alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 12.10.12 14:59
|
|
|
C4, Värin autos.
Tere.
Audi A6 Quattro 2,5 TDI manuaal 103kw
Lugesin eelnevaid postitusi, kahtlustati hooratast, kardaani risti, vahepukka.
Kohapeal auto töötab ilusti, ei värise. Start on kolina vaba. Kiirendades esimesest käigust teise käiguni täiesti vaikus. Aga kolmandastt käigust
alates kuni kuuendani kiirendades lööb värina sisse. Ja alles siis kui turbo järgi tuleb. Ei saagi aru kust see värin tuleb. Ühtlaselt sõites samuti
vaikus.
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 12.10.12 15:07
|
|
|
Tundub väga hooratta moodi. Endal olid samad sümptomid ning peale hooratta vahetust oli kõik ok. Välja suretamisel ei ole väljast kuulates midagi
kuulda?
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 12.10.12 20:29
|
|
|
Väljasuretades käib imeväike kiuks
|
|
|
silver689
huviline
Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal
|
postitati 22.11.12 06:44
|
|
|
Jah ma tean mida sa tunned, ajab närvi küll. Ja aru ei saa millest see tuleb. Mul on ka teema sama asja kohta.
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 22.11.12 07:48
|
|
|
Värin- HOORATAS
Kiuks- LAMERIHMA AMORTPINGUTI
Endal mõlemad haigused läbi elatud.
Esimese lahenduseks paigaldada ühemassiline hooratas. Kas 7A oma, millega sobivad kokku originaal ketas ja korv, kuid pikendama peab töösilindri
varrast või siis panna 100 TDI hooratas ja korv.
Teise lahenduseks pakun, et kontrollida, kas pinguti amordi varras on terve. Mul oli murdunud ning lisaks oli läbi ka rullik seal küljes. Vahetasin
mõlemad ning kiuks kadunud.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 26.11.12 19:09
|
|
|
Rihma pinguti ja rulli vahetasin juba alguses ära. Kiuksu tegi minul summuti, see asi on lahendatud. Värin ikka sees, ei ole tulnud veel tuhinat,
hooratta vahetuseks. 7A hooratas on ükskõik millise rida 5 bensiinimootoriga audi oma? Siduri silindri varras tuleb pikemaks keevitada või sobib siis
bensiini mootoriga sidurisilinder sinna? Lõpptulemus on siis täpselt sama 7A hoorattaga ja 100 2,5 TDI hoorattaga?
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 26.11.12 20:55
|
|
|
Ja on ka siin foorumis juttu olnud, et AAN kahemassiline hooratas võib ka sobida, aga päris elus seda vist veel keegi proovinud ei ole? See siis
selleks, et tühikäigul oleks vibra väiksem.
|
|
|
Rauno_N
huviline
Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro
|
postitati 26.11.12 21:06
|
|
|
Mul ka küsimus originaal kahemassilise hooratta vahetamise kohta ühemassilise vastu. Olen aru saanud et 2,5tdi ühemassilise vastu vahetamine suurendab
vibratsiooni madalatel pööretel. Aga kas keegi on paigaldanud bensuka hoorattast? Kas tulemus sama või veel hullem?
Tuttaval on bensuka oma 3kg kergemaks tehtud, ja vibra on päris karm.
jutt siis nt 2,3 mootori hoorattast.
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 27.11.12 13:11
|
|
|
100 2.5 TDI ning 7A (bensuka) hoorattad on mõlemad ühemassilised ning lõpptulemus on sama, olenemata kumba kasutad. Peale vahetust ei ole vibra
suurenenud tühikäigul, küll on aga kerge värin vahemikus 1200-1500 rpm. Peale seda pole aga vahet. Pöördesse läheb samuti kergemini. 7A hooratas ei
ole ükskõik, millise R5 bensumootoriga audi oma 7A on konkreetne audi
mootor (2.3 20V). See hooratas siis endal vahel. Enne paigaldust pidi pisut töötlema. Ploki-poolne rant vajas ca.4mm maha treimist. Töösilindri varras
lasti minu masina puhul treialil pikem teha. Kahtlen, kas miskisugune bensuka silinder kinnituste poolest sobib.
Võrdlesin AAN ning AEL 2-massilisi hoorattaid ning need on identsed. AAN hoorattal on ainult asendianduri kihv lisaks. Tõenäoliselt ei ole kasu AAN
hooratta paigaldamisest AEL oma asemele, kui mõlemad on kasutatud. Ei usu, et neil mingisugune tugevuse vahe ka on.
|
|
|
Petu
|
postitati 27.11.12 14:49
|
|
|
Aga AAN mootoril on ju tehasest juba rohkem väänet ja jõudu ning on tehtud kestma suurema koormuse all. Seda järeldades peaks ju mitte just
loksuv(normaalses/rahuldavas korras) hooratas vibratsioone mingil määral vähendama? Välimuselt on identsed, aga kas kaalu erinevust ei ole? Diislitel
ju tavaliselt raskemad hoorattad..
|
|
|
Rauno_N
huviline
Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro
|
postitati 27.11.12 15:08
|
|
|
Kas keegi 100 2,5tdi hooratta kaalu ei oska öelda? Kas kergem hooratas võib vibratsiooni suurendada?
