Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a6 2,5tdi 132kw kõrgsurvepumba koodid (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2186)
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.12 08:54 Tsiteeri
Audi a6 2,5tdi 132kw kõrgsurvepumba koodid



Tere, minu audil pump õhtal ning siit ka küsimus. Kuna olen uue pumba otsingutel, siis tahtsin teada mida see täht selle seeria numbri lõpus tähendab? kui mul näiteks pump 106L, siis miks ma ei või sinna panna pumpa, mis on 106E või mis iganes muu lõpu tähega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.10.12 21:27 Tsiteeri


Rootsist toodud pump siis ikkagi ei töötanud?
Ma pumba koodidest ei tea suurt midagi a mu arvates ei tohiks pumpadel peale elektroonikaosa muud vahet olla, võimalik muidugi, et on mingeid eriversioone.

Minu autol ntx käis korraks peal 110 kW'se pump, see toimetas täpselt samamoodi kui originaal, mitte mingit vahet polnud neil...


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 19.10.12 22:07 Tsiteeri


Sorry for OT aga 110kw vs 132kw pumba vahe peitub surves ja tootlikuses. 132kw oma on tükimaad suurema survega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.10.12 10:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Sorry for OT aga 110kw vs 132kw pumba vahe peitub surves ja tootlikuses. 132kw oma on tükimaad suurema survega.


Sorry for ot, aga kas mitte suurema surve tekitamine ei seisne vaid elektroonikaosas, vähemalt visuaalselt näis kogu rauaosa täpselt samasugune, ehkki kood teine. Võimalik muidugi, et nii pole... Kõige kindlam oleks loomulikult sama koodiga pump tellida.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.12 23:39 Tsiteeri


Pole siis tõesti teadjamat meest, kes teaks mis see täht pumba koodi taga tähendab?
106E oleks saada, kuid pump mis peal oli on 106L
Ferdinand kui teise pumba peale panid, kas oli tarvis pumba aju auto omaga ära ka laulatada?
Kui ei siis ma ei saa üldse enam asjadest aru.
Räägitakse kui teine pump panna on see kindlasti vajalik, kuna muidu auto ei käivitu.
Igatahes kõigepealt sooviks seda koodi värki teada saada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 22.10.12 06:43 Tsiteeri


Mina vahetasin jh rauaosa ainult.
Kõige kindlam on uurida välismaa foorumeid, ega meil Eestis pmst sellist pädevust suurt ei eksisteerigi, on vaid hulk inimesi kes kõik arvavad midagi teadvat.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.12 09:29 Tsiteeri


Jään ootama ehk keegi siiski teab vastust sellele küsimusele, et kas on see täht siis oluline või võin võtta vabalt teise tähe lõpuga pumba, seejärel pumba aju auto omaga laulatada ning võtit keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.12 10:23 Tsiteeri


Asi on ikka kummaline, täna suhtlesin inimesega kes pani oma allroadile uue (kasutatud) pumba peale 106E ning ütles, et pold midagi vaja seal näppida, ainult keeras võtit. Tal muidugi oli ennem seal ka 106E, igatahes ei pea see jutt paika et kui uus pump panna, siis on igal juhul vaja ära laulatada ajud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.10.12 10:35 Tsiteeri


106E on varasem pump, mis oli 1998-2001 AKE-l, 106L oli alates 2002 aastast AKE ja BAU peal.
Samas on 1998-2001a ja 2002+ V6 diisli mootoriaju ka erinev.

See vihjab sellele, et pumbad peavad olema erinevad ning ka nende kalibratsioon mootoriajus.

Üldiselt on see väga levinud vale arusaam, et kui koodis erineb üks täht, on tegemist sama asjaga.
Ei ole así sugugi nii. Kood on lihtsalt mingi unikaalne identifikaator ning seda koodi kandev raud võib kardinaalseid erinevusi omada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.12 11:36 Tsiteeri


Okei, ei seda ma polegi arvanud, et see vaid tähe erinevus pole määrav näitaja. Lihtsalt üks räägib üht juttu teine teist. Näiteks nagu seegi et alati on vaja pumba ja auto aju ühte viia. Mees kes reaalselt enda masinal pumpa vahetas polnud kuuldki sellest midagi ja ütles et keeras võtit ja masin käis.
Ja minu masin pole 2002+, vaid 2001/11 keegi igatahes on seda pumpa juba varem näppinud ka kuna suur valge L täht on sinna peale joonistatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.10.12 12:18 Tsiteeri


Arvutiga on vaja asi paika keerata pärast, muidu on segu liiga rikas või liiga lahja ja süüde ka paigast ära.
Neid asju peaks tegema.

Aga mingist asjade omavahel sobitamisest ma pole ka kuulnud. Minu teada käib kõrgsurve pumba vahetus 2003 ja vanematel väga lihtsalt - vana välja, uus asemele ja siis kontrollid kütusekogused ja süüte ära, kui vaja keerad õigeks ning tuld.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]