Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi a6 85 kw turbo probleem (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1717)
renet28
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.12 03:53 Tsiteeri
audi a6 85 kw turbo probleem



Nimelt turbo iseenesest toimib aga sisselaskekollektor imeb lõdviku pigem vaakumisse milles asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.10.12 06:02 Tsiteeri


Mis pöörete juures? Tühikäigul ongi ka turboka sisselase vaakumis. Max rõhk tekib alles koormuse all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
renet28
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.12 16:05 Tsiteeri


isegi täis pöörete juures kuigi palju tekib rõhku aga ei midagi erilist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 23.10.12 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: renet28
isegi täis pöörete juures kuigi palju tekib rõhku aga ei midagi erilist

Kindel et ikka turbo on :) aga mis siin ennustada, mõõda rõhk ära.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
renet28
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.12 16:12 Tsiteeri


minekut pole nagu ollagi vana Nissan sunny 2,0 diisel teeb ka ära aga muidu ei suitse üldse ja käib nagu kellavärk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 23.10.12 16:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: renet28
minekut pole nagu ollagi vana Nissan sunny 2,0 diisel teeb ka ära aga muidu ei suitse üldse ja käib nagu kellavärk

Kui tubo ainult augutäide on, siis ei peagi suitsema ja tühikäik ka enamvähem.

Ilmselgelt turbo on vigane või selle juhtimine.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
renet28
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.12 16:18 Tsiteeri


Keegi rääkis,et turbo radiaator on umbes või mingi vaakumklapp ei toimi


***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 23.10.12 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: renet28
Keegi rääkis,et turbo radiaator on umbes või mingi vaakumklapp ei toimi


Naised saunas rääkisid, et kui ise ei jaga asja, siis lihtsam minna töökotta :).


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.10.12 16:25 Tsiteeri


Kui ei suitse siis ei saa kütust peale. Kui rõhupoolega oleks probleem ja kütus ok siis oleks jube suitsulont taga ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 23.10.12 18:22 Tsiteeri


Pigem tundub, et turbo kompressori survepool ikka ei toimeta korralikult, või on äärmisel juhul cooler ikka nii korralikult umbes, et õhku mahub sealt vaevu läbi mootori kuidagi töötamiseks. Suure tõenäosusega on must lont ikka korralik taga. Pöörete tõstmisel jääb juba õhu kogust vajaka ja hakataksegi sisselaske lõdvikut vaakumisse imema.
Diisli sisslasked pole kunagi vaakumis nagu seda bensiini mootoril on, pole lihtsalt klappi ees, mis seda vaakumit seal hoiaks. Mitte segamini ajada antishutter valve-ga selle klapiga lämmatatakse mootor seiskamisel. Konkreetsel mootoril pole seda küljes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.2% - SQL: 66.8%]