Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Voolu kadu?!?!? (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3772)
A6-dasker
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a :D

postitati 04.10.12 17:09 Tsiteeri
Voolu kadu?!?!?



Tere!

Mure, kuna autol kuskil voolukadu. Autoks Audi A6 95 aasta, 2,6 v6, automaat, sedaan. Aku peal uus ja kontrollitud. Ühendades aku vahele testeri, lekkevool 0,3 A. Kontrollitud sai korraliku tehnikaga ja elektrikuga. Üle sai vaadatud kõik kaitsemed, releed, tuled-viled, tarbijad... Kuid viga ei leia! Kaitsmed ja releed välja, kadu ei kao... On kedagi, kellel sama isend ja teab, et kõik korras- võiks panna testri külge ja vaadata, palju on tema autol lekkevool? On kellegil sama mure olnud? Mida veel ja kuidas kontrollida?


NB! Aku tyhjenemine hakkas üleöö, midagi muutnud viimase 2 aasta jooksul elektrisüsteemis pole. Ei ole midagi lisanud ega eemaldanud- makid vanad, tuled/viled vanad... Varem polnud probleemi ka pärast kuuajalist seismist külmas garaasis, käivitus alati ilusti.

Jäädes ootama clubiliste nõu!
Terv...


Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz... :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 04.10.12 17:16 Tsiteeri


Lühis või mingid otsad kuskil koos?

EDIT: Võib-olla eksin, aga 0.3A pole nagu väga suur kadu ju?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.10.12 17:20 Tsiteeri


Mis signa autol peal. Panid auto signa alla ikka kui lekkevoolu vaatasid?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A6-dasker
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a :D

postitati 04.10.12 17:57 Tsiteeri


Signa on originaal pult/võti ühes. Proovin homme korra veel, nii et signa all. Igaksjuhuks...


Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz... :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
A6-dasker
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a :D

postitati 04.10.12 17:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Lühis või mingid otsad kuskil koos?

EDIT: Võib-olla eksin, aga 0.3A pole nagu väga suur kadu ju?


No üks kabariitpirn on umbes sama tarbimisega....


Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz... :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.10.12 18:04 Tsiteeri


0,3 on palju jah. Proovi genekat lahti ühendada. Ega siin oskagi midagi soovitada tuleb lihtsalt tarbija üless leida. Makk on õigesti ühendatud ikka? Enne sul lihtsalt aku pidas vastu nüüd akut koormatud ja enam ei seisa nädalat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A6-dasker
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a :D

postitati 04.10.12 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
0,3 on palju jah. Proovi genekat lahti ühendada. Ega siin oskagi midagi soovitada tuleb lihtsalt tarbija üless leida. Makk on õigesti ühendatud ikka? Enne sul lihtsalt aku pidas vastu nüüd akut koormatud ja enam ei seisa nädalat.


Makk õigesti jah ja paigaldatud 3 aastat tagasi... Kaitsmeploki kontrollimisega oleks pidanud välja tulema sellisel juhul...


Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz... :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 04.10.12 18:15 Tsiteeri


On sul tarbijat, mis oleks ilma kaitsmeta? Kui mõni tarbija tarbib üleliigset voolu, siis peaks ikkagi kaitsmetega välja tulema. Kui kaitsmeplokist viga ei selgu, pakuks viga kuskil juhtmestikus.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A6-dasker
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a :D

postitati 04.10.12 18:22 Tsiteeri


Kaitsmeplokist viga ei selgunud, kõik järjestikku eemaldatud, tarbija ikka järel... Sama releedega... Ukselülitid panin kinnisesse asendisse... Mida veel kontrollida, kuidas kontrollida?


Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz... :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 04.10.12 18:23 Tsiteeri


Kas mõni ukselüliti ei jäta salongivalguse pirnile nõrka voolu peale?

E: Kuigi see oleks pidanud ikkagi kaitsmeplokist selguma.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A6-dasker
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a :D

postitati 04.10.12 18:26 Tsiteeri


Saab ehk keegi oma analoogsele audile testri külge panna, milline on tulemus?


Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz... :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 04.10.12 18:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A6-dasker
Saab ehk keegi oma analoogsele audile testri külge panna, milline on tulemus?


Enda diislil sai mõõdetud ~ kuu aega tagasi, tulemus oli 0.05A kandis (ilma signata).


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.10.12 18:28 Tsiteeri


Generaator vaata üle ikkagi. Mõni diood lühises võibolla. Sul ampertangid on ve? Nendega hea juhtmed üle käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A6-dasker
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a :D

postitati 04.10.12 18:30 Tsiteeri


Tangid olid elektrikul. Mul mitte... Homme viskan pilgu peale genekale, mida ja kuidas seal täpsemalt kontrollida?


Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz... :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.10.12 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A6-dasker
Tangid olid elektrikul. Mul mitte... Homme viskan pilgu peale genekale, mida ja kuidas seal täpsemalt kontrollida?
Et voolu ei tarbiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A6-dasker
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a :D

postitati 04.10.12 18:53 Tsiteeri


Mida täpsemalt lahti võtma, kust ja kuidas mõõtma... Sorry, ma vähe võhik...;)


Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz... :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.12 19:05 Tsiteeri


Ergutusahela juhe võta lahti ja siis mõõda aku juures vooluahela tarbimist.

PS: palju on laadimispinge (töösooja mootoriga)?

Tsitaat:
Algselt postitas: A6-dasker
Mida täpsemalt lahti võtma, kust ja kuidas mõõtma... Sorry, ma vähe võhik...;)



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A6-dasker
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a :D

postitati 04.10.12 19:10 Tsiteeri


Normis oli... Täpset näitu ei mäleta.

Homme päevavalges püüan ülesse leida selle õige juhtme mis lahti ühendada...


Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz... :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 04.10.12 20:14 Tsiteeri


Võin homme endalgi üle mõõta, kuid kuidas tester vahele lükata tuleb? Lihtsalt + ja - klemmi peale otsad ja multimeeter voolutugevuse mõõtmise asendisse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.10.12 20:14 Tsiteeri


Mina mõtlesin geneka suurt + juhet ikka. Keera se geneka küljest lahti ja mõõda tarbimine aku pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.10.12 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: atsee
Võin homme endalgi üle mõõta, kuid kuidas tester vahele lükata tuleb? Lihtsalt + ja - klemmi peale otsad ja multimeeter voolutugevuse mõõtmise asendisse?

Eiiiiiii! Nii saad tossava testri. Ära parem surgi keerad mingi jama veel kokku. Mis sel vaielda alla 0,1 A on enamvähem normaalne tarbimine. Vägahea on 0,0...A


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 04.10.12 20:18 Tsiteeri


Parem äkki seletad siin ära kuidas seda õigesti siis teha, siis olen ka targem ja teemaalgatajalegi infot palju sama kerega teisel sõidukil lekkevool on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.10.12 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: atsee
Parem äkki seletad siin ära kuidas seda õigesti siis teha, siis olen ka targem ja teemaalgatajalegi infot palju sama kerega teisel sõidukil lekkevool on

Sellest on vägapalju juttu foorumis olnud. Kiirelt:auto lukku, tester aku - klemmile ja teineots vastu akujuhet ja tõstad akujuhtme maha nii, et ahel ei katke ja vaatad testrilt tulemuse. Mingi aeg tuleb oodata, et auto end välja lülitaks. Uuematel autodel pevad juhtplokid magama minema. Võib ka + klemmilt teha tulemus on sama kuid - on ohutum käsitleda.
Tegelikult kaitsmete ükshaaval väljakiskumine on väga vale tegevus. Nii võib mõne ploki üless äratada ja hulgim vigu ja probleeme tekitada. C4 audil vaevalt kuid uuematel kindlasti. Tuleks mõõta kaitsmete pealt pingelangu millivoltides testriga. Nii ei katkesta ahelat ja saab ka väga täpse tulemuse.
Selleks on vaja tabelit: http://www.vestest.com/HowtodoParasiticdraintestacrossfuses.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.6% - SQL: 68.4%]