Lehekülgi: 1 2 |
kalmerkade
huviline
Registreerunud 04.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.12 18:58
|
|
|
Audi A6 (C4) - 2.5 TDI (85kW) - 1994 - kalmerkade
Sai soetatud audi - minu päris esimene ja ka veel esimene isiklik diisel.
Ostes oli tal kiletatud stanged ja iluliistud - sai nüüd kile maha ja ka auto pestud. tulemus on järgmine

|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 06.10.12 19:21
|
|
|
Vot sellist kleepsutuuningut annab ikka teha. Mõnus vaimusünnitis. Aga audi ise tundub kena. Kirjuta ka mis lisad peal.
|
|
|
kalmerkade
huviline
Registreerunud 04.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.12 06:46
|
|
|
Lisavarustust väga polegi - suht blank auto.
Läbisõit 425t - uute kellade järgi ainult 10t (sai uued pikad kellad)
Eelmise omaniku poolt väidetavalt tehtud:
uued klotsid + kettad(esimesed)
4x amordid
rihmaamort
starteri remondikomplekt rakendatud
käigukasti padjad
5-käiguline manuaal
4x el-aknad
el-katuseluuk
määrdunud tekstiil sisu
ees vähe sportlikumad istmed (audi omad).
autol esineb erinevates kohtades pindmist roostet (esialgue läheb auto laiguliseks, lihsalt katmise pärast, et ei saaks head keskkonda roostele jätta)
- põhja alla päriselt näinud pole, kuid küljeli visates tundus vägagi korralik.
tagavara ratta augus vesi?! haiseb nagu peldikus - sellele oleks vaja ASAP järele jõuda, et kust vesi!
Muresid:
keskluku vaakumpump tahab "koputamist" - tundub et ühendus paha, vähe togida siis hakkab uuesti tööle.
Suitseb kiirendades - kohapeal seistes suitsu ei tule - kui tugevalt kiirendada siis lööb tagant korraliku londi välja ja seda iga käiguga üle 2500
pöörde (nii vähemalt peeglist paistab). kõigepealt plaanis EGR ära puhastada.
oleks vaja head nõu kuidas leida toru lekkeid - kahtlustan ka seda, et mõni vaakumtoru annab lisaõhku ja siis segu vale. võib see üldse reaalne
probleem olla?
halvemal juhul pumba pea - head remonti? info igati teretulnud, samuti vea defekteerimine, et kas ja kuidas selgitada, et tegu pumpa peaga. igasugune
suitsemise diagnostika on hädavajalik hetkel - sooviks kõikvõimaliku ise kõigepealt ära teha, siis juba kindlama plaaniga servisesse minna.
80 pealt vibra - tundub et pigem mootoris kui rehvides(veermikus). välja suretades siis viimase hingetõmbe teeb üsna järsu ja viskab mootorit aisade
vahel.
Muresid jagub! - vana auto - loodaks ikka vähe sõita ennem kui uus mootor panna
Plaanidest siis niipalju, et sooviks esimese asjana Katusereelingud paigaldada - sellega samuti ootan abiks klubilisi nõu ja jõu ja samuti varuosaga -
A6 ilma reelinguta on kui Angry birds ilma hääleta. Soovkis ka Lip-spolieri paigaldada ja siis ehk mingi hetk ka madalduse (see eeldaks ka S-tiibasid)
aga see kõik butafooria - ennemkõike vajalik hing korda saada - selle piiskukesega mis palgast järele jääb muidu pean ikka pikalt rongiga sõitma.
Pisut lugemist siis saigi kirja abinõud ja jõud oodatud!
|
|
|
Rauno_N
huviline
Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro
|
postitati 07.10.12 07:58
|
|
|
Tehnika Kõrgkoolis õpid või töötad? Nägin seda masinat kooli parklas hiljuti. Siniste stangedega hakkas kergelt silma
Edit: meenub veel et keilas pae tänavalgi seda korduvalt nähtud. Reelingute paigaldamine mul läbi tehtud, võid ühendust võtta.
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 07.10.12 08:01
|
|
|
Hea, et oli kiletatud mitte värvitud. Huvitav mis eesmärki see sinine kile täitma pidi. Auto nüüd ikka auto välimusega. Väga viisakas.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 07.10.12 08:10
|
|
|
Musta tagant viskamine on neile 2.5 diislitele ju normaalne, mu omal samuti koguaeg lont väljas kiirendades, kohapeal aga ilus. Egr suhtes - pane see
üldse kinni, mis mõttega seda puhastada, ehk tahmab siis vähem. Endal oli samuti vesi tagavararatta augus, tuli see minu juhul tagaluugi ja klaasi
vahelt, veidi silikooni ja auto kuiv.
|
|
|
kalmerkade
huviline
Registreerunud 04.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.12 17:50
|
|
|
täna tehtud tööd
mõtlesin pikalt kas võtta EGR klapp lahti, kuid ajapuudusest seda siiski ei teinud.
kuna tuled näitasid suht kehvasti (lähituled), siis ostsin sisse Osrami Blue Power H1 ja nüüd hoopis teine tera - vihmaga asfaldil siiski vaja udukaid
kah, kuna sööb vist kogu valguse ära.
Külge sai keeratud ka porikummid (esialgu esiratastele), kuna praeguste velgede ja rehvidega uksed koguaeg pori täis - usun et tulemus paraneb. kõige
odavamad porikummid, kuid tunduvad üllatavalt head (kummist), eks paistab. külge said ka uued kojamehed - nüüd pühib kah 
vaakumpumba juhe kuskilt mäda (salongi valgusti - uste lüliti oma annab kuskilt järele). nimelt kui uste valgustus ei tööta, võib kindel olla, et
uksed ei lukustu (sellele muidugi sain jälile alles siis kui olin oma elamise juures juba ära parkinud). Vajab analüüsimist ja otsimist.
nüüd vaja veel mõõta, et kui pika maa peale ta õli sööb. tundub et hetkel on kulu liiast - muidugi õlivahetus ootab esimesel võimalusel vahetamist -
sees täiesti must vedel lurr.
Homme ARK ja siis minu nimel.
NB! kunagi käisin küll TKTK-s kuid seal juba 6 aastat ei käi. auto minu käes alates neljapäeva õhtust - seega võis see olla vabalt eelmine omanik.
vastus küsimusele, et miks sinised kleepsud autole peale panna - väitis, et katsetas kiletamist (ehk praktiseeris), kuid rohkem ma ei küsinud selle
kohta, nimelt teadsin et ostu korral, kindlasti vahetan ära.
|
|
|
kalmerkade
huviline
Registreerunud 04.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.10.12 15:44
|
|
|
homme auto timmimisse
10.10.2012 viin auto diislispetsi kätte, kes võiks siis kõikvõimalikud parameetrid üle kontrollida ja vajadusel teha korrektuure süüte, pihusti ja
kõikvõimaliku muu osas.
Loodame, et läheb oluliselt paremaks.
|
|
|
kalmerkade
huviline
Registreerunud 04.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.10.12 20:06
|
|
|
auto kahjuks ei jõudnudki õige mehe kätte, kuid sai siis kõigepealt soovitatust proovitud ikkagi seda, et summuti korralikult tühjaks tuulutatud -
tulemus oluliselt parem - et suitseb ainult viimase piiripeale pingutades, rahulikult sõites asi ikkagi vanaga võrreldes vaata et isegi liiga hea.
seega võimalusel tuleb käigud oluliselt pikemaks lasta, siis saab korstnad puhtaks/puhtamaks.
ostsin autole Osrami Blue Power pirnid sisse, kuid vihmase ilmaga need siiski suht kasutud. Ootan häid lahendusi valgustuse parandamiseks, nii, et ka
lähituledega halvema ilmaga oleks hea sõita. Kuiva asfaldiga võib peaaegu et isegi rahule jääda, kuigi valgusvihk on üsna lühike.
Veel sooviks teha
- õlivahetus - nii mootor kui käigukast (käigukastil võimalik, et tagumine simmer vaja vahetada, sest kast õlin, kuid pole suutnud välja selgitada,
kas vana õli või värske jookseb peale)
- pihustite vahetus (soovitused pihustite kohta oodatud - mark, mudel, ostukoht jne)
- eelmine omanik vahetas ära kellade paneeli, nüüd õlitemperatuuri andur ei reageeri (ootan klubliste abi ja kogemusi)
- EGR klapile pime ette - soovitusi materjali ja paksuse osas teretulnud, samuti soovitused paigalduse osas.
- esialgu vahataks üle, et saaks läike ja mõned mikropraod ehk täidetud. aja tekkides värviparandused roostekohtadele, et valmistuda tulevikus veel
plekile värvima.
- Kui kellelgi üle siis plaanis osta veel katuseraamid (mustad) ja siis otsiks mingi venna, kes need ka külge suudaks kruvida.
- pagasi ruloo
- nagu räägitud, siis lähitulede valgustusega vaja performance kõrgemale viia (nii lihtsalt kõigile ohutum).
- katki tehtud vasakpoolne luugi plastik (akna post juhipoolne luugil) - seda plastikut oleks kah hea omada.
- siis puudub tagavararatas - kui kellelgi miskit üle siis ma hea meelega leiutaks sinna auku miskit hädapärast, mis keerulises olukorras välja
aitaks.
kaugemad unistused
lip-spoiler
auto värvimine
nahksisu
nüüd aitab, eks ideed muutuvad, rahakott aga ei muutu, kui siis aint õhemaks 
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 10.10.12 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kalmerkade
auto kahjuks ei jõudnudki õige mehe kätte, kuid sai siis kõigepealt soovitatust proovitud ikkagi seda, et summuti korralikult tühjaks tuulutatud -
tulemus oluliselt parem - et suitseb ainult viimase piiripeale pingutades, rahulikult sõites asi ikkagi vanaga võrreldes vaata et isegi liiga hea.
seega võimalusel tuleb käigud oluliselt pikemaks lasta, siis saab korstnad puhtaks/puhtamaks.
ostsin autole Osrami Blue Power pirnid sisse, kuid vihmase ilmaga need siiski suht kasutud. Ootan häid lahendusi valgustuse parandamiseks, nii, et ka
lähituledega halvema ilmaga oleks hea sõita. Kuiva asfaldiga võib peaaegu et isegi rahule jääda, kuigi valgusvihk on üsna lühike.
Veel sooviks teha
- õlivahetus - nii mootor kui käigukast (käigukastil võimalik, et tagumine simmer vaja vahetada, sest kast õlin, kuid pole suutnud välja selgitada,
kas vana õli või värske jookseb peale)
- pihustite vahetus (soovitused pihustite kohta oodatud - mark, mudel, ostukoht jne)
- eelmine omanik vahetas ära kellade paneeli, nüüd õlitemperatuuri andur ei reageeri (ootan klubliste abi ja kogemusi)
- EGR klapile pime ette - soovitusi materjali ja paksuse osas teretulnud, samuti soovitused paigalduse osas.
- esialgu vahataks üle, et saaks läike ja mõned mikropraod ehk täidetud. aja tekkides värviparandused roostekohtadele, et valmistuda tulevikus veel
plekile värvima.
- Kui kellelgi üle siis plaanis osta veel katuseraamid (mustad) ja siis otsiks mingi venna, kes need ka külge suudaks kruvida.
- pagasi ruloo
- nagu räägitud, siis lähitulede valgustusega vaja performance kõrgemale viia (nii lihtsalt kõigile ohutum).
- katki tehtud vasakpoolne luugi plastik (akna post juhipoolne luugil) - seda plastikut oleks kah hea omada.
- siis puudub tagavararatas - kui kellelgi miskit üle siis ma hea meelega leiutaks sinna auku miskit hädapärast, mis keerulises olukorras välja
aitaks.
kaugemad unistused
lip-spoiler
auto värvimine
nahksisu
nüüd aitab, eks ideed muutuvad, rahakott aga ei muutu, kui siis aint õhemaks
|
-EGR-i pime on ju kerge näputöö ainult.
-Lähitulede paremaks saamiseks kisu tuled lahti, ja tee puhtaks. Saad paremaks, palju paremaks.
-Ja mis sul pihustitel viga on, et neid vahetada tahad?
-Kellade paneelil tagant jooda külmjoode üle, õli temp. oma.
|
|
|
kalmerkade
huviline
Registreerunud 04.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.12 09:24
|
|
|
Tsitaat: |
-EGR-i pime on ju kerge näputöö ainult.
-Lähitulede paremaks saamiseks kisu tuled lahti, ja tee puhtaks. Saad paremaks, palju paremaks.
-Ja mis sul pihustitel viga on, et neid vahetada tahad?
-Kellade paneelil tagant jooda külmjoode üle, õli temp. oma. |
EGR asja juures mõtlesin peamiselt, et milline materjal - suvalisest plekist, alumiiniumist või veel mõni soovitus? On seal ka vahet, kas sisselaske
poolsesse otsa või siis teiselepoole?
Lähitulesid siis vajadus lahti kakkuda ja pesu ette võtta. Kuna seni pikad päevad TMK siis pole lihtsalt aega - võtame ette, vaatabmis saab 
Kuna diagnostiku kätte füüsiliselt ei jõudnud, siis ta arvas, et see võiks olla lihtsalt hea peale ostu ära vahetada, kui ettevaatus abinõu, sest
läbisõit on üsnagi suur siis pihusti pead kulunud ja selle tõttu võib segu vale olla ja põhjustada ka liigset tahmamist. Palun vaielge vastu, kes teab
sellest veel rääkida.
