M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.12 08:18
|
|
|
Audi A6 2.4 - 1998 - M.R
Tere. Sai siis lõpuks endale kh Audi soetatud, õigemini tegelikult juba aasta algul, aga see selleks
Auto asunud minu teada päris pikalt Tartu piires, kuhu ta nüüd veel vähemalt paariks aastaks küll nüüd jääb.
Eelmine omanik oli äsja vahtanud siduri komplekti, rihmad/rullikud, tagumised amortisaatorid, piduriklotsid ja veel nipetnäpet.
Ostmishetkel paistis silma palju asju, mis vajaks tegemist aga millegagi ei põlend.
Lisadega väga hiilata ei saa, kuid need mis olemas on võib kirja panna: Külglibisemisvastane seade, veojõukontroll, 4xelektrilised aknad, kliima,
xenon lähituled(ise paigaldatud lisa ) ning peeglisoojendused, rohkem
infot hetkel küll kohe pähe ei tule
Koheselt pärast ostu sai auto aetud tõstukile ja veidi selgemaks tehtud, millega paari järgneva päeva õhtut sisustada saab.
Kui nüüd õigesti mäletan, läksid kõigepealt vahetusse mõlemad pooltelje otsad, üks väsinud mootoripadi ja küünlad. Sai tehtud ka õlivahetus.
Ostmispäeval tehtud pilt:
Nüüdseks olen vahetanud peegli, roolilati kaitsekummid, katalüsaatorid, parempoolse rooliotsa, tuuleklaasi, mille ma ise kogemata ära suutsin lõhkuda
ning küünlajuhtmed boschi omade vastu. Enne maki vahetust(vana dvdmakk ei tunnistanud enam ühtegi asja, sp pole ime et omanikul tast jumala savi oli)
kakkusime kõik juhtmed lahti ja panime siis ükshaaval tagasi ainult need juhtmed, mida tegelikult ka vaja oli. Keegi oli seal kunagi sellist
pornograafiat korraldanud, et polnud isegi kõlarite pluss/miinus juhtmeidki õiget pidi tagasi pannud, teistest asjadest rääkimata. Peale seda ei
tundnud helikvaliteeti äragi.
Põhilisi uuendusi siis:
Saabus kevad ja oli natuke raha üle. Arvake ära mis noore mehe peas toimuma hakkab
Võrdluseks:
Ja siis:
Seejärel tuli ette võtta rooste-eemaldus, värvitööd, sest alumine äär nägi välja selline (kui pori seest midagi aru on saada) :
Suvel klõpsatud:
Aeg sisu kallale minna. Kuna tavalise asjana sellise aastaaarvuga auto kohta on siseliistud kulunud, tuli ka ses valdkonnas midagi ette võtta:
Kuigi sellist pilti on natuke nadi kellegile näidata, tuli siiski tunnistada, et sügiseks olid istmed juba sealmaal, et väga ei tihkand enam sissegi
istuda. Nõrganärvilistel mitte vaadata :
Niisiis karjus auto keemilise pesu järele:
Minu prioriteedid muutusid, kui keemilisest helistati, et auto uksed, tagaluuk on ikka väga tuhmid võrreldes ülejäänd detailidega, et järsku olete
huvitatud ka velgede, tulede(mis olid kõige nigelamas seisus) ja kere üleni poleerimisest. Peale selle lasin siis lisada ka aastase banana vaha. Nüüd
see vähemalt enne talve tehtud ja to do listist maha kriipsutatud :
Ja natuke maad kruusateed kaasa sõitnud kapotialune kh :
Velgedega oli mul probleem: Kuna et oli suurem, kui vaja, käisid esimesed 245 rehvid vastu käändtelge vms. Oli vaja 5 mm vaheflanse vahele panna. Nagu
hiljem selgus, ei olnd sellestki piisavalt kasu ning rehvinurgad mõlemad traatideni ära söödud. Lisaks veel oli värin esisillas päris suur, kuna
flanse ei lasknud velje keskaval selle krdi koonuse, mis ta ära peaks tsentreerima, lõpuni minna. Läksin ostsin siis ette 225 mõõtu rehvid ja
eeldasin, et nüüd järsku peaks jääma piisavalt ruumi, et ka flanse vahelt eemaldada ja et rehv vastu ei läheks. Endiselt pidin flansed siiski vahele
panema ja värinat taluma.
