Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1.6td 59 kw 1991a probleem keemisega (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2211)
VilburA3
huviline



Registreerunud 24.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.12 11:08 Tsiteeri
Audi 80 1.6td 59 kw 1991a probleem keemisega



Jama siis selline, et tee peal hakkas temp tõusma, sai kohe soojendus põhja lükatud, kuid sooja ei puhunud. Sleppisin auto ära, hakkasin uurima asja- paisupaagis surve sees. Esimene mõte oli, et äkki oli vedelikku liiga vähe, kuskile õhu sisse tõmmanud, panin siis paisupaagis täis, õhutasin nii palju, kui selline mootor laseb. Panin auto tööle- temp hakkas jälle kiiresti tõusma, sooja ei puhu ning ka radika ja mootori vaheline ülemine jahutusvedelikulõdvik tundus käsitsi pumbates täiesti tühi ja kuum, sama moodi ka lõdvik, mis tuleb salongiradikast. Pika juta peale siis äkki on keegi sellise asjaga kokku puutunud, oskab anda paar head nõuannet? Või on kusagile mingit meest, kes vaikselt nokitseb selliste asjadega? Viimane just sellepärast, et auto ei ole just kõige uuem, ning peab vaatama et remont üle auto hinna ei lähe...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 24.09.12 14:04 Tsiteeri


Veepump otsas? Kuigi ülemine lõdvik ei tohiks sellegi poolest tühi olla, kui kuskil muidugi leket pole. Mootoriõli puhas/normis?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VilburA3
huviline



Registreerunud 24.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.12 16:56 Tsiteeri


Jama ongi selles, et mootoripumba kontrollimiseks on vaja väga palju lammutada, kuigi ta on küll eraldi rihma alt, läheb korpus ikkagi mootoririhma alla. Kuid samas, paisupaagist mingi aeg mingi kogus vedelikku ära kaob, siis peaks ju nagu pump töötama? Õli on puhas, kuid ma avastasin täna, et plokikaane vahelt immitseb õli läbi, ja kardan, et plokikaane tihend pekkis, kuid kas audil on siis selline võimalus, et jahutusvedelik jookseb täpselt kuidagi niimoodi silindrisse, et seda kohapeal käimisest aru saada ei ole? Tagant valget ei viska...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 24.09.12 17:03 Tsiteeri


Veepumba maha võtmine ei ole raketi teadus. Sai oma Audilgi see maha võetud.
Kuna sul lõdvikud tühjad, ja mootor läheb kiiresti kuumaks ja lööb surve sisse, siis nõustun kasutaja ülks- iga, et sul arvatavasti pumb otsad andnud.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
teemees
huviline



Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 avant 1,9 tdi 81kw

postitati 24.09.12 18:15 Tsiteeri


Teen pakkumise plokikaane tihendi surmale. Omal läbi elatud, samasugune mootor sarnase masina peal. Vahetasin plokikaane tihendi ja termostaadi (igaks juhuks), plokikaas käis spetsialistide juures, sisse sai uus jahutusvedelik ja sõidab juba kolmandat aastat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uhm
huviline



Registreerunud 05.03.04
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.2TSI - 15

postitati 24.09.12 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teemees
Teen pakkumise plokikaane tihendi surmale. Omal läbi elatud, samasugune mootor sarnase masina peal. Vahetasin plokikaane tihendi ja termostaadi (igaks juhuks), plokikaas käis spetsialistide juures, sisse sai uus jahutusvedelik ja sõidab juba kolmandat aastat.


Minul nii õnnelikult ei läinud, olid samad sümptomid ja viga peitus plokikaanes. Mootoriks oli 1.6TD 44kw golf 2 peal. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VilburA3
huviline



Registreerunud 24.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.12 19:23 Tsiteeri


olgu, pakkumisi kahte varianti. pumba-meestele saan õelda nii palju, et võtsin lõdvikud pumba tagant lahti, käsitsi ringi ajades tundub kõik ok ning ka labad ei olnud tuntavate muudatustega. Pumpa arvasin ka ise esimese asjana. Nüüd aga tuleb arvatavasti ette võtta siis veits põhjalikum remont, ala plokikaas maha. on äkki soovitusi, kust saaks või mida kasutada "special-tools"-idena? autodata annab neli tööriista, mida on vaja lukustamiseks-kinni keeramiseks.
Nii palju äkki veel, et kui äkki ikkagi keegi teab, kas on mõnda nn. vana kooli meest, kellel olemas vajalikud tööriistad mootori lahti võtmiseks/kokku panemiseks, võiks teada anda. Ise olen mootoreid lapanud küll, aga alati on olemas olnud spetsiifilised riistad, ilma nendeta kaine peaga asja kallale ei asu :D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VilburA3
huviline



