Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 15.10.12 13:28
|
|
|
Audi A6 c4 ei käivitu võtmest peale mootori vahetust
Tere.
Mure siis selline, et vahetasin Audi A6-el mootori ära 2.8 asemele panin samasuguse) ja peale seda auto enam ei võta starterit ringi võtmest.
Autol on vist peal immo ja süüteluku põhi tundub ka veidike kahtlane, kuid vana mootoriga toimis.
Kui mootorit vahetasin siis sai otse starterist voolu antud ja mootor käivitus ilusti. Siis kui auto laiali oli mõõtsin ära ka starteri ergutusvoolu,
mis jäi sinna 3 Voldi kanti.
Elektriku juurde viia ei tahaks, tahan ise õppida 
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.12 15:19
|
|
|
Mida arvutiga ühendamine näitas?
|
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 15.10.12 15:48
|
|
|
Pole sellist võimalust 
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.10.12 15:54
|
|
|
Vana mootoriga starter keris? Kui paned starteri lapikule klemmile kuhu süüteluku juhe käib + siis starter hakkab tööle? maitea kas sel juhtmel
mingeid vahepistikuid ei ole mis võis mootori vahetusega lahti ununeda? Lisaimmo on peal? Originaal ei ploki starterit! Tulebki pusida ja uurida kus
mis on. Kontrolli kontrolllambiga ühendusi nii kõige kindlam. (Tavalisest 5w sest pirnist tee või tagatule 21w pirn).
Sul auomaatkast? Kui on see peab P peal olema. Manuaalkastil läheb otse süütelukust juhe starterile. Automaadil on relee ja käigukasti multilüliti
annab loa käivituseks. Seal mingi jama lüliti pistukus või multilõliti ise rikkis.
Relee peaks juhi jalgekohal neljas relee olema. Või kõrvalistuja jalge ees oli ka mingi releeplokk. Pole silmeees see täpselt.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 15.10.12 16:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Vana mootoriga starter keris? Kui paned starteri lapikule klemmile kuhu süüteluku juhe käib + siis starter hakkab tööle? maitea kas sel juhtmel
mingeid vahepistikuid ei ole mis võis mootori vahetusega lahti ununeda? Lisaimmo on peal? Originaal ei ploki starterit! Tulebki pusida ja uurida kus
mis on. Kontrolli kontrolllambiga ühendusi nii kõige kindlam. (Tavalisest 5w sest pirnist tee või tagatule 21w pirn). |
Vana mootoriga starter keris ringi.
Mootor on nüüdseks koos ja vist ei pääse enam starteri klemmidele ligi.
Vahepistikuid vist ei ole. Ja sellele klemmile tuleb 3 V peale kui käivitada üritan. See on liiga vähe ? Millest see vool kaduma võib minna ?
tegemist on vist tehase immoga, kus võtmes kiip ja süütelukus lugeja. Süüte sisse keeramisel süttib kollase valgusega auto märk millel võti all ning
kustub mingi aja pärast. Kas see tähendab seda et immo tuleb maha ?
Kui esiots veel laiali oli siis panin starteri klemmid kokku ja mootor käivitus.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.10.12 16:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Foshow
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Vana mootoriga starter keris? Kui paned starteri lapikule klemmile kuhu süüteluku juhe käib + siis starter hakkab tööle? maitea kas sel juhtmel
mingeid vahepistikuid ei ole mis võis mootori vahetusega lahti ununeda? Lisaimmo on peal? Originaal ei ploki starterit! Tulebki pusida ja uurida kus
mis on. Kontrolli kontrolllambiga ühendusi nii kõige kindlam. (Tavalisest 5w sest pirnist tee või tagatule 21w pirn). |
Vana mootoriga starter keris ringi.
Mootor on nüüdseks koos ja vist ei pääse enam starteri klemmidele ligi.
Vahepistikuid vist ei ole. Ja sellele klemmile tuleb 3 V peale kui käivitada üritan. See on liiga vähe ? Millest see vool kaduma võib minna ?
tegemist on vist tehase immoga, kus võtmes kiip ja süütelukus lugeja. Süüte sisse keeramisel süttib kollase valgusega auto märk millel võti all ning
kustub mingi aja pärast. Kas see tähendab seda et immo tuleb maha ?
