Lehekülgi: 1 2 |
Karlks
huviline
Registreerunud 11.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.12 20:52
|
|
|
Kustutada!
Kustutada!
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 11.10.12 20:55
|
|
|
Siin üleval pool teemas lahatud küll seda V6 diislit. 2003 mingist hetkest mingist hetkest muutus paremaks asi.
|
|
|
Karlks
huviline
Registreerunud 11.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.12 20:58
|
|
|
Kuna võimalus soetada seda autot tuli nii ootamatult, siis polnudki aega foorumit läbi otsida. Sellepärast tegin ka teema, et võimalikult ruttu
informatsioni saada.
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 12.10.12 04:02
|
|
|
Kõigepealt keskendu sellele, miks uksed ei avane/sulgu normaalselt? Kas kere pinges?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.10.12 04:24
|
|
|
Kõiki asjaolusid arvesse võttes - unusta ära.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 12.10.12 06:14
|
|
|
Kui hind on metsikult käepärane, siis mina otsiks mõne usaldusväärse remondi- ülevaatuskoha ja üritaks müüjale auku pähe rääkida, et see masin Sinu
enda kulude ja kirjadega lasta korralikult läbi kangutada võimalike lisakulude avastamiseks. Peale seda siis Saad juba ise otsustada, kas see jant
ennast kasvõi umbkaudselt rahaliselt ära tasub. See foorumis millegi üle heietamine, mida keegi näinudki pole ei too küll nüüd selgust majja .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.10.12 07:15
|
|
|
See esiveoline automaatkastiga 2.5 V6 diisel mingi õnnistus nüüd küll pole. Pole ta öko ega tule hangedest paremini läbi kui suvaline VW. Kui hind
oleks seisukorda arvestades ülihea, võiks ju ärilise eesmärgiga osta, kuid pakun, et esimese autona iseenda tarbeks saab see sulle pikemas
perspektiivis paras pettumus olema.
|
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 12.10.12 08:15
|
|
|
Mainiks veel, et 132kw esiveolist 2,5Tdi-d pole olemas. On kas 114kw ja 120 kw. Parema nukkvõlli majandusega on BAU; BDH, BDG.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.10.12 08:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Mainiks veel, et 132kw esiveolist 2,5Tdi-d pole olemas. On kas 114kw ja 120 kw. |
Peaks ju ikka olema.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 12.10.12 08:51
|
|
|
See kõrvalistuja ukse probleem peaks lahenema ukseluku puhastamisega ja määrimisega, suht tüüpiline olukord C5'el kui lukk liigub kehvasti ja vähe
kõvemini ust lükates ei jõua ta ennast lukustada.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.10.12 11:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Karlks
Autol esineb ka üks probleem - nimelt juhipoolne uks avaneb seestpoolt nii kuidas jumal juhatab, ning kõrvalistuja uks ei taha sulguda hästi( mingi
teatud tugevusega läheb ilusti kinni, kuid kui liiga suure hooga siis jätab lahti)
|
Sellise masina puhul ei ole see probleem. Nagu juba mainitud, siis selline masin sobib pikemaks pidamiseks ainult kahesugustele inimestele:
-tehnilist taipu on keskmisest olulisel määral rohkem, käed on pidevalt küünarnukkideni õlised, kuskile õigeks ajaks ei jõua (sest auto on pidevalt
rikkis).
-raha on nagu muda (kuigi ma ei saa sel juhul aru mispärast selline auto osta), õigeks ajaks kusagile ikkagi ei jõua, sest auto on teeninduses.
Ei maksa unustada, et nukaprobleem on ainult 1 paljudest, seejuures suhteliselt lihtsalt lahendatav.
Esiveolise sellise auto ostu ma isegi ei kaaluks mitte, kui just tõesti mingi väga odava hinnaga ei pakuta.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 12.10.12 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
-tehnilist taipu on keskmisest olulisel määral rohkem, käed on pidevalt küünarnukkideni õlised, kuskile õigeks ajaks ei jõua (sest auto on pidevalt
rikkis). |
Milleks nii kardinaalset üldistust? See ju sõltubki ikka reaalsest asjast endast, mille kohta me siin foorumis ei tea rohkemat kui teemaalgataja on
kirjutanud .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 12.10.12 12:19
|
|
|
Ei mõista üldse millest siin härra ferdinand seletab...Olen 2a juba kahepoolesega sõitnud ja ainsaks mootoririkkeks oli kõrgsurve pump (olin sellest
teadlik ja arvestasin ostuhetkel). Mitte ühtegi teist riket pole olnud ja tee peale pole auto kordagi jätnud tfuj-tfuj-tfuj
|
|
|
|
AMX
huviline
Registreerunud 10.09.09
Asukoht: põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 2.8 quattro 1992a, vw multivan 2.0bitdi 4motion 2016a
|
postitati 12.10.12 12:22
|
|
|
Sama siin! Kah olen sõitnud 2.5tdi 132 kw juba pikalt! Samuti on ainsaks probleemiks olnud kõrgsurvepump! Muidu igati normaalselt ülalpidanud ennast!

|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.10.12 12:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AMX
Sama siin! Kah olen sõitnud 2.5tdi 132 kw juba pikalt! Samuti on ainsaks probleemiks olnud kõrgsurvepump! Muidu igati normaalselt ülalpidanud ennast!
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Ei mõista üldse millest siin härra ferdinand seletab...Olen 2a juba kahepoolesega sõitnud ja ainsaks mootoririkkeks oli kõrgsurve pump (olin sellest
teadlik ja arvestasin ostuhetkel). Mitte ühtegi teist riket pole olnud ja tee peale pole auto kordagi jätnud tfuj-tfuj-tfuj |
Kõrgsurvepumpa ma peamiselt pidasingi silmas . 220 pealt on see nagunii
otsas, nagu näha siis sellest ei pääse keegi.
Seejärel turbo, siis turbiin (ahsoo, see juba oli ), paagipumbast õnneks
pääseb esiveolisel. ABS-ESP aju kooleb ka ükskord maha, kui see salongis pole, ning igasugu muud elektrihädad (ukselülitid ntx) hakkavad kummitama.
Ma ka enda masinaga rahul tegelt vägagi, kohati ma isegi ei saa aru mis ma siin jauran selle masina vigade teemal.
Seepärast ma tõingi 2 põhilist inimgruppi välja, et mitte kardinaalselt üldistada. Selge on see, et selle masina ülalpidamine on õige pisut keskmisest
kulukam, õlised käed aitavad ülalpidamiskulusid lihtsalt natuke vähendada.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.10.12 14:17
|
|
|
Lisaks veel seda, et kui tegu tõesti esiveolise ja multitronic kastiga, siis minu meelest sellel polegi turbiini? Pole väga selle hingeeluga
tutvunud.

OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.12 14:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Lisaks veel seda, et kui tegu tõesti esiveolise ja multitronic kastiga, siis minu meelest sellel polegi turbiini? Pole väga selle hingeeluga
tutvunud.
|
Tänapäeva, ehk tuleviku automaatkastid ei kasuta enam turbiine. Täna on sellisteks kastideks Multitronic ja DSG.
|
|
|
|
ukuke
huviline
Registreerunud 05.02.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad
|
postitati 12.10.12 15:56
|
|
|
Omasin 5aastat sama mootoriga isendit.Oli ainult quattro aprilli kuu väljalase.Ostes läbisõit 240000 otse saksast.Mootori probleeme ei esinenud.Enne
müümist sai ära vahetatud ainult pihustiotsad 450000 läbisõidul.Esi silla jupid vahetasin kohe kõik välja kui auto ostsin,rohkem sinna asja polnud ja
need olid Tartus restaureeritud. Kast oli manuaal.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 12.10.12 16:10
|
|
|
Oman ka juba teist sellist autot pidades ainult positiivseid kogemusi-muljeid. Milline on keskmine kütusekulu sama auto peal mis tahes teise mootoriga
eeldusel, et on olemas quattro ja manual-automaat? Minu masinal on see stabiilselt 8 kandis (manual) bensukate puhul pole eriti alla 11 juttugi ja
teisi diisli kooslusi, kus quattro on lihtsalt pole. Esiveduste puhul 1,9 ökonoomsem kuid samas suure kerepeal lahjem. Maitse asi.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.10.12 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11[/i
Tänapäeva, ehk tuleviku automaatkastid ei kasuta enam turbiine. Täna on sellisteks kastideks Multitronic ja DSG. |
Seda ma arvasin, seega mis turbiini sellel autol vahetati, kui seda pole?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Karlks
huviline
Registreerunud 11.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.12 19:40
|
|
|
Auto ei ole ei multitronic ega DSG käigukast.
Aga aitäh senistele vastajatele.
Eks ootab ära auto hinna ja siis saab edasi vaadata.
Vähemalt nüüd tean millega pean arvestama seda autot ostes.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.10.12 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Karlks
Vähemalt nüüd tean millega pean arvestama seda autot ostes. |
Selles asi ongi, et ei tea.
Kui satub hea eksemplar, siis vahetad kõrgsurvepumba (1000.-), sõltuvalt mootoritüübist võibolla ka nukad (1000.-), rihmavahetus ka loomulikult
(500.-), natuke reservi ettearvamatute kulutuste jaoks, ning võib juhtuda, et saad jupp aega rahulikult sõita.
Kui satub raibe ja Sul pole pädevat inimest vigasid diagnoosimas, siis maksad end lolliks iga väiksemagi häda korral.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.12 20:41
|
|
|
Mul sõber sõitis siin pikalt selle hitleri kättemaksuga. Autoks oli küll VW Passat 4 motion 110 kW automaat, ehitusaasta ~2002. Masinal oli korralik
ajalugu, saksas 240k pealt nukad, jutud vahetatud. Paar nädalat tagasi müüs masina maha sõit oli üle 300k. Vahetas õlisid, aku ja genekaga oli miskine
kala. Ülejäänud aja sõitis ja kiitis. Eks tal oli kah selle suure hala taustal hirm kogu aeg sees ja müüki ajendaski selle hala foon, et iga hetk
lendab kogu pask laiali. Nüüd asjatab rahulolevalt ühe DSG pasteediga ja 2.5TDIV6 kõige hullemal juhul on suht nohu selle kõrval.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.10.12 03:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Karlks
Auto ei ole ei multitronic ega DSG käigukast.
Aga aitäh senistele vastajatele.
Eks ootab ära auto hinna ja siis saab edasi vaadata.
Vähemalt nüüd tean millega pean arvestama seda autot ostes. |
Mis ta siis on, manuaal? 2003 lõpp pandi esiveolistele multitronicuid ja manuaale.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.10.12 06:45
|
|
|
Autoweek ütleb ka tegelikult "5 v., sequentiële automaat", samas kui 2004 2.4 kohta "1 versnellingen, sequentiële automaat". Nii et ehk isegi on
tiptronic siis.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |