külma mootoriga pöörded normis(tsipa üle 1000). aga kui mootor ei ole veel päris soojaks saanud, siis jääb vahepeal kuskile 1600 pöörde kanti pidama.
hiljem läheb asi normaalsemaks, kuid pöörded siiski kuskil 1100. kas temperatuuriandur võib peetis olla või on siiski tühikäiguregulaator otsas?
lisaõhk on vist ka üheks võimaluseks?
tafka
huviline
Registreerunud 10.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
postitati 14.12.04 10:03
liskaks veel seda, et pöörded täiesti stabiilsed muidu... mingit kõikumist ei ole
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
postitati 14.12.04 11:15
Temp andur võib küll seda teha ... ta võib niimoodi peetis olla, et muidu küll töötab normaalselt, aga mingi temperatuuri juures hakkab jebima - kui
see temp üle on, siis jälle töötab ilusti.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
tafka
huviline
Registreerunud 10.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
postitati 14.12.04 11:21
päris õige ta sooja mootoriga ka ei ole. pöörded peaksid vist ikka alla 1000 olema? aga sellist pöörete kõikumist küll ei eksisteeri...
kas keegi oskab öelda, kus see temp. andur tal täpselt asub? võtaks korra juhtmed tagant ära.
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
postitati 17.12.04 22:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja tafka
tegemist siis mehaanilise pritsega
külma mootoriga pöörded normis(tsipa üle 1000). aga kui mootor ei ole veel päris soojaks saanud, siis jääb vahepeal kuskile 1600 pöörde kanti pidama.
hiljem läheb asi normaalsemaks, kuid pöörded siiski kuskil 1100. kas temperatuuriandur võib peetis olla või on siiski tühikäiguregulaator otsas?
lisaõhk on vist ka üheks võimaluseks?
aga mul peale det anduri vahetamist pöörded 1000-1100 nf mootor ja keerasin nii palju maha kui sai aga ikka pöörde sellised üks variant on veel
segukruviks nimetatakse seda vist see mis asub pritsepea peal see auk kus on vist lapik kruvi keerajaga mutter kas seda ise tasub käppima minna???
(see pritse peal on selline auk et tuleb pika kruvikaga keerata)
sai vist jut nats segane...
loodan et saate aru mida mõtlen
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
postitati 17.12.04 22:16
ära sa seda kruvi küll ise näpi
ei ole tegu siiski karpaga motoga kus küttesegu hääle ja lõhna järgi paika keeratakse
lase ikka õppind meestel teha seda
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
postitati 17.12.04 23:22
Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
ära sa seda kruvi küll ise näpi
ei ole tegu siiski karpaga motoga kus küttesegu hääle ja lõhna järgi paika keeratakse
lase ikka õppind meestel teha seda
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.1% - SQL: 75.9%]