Kuni lõpuks tuttava tuttav, kel endal oli a6 s-line 2005, nägi neid velgi ja tahtis kohe enda 18" vastu ära vahetada. Tema velje ET oli 35, mistõttu
sobis mulle nagu rusikas silmaauku. Kusjuures sama päeva hommikul oli ta käind neid veel sirgestamas, niiet tasakaalu pingis oli lausa lust vaadata.
Proovisime algul niisama alla ja isegi 245 rehviga jäi mul endiselt 5 cm vaba ruumi kohast, mis eelnevalt mul jooksu rehve ära loojakarja saatnud.
Tegin proovitiiru kõige uuema asfaltriba peal, mis käeulatuses oli ja värinat polnd. Selge oli see et ma ei saand ilma nendeta enam koju minna.
Niisiis vahetus tehtud ja mõlemad osapooled väga rahul. Kui kellegile siin miskipärast meeldisid eelmised rohkem, sis teadmiseks neile, et kontskingad
naiste jalas on kah ilusad asjad, aga pikka maad nendega läbida ei kannata :
Tagantjärgi nimekiri, mis tehtud:
rooste eemaldus ja värvimine
veljed ja rehvid
nrmärgi alused "audi"
k6000 xenonid
nrlaua ledid
carbon kleeps kulunud liistudele
uus makk
velgede, tulede, ker poleerimine ning vahatamine, mootoripesu
keemiline puhastus
uued võimendi juhtmed
nipetnäpet...
Tulevikuplaanideks vaid jäänd Si rool, kapotivõre ja tagatuled. Peale seda madaldus ja põhjaplastikud keretooni. Praeguseks aga sis kõik
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 21.10.12 11:40
|
|
|
Hästi on edenenud asi, ainult ikka paremuse poole. Kui jah selle madalduse
ja stange alused kere tooni saaks oleks täitsa maasikas. Edu!
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.12 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nokia7650
Hästi on edenenud asi, ainult ikka paremuse poole. Kui jah selle madalduse
ja stange alused kere tooni saaks oleks täitsa maasikas. Edu! |
Tänud
|
|
|
milo
huviline
Registreerunud 20.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.12 11:33
|
|
|
Viimaseid pilte vaadates pöörasin pilgu aknast välja ja põrnitsesin enda aparaati ja mõtlen, et miks end tagasi hoidsin ja kohe 17 tolliste peale ei
läinud. Igaljuhul tulemus tundub hea. Vaatab suvepoole endalegi ehk number suuremad.
Küsin ära igaksjuhuks, et mul endal on kirjade järgi antud mudelile 16 tolline kõige suurem mis tehases alla pandud. Suuremad tulid vist alates 2000
aastast ja suuremate mootoritega isenditele. Küsimus selles, et mis need ET-d ja muud numbrid võiksid olla 17 tollise puhul. Rehvi laius jääks 225.
|
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 23.10.12 16:42
|
|
|
See auto osales minu meelest ka eelmine sügis VOC hooajalõpu kruiisil, kus ta kiirendas mitmeid kordi ja põletas rehvi päris viisakalt. Lõppes vist
asi sellega et lasti pooltelje otsad laiali (jutud käivad, ise olin selleks momendiks lahkunud).
Praegu näeb see auto väga viisakas välja ja see "flat 5" RS6 velg sobib siia alla päris hästi, edu ja jaksu masinaga .
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.12 17:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: milo
Viimaseid pilte vaadates pöörasin pilgu aknast välja ja põrnitsesin enda aparaati ja mõtlen, et miks end tagasi hoidsin ja kohe 17 tolliste peale ei
läinud. Igaljuhul tulemus tundub hea. Vaatab suvepoole endalegi ehk number suuremad.