Või on 2,5tdi ühemassiline ja 7A hooratas ühes kaalus tõesti?
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 12.01.13 16:02
|
|
|
Kas hooratast tulenev vibratsioon võib olla samalaadne nagu kardaani vibra? Minu C4 tdi Q-l
mingi imelik vibratsioon, kuni kiiruseni 70 on OK ja siis hakkab pihta aga ei suurene nagu eriti kiiruse kasvades. Vibra on niivõrd talutav, et
halvema kõvakatega tee korral läheb meelest ära aga kui tuleb uus "euro" tee siis on jälle vibratsioon tunda. Ühtlast kiirust hoides käiku vahetades
ka nagu midagi ei muutu. Rataste pähe ka ei julge kohe ajada, olen kõverate velgedega sõitnud aga nagu ei ole seda moodi vibratsioon.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 14.01.13 16:58
|
|
|
No minul ilmselgelt ikkagi hooratas. Lihtsalt ühtlase kiirusega sõites ta ei värise. Sellist värinat nagu sinul, vist võib tekitada ikkagi kardaani
vahepukk. Muidugi viga võib ka olla poolteljes ja kes teab milles veel.
Ja mul nüüd ühemassiline 2,5TDi hooratas, korv ja ketas ilusti garaašis olemas, kuid ei ole isu nende külmadega seda paigaldada.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 14.01.13 17:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alan2
Kiirendades esimesest käigust teise käiguni täiesti vaikus. Aga kolmandastt käigust alates kuni kuuendani kiirendades lööb värina sisse.
|
Siis mina välistaks hooratta. Oleks hooratas, siis peaks värin olema ka esimese/teise käiguga. Ega hooratta kiirus ei suurene koos auto enda kiirusega
võrdselt!?
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 15.01.13 15:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme
Tsitaat: | Algselt postitas: alan2
Kiirendades esimesest käigust teise käiguni täiesti vaikus. Aga kolmandastt käigust alates kuni kuuendani kiirendades lööb värina sisse.
|
Siis mina välistaks hooratta. Oleks hooratas, siis peaks värin olema ka esimese/teise käiguga. Ega hooratta kiirus ei suurene koos auto enda kiirusega
võrdselt!? |
Jah, arvasin alguses sama, aga näe on teisigi inimesi olnud samade sümptomitega, kuid neil on hooratta vahetus aidanud.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 04.02.13 21:02
|
|
|
Hooratas vahetatud ühemasslise vastu ja kiirendamisel värin kadunud. Veidike on tunda nüüd käigukangis värinat ja vahest lööb keresse ka, kuid parem
ikka kui kiirendade lõhkuma hakkab.
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 09.02.13 15:12
|
|
|
Kuna keegi ikkagi kilodest ei rääkinud, siis äkki on kellegil see kahemassiline hooratas ära võimalik ikkagi kaaluda?
A100 2.5 tdi hooratas kaalub 12kg ja 2.4d oma kaalub 15kg, mõlemad sobivad alla.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 09.02.13 16:20
|
|
|
Mul on see alles, kuid kaaluga on probleeme.
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 09.02.13 16:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alan2
Mul on see alles, kuid kaaluga on probleeme. |
Kui Sul kaaluga probleem laheneb, siis anna kindlasti teada.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 10.02.13 09:32
|
|
|
13 kg näitab kaal, kaalusin ennast ka, näitab vist kilo rohkem, et siis kahemassiline kaalub 12kg.
Tsitaat: | Algselt postitas: yrks
Tsitaat: | Algselt postitas: alan2
Mul on see alles, kuid kaaluga on probleeme. |
Kui Sul kaaluga probleem laheneb, siis anna kindlasti teada. |
|
|
|
metslane17
huviline
Registreerunud 03.02.13
Asukoht: Rakvere.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 18.08.13 14:19
|
|
|
Mul selline probleem,et mingi 80-90 km vahel sõites on terves autos väike värin sees,eriti on aru saada sellest ,et roolis ka väike värin.Arvasin,et
pidurikettad kõverad,sai pm kogu esisild ära vahetada aga krt värin ikka sees.Järsul kiirendades lööb tugevama värina sisse.Kas võib olla kardaani
viga??masin A6 C4 TDIQ.
|
|
|