Lehekülgi: 1 2 |
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 10.10.12 18:28
|
|
|
MÜÜDUD! Audi A6 C4 2.5 TDI - 1995 - atsee
Sai siis 22.08.2012 üks C4 kerega masuudipress ligi võetud. Esimene Audi minu valduses.
Andmed masinast:
Väljalaskeaasta: 1995
Mootor: 2.5 TDI 85 kW
Kerevärv: valge
Käigukast: manuaal
Vedav sild: esivedu
Lisavarustus:
Püsikiiruse hoidja
2x elektrilised aknad
2x elektrilised peeglid
2x istmesoojendused
2x elektrilselt reguleeritavad istmed
2x airbag
ABS
Kesklukk ja signalisatsioon puldist (+distantskäivitus)
kliimaautomaatik
tekstiilist jalamatid
roolivõimendi
Algselt ostes oli tunda kobinat tagant vasakult, selle lahendas uus tagumine amort. Lisan siia ka väikse listi mida autoga vahepeal tehtud on:
28.08.2012 - Õli, õlifiltri ja kütusefiltri vahetus, tagumise vasaku amordi vahetus
02.09.2012 - Uus makk sisse
08.09.2012 - Rihmapingutusamordi vahetus
12.09.2012 - Kõrvalistuja uksehinge vahetus (uks loksus liialt palju)
20.09.2012 - Ühe eelsüüteküünla vahetus (teised paistsid ilusad ja samuti multimeetriga testides olid korras)
25.09.2012 - Kuna Audi esituled on väga kehvad, siis sai luupidesse sisse pistetud Xenonid ja tulede kõrgus ilusti paika reguleeritud
(veidi alla kui peab), et kaasliiklejaid pimestama ei hakkaks
04.10.2012 - Sillastend (esimest kokkujooksu sai veidi sätitud, kuna sõites oli rool viltu peal ja sõi ühte esimest rehvi)
06.10.2012 - Kuna tundus et kuskil on väike pinge maha jooksmine, sai lekkevoolu otsitud ja ka kõrvaldatud. Auto eelmine omanik oli
vajalikuks pidanud piduritulede põlemise jaoks eraldi relee ja lüliti panna. See sama relee aga tekitas lekkevoolu
08.10.2012 - Uus aku akukeskusest. Uus generaatori rihm. Samuti olin sunnitud ka uue antenni ostma tänu Statoili pesuteenustele.
09.10.2012 - Kuna vanad rehvid oli juba väga banaanid ning sõites oli vibratsioon, siis sai ostetud valuveljed, valuvelje poldid ja
need alla pistetud
10.10.2012 - Täna siis sai soetatud üks uus pagasniku amort (üks oli juba varasemalt vahetatud, teine täiesti tühi)
18.10.2012 - Sai vahetatud mõlemad käsipidurirossid ja summuti vahetükk
20.10.2012 - Sisse pandud elektriline nahksisu istmesoojendustega
21.10.2012 - EGR pimedaks
27.10.2012 - Põhjaalused mootori ja käigukasti kate paigaldatud.
06.11.2012 - Uus jahutussüsteemi eelsüüteküünal ja esimesed ABS andurid
09.11.2012 - Esiklaasi ja kojameeste vahetus
10.11.2012 - Õli, õlifiltri, kütusefiltri, mootori õhufiltri, õlijahuti tihendi ja jahutusvedeliku vahetus, jahutussüsteemi soojendi
külge panek (ls: 352050)
21.11.2012 - Ülevaatus läbitud. Parema esimese õõtshoova vahetus
16.12.2012 - Kahepoolse sidega ja kaugkäivitusega alarm
10.01.2013 - Räbal käigukangi nahk ja nupp vahetatud.
