Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B- keredetailid vs. originaal? (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 6374)
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 15.10.12 13:54 Tsiteeri
B- keredetailid vs. originaal?



Kiirelt otsingut kasutades sellist teemat ei kohanud, et on kellegil kogemusi ERINEVATE tootjate B - keredetailidega? Kuidas istuvad külge (aukude sobivus jne.) ja kuidas on materjali kvaliteet (korrosioonikindlus, õhkue/paks plekk, nõrk,rabe plastik jne.)?
Kas on mõtet jamama, riskima hakata b- osaga, või targem võtta võimalusel kerge defektiga originaal osa?
Kellegil loodatavasti kogemusi ja viitsib kirjutada millise tootja b- osadest hoiduda ja millise tootja osad on võrreldavad originaaliga.
Omal vaja nimelt parempoolset esitiiba ja selleks uuringi erinevaid võimalusi. Autokaubad24.ee sain sellise pakkumise: esitiib koos suunatule kandilise avaga: originaal 4B0821106B 257. 00€ . KLOKKERHOLM 70,06 € , BLIC 48.00 € ja romulast pakutud väidetavalt originaal 99.a. tiib 100 eurot. Selle romula pakkumisega seoses küsimus kas ennem facelifti toodetud tiib sama mis faceliftil?

Suured tänud juba ette ära kaasamõtelejatele!:)

Erki


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 15.10.12 16:13 Tsiteeri


Niipalju kui mina neid uusi B osasid näinud, siis ühelgi pole sisemist mastiksit, ega originaaliga see seis palju parem pole.
Krunt millega detail kaetud on saast.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 15.10.12 16:14 Tsiteeri


Peaaegu 50 vaatamist ja kas tõesti pole kellegil kokkupuudet olnud sellel teemal?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 15.10.12 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Niipalju kui mina neid uusi B osasid näinud, siis ühelgi pole sisemist mastiksit, ega originaaliga see seis palju parem pole.
Krunt millega detail kaetud on saast.


b osade sobitamisega on rohkem vaeva aga ära ei põlgaks ma neid sellegipoolest. Kui tiib värvida ka seespoolt ja katta vahaga siis kestab väga hästi.


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.12 16:21 Tsiteeri


B-osad on tsinkimata. See peaks otsustamiseks piisav info olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 15.10.12 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Niipalju kui mina neid uusi B osasid näinud, siis ühelgi pole sisemist mastiksit, ega originaaliga see seis palju parem pole.
Krunt millega detail kaetud on saast.



Tänud viitsimast kirjutada! Eks seda sisemist mastiksit saab lasta peale kanda vast ennem värvimist, kui huvi on. BMW foorumis teadis üks kirjutada, et b- osadel pidi plekk ka jube õhuke olema ja ei taha eriti lihtsalt need kokku ka istuda teiste detailidega.
Veidi sai uuritud selle KLOKKERHOLM kohta, tegemist Taani firmaga ja pidavat vastama A1 standardile. See tähendab, et tegemist ei ole A osaga aga kõik kriteeriumid vastavad A osa kvaliteedile. Et, kui see KLOKKERHOLM vastab A1 standardile vast peaks korralikult külge ka sobima ja plekk ka korralik olema, või mis?

On kellegil veel miskit tarka lisaks lausuda?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.10.12 16:39 Tsiteeri


Üks suur erinevus on selles, et on olemas kindlad A-osade tootjad, kuid ei ole olemas sama üheselt määratletud B-osade tootjaid. B-osa võid saada Hiinast stantside vahelt või taob selle sulle naaberküla sepp valmis. Tootjaid on tuhandeid, igaüks ise kvaliteediga. Omaette kategooriana veel need, kes autotootjale allhankeid teevad ja samas ka oma nime all samu juppe müüvad. On nad nüüd A või B?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 15.10.12 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Üks suur erinevus on selles, et on olemas kindlad A-osade tootjad, kuid ei ole olemas sama üheselt määratletud B-osade tootjaid. B-osa võid saada Hiinast stantside vahelt või taob selle sulle naaberküla sepp valmis. Tootjaid on tuhandeid, igaüks ise kvaliteediga. Omaette kategooriana veel need, kes autotootjale allhankeid teevad ja samas ka oma nime all samu juppe müüvad. On nad nüüd A või B?