Olen mõned korrad armtauure laiali kiskunud (üldjuhul olen asjale valest otsast lähenenud kahjuks), pole veel üldsegi vaadanud, kuidas seda võiks
lahti saada, aga kui mõni õppematerjal kellelgi olemas, siis oleksin väga tänulik.
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 11.10.12 09:27
|
|
|
Miks armatuuri tahad ära võtta?
|
|
|
kalmerkade
huviline
Registreerunud 04.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.12 09:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Miks armatuuri tahad ära võtta? |
Ega ei tahagi - see lisapaneel tuleb vist sealt otse välja.
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 11.10.12 11:23
|
|
|
Mõtled kelladeplokki,
Kui sul on reguleeriritav rool, siis tõmba rool võimalikult välja ning alla.
Kellade ploki ees on liist, mõlemal pool rooli on alt ülespoole kaks kruvi, keerad need välja, siis tõmbad liistu vasakult poolt enda poole ning
vasakule välja.
Järgmiseks keerade kelladeploki kruvid välja, asuvad kelladeploki alumises ääres, kokku peaks olema 3 tükki, vasakul, keskel ja paremal, kui need
väljas siis võid kelladeploki rahulikult välja meelitada, jälgi parempoolset kinnitust, see võib ääre taha kinni jääda.
Kui kelladeplokk on oma august välja tulnud, (ega ta palju ei tule, juhtmed hoiavad kinni) keerad kelladeploki nii, et seierid vaatavad põrandat.
Eemalda juhtmed, osadel pistikutel on peal lilla, stopper, see tõmba üles, kasuta ettevaatlikult tavalist kruvikeerajat.
Edu nokitsemisel.
|
|
|
kalmerkade
huviline
Registreerunud 04.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.12 12:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Mõtled kelladeplokki,
Kui sul on reguleeriritav rool, siis tõmba rool võimalikult välja ning alla.
Kellade ploki ees on liist, mõlemal pool rooli on alt ülespoole kaks kruvi, keerad need välja, siis tõmbad liistu vasakult poolt enda poole ning
vasakule välja.
Järgmiseks keerade kelladeploki kruvid välja, asuvad kelladeploki alumises ääres, kokku peaks olema 3 tükki, vasakul, keskel ja paremal, kui need
väljas siis võid kelladeploki rahulikult välja meelitada, jälgi parempoolset kinnitust, see võib ääre taha kinni jääda.
Kui kelladeplokk on oma august välja tulnud, (ega ta palju ei tule, juhtmed hoiavad kinni) keerad kelladeploki nii, et seierid vaatavad põrandat.
Eemalda juhtmed, osadel pistikutel on peal lilla, stopper, see tõmba üles, kasuta ettevaatlikult tavalist kruvikeerajat.
Edu nokitsemisel. |
Supertänud Väga vajalik informatsiooni - peale minu lammutamist oleks
hunnik juppe olnud ainult mida utiliseerida 
|
|
|
kalmerkade
huviline
Registreerunud 04.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.12 16:42
|
|
|
Sai siis täna vähe asja uuritud jälle.
I asjana võtsin maha tuled ja pesin luubid puhtaks - üsnagi ebamugav töö, kui sul on suured käed ja lühikesed sõrmed (aatomiteks ei viitsinud
kakkuda). Aga sai tehtud ja nüüd on asi ikka täitsa "teistmoodi".
II võtsin lahti EGRi ja mõtlesin, et vaataks, mis seal siis toimub. Paistis siis see, et mingi X ajal on keegi sinna pimeda ette pannud juba
alumiiniumplekist ja see oli läbi põlenud - väike auk oli sees. Kuna tarkpea nagu ma olen, ei osanud ma veel arvestada, sellega, et seal võiks pime
ees olla ja uut tihendit ei ostnud - tagasi läks vana koos auguga. Kuna tegin asja kohas, kus polnud käepäraseid vahendeid ka uue tegemiseks, siis ei
jäänudki muud üle.
Andur ise oli seest nagu ikka - sodine. Eelnevalt olin varunud puhastusainet, mida üks varuosadega tegelev härra soovitas oma poest. Puhastasin
niipalju kui sain (aine siiski polnud minuarust just kõige parem) ja olude sunnil läks külge tagasi.
NB! Ennem oli see klapi ava kinni ja paks koorik tahma selle ees.

Nüüd ei teagi mis edasi saab - sõidan mõne aja nii, et sealt jookseb läbi nö "vähem" õhku, sest tahmamine jäi väiksemaks, tõmme - samaks.
Katseeksituse meetodil üks samm korraga.
Pisitöösid autol teha kõvasti, niiet võtame järjekorras.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.10.12 17:30
|
|
|
Pane EGR uuesti kinni ja unusta see jama.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.12 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Pane EGR uuesti kinni ja unusta see jama. |
Sama soovitus...see "roheliste jama" ei kõlba kuskile. 1 aasta jooksul juba 2 korda egr-i ja sisselaske kollektorit puhastanud ja väga tahmane on
ikka. Ise plaanin nüüd kah kinni panna.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 13.10.12 18:07
|
|
|
EGR. Minu autol oli EGR "pimedaks" tehtud väga lihtsalt. Plastik toru ja EGR klapi vahelisse kummi sisse oli surutud "õige läbimõõduga" teras
kuul. Kuuli läbimõõt siis selline, et plastik torusse sisse ei mahtunud ja kummi seest ikka andis teda välja pressida. Kogu lugu oli tehtud Saksas,
sest Eestis võtsin auto arvele esimesena mina. Toimib selline viis siis kui klapp ikka kinni. Kui kuidagi pooleldi või täielikult avatud siis pole
sellest abi. Pole vaja polte kruvida ega midagi.
|
|
|
|
kalmerkade
huviline
Registreerunud 04.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.12 23:08
|
|
|
Olen näinud mingeid spetsiaalseid flansse umbes 6 millisest rauast - kas neid eesti kah müüakse?
Pagana pihta - soolaleivapidu Paldiskis läks veits lappama, andke andeke moded, kui ma siin veits hooletu olen 
igatahes - mõtlen miskit tugevamat kui aluplekk sinna, et ka kestaks 
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.12 07:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
EGR. Minu autol oli EGR "pimedaks" tehtud väga lihtsalt. Plastik toru ja EGR klapi vahelisse kummi sisse oli surutud "õige läbimõõduga" teras
kuul. Kuuli läbimõõt siis selline, et plastik torusse sisse ei mahtunud ja kummi seest ikka andis teda välja pressida. Kogu lugu oli tehtud Saksas,
sest Eestis võtsin auto arvele esimesena mina. Toimib selline viis siis kui klapp ikka kinni. Kui kuidagi pooleldi või täielikult avatud siis pole
sellest abi. Pole vaja polte kruvida ega midagi. |
Plastiktoru? Mõtled ikka egri vaakumvoolikut. Minul on kõik metallist ainult vaakum mille kaudu klappi reguleeritakse on kummi voolik. Vaakumit kinni
pannes ongi klapp kinni aga ennem tuleks ajust ka välja lülitada egr ma usun siis nii saab.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 14.10.12 08:41
|
|
|
No võib vaakumvoolikuks ka nimetada.
|
|
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 14.10.12 17:58
|
|
|
Oli kunagi aasta 2004 lopus au see masin saksast tellida yhe tuttava kaudu.. Labisoit oli sellal alla 200tuh ja teibituuningust ma ka midagi ei
tea...Pidasin seda mingi 2005a lopuni vist,edasisest saatusest,hooldustest jne infot pole. Hea auto oli omal ajal, hea vaadata,et jatkuvalt elus 
|
|
|
kalmerkade
huviline
Registreerunud 04.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.12 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6emees
Oli kunagi aasta 2004 lopus au see masin saksast tellida yhe tuttava kaudu.. Labisoit oli sellal alla 200tuh ja teibituuningust ma ka midagi ei
tea...Pidasin seda mingi 2005a lopuni vist,edasisest saatusest,hooldustest jne infot pole. Hea auto oli omal ajal, hea vaadata,et jatkuvalt elus |
Hea et autosid ära tuntakse 
Hetkel ~425tuh läbisõitu ja noh nagu vana auto ikka Ühest otsast lõpetad,
teisest otsast alustad 
|
|
|
board
huviline
Registreerunud 12.12.04
Asukoht: Tallinn / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4
|
postitati 16.10.12 17:21
|
|
|
Kas on see kindel, et kui EGR klapi vaakum voolik pimedaks teha,et siis vaja ajus midagi muuta? see ju sama mis sinna all pool tihendi koht pimedaks
teha??? :s Sai ka täna asi ära puhastatud oma 1.9 ja mõtsin ka et peab ikka selle klapi töö lõpetama,peab veel mõnipäev sisselaske kollektori ka
maha võtma ja ära puhastama, kõik krt seda nõge täis. see on ju nagu söögi sisse sittumine 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|