20.01.2013 - Klapikambri kaane tihendi ja 2 tikkpoldi vahetus
05.02.2013 - Kõik summuti kinnitustripid asendatud uutega (Audi originaal)
19.02.2013 - Generaatori pingutusrulliku vahetus (ls: 359090)
22.02.2013 - Paigaldatud mootori pealne kate
27.02.2013 - Sillastend
07.03.2013 - Kõik suveveljed sirgestatud ja ostetud esimesed rehvid
08.04.2013 - Mootoriõli, õlifiltri, kütusefiltri, salongifiltri, mootori õhufiltri vahetus (LS: 363700)
09.04.2013 - Pihustite vahetus (pandud peale 0.216 otstega pihustid, mis stenditud Diislimeistris)
20.04.2013 - Konditsioneer täidetud
24.04.2013 - Hammasrihma, pinguti, veepumba, termostaadi, lamerihma vahetus (LS: 364714)
28.04.2013 - Väntvõlli otsasimmeri, õlipumba tihendi vahetus
28.04.2013 - Kütusepumba rihma ja pingutusrulliku vahetus
02.05.2013 - Konditsioneeri radika ja radikast kondi pumpa mineva toru vahetus, kondi täitmine
06.05.2013 - Ühe paagi vitsa vahetus, kütusepumba rihma ülejooksurulli vahetus (lõpuks saadud õige polt Audist)
17.05.2013 - Esimeste piduriketaste (Bosch) ja klotside (Ferodo) vahetus
18.05.2013 - Tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus (tagumised supportid remonditud + uued kolvid)
21.05.2013 - Korralik salongi ja istmete pesu ning nahkistmete hooldus (Autoglym leather care palm)
30.05.2013 - Uus välistemperatuuri andur
06.06.2013 - Uus juhipoolne õõtshoob (Ruville)
19.06.2013 - Pumbapea vahetus (LS: 370700)
11.07.2013 - Rooliotste vahetus (Swag)
13.07.2013 - Käigukasti õli vahetus (Valvoline maxlife GL-4 75W-90, LS: 373470)
15.07.2013 - Mootoriõli (Castrol Edge 5W30) ja õlifiltri (Hengst) vahetus. Sillaregull. LS: 373880
22.08.2013 - Ette said alla uued rehvid (Nankang NS-20 225/45/17. LS: 377777)
21.09.2013 - Vasakpoolse mootoripadja ja esimese "seene" vahetus (LS: 379400)
25.09.2013 - Väntvõlli esimese leevendiga rihmaratta vahetus (Corteco)
28.10.2013 - Salongiradiaatori vahetus (Hella)
10.11.2013 - Parempoolse esimese õõtshoova (Ruville) ja välimise poolteljekummi vahetus
13.11.2013 - Sillastend
16.11.2013 - Kõikide eelsüüteküünalde vahetus
25.11.2013 - generaatori rihmaratta, kütusefiltri (Hengst) ja lamerihma (Gates) vahetus
27.11.2013 - Mootoriõli (Castrol Edge 5W30), õlifiltri (Hengst) ja mootori õhufiltri (Hengst) vahetus. LS: 383200
18.01.2014 - Kütusefiltri vahetus
23.01.2014 - Aku vahetus (Bosch S5 78Ah 770A )
24.01.2014 - Paigaldatud püsikiiruse hoidja
10.03.2014 - Paigaldatud kärukonks
17.03.2014 - Ostetud 2 uut suverehvi (Nankang NS-20 225/45/17)
21.03.2014 - Mootoriõli (Castrol Edge 5W30) ja õlifiltri (Hengst) vahetus. LS: 393190
31.03.2014 - Juhipoolse esimese amordi tugilaagri vahetus
14.04.2014 - Uued esituled (udutuledega) ja udutulede jaoks xenon 4300k komplekt
14.05.2014 - Paisupaagi vahetus
14.08.2014 - Vahetatud mõlemad esimesed õõtsad (MOOG), juhipoolne välimine poolteljekumm ning mootoriõli ja filter (Castrol Edge
5W-30) LS: 403950
28.10.2014 - Külma-sooja kliimaklapi puhastus
29.10.2014 - Sillastend
08.11.2014 - Uued käsipiduritrossid (Topran), summuti vahetükk ja kliima temp. andur
05.12.2014 - Uued tagumised rattalaagrid
06.12.2014 - Uus vasak tagumine ABS andur
16.12.2014 - Generaator taastatud (laagrid, harjad), uus konditsioneeri radiaatori ventilaator
20.12.2014 - Mootoriõli (Castrol Edge 5W30) ja filter (Hengst) vahetatud. Karteripõhja tihend (Topran) ja tagaluugi vaakumlukusti
(Audi originaal) vahetus. LS: 412446
15.02.2015 - Parempoolse välimise poolteljekummi vahetus
03.03.2015 - Mootoriõli (Castrol) ja filtri (Hengst) vahetus (LS: 423170)
03.04.2015 - Paigaldatud ühemassilise hooratta komplekt (korv sachs, ketas LUK, survelaager SKF), Vahetatud mootori käigukastipoolne
simmer, käigukasti padjad ning käigukasti simmerid (hoova, sisendvõlli ja mõlemate väljundvõllide)
27.04.2015 - Vahetatud esimene parem vedru ning esimesed piduriklotsid (Ferodo)
14.05.2015 - Mootoriõli ja filtri vahetus, tagumiste piduriklotside vahetus (LS: 433057)
11.06.2015 - Kütusepumba kaane puhastus, kütusefiltri vahetus
20.06.2015 - Esimese parema õõtsa vahetus
03.07.2015 - Esistabika keskmiste pukside vahetus (Audi originaal)
25.07.2015 - Mootoriõli ja filtri vahetus (LS: 443740)
04.09.2015 - Uued esimesed rehvid, parem välimine rooliots vahetatud, sillastend tehtud
03.11.2015 - Mootoriõli ja filtri vahetus (LS: 456329)
16.11.2015 - Lamerihma vahetus (Gates)
05.01.2016 - Hammasrihma komplekt, pumba rihma komplekt, veepump, jahutusvedelik, hüdrotõukurid, klapisääre tihendid, nukkvõlli
simmerid, väntvõlli esimene simmer, mootori õli ja filter, vasak välimine poolteljekumm vahetatud (LS: 463484)
14.01.2016 - Paigaldatud Audi 100 lamerihma pinguti ning 6 sooneline 1715 mm pikkune rihm
15.02.2016 - Uus vasakpoolse lähitule Xenon ballast koos pirniga. Sisselaske kollektor sai kontrolliks küljest võetud, kuid täiesti
puhas seest, seega uued tihendid, uus egr pime ja kokku tagasi.