Oskad vb. mõned korralikud tootjad välja tuua neist tuhandetest? Lisaks tead vb. allhanke tootjat ka kes Audile teeb?
Tänud!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 15.10.12 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
B-osad on tsinkimata. See peaks otsustamiseks piisav info olema.
C4 S6 A osa tiivad on ka tsinkimata, võimalik et mõnel uuemal mudelil on seis vähe parem.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.10.12 19:16 Tsiteeri


Mina ei usu, et tehasest originaalplekki üldse tsingituna saabki.
Pole ka teistel 12 aastase keregarantiiga autode originaalplekkidel peale selle musta krundi miskit muud peal olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 15.10.12 19:25 Tsiteeri


Originaalkeredetailide TEST


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 15.10.12 20:19 Tsiteeri


Tänud vastanutele!
Kuid mis oleks kõige mõtekam valik, uut originaali ei raatsi osta ja mingit kehva b- osa ka ei taha mida puuhaluga tümitama peab, et külge istuks. Vast romulast kasutatud originaal osa võtta (lootes, et on originaal), vähemalt istub korralikult külge ja vast on tsingitud ka ja kestab kauem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 15.10.12 20:37 Tsiteeri


Mina otsustasin "romula" tiiva kasuks - ehk siis kasutatud originaaldetail, mis pandi auto külge tehases on seega tsingitud. Aga 100 euri... mina maksin 40 euri vist sellise eest. Vaata ka foorumis ringi, B5 keresid varuosadeks ikka liigub vahest.

Aga jah uued A ja B detailid on mõlemad nö mustad, ehk siis tsinkimata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 15.10.12 21:04 Tsiteeri


Oskavad küsida ja romulates hinda:mad:
Kahest romulast leidnud sobiva tiiva ja mõlemas hinnaks 100.-:(
Kahjuks neid c5 kerega tiibasid pole saada eriti. Suht läinud kaup kohe, kui mõni varuosadeks tuleb.
Kui kellegil on, siis võib julgelt pakkuda!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 08.06.13 18:44 Tsiteeri


Tervist!
Sai kunagi see teema tehtud siin kuid selgusetuks jäi, et kas pre-facelift esitiivad sobivad faceliftile? Hetkel oleks võimalik saada vb. 1999.a. autolt kuid oskab keegi kinnitada, et kas need 2002.a. autole sobivad?
Tänud ja Ilusat Suve!

Erki


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 09.06.13 12:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Tervist!
Sai kunagi see teema tehtud siin kuid selgusetuks jäi, et kas pre-facelift esitiivad sobivad faceliftile? Hetkel oleks võimalik saada vb. 1999.a. autolt kuid oskab keegi kinnitada, et kas need 2002.a. autole sobivad?
Tänud ja Ilusat Suve!

Erki



Ei tea keegi asjast midagi arvata ja tarka lausuda?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 09.06.13 14:56 Tsiteeri


Olen auto varuosadega tegelenud juba 6-7 aastat ja tean ühteist varuosade kohta rääkida. Asi käib nii nagu enamus varuosadega...erinevaid firmasi on palju kes pakuvad. Aga julgen öelda et tootja on 90% üks. Need erinevad firmad kes b osa pakuvad on lihtsalt pakendajad. Ühesõnaga b kere detailid on kõik taiwanist vahet pole mis firma sinna peale kirjutatud on. Tsinki ei ole ja originaalist on plekk õhem. Külge sobivad. On juhtunud sellist asja, et vahepeal on mingi partii mööda tehtud ja sellepärast osadel klientidel on tekkinud eelistused, et mingi lambi firma omasi ei taha jne... Ise ma eelistaksin b kere detailile kasutaud originaali.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 25.03.17 05:28 Tsiteeri


