Kui tahad kohe muretult sõita, siis ära seda autot osta.
Esiteks on selle auto kapoti all vähemalt 2 korda tulekahju olnud.
Mootori sisu oli ka üsna tundmatu ja suvalistest varuosadest kokku loobitud.
Mootori küljes rippus pööratud sl. kollektor(forsini kätetöö), mille valmistamisel oli absoluutselt eiratud elementaarfüüsika põhimõtteid.
Torukollektor(forsini kätetöö) oleks üsna normaalne, kui seda ei oleks heebli ja tikkpoltidega vastu kaant tõmmatud, kuna see nii kõver oli. WG ja
flantsi vahelt olid tihendid ammu ära põlenud.
Downpipe oli küll suur ja jäme, aga põhja alt oli see ikka üsna rämedalt originaalväljalaske otsa keevitatud.
Esistange oli üsna räbal ja selle kinnitused olid suure cooleri paigadamiseks ära rapitud.
Aga salongi sisu oli terve ja kere oli sirge ning ilma suurema roosteta. Veermik ka kõige hullemini ei kolisenud, torsen toimis, tagumine lukk töötas.
Seda siis 2011 aastal.
Pildid on ka vaid illustratiivsed, tehtud kunagi 2011 suvel. Edasist käekäiku ei oska kommenteerida, võib-olla on vead kõrvaldatud, aga sügavalt
kahtlen.
|
|