenteerida seda osa kahjuks.
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.12 20:34
|
|
|
Nii lähedal ja ei ole näinudki liikluses.
Audi 100 sport "ja midagi oli veel" on sarnsased tiivakaared aga 200'l see vist jah Treseri käsi mängus.
|
|
|
|
treilop
huviline
Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant
|
postitati 14.12.12 21:12
|
|
|
Treser oleks huvitav jah!!
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 14.12.12 21:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: plz
Eeldaks, et on originaalid ja tehaselahendus lihtsalt. Täpsustavalt ei oska puusalt hetkel kommenteerida seda osa kahjuks. | Krt ma ju
korduvalt ütlesin sulle, et need tiivad on suurima tõenäosusega Treseri toodang (vt ka teist postitust siin teemas), just tagumise tiiva kaar on
treserile iseloomulik, teised varandid minuteada sellised pole. Mädanemist ei saa otseselt koopakaarte tegemise süüks ajada, Treser tegi need rullides
originaaltiibu ja ei rikkunud tsingikihti. Pigem on lihtsalt auto pikk ajalugu mädanemises süüdi.
Muidu milleks blowoff?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 15.12.12 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: plz
Eeldaks, et on originaalid ja tehaselahendus lihtsalt. Täpsustavalt ei oska puusalt hetkel kommenteerida seda osa kahjuks. | Krt ma ju
korduvalt ütlesin sulle, et need tiivad on suurima tõenäosusega Treseri toodang (vt ka teist postitust siin teemas), just tagumise tiiva kaar on
treserile iseloomulik, teised varandid minuteada sellised pole. Mädanemist ei saa otseselt koopakaarte tegemise süüks ajada, Treser tegi need rullides
originaaltiibu ja ei rikkunud tsingikihti. Pigem on lihtsalt auto pikk ajalugu mädanemises süüdi.
Muidu milleks blowoff? |
Treseri tiivakaar ikka, originaal tiivaad vähe teisekujuga pean silmas kumeraid. Kus kohast sa selle blowoffi ostsid
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 15.12.12 19:15
|
|
|
Zoig: Ega ma juba esimesel korral ei kahelnud su teadmistes aga sügelema ikka jäi et kas ikka on ja kui on, siis miks on. Lisaks kui siin koobaste
kohta küsiti, lootsin alguses üldse vastamata jätta eeldusel, et sa nagunii lendad peale ja räägid ära kuidas asjad on aga läks nii. Sisimas uskusin
seda kohe alguses juba ja sai samuti neid Treseri isendeid kiirelt otsitud ja uuritud aga ikkagi 100% kindlaks ei julgenud jääda endale. Lisaks muidu
mis puhul tal selline koopalahend siis loogilisena on? Et isik kes uuena ostis tuli esindusse, mainis et istmesoojendusi ei võta aga koopad võtaks
ümarad ja mitte need nn sport quattro omad vaid just Treseri lahendus. Või niimoodi mixida ei saanud ja sündiski alguses juba Treserina, mille
stanged/veljed ja välimus näiteks kellelegi mingi hetk ei meeldinud ja tõstis 10v välimuse ümber. Ei tea kas halvasti otsin infot aga samuti ei leia
mingeid Treserile viitavaid muid vihjeid masinast, üks päris mint looking Treser istub hetkel mobiles ja sai selle sisupilte ka sirvitud pikalt,
üldine salong ja kellaplokk jääb kõik samaks ju va BBS rool, mida pole kõige raskem leida. Kui võtta näiteks b3/b4 Treser isendid, siis neil kas mitte
ei olnud Treseri logoga ja kollase värviga eraldi "special" kellaplokid jms!?
Bovi koha pealt miks mitte ja eks ikka saksa ebay siin aitas.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.12.12 21:19
|
|
|
Oli ka minul kunagi Treser 200.
Miks need tiivakaared just sellised on, saad vastuse minu avatari pildist. Spetsiaalsed Treseri veljed ei oleks muidu lihtsalt selle kere alla ära
mahtunud.
Stanged olid treseril klaasfiiber, seega üsnagi altid purunema, see ka ehk põhjus miks neid seal enam ei ole. Võimalik et pole ka kunagi olnud.
Samas Treser oli puhtalt niiöelda järeltuuningufirma, seega said täpselt seda mille eest maksid ja mida tahtsid.
Olid ka kindlad paketid, kuid kõike oli võimalik ka eraldi soetada.