Sai siis ka tellitud uued tiivad C5-le, spetsiaalselt küsitud poes Klokkerholm tiibasid.
Tulid siis kohale ja papist pakendi peal on ikka suurelt mingi TONG YANG kiri ja "made in taiwan".
Samas on peal ka mingid Klokkerholm kleepsud. Mida siis arvata sellest, kas on tootmine Taiwani kolitud lihtsalt võid midagi muud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 25.03.17 08:18 Tsiteeri


Üldiselt tundub, et suuremad tootjad toodavad oma asju igal pool, tehaseid on mitmeid. Näiteks Michelini rehve olen näinud Made in Italy ja ka Made in Russia ja ilmselt on olemas veel 15 varianti kuna neil pidavat olema tehased 17 riigis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.03.17 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sai siis ka tellitud uued tiivad C5-le, spetsiaalselt küsitud poes Klokkerholm tiibasid.
Tulid siis kohale ja papist pakendi peal on ikka suurelt mingi TONG YANG kiri ja "made in taiwan".
Samas on peal ka mingid Klokkerholm kleepsud. Mida siis arvata sellest, kas on tootmine Taiwani kolitud lihtsalt võid midagi muud?


Minu c4 jale on eelmine omanik TongYangid pannud ja korralikult ära õlitanud. Täpselt ei tea aga mingi 7 aastat on küljes olnud ja tiibadel pole ühtegi roostemärkki. Seega kui keremees on huvitatud ja oskab asja korralikult teha siis pole mingit probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prual84
huviline



Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel

postitati 25.03.17 14:09 Tsiteeri


Eks seisab endalgi b-varuosa ost ees kuigi sooviks kasutatud orig. Ja tiivad tuleb seest igaljuhul töödelda,auto detailidel olev tsingi kiht on vähene,ise olen kuumtsinkind enda auto detailid ja siis värvind(silla jupid jne)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 26.03.17 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prual84
Eks seisab endalgi b-varuosa ost ees kuigi sooviks kasutatud orig. Ja tiivad tuleb seest igaljuhul töödelda,auto detailidel olev tsingi kiht on vähene,ise olen kuumtsinkind enda auto detailid ja siis värvind(silla jupid jne)


Kas Sul on kodus sama vann, mis näiteks Paldiski Zinkpotis? 400 kraadi väidavad, et sulatsink on seal sees.

Millega pärast kuumtsinkimist oled asjad üle värvinud? See on ju pärast suht libe ja mittenakkuv...

Soomlased, kes samuti nagu meie, elavad lumehanges ja talvel soola sees, on üks spetskrunt välja töötatud kuumtsingitud detailide jaoks.
Kas kasutasid seda ja mis firma toode see oli? Või saan ma areneda ja hoopiski midagi uut teada?

..............

Mis teemaalgatusse puutub, siis - ALATI on kasutatud ja heas korras romulajupp parem, kui poest uus B.
Plekid, stanged, mis vajuvad kambris kuuma käes kõveraks, ja mida komplekteerija kirub maa põhja, jne.
Ok, mingi anduri ostad B osana uue, see on tõesti mõnikord parem, kui vana originaal.
Laagri samuti. Soojendusradika ja šharniiri ka. Esiklaasi samuti.
Kummitihendi ostad A osana uue. Sest B ei ole "selle auto oma"

Midagi läks kindlasti meelest....


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prual84
huviline



Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel

postitati 26.03.17 15:47 Tsiteeri


Galv-est on koht kus teenin igapäevast leiba,450 kraadi on meil ja tsingi kihti töötlen nagu tavalist metall pinda enne värvi ja siis olen kasutand tavalist spray värvi ja asjad kestavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]