v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.12 08:54
|
|
|
Audi a6 2,5tdi 132kw kõrgsurvepumba koodid
Tere, minu audil pump õhtal ning siit ka küsimus. Kuna olen uue pumba otsingutel, siis tahtsin teada mida see täht selle seeria numbri lõpus tähendab?
kui mul näiteks pump 106L, siis miks ma ei või sinna panna pumpa, mis on 106E või mis iganes muu lõpu tähega?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 19.10.12 21:27
|
|
|
Rootsist toodud pump siis ikkagi ei töötanud?
Ma pumba koodidest ei tea suurt midagi a mu arvates ei tohiks pumpadel peale elektroonikaosa muud vahet olla, võimalik muidugi, et on mingeid
eriversioone.
Minu autol ntx käis korraks peal 110 kW'se pump, see toimetas täpselt samamoodi kui originaal, mitte mingit vahet polnud neil...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 19.10.12 22:07
|
|
|
Sorry for OT aga 110kw vs 132kw pumba vahe peitub surves ja tootlikuses. 132kw oma on tükimaad suurema survega.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 20.10.12 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Sorry for OT aga 110kw vs 132kw pumba vahe peitub surves ja tootlikuses. 132kw oma on tükimaad suurema survega. |
Sorry for ot, aga kas mitte suurema surve tekitamine ei seisne vaid elektroonikaosas, vähemalt visuaalselt näis kogu rauaosa täpselt samasugune, ehkki
kood teine. Võimalik muidugi, et nii pole... Kõige kindlam oleks loomulikult sama koodiga pump tellida.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.12 23:39
|
|
|
Pole siis tõesti teadjamat meest, kes teaks mis see täht pumba koodi taga tähendab?
106E oleks saada, kuid pump mis peal oli on 106L
Ferdinand kui teise pumba peale panid, kas oli tarvis pumba aju auto omaga ära ka laulatada?
Kui ei siis ma ei saa üldse enam asjadest aru.
Räägitakse kui teine pump panna on see kindlasti vajalik, kuna muidu auto ei käivitu.
Igatahes kõigepealt sooviks seda koodi värki teada saada
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.10.12 06:43
|
|
|
Mina vahetasin jh rauaosa ainult.
Kõige kindlam on uurida välismaa foorumeid, ega meil Eestis pmst sellist pädevust suurt ei eksisteerigi, on vaid hulk inimesi kes kõik arvavad midagi
teadvat.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.12 09:29
|
|
|
Jään ootama ehk keegi siiski teab vastust sellele küsimusele, et kas on see täht siis oluline või võin võtta vabalt teise tähe lõpuga pumba, seejärel
pumba aju auto omaga laulatada ning võtit keerata.
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.12 10:23
|
|
|
Asi on ikka kummaline, täna suhtlesin inimesega kes pani oma allroadile uue (kasutatud) pumba peale 106E ning ütles, et pold midagi vaja seal näppida,
ainult keeras võtit. Tal muidugi oli ennem seal ka 106E, igatahes ei pea see jutt paika et kui uus pump panna, siis on igal juhul vaja ära laulatada
ajud.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.10.12 10:35
|
|
|
106E on varasem pump, mis oli 1998-2001 AKE-l, 106L oli alates 2002 aastast AKE ja BAU peal.
Samas on 1998-2001a ja 2002+ V6 diisli mootoriaju ka erinev.
See vihjab sellele, et pumbad peavad olema erinevad ning ka nende kalibratsioon mootoriajus.
Üldiselt on see väga levinud vale arusaam, et kui koodis erineb üks täht, on tegemist sama asjaga.
Ei ole así sugugi nii. Kood on lihtsalt mingi unikaalne identifikaator ning seda koodi kandev raud võib kardinaalseid erinevusi omada.
|
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.12 11:36
|
|
|
Okei, ei seda ma polegi arvanud, et see vaid tähe erinevus pole määrav näitaja. Lihtsalt üks räägib üht juttu teine teist. Näiteks nagu seegi et alati
on vaja pumba ja auto aju ühte viia. Mees kes reaalselt enda masinal pumpa vahetas polnud kuuldki sellest midagi ja ütles et keeras võtit ja masin
käis.
Ja minu masin pole 2002+, vaid 2001/11 keegi igatahes on seda pumpa juba varem näppinud ka kuna suur valge L täht on sinna peale joonistatud
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.10.12 12:18
|
|
|
Arvutiga on vaja asi paika keerata pärast, muidu on segu liiga rikas või liiga lahja ja süüde ka paigast ära.
Neid asju peaks tegema.
Aga mingist asjade omavahel sobitamisest ma pole ka kuulnud. Minu teada käib kõrgsurve pumba vahetus 2003 ja vanematel väga lihtsalt - vana välja, uus
asemele ja siis kontrollid kütusekogused ja süüte ära, kui vaja keerad õigeks ning tuld.
|
|
|
|