Audi A4 1,9Tdi - 2000 - audicabrio
Tere
Kuna põhiauto on pikalt juba tegemiseses, siis otsustasin teha teema ka oma nn varuautost.
Autoks Audi A4 Facelift, 2000a väljalase ning edasi viib 85kw PD diiselmootor.
Lisavarustuseks
Elektri aknad x2
Kärukonks teisaldatav
2x el liigutatavad istmed
Käetugi laekaga ees
Tagaistmed allaklapitavad - panen lisaks kuna sama aasta pereliikme A4 on selle lisata.
Natuke parema külgtoega esiistmed( ka võrreldes pereliikme omaga)
El katuseluuk klaasist
ASR
Topsihoidjad - Tundub nii hea lisana, kuna C4-l ei ole
Lisasid kõvasti vähem kui põhiaudil - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=106324
Kuid olen masinaga väga rahul, edasi liigub pärast mitmeid töid täiesti mõnusalt ning kütusekulu on meeldiv, paak täis tühjaks meetodil saadud mitmeid
kordi näite 4,8- 5,3. Sõidan enamjaolt 80%maanteed ning ülejäänud linna( Tartut). 4,8l keskmine saadi Leedus käimisega.
Saades auto omanikuks jaanuaris, oli tegu väga käest lastud isendiga.
Sisu hallitas, kuna oli seisnud mitu kuud väljas
Tagumised amordid läbi
Turbo ei rakendunud üldse
Pidurdi kinni roostetanud ning kettad klotsid läbi omadega
Uksepolster puruks
Kõlarid ragisesid
ABS andurid esimesed läbi.
Tagumine rattalaager läbi
Mitmetest kohtadest värv maas - ei roostetanud vähemalt
http://www.upload.ee/image/2730721/03012012679.jpg Audi ostes
Hetkeks siis kõik need vead peale mõne väga üksiku värvikillu puudumise tehtud. Hammasrihm vahetatud kohe kui auto sai ostetud ehk 393000km pealt.
Hetkel ees 408000 ning äsja ka teist korda õlivahetus tehtud.
Kõlarite mure sai lahendatud teiste kõlaritega ning katkised polstrid asendatud teistega.
Autot piinas ostmisest saati mure, et käivitades viskas pöörded 3k peale hetkeks. Sai kord siis käidud DIA-s ning ainus viga diagnostist tuli -
vahepeal vigast panev temp andur. Sai asendatud uuega ning pole kordagi mingit sarnast anomaaliat tulnud.
Kettad klotsid uued, uus intercooler pandud ning ka Turbo puhastatud. Kahjuks septembris lendas too laiali, kuigi märtsis maas olles ei olnud ühtegi
lõtku, mis oleks andnud märku kohe kohe laiali lendamisest. Sai asendatud samuti korraliku lõtkuvaba turboga.
Kuna põhiaudi tegemises, siis käed ei püsinud üks päev paigal ning sai mindud ülevaatuspunkti kontrolli, kuigi alles detsembris peaks minema. Kuna a4
ka müügis, kuna kord saab põhiaudi valmis ka ning teiseks audiks jääb üks teine B4 dislakas avant, kuna tihti igast jama vaja vedada ja A4 sedaan ei
hiilga pagassi ruumikusega. Ühesõnaga tuvastati 3 OV ning 2 VO
OV - Airbag tuli põleb - sai DIA-s nullitud, kõrvalistuja istme mingi asi. Airbag oli ilusti kustunud mitu kuud kuni pereliikmed käisid linnas
sellega ning tagasi tulles tuli põles ning muidu ei olnud märgatudki seda. Tahtsin teada, et mis hetkest või millest tingituna hakkas. Ilmselt ikka
istme liigutamisest, et kas keegi saaks Tartus seda nullida taas? Mõtlen eraisikut, kuna remondikohad tahavad selle hetke eest mõnikord ikka
liiast.
OV - Vasaku ülemise esimese õõtshoova sarniir lõtkuga - pidi olema küll väike aga taheti et ära vahetaks - Tehtud äsja.
OV - mootor õline. EGR juurest värske õliga ning klapikambrikaane vahelt ajab ka natuke. Sai täna sisselase kõik maha võetud ning nagu kartsin - http://www.upload.ee/gallery/9592/Enda_audid.html?vid=2730712
Hakkan homme tegelema ka sisselaske puhastamisega ning loodan saada ka tihendid kätte. Järgnevalt mootoripesu ning peaks asi olema korras.
Ning ülejäänud VO olid suunatulede oranzi osa mahakoorumine ning üks park ei põlenud ees. Samuti mainiti et võiks parempoolse peegliklaasi asendada
aga veel ei ole hullu. Veaks ei märgitud. Tuled asendatud uutega ning nädala pärast loodan minna ülevaatuse sealsamas läbida ning siis endal ka parem
autot müüa, teades et läbib puhtalt.
http://www.upload.ee/image/2730723/IMG_1728.jpg
Suveks sai ostetud 16" veljed, kuna originaalid istuvad ikka väga jõhkralt koopas. Loodan maha müüa originaalid ning talveks jääda ikka 16" peale
kui ei saa enne autot müüdud. Mulle endale tundub, et autol on ka madaldus, kuna peres teine bensukas A4 sama aasta masin, istub märgatavalt kõrgemal
maapinnast.
|