Registreerunud 24.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.12 22:36 Tsiteeri


Lõpuks siis asi nii kaugele jõudnud:
kõigepealt võtsin maha veepumba ja termostaadi. Pump oli kaetud päris paksu roostekihiga, kuid siiski töötas. Termostaat oli korras( kontrollida saab seda kuumas/keevas vees, kas avaneb). Muud üle ei jäänud, kui hakata plokikaant maha võtma. Tuli ette väikseid viperusi, näiteks ei olnud mul plokikaane poltide jaoks spetsiaalset võtit12-torx nr 12, see tuli osta. kõrgsurvepump läks lukku nr 10 väikse narre pika padruniga ning nukkvõll paraja paksusega metallplaadi ribaga. Pilt oli siis see, mida kartsin, kuid ei lootnud- nimelt oli klappide vahel pragu, ja veel neli tükki, kõikide klappide vahel- ühesõnaga plokikaan peetis. Nüüd siis tuleb otsida uus kaan, ning lasta lihvida!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.13 19:19 Tsiteeri


Kas leidsid uue kaane? See kaane asi on neil tüüpviga ja korralikke kaani raske leida.
Pmtl. läheb peale ka 1,9l kaan aga ma ei tea kui hästi siis mootor tööle hakkab.
Mul omal sama mootor ja minul on probleem madalas õlisurves. Arvan et õlipump vajab vahetust.
Aga kuna auto ise ka juba vana ja odav, siis ei teagi kas kulutada raha remondile, või leida ullike kes mu saani ära ostaks. Samas tegemist väga öko ja odavate pidamiskuludega mootoriga.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Smm
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.10
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.13 16:05 Tsiteeri


Mina viiks esialgu kaane survestamisse. Ei pruugi ju täitsa läbi olla. Ja kui ongi pragu läbiv, siis annab neid ju keevitada ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.13 20:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Smm
Mina viiks esialgu kaane survestamisse. Ei pruugi ju täitsa läbi olla. Ja kui ongi pragu läbiv, siis annab neid ju keevitada ka.

Jap!
Mul ka plaan oma mootor elustada. sest no ma ei tea ühtki mootorit mis oleks nii odav ja nii säästlik!
maanteel 4-5 ja linn 5,5-6,5
see on tase mida on raske ületada ka praegustel autodel. ja kui pidamiskulusi arvestada, siis läheb suu laiale naerule, sest teised samase küttekuluga autod vajavad ikka kordades rohkem hooldust kui need vanakesed! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 15.06.13 21:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S.Lumi
ja kui pidamiskulusi arvestada, siis läheb suu laiale naerule, sest teised samase küttekuluga autod vajavad ikka kordades rohkem hooldust kui need vanakesed! :)


Pidamiskulude hulka läheb ka plokikaane vahetus, st kõlab natuke sellise enne õhtut hõiskamisena.:D
Praod klapipesade vahel ei tarvitse iseenesest olla mingiks näitajaks, osadel mootoritel ongi see tavapärane.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ccayser
huviline

Avatar


Registreerunud 27.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1.6 TD

postitati 16.06.13 10:05 Tsiteeri


Mul on kolm sama mootoriga masinat. Kõigil on plokikaantes kusagil praod sees. Üldiselt olid praod kahe klapi vahel, aga praegu peast täpselt ei mäleta ka. Igastahes sõidavad masinad mul nende praguliste kaantega kenasti ja pole probleeme täheldanud. Kahel mootoril on plokikaane tihend lennanud. Ühe sümptomiteks oli tagant tulev valge suits, teisel sama nagu siin teemas kireldatud. Plokikaane tagasi panemisel kindlasti kasuta njuutonvõtit ja pane ka uued poldid. Peale seda, kui oled mootori taas kokku keeranud, tee paar tiiru ka tühjalt mootorile paar ringi peale. Siis saad veenduda, et mootor käib vabalt ringi ja tõrkeid ei teki. Esialgu võid klapikambri kaane tagasi panna vana tihendiga, sest ca 1000km pärast tuleb teha kaanele järelpingutus (võimalik, et mu mälu petab sellel kohal). Võid viia plokikaane ka survestamisse, mina isiklikult seda ei teinud vaid puhastasin kaane ära, panin kokku ja siiani sõidavad mõlemad masinad korralikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.13 18:59 Tsiteeri


See plokikaan on veidi murelaps küll. Üheks lahenduseks on termostaadi vahetus jahedama vastu. ma ei tea kas siis ka küttekulu muutub, vähemalt kaan säilib paremini.
Aga enivei, see mootor on öko! Ka siis kui midagi juhtuma peaks. Uutel mootoritel üks pumppihusti maksab lammaris 150 euri, ja neid ikka aegajalt läheb. Pluss muud kulud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]