Küsin ära igaksjuhuks, et mul endal on kirjade järgi antud mudelile 16 tolline kõige suurem mis tehases alla pandud. Suuremad tulid vist alates 2000
aastast ja suuremate mootoritega isenditele. Küsimus selles, et mis need ET-d ja muud numbrid võiksid olla 17 tollise puhul. Rehvi laius jääks 225.
|
Ega täpset numbrit ei oskakski öelda nüüd kohe... Minu proovimine näitas igastahes et 40se ET-ga velg ei sobinud, kuna flanse oleks seljuhul 215
rehvigagi pidanud umbes 1cm vms olema, aga 35se ET-ga (uued veljed ja ilma flansedeta) jäi isegi 245 rehvi ja käändtelje vahele 3-4cm. Kui seda
loogikat kasutada, peaks 38(vb 39) olema viimane piir. Kui sina paned 17" siis ei saa ka välistada, et madala profiiliga rehviga ei ulatugi ta sinna
nurga vastu. Proovima peaks kindlasti enne ostu. Aga tore, et tulemus meeldib
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.12 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RTamm
See auto osales minu meelest ka eelmine sügis VOC hooajalõpu kruiisil, kus ta kiirendas mitmeid kordi ja põletas rehvi päris viisakalt. Lõppes vist
asi sellega et lasti pooltelje otsad laiali (jutud käivad, ise olin selleks momendiks lahkunud).
Praegu näeb see auto väga viisakas välja ja see "flat 5" RS6 velg sobib siia alla päris hästi, edu ja jaksu masinaga . |
Olen isegi viimasel ajal siit-sealt nii mõndagi kuulnud ja ikka ja jälle küsitakse kuskil pesulates garaa˛ides auto endise omaniku nime. Nende
küsijate ilmetest olen ühtteist välja ka juba lugenud, et ega see aparaat vist lihtsaid päevi väga ei näinud. Aga see-eest on ta minult nüüd
tagantjärgi(enamus ajast) hoolt ja armastust saanud küll ... Aga veljed,
nagu viimased pildid räägivad, said nüüd ära vahetatud numbrite mitte sobivuse tõttu. Aga muidu hea meel aind, et tehtud tööd märgata on
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 27.10.12 13:31
|
|
|
Kuut näeb väga hea välja ja see on teada tõde,et korralik velg teeb alles autost auto.
Plaanis endalgi kevade poole suurem ratas ikkagi alla kruttida,kuigi alguses arvasin,et kärab see 16" kah.Jätka samas vaimus ja edu masinaga.
-OOOO-
|
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.12 14:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: late
Kuut näeb väga hea välja ja see on teada tõde,et korralik velg teeb alles autost auto.
Plaanis endalgi kevade poole suurem ratas ikkagi alla kruttida,kuigi alguses arvasin,et kärab see 16" kah.Jätka samas vaimus ja edu masinaga. |
Jätkan. Tänud
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.13 11:17
|
|
|
Vahepeal siis sai võetud mõned vanad hoovad ja lastud need ära taastada, nüüd vaja lähiajal need koos uute esimeste amortidega alla kruttida. Ja kuna
6000k xenonitega ei näe suurt midagi, sai ka 4300k ära tellitud, kuna kuuldu järgi pidid olema nood kõige etemad (kui nüüd väiksemaid summasid
mainida)
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.13 11:37
|
|
|
Sai ükspäev Raadil väheke külge laskmas käidud. Kuna temp oli suht krõbe, st et plastik habras ja vallid pmst betoonist, juhtus siis nii, et sai
tagasi tuldud ilma stangeta. Kannatada said ka udukad, kapotivõre ja logarid. Väike klõps kh peale alalõua täielikku eemaldust:
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.13 11:58
|
|
|
Järgmisel päeval sai foorumites natuka aega viidetud ning uus stange asemele leitud. Õigemini "uus" kasutatud stange. Toon suhteliselt sama aga
alumine osa (hall) vajab veel veits hoolt ja armastust st, et jutte ja vagusid oli seal ikka mehemoodi. Aga muidu 20 euri eest on stanget küll ja
veel. Pärast pahteldust läheb alumine osa ajutiselt mustaks matiks. Vähemalt kannatab suveni ära sõita ja siis juba lasen terve stange ühte värvi
värvida, koos ülejäänud hallide detailidega, mis ustest allapoole jääb
Logarid, võred ja udukad peab kh uued ostma.
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.13 17:14
|
|
|
Nüüd sis stange ees - parem kui ilma, aga toonivahe ja kriimustustase sunnib kevadel ikka üleni värvima. Ülemised hoovad, esiamordid vahetatud.