Minu auto oli vist numbrimärgiga 855 MBI kui õieti mäletan. Saatusest ei tea enam miskit. Peale mind on olnud vähemalt kaks omanikuvahetust.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 15.12.12 21:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: plz
Bovi koha pealt miks mitte ja eks ikka saksa ebay siin aitas. | Ega see, et mul arvuti pidevalt töötab ei tähenda, et ma selle juures
olema pean .
Blowoffiga läheb ju käiguvahetusel segu valeks, sest loetud õhku lastakse välja. Õigem oleks vast siiski bypass paigaldada.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 09.05.13 15:06
|
|
|
Seekord pikka juttu ei teegi ja mainib lühidalt, et enamus tähtsat, mis tegemist vajas, on tehtud ning masinaga saab kulgeda inimlikult. Okei hetkel
ei saa ka, süüteluku peab ära vahetama ja nipet näpet liigutusi ikka leiab, nimelt kellaplokk ei taha koostööd teha legit kompu numbreid näidata ning
kiirust ja pöördeid samuti, ideaalis kõik el akna mootorid ootavad oma korda ja sama ka keskluku omadega, samuti vaikib kliimaplokk ja selle
funktsioonid. Mootor, sillad, pidurid on korrektsed, natuke sissesõitu vaja ning tuledest kõik ok ja saab ka autosse inimlikult, kuna lingid ja
nendega seonduv korras ning kunagi ikka veel tulevikus keretööd, aga eks pildid räägi rohkem, sisust eelnevalt ei lisanudki miskit:
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 14.07.13 18:39
|
|
|
Nii, siia pole ammu midagi kirjutanud ja kõige hirmsam on, et polegi midagi kirjutada. Suvel ei näpi teist mitte ja areng on puudu, süüteluku teema
samas sai lahendatud ja masin käib. Lühidalt on kurb vaadata seismas teist, nii et kel peaks tekkima huvi auto omastamise vastu, võib u2us arutada.
Otsest müügikuulutust ilmselt ei tee ja vabanemissoov kui selline puudub, lihtsalt seismise asemel paremat elu võiks elada ja kui huvi pole, võtab
sügise poole kenasti uuesti ette masina. Hetkel kõik.
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 28.08.13 18:51
|
|
|
Eelmisele postile jätkuks kirjutaks, et masin alles ja elab sama elu, mis eelnevalt, ehk siis seisvat. Süütelukk on endiselt puudu ja kasutab põhja
ning sellele tulenevalt armatuur juhi poolt alt lahti ja laiali. Lisaks seisis masin päris pikalt retardse probleemi käes, milleks oli äravajunud
siduripedaal ja käikude mitte sisse minemine. Korraliku õhutuse teostasin ning masin liigutab end nüüd ise ja võib lugeda sõidukorras olevaks. Suvine
läbisõit on olnud ehk tubli 250m. Pisiasju siiski üritan paremuse poole viia aga siiski selle aastanumbri sisse suuremaid töid ta ei saa. Nii et
endiselt, kui siin leidub huvilisi ja fänne asja ülevõtma, siis tulge ligi ja arutab enne ametlike kuulutuste tegemist. Lisaks, mida enam talvele
lähemale, seda vähem müüa/vahetada on mõtet ning teadagi miks.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 29.08.13 14:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: plz
Eelmisele postile jätkuks kirjutaks, et masin alles ja elab sama elu, mis eelnevalt, ehk siis seisvat. Süütelukk on endiselt puudu ja kasutab põhja
ning sellele tulenevalt armatuur juhi poolt alt lahti ja laiali. Lisaks seisis masin päris pikalt retardse probleemi käes, milleks oli äravajunud
siduripedaal ja käikude mitte sisse minemine. Korraliku õhutuse teostasin ning masin liigutab end nüüd ise ja võib lugeda sõidukorras olevaks. Suvine
läbisõit on olnud ehk tubli 250m. Pisiasju siiski üritan paremuse poole viia aga siiski selle aastanumbri sisse suuremaid töid ta ei saa. Nii et
endiselt, kui siin leidub huvilisi ja fänne asja ülevõtma, siis tulge ligi ja arutab enne ametlike kuulutuste tegemist. Lisaks, mida enam talvele
lähemale, seda vähem müüa/vahetada on mõtet ning teadagi miks. |
Kui tuleval nädalanädalavahetusel garaasi jõuan, siis sobran veidi. Ehk leiab Sulle süüteluku. Midagi ei saa lubada, aga kui nv-l kõne teed ja meelde
tuletad, siis tean vaadata.
|
|
|
|