Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Miks 1.9 TDi 81 kw AFN mootor käivitub pikalt? (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3413)
alarikh
huviline



Registreerunud 30.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.12 16:25 Tsiteeri
Miks 1.9 TDi 81 kw AFN mootor käivitub pikalt?



Tervist, ehk oskab keegi aidata, mul auto külmalt käivitub hästi, aga niikui soojaks saab läheb käivitamisepeale tubli 7 kuni 15 sekundit, mis on krdi pikk aeg.

Ehk on kellegil sellega kogemusi olnud ja saab aidata.

Tänu ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.10.12 16:41 Tsiteeri


Vigu mootori ajus? Süüde, kütusekogus paigas?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 04.10.12 17:31 Tsiteeri


Lisaks vaata üle, mis kütuse temp andur näitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 04.10.12 17:33 Tsiteeri


Märksõnaks diagnostika. Pihustid OK-d?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 20.10.12 19:56 Tsiteeri


Temp andur üle vaadata. Kui seisma jätad kuuma mootori ja kohe käivitad siis jube pikk käivitus. 10 min pausi siis enamvähem käivitub siis süüte nurk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.10.12 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Temp andur üle vaadata. Kui seisma jätad kuuma mootori ja kohe käivitad siis jube pikk käivitus. 10 min pausi siis enamvähem käivitub siis süüte nurk.

No see viitab kulunud pumbale. Prooviks võid pumba jahutada külma veega siis kohe käivitub on kindlasti pumba viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 21.10.12 06:39 Tsiteeri


See vee ämber enamasti bmw teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
1.9tdi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.10
Asukoht: Tartu/Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Vw Passat 2007/ Audi a6 c6 2006

postitati 21.10.12 18:16 Tsiteeri
Tere



Teatud autodel audi ja vw 81kw-sed mootorid, on tehasepoolne ajuhälve, mis ei lase momentaalselt autot soojamootoriga käivitada. Ja no pumbapea kulub ka ikka suure läbisõiduga, sama on pihustitega, süütenurk vaata ka yle.

Uuri kasutaja jyrisoolt, tema saab ajusofti muuta.(kui on selles viga)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.12 18:24 Tsiteeri


Mul oli kunagi pikk käivitus kui väntvõlli käbi hakkas läbi minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 21.10.12 18:27 Tsiteeri


Mis see väntvõlli käbi on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 21.10.12 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Mis see väntvõlli käbi on?

Lihtsamalt sönastades, rihmaratas.



http://www.dahlbackracing.se/images/Parts/cam/gear3.jpg


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 21.10.12 18:54 Tsiteeri


Aga kui kiil ära siis tulemuseks ongi ebaõige või suisa rändav süütenurk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
1.9tdi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.10
Asukoht: Tartu/Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Vw Passat 2007/ Audi a6 c6 2006

postitati 21.10.12 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Aga kui kiil ära siis tulemuseks ongi ebaõige või suisa rändav süütenurk.


Kui süütenurk rändab, siis ei ole alati pikk käivitus, siis peaks vahelduva eduga olema, vahest läheb hops käima vahest ei, sōltub süütenurgast. . Vōi eksin? Mina isiklikult kahtlustan pumbapead vōi aju softi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.10.12 19:05 Tsiteeri


Käbi ei lähe ära vaid valesti pingutatud väntvõlli otsapolt loksub lihtsalt lahti. Samuti aitab kaasa vana poldi ja hammasratta uuesti kasutamine. Teemalgatajal ei käivitu kuum mootor mis just seisatud. Seal ei saa suurt muud viga oilla kui pumb on lihtsalt kulunud. Kõtus on kuumalt nii vedel et ei jaksa pump piisavat survet lüüa. Tõmmates peaks ka kohselet käivituma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]