Toprani klapikambrikaanetihendid kh olemas- loodan et sis 40 eurised annavad vahet kh tunda
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 07.02.13 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.R
Toprani klapikambrikaanetihendid kh olemas- loodan et sis 40 eurised annavad vahet kh tunda |
Mis möttes vahet, et kui hind körgem, siis ka kvaliteetsem?
Toprani puhul hakkan kvaliteedis vaikselt kahtlema, kuid eks oleneb ka pruugitavast detailist.
Enesel Toprani tootega 2x juhus, kus üks ja sama detail aastase vahega vahetust vajas, kuid siin vöis olla tegu ka lihtsalt "juhusega".
Enese masinale läks peale Goetze toodang tihendid, peale 24 tuhandet kilomeetrit nagu ei paista leemendavat.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.13 23:13
|
|
|
Kui nad juba olemas on, siis pole muud teha, kui külge laduda ja katsetada kestvust. Õnneks pole see teab mis suur ajakadu. Katse eksitus meetodil
saame firma kvaliteedijärgu selgeks ja järgmine kord jälle terake targem
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.13 17:56
|
|
|
Nüüd siis tegelikult päris ammu juba uus stange ees (pildid tulevad, kui garantiist telefoni kätte saan), logarid parandatud ning suveveljed all
tagasi. Sai ka uued xenonid ostetud (6000k asemel 4300k), mis valgustavad ikka tükkmaad paremini, kuid lahjaks jäävad lähituled ikkagi. Siit-sealt on
kuulda olnud,et ega nendel tuuningtuledel väga praktilist osa täita polegi. Samuti on ka Eestimaa talv teinud oma töö ja esimesed roostetäpid juba
võrsuvad esitiiva kaartel. Sadulsepaga kh juba kokku lepitud, ehk saab viimaks juhi istme kh vähe inimlikumaks, istme põsest on keegi jõudnud juba
poroloni ära süüa
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.13 18:12
|
|
|
Tuuningvendadele nosimist:
Väike mure: Nimelt ulatuvad veljed ligi cm koopast välja ja seetõttu käivad rahvast täis autoga läbi lohu sõites rehvid vastu koopaäärt. Kuna oli
plaanis mingi aeg madaldusvedrud soetada, siis kas oleks mingi kompromiss võimalik leida, et need kaks omavahel paremini läbi hakkaks saama? nt kitsam
rehv peale venitada, et pigem koopasse sisse ulatuks käima, sest et kahtlen, et ka kõige jäigem vedru takistab tal cm alla käimist takistada (cm
sellep, et umbes sellist kõrgust ma koopaääre ja rehvi vahel vaimusilmas ette kujutasin). Muidu kui madalamaks mitte lasta, oleks muidugi võimalik
sinna toppida need kummirõngad (v mis iganes nood ka on) keerdude vahele mis käiku takistavad, aga kui arvestada ka madaldusega, siis kas tõesti pole
muud võimalust, kui suurema ET'ga veljed osta. Olgu mainitud ka see, et mulle tegelikult päris meeldivad antud veljed ja see, et nad vähe välja
ulatuvad
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.13 22:15
|
|
|
Ise küsin, ise vastan rubriik
Leidsime ühe teadjama inimesega, et kõige mõistlikum velgede alles jätmise puhul oleks offsetti maha treida (niipalju kui muidugi poldi keerme alles
jääma pidav osa seda võimaldab), et velg vähemasti koopaga tasagi saada. Ja alles siis laseks kõhu vastu maad Kellel velgede treimisega kokkupuuteid? Mis oleks miinimum keerme osa, mis
peaks kindlasti alles jääma? Kedagi soovitada?
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 01.05.13 05:23
|
|
|
Aga kui seda sisemist osa maha treid, kas siis rehv vastu käändmikku ei hakka käima?
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.13 05:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mokits
Aga kui seda sisemist osa maha treid, kas siis rehv vastu käändmikku ei hakka käima? |
Nende velgedega seda jama õnneks pole jah. Kui õigesti mäletan, oli kuskil 3 cm seal ruumi
|
|
|
M.R
huviline
Registreerunud 16.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.13 16:16
|
|
|
Kuna ei leidnud, kust kontot kustutada saab, siis kirjutan siia, et auto on müüdud...
|
|
|
|