27.03.2016 - Mootoriõli ja õhufiltri vahetus (LS: 474600)
07.04.2016 - Jahutusradiaatori anduri vahetus (mis paneb kliima ventilaatori tööle)
18.04.2016 - Plokikaanest radiaatorisse tuleva jahutusvedeliku lõdviku vahetus (gates)
19.04.2016 - Uued suverehvid (Goodride 225/45 ZR17), valuveljed sirgestatud, kliimaradika, selle alumise toru ning kliimatorustikus
oleva filtri vahetus
20.04.2016 - Kliimasüsteemi täitmine
27.06.2016 - Mootoriõli ja filtri vahetus (LS: 484360), esipidurisupporti liugurite vahetus
Müügikuulutuse pilt:
Ja nüüd näeb välja selline:
Ja täna täitus selline läbisõidunäit:
Sisust pilte kahjuks pole, kuid küll tulevad. Sisu on muidu tavaline hele tekstiil. Enamasti liigub auto ringi Tallinnas kuid satub ka Pärnu liikuma
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 18.10.12 10:58
|
|
|
Täna sai mõlemad käsipiduritrossid uued pandud, kuna üks oli otsusanud katki minna. Samuti avastasin et summuti vahetükist oli roosteuss jagu saanud,
seega läks ka see vahetusse.
Sisust paar pilti (sisustus peaks kohe kohe ka muutuma) :
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 20.10.12 17:42
|
|
|
Sai siis foorumikaaslase Taimo käest endale elektriline nahksisu muretsetud. Ikka suhteliselt palju jamamist oli, et neid sisse saada, kuid sees nad
nüüd on. Uksepolstrid sain ka küll kaasa, aga mulle ei meeldi heledada polstrid, seega plaan kuidagi ümber ehitada, et jääksid praegused polstrid kuid
riidest osa asemel oleks hoopis nahk. Üks kehv pilt ka sisust:
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 20.10.12 17:57
|
|
|
Kena! Aga katusereelingud võiks ka peal olla
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 20.10.12 18:33
|
|
|
Arvan sama mida Kermo eelnevalt mainis, igal õigel universaalil peaks reelingud katusel olema
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 20.10.12 18:42
|
|
|
Reelingute peale olen isegi mõelnud, kuid ei saa aru kuidas need sinna kinnituda võiksid?
|
|
|
kriiiz
huviline
Registreerunud 26.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.12 18:54
|
|
|
Siin teemas kasutaja freelander seletanud lähemalt reelingute paigalduse kohta.
Reelingute
paigaldus
Ise panin samamoodi tema õpetuste järgi. Kõige raskem osa aukude õigesse kohta saamine katusesse. Poltide vasted ja paigaldus valmidus kõikidel A6
C4'del ka olemas õnneks.