Kui esiots veel laiali oli siis panin starteri klemmid kokku ja mootor käivitus. |
Siis panid midagi valesti või midagi on lahti. To jah originaal ja ei puuduta starterit. Vaata antsin sulle eelmises postis vel vihjeid. Kuid alusta
lihtsamast ja kontrolli tehtu üle. 3 v on vägavähe. saul massipuudus äkki? Massijuhtmed kinni mootori ja kere vahel?
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 15.10.12 16:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Siis panid midagi valesti või midagi on lahti. To jah originaal ja ei puuduta starterit. Vaata antsin sulle eelmises postis vel vihjeid. Kuid alusta
lihtsamast ja kontrolli tehtu üle. 3 v on vägavähe. saul massipuudus äkki? Massijuhtmed kinni mootori ja kere vahel? |
Mootori ja kere vahelise massijuhtme käisin esimese asjana liivapaberiga üle ja pingutasin.
See et midagi kapotiall ühendamata jäi on ebatõenäoline, kuid samas ei välista seda varjanti.
ehk siis välistame orginaal immo kui süüdlase ?
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 15.10.12 16:29
|
|
|
automaat kast on, ja juhe sai kenasti kasti külge tagasi pandud. P peal oli ka kui käivitada proovisin. Hetkel ei ole ise autojuures. Auto seisab
hetkel kohalikus töökojas lukutaga, niiet ei ole võimalik näppima või vaatama minna. Kogun infi mida homme võiks vaadata.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 15.10.12 16:46
|
|
|
Võtsin aku klemmid ka mootori vahetuse ajaks maha, kuigi mitte kohe alguses.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 16.10.12 10:22
|
|
|
proovisin teist süüteluku põhja ja niipalju muutus et süüte välja keeramisel ei käi enam seda kõva plõksu.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 16.10.12 11:26
|
|
|
Mõõtsin uuesti starteri ergutusvoolu ja see on nüüd 12 voldi kanti..kuid probleem on ikka alles :/ otse starterist võtab starteri ringi kuid
tõmberelee ei ühenda pendiksit
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.10.12 11:59
|
|
|
Originaalimmo laseb auto alati korraks käima, siis killib kütte pealevoolu ära.
Kui sul stater mootorit ringi aja normaalselt, siis originaalimmo võid kohe välistada.
Samuti peab sul originaalimmo puhul armatuuris vastav tuluke kollasega vilkuma, kui see võtit ära ei tunne.
Kui sa mootoriaju ei vahetanud, vaid ainult mootori, siis ei juhtu ka immoga mitte midagi.
|
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 16.10.12 19:48
|
|
|
Välistasin eile juba orginaal immo kui süüdlase.
Vahetasin ära süüteluku põhja, mõõtsin uuesti ergutusvoolu üle (12V seekord) ja kontrollisin lambiga ka üle.
Panin süüte sisse ja proovisin ka tõmbereleele otse voolu peale anda kuid ei midagi.
Ehk siis on tõmberelee läbi ja vist oli ka süüteluku põhi...süüdlased on leitud ühesõnaga.
Ja Tänan ka Freelander-it, kes nõu ja jõuga appi tuli 
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 16.10.12 20:08
|
|
|
Käisin ka seda masinat täna korra vaatamas. Proovi igatepidi aga tõmberelee ei toimi. Lasin otse voolu peale ja ei midagi. Ei osanud kohapeal ka muud
arvata kui et starter ohtal omadega. Korval maas olev starter reageeris igale liigutusele nii nagu peaks. Väga lolli kohapeal on ka sellel mootoril
see starter, eriti ligi ei saa ja midagi ei näe. Kusagilt ussi **** urgitsed ja proovid.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 17.10.12 20:01
|
|
|
Lõppuks tuli välja et tegu minu enda veaga.
Kui starteri klemmi külge panin tõmbereleele,siis pingutasin liiga kõvasti(no et hästi voolu edasi annaks, teate küll ) ja keerasi seal sees midagi ringi.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 17.10.12 20:08
|
|
|
See "krõps" kui midagi puruks keerasid, pidi ju ka tunda olema.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 17.10.12 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
See "krõps" kui midagi puruks keerasid, pidi ju ka tunda olema. |
Nja oleks tuld veerand pööret tagasi keerata. 
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 17.10.12 21:06
|
|
|
Eks seda krõpsu oli ka tunda veidi jah.
Ja proovisin ka tagasi keeramist, aga ei aidanud ja panin peale Kolmanda starteri  
|
|
|