Edu.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 20.10.12 19:11
|
|
|
Audidel pole kehvad tuled tegelt, asi lihtsalt vanuses. Võta lahti ja puhasta teised ära ning vahe on tohutu.
|
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 20.10.12 20:53
|
|
|
Kui saad selge klaasiga tule ette siis on vahe tohutu. Kui oma A4 ostsin, olid tal Boschid ees, ning nad ei näidanud praktiliselt midagi. Seepeale
Kuitsi soovitusel pesin klaasid ja reflektorid puhtaks ning valgustus paranes pisut, kuid näiteks praeguste angel-eye Depode vastu nad ei saa.
|
|
|
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.12 07:40
|
|
|
C4-l on tõesti tegelikult head tuled, kui ei usu siis tule lähme sõidame minu omaga pimedas.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 21.10.12 14:46
|
|
|
Täna mõtlesin et paneks EGR-le pimeda ette. Võtsin lahti ja avastasin et keegi oli seda tööd juba minu eest teinud. Suht õigel hetkel sai ta lahti
võetud, kuna vana materjal oli juba läbi põlenud. Meisterdasin siis uue pimeda ette.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 21.10.12 17:16
|
|
|
Sai veel just ka pillile arvuti järgi pistetud ja kütust peale keeratud ning tühikäigupöördeid nõksu tõstetud, kuna esines väikesel määral pöörete
kõikumist tühikäigul. Samuti on ka süüde veidi varajasem, mis peaks ehk talvel käivitumist soosima
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 24.10.12 11:47
|
|
|
Sai avastatud, et ühe tagumise piduriklotsiga oli juhtunud nii:
Sisust ka paar paremat pilti:
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 27.10.12 18:35
|
|
|
Täna sai paigaldatud põhja alla mootori ja käigukasti katted. Samuti sai radika ette visatud papp, äkki hoiab tuba soojemana.
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 27.10.12 18:38
|
|
|
Millest käigukasti kate on ning palju maksma läksid ?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.10.12 18:38
|
|
|
Kas papi jaoks natuke vara ei ole ? See mootor läheb ju nagu nii päris kähku soojaks.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 28.10.12 07:51
|
|
|
Käigukasti kate on samast materjalist mis mootori põhjakate (peal on veel mürasummutus). Asjad sain sõbra käest, kellel C4 kerega masin oli juba maha
müüdud ning need olid järgi jäänud. Papi kohta ei tea, eile lihtsalt oli üleliigselt aega ja viskasin selle ette, samas on see mul seal lihtsalt
vahele surutud, kui tarvs saab väga kergelt selle ära võtta.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 01.11.12 07:31
|
|
|
Sai selline vidin ostetud. Lähiajal tuleb osta üks 180 kraadine lõdvik selle tarbeks ja see külge pookida
|
|
|
1.9tdi
huviline
Registreerunud 07.10.10
Asukoht: Tartu/Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Vw Passat 2007/ Audi a6 c6 2006
|
postitati 01.11.12 08:38
|
|
|
Vidin
Mis küünlad antud vidinal sees on ja kuidas soojendamine toimub?
Varuosadeks müüa : Audi a4 2002 2.5tdi BAU Quattro
|
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 01.11.12 16:00
|
|
|
Tegu on Volvo V70 2.5 tdi mootori pealt võetud jubinaga, see on neil juba originaalis. Kuna neil mootorid on samad, siis istub see ilusti 1:1-le, peab
ainult ühe 180-kraadise lõdviku sinna vahele panema. Panen need küünlad kuumutama elektrilise soojendusradika juhtimise alt. Täpsem jutt asja kohta siin
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 02.11.12 19:13
|
|
|
Tegin täna soojendusjubinale kolmanda küünla jaoks ka pesa. Nüüd tuleb kolmas küünal osta ja jubin autole külge ehitada
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 04.11.12 19:13
|
|
|
Polstrite osas käib ka töö. Heledatelt polstritelt on naha osa praeguseks ära võetud, nüüd mingi aeg kui aega saan, tuleb tumedatelt polstritelt riide
osa eemaldada ja asendada nahaga
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 06.11.12 20:36
|
|
|
Täna sai üks jahutussüsteemi eelsüüteküünal juurde ostetud. Samuti sai ka foorumikasutaja "plahis" käest esimesed ABS andurid ostetud, kuna vanad on
keegi pesast välja tõmmanud ja ära lõhkunud
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 10.11.12 20:36
|
|
|
Eile (09.11.2012) sai lastud vahetada esiklaas, samuti viskasin ka uued kojamehed külge
Täna sai vahetatud õli, sisse läks selline
Samuti siis ka uus õlifilter, kütusefilter, mootori õhufilter ja jahutusvedelik.
Vahetatud sai ka õlijahuti tihend, kuigi ei saa üldse aru miks sellel autol õlijahuti on. Automaatkasti ju ei ole ning 85 kw variant. Läbisõit: 352050
|
|
|
Petu
|
postitati 10.11.12 21:46
|
|
|
Mis klaas vahetusega maksma läks? Kus vahetada lasid?
Muidu asjalik masin ning hoolt kantakse veel eriti hästi. Hea lugeda kohe. Jätka samas